Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

40 minuten geleden, Essebes1234 zei:

Wel benieuwd trouwens of en hoe jullie het je kinderen verteld hebben. Mijn kids zijn 8,10 en 12, dus niet vertellen geen optie. Maar wil aan de andere kant ook dat ze zelf tevreden zijn met wat ze hebben.

Ik vond dat ook een lastige en ik wil ze graag meegeven dat ze altijd goed zijn zoals ze zijn, dus ik vind het ook heel moeilijk uitleggen. Bij mij zijn ze net een klein beetje ouder. Ik heb het wel verteld, het waarom begrijpen ze niet en ze willen er ook niet al te veel van weten. Ik ben er sowieso niet heel open over tegen anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Essebes1234 zei:

Die ervarenheid wel heel belangrijk en prijs-kwaliteit verhouding geloof ik ook wel redelijk. En de foto’s van zijn werk ook erg mooi allemaal. Wil inderdaad nog wel bij twee klinieken langs voor de zekerheid, maar nog geen idee welke dan. Er zijn er zoveel...

Heel lastig en ik vond het ook verwarrend 2 verschillende adviezen. Maar ben toch blij dat ik kon vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Essebes1234 zei:

Wel benieuwd trouwens of en hoe jullie het je kinderen verteld hebben. Mijn kids zijn 8,10 en 12, dus niet vertellen geen optie. Maar wil aan de andere kant ook dat ze zelf tevreden zijn met wat ze hebben.

 

19 minuten geleden, Noor45 zei:

Heel lastig en ik vond het ook verwarrend 2 verschillende adviezen. Maar ben toch blij dat ik kon vergelijken.

Mijn kinderen zijn 9 en 6 en ik ben er gewoon eerlijk over geweest. Verteld dat mama haar oude borsten miste (die door hun waren verpest haha nee hoor geintje!) en dat dit iets was dat ik voor mezelf wilde doen en ze gingen er prima mee om.. inmiddels maken ze soms geintjes door erop te trommelen (zachtjes) en te roepen dat ik "grote tieten" heb 😂

Mijn dochter van 9 vond het vooral eng dat mama werd geopereerd en mijn zoontje van 6 riep.. oké mag ik nu weer gamen? 🤣

Heb het ook niet groter gemaakt dan nodig. Mijn dochtertje wil (nog) niet eens borsten zegt ze haha dus misschien net jong genoeg dat ze er niet zo over doordenken en mocht ze ooit later erover beginnen zal ik natuurlijk zeggen dat ze mooi zijn zoals ze zijn (wat ik toch al vaak tegen ze zeg) en goed uitleggen waarom ik het heb gedaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietjuh mijn jongste was ook vooral bang voor de operatie, hij vindt het geen goed idee. Daar heb ik het wel goed met hem over gehad. Maar voor de rest wil ik het ook niet veel groter maken dan het is. Ik doe dit zo puur mezelf. Gelukkig wordt er nu gewoon luchtig over gedaan.

@Essebes1234 een totaal ander advies, ronde protheses en dual plane. Ik heb er goed over nagedacht, maar sta nu helemaal achter m'n keus. Vond het wel lastig.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-3-2021 om 21:56, Noor45 zei:

@Marietjuh mijn jongste was ook vooral bang voor de operatie, hij vindt het geen goed idee. Daar heb ik het wel goed met hem over gehad. Maar voor de rest wil ik het ook niet veel groter maken dan het is. Ik doe dit zo puur mezelf. Gelukkig wordt er nu gewoon luchtig over gedaan.

@Essebes1234 een totaal ander advies, ronde protheses en dual plane. Ik heb er goed over nagedacht, maar sta nu helemaal achter m'n keus. Vond het wel lastig.

 

Mijn dochtertje van 9 had precies hetzelfde. Juist ik ook niet maar voor hun is het ook veel minder groot dan voor ons haha! 😅

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi girls 🤗 vandaag ben ik alweer 13 weken po en ben nog steeds zooo blij met de boobs!! 🥰

Morgen heb ik mijn 3-maandelijkse controle 🥳 het enige waar ik eigenlijk nog "last" van heb is dat de onderkant van mijn borsten nog steeds gevoelloos is. Heb hier al gelezen dat het normaal is maar vraag me toch wel af hoe lang het kan duren voordat het gevoel weer terugkomt. Verder mag ik eigenlijk niet klagen.. ze voelen al helemaal eigen en vind ze alleen maar mooier worden ☺️

 

Dit weekend nog even een passessie gedaan en een paar foto's gemaakt.. laat de zomer maar komen! :tatice_04:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Marietjuh wat zijn ze prachtig meid!👌🏼vind de bh links onder echt top😍 kan niet wachten tot ik straks ook mooie bh's aan kan🙏🏼

Lief dankjewel! 😘 Die heb ik bij Christine le Duc besteld 😉

Nog eventjes geduld en dan kun jij ook lekker nieuwe bh's en bikini's shoppen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Goow zei:

Wauw prachtig!! En mooie lingerie :) 
Ik ben nog erg in twijfel over hoeveelheid CC, vind de 300cc bij jou supermooi! Zou ik je album mogen zien voor je voorsituatie? 

Dankjewel! 🥰

Ja het is lastig kiezen he want bij de 1 staat bijv 300 cc anders dan bij de ander.

Ik ben trouwens 165 en 61 kilo. Wat zijn jouw maten als ik vragen mag?

Zat hiervoor op een vrij lege 75B (na 2 kids niet veel meer van over gebleven 😂).

Ik zal je toegang geven.. staan ook foto's van mijn voorsituatie 😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Marietjuh zei:

Hi girls 🤗 vandaag ben ik alweer 13 weken po en ben nog steeds zooo blij met de boobs!! 🥰

Morgen heb ik mijn 3-maandelijkse controle 🥳 het enige waar ik eigenlijk nog "last" van heb is dat de onderkant van mijn borsten nog steeds gevoelloos is. Heb hier al gelezen dat het normaal is maar vraag me toch wel af hoe lang het kan duren voordat het gevoel weer terugkomt. Verder mag ik eigenlijk niet klagen.. ze voelen al helemaal eigen en vind ze alleen maar mooier worden ☺️

 

Dit weekend nog even een passessie gedaan en een paar foto's gemaakt.. laat de zomer maar komen! :tatice_04:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Alweer zo een prachtige lingerie! Je hebt echt een mooie decolleté. 

 

Heb jij je ergens laten opmeten eigenlijk? Ik merk dat ik nogal sukkel om de juiste maat te vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Amaryllis zei:

Alweer zo een prachtige lingerie! Je hebt echt een mooie decolleté. 

 

Heb jij je ergens laten opmeten eigenlijk? Ik merk dat ik nogal sukkel om de juiste maat te vinden. 

Dankjewel!! 😘

Nee heb me niet laten opmeten. Bestel meestal 75/80 C en 75 D. Heb zelf mijn omvang gemeten en doe altijd achteraf betalen, dan stuur ik de rest gewoon terug 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren mijn 3-maandelijkse controle gehad en Van der Weij vond ze ook erg mooi en vol geworden! :35:

Enige is eigenlijk dat ze onderaan nog helemaal gevoelloos zijn maar hij verzekerde mij dat het gevoel nog terugkomt.. kan tot een jaar duren dus moet nog even geduld hebben.

Maar de boobs zijn dus officieel goedgekeurd :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Marietjuh ben blij voor je!!:43: ze zijn ook echt prachtig geworden👌🏼😍 nu lekker genieten van je boobs xxxx

Dankje Daniëlle 😘 ga ik zeker doen! 😀

 

Ben ook wel heel benieuwd hoe die van jou gaan worden de komende weken maar ziet er nu al mooi uit dus wordt alleen maar mooier!👌

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-3-2021 om 11:04, Myrthe83 zei:

Hai allemaal,

 

Na vele jaren dubben heb ik eindelijk de keuze gemaakt om voor een borstvergroting te gaan. Ik ben half februari bij Dr. Verdonck van de Belgian Beauty Clinic geweest. Een vriendin van mij is enkele jaren terug door hem geopereerd en zeer tevreden.

 

Mijn operatie staat gepland op 12 april. Eerst was deze gepland op 28 april maar van de week ben ik gebeld met verzoek om een andere datum te kiezen omdat er een congres tussendoor gekomen is. Deze datum komt eigenlijk ook handiger uit. Moest wel verschillende afspraken verzetten voor mijn werk maar dat komt goed.

Ineens komt de operatie dus wel een stuk dichterbij en ja hoor bij mij slaat ook met regelmaat de twijfel toe voor het kiezen voor welke implantaat; met name wordt het niet te nep. Zoals ik ook bij anderen lees heeft ook Dr. Verdonck bij mij de Motiva Progressive plus geadviseerd 335 cc. Mijn vriendin heeft de ergonomix en ik ga toch liever voor de ronde, maar deze heeft dus ook nog push-up effect. Je leest het al twijfel, twijfel… Ik heb nu een A-cup.

 

Tot nu toe vind ik het al super fijn om jullie berichten te lezen, maar nu het zo dichtbij komt nog meer. Mocht iemand je resultaten willel delen, dan zou ik dat erg waarderen...hoewel natuurlijk elk lichaam anders is 😊 Het aftellen is begonnen, ik kijk er zo naar uit.

 

Groetjes,

 

Myrthe

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Myrthe,

Wat ontzettend spannend en de datum schiet al lekker op. 
ikzelf heb vlg week vrijdag een eerste informatie afspraak staan.

Jarenlang vond ik implantaten helemaal niks, maar denk nu aan niet anders. 
Soms is er nog een twijfel, die zal wel verdwijnen na het consult.
Ik wil denk ik een cup C en zo natuurlijk mogelijk.
Laat je weten hoe het met jou is gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Diana75 zei:

Hoi Myrthe,

Wat ontzettend spannend en de datum schiet al lekker op. 
ikzelf heb vlg week vrijdag een eerste informatie afspraak staan.

Jarenlang vond ik implantaten helemaal niks, maar denk nu aan niet anders. 
Soms is er nog een twijfel, die zal wel verdwijnen na het consult.
Ik wil denk ik een cup C en zo natuurlijk mogelijk.
Laat je weten hoe het met jou is gegaan? 

Wat spannend @Diana75.Waar heb je je consult gepland? En bij twijfel gewoon nog ergens een consult plannen. Ik zal je op de hoogte houden. Het schiet nu inderdaad echt op... 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Noor45 zei:

@Marietjuh prachtig! Ik word heel blij van jouw foto's!

Fijn dat je controle goed was en dr Vd Weij ook tevreden is.

Hopelijk komt het gevoel snel terug.

Enne.... ik hou je op de hoogte..... nog een kleine 3 weken..... ik tel af 😘

Dankjewel! 😘

Moest vandaag toevallig nog aan je denken.. nog 3 weken min 1 dag en dan ben je eindelijk aan de beurt!! :tatice_04:

Gaat echt helemaal goed komen, zie alleen maar prachtige borsten van onze pc voorbij komen! 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.