Ga naar inhoud

Veerveertje : 10 maart 2020 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@bent001 @Ld1234 wat goed van jullie dat jullie wel konden stoppen! Ook al ben je wel weer begonnen @Ld1234, je kwam verder dan ik ? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.. Heb ook geen hulp gezocht dmv pleisters oid moet ik eerlijk zeggen. 
 

@Silly23 oeh dat kan ik me echt voorstellen! Denk dat ik het de eerste paar dagen ook echt bij wat in huis rondwaggelen hou. Hoewel ik dus heel graag naar mijn vriend wil, dus ik twijfel om vanavond al naar hem te gaan (word ik wel gebracht door mijn ouders, mijn moeder is vanaf gisteren bij mij in huis) of morgen te gaan. Wil lekker bij hem zijn eigenlijk, maar vind het ook best eng om daar met de auto heen te moeten en hij heeft een trap naar beneden vanaf zijn slaapkamer naar de wc, en in mijn eigen huisje zit dat gelijksvloers. Dus ik ben nog iets in dubio. 
 

@Nog even wachten Hahahaha ja precies, heerlijk toch die leuke genietmomentjes en gniffelmomentjes ?❤️
 

@denishaawh Haha dank je! Zo leuk om te lezen hoe iedereen op m’n verslag reageert, doet me echt goed ?❤️ En ja, zijn best al wel twee spetters hè ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Veerveertje said:

@bent001 @Ld1234 wat goed van jullie dat jullie wel konden stoppen! Ook al ben je wel weer begonnen @Ld1234, je kwam verder dan ik ? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.. Heb ook geen hulp gezocht dmv pleisters oid moet ik eerlijk zeggen. 
 

@Silly23 oeh dat kan ik me echt voorstellen! Denk dat ik het de eerste paar dagen ook echt bij wat in huis rondwaggelen hou. Hoewel ik dus heel graag naar mijn vriend wil, dus ik twijfel om vanavond al naar hem te gaan (word ik wel gebracht door mijn ouders, mijn moeder is vanaf gisteren bij mij in huis) of morgen te gaan. Wil lekker bij hem zijn eigenlijk, maar vind het ook best eng om daar met de auto heen te moeten en hij heeft een trap naar beneden vanaf zijn slaapkamer naar de wc, en in mijn eigen huisje zit dat gelijksvloers. Dus ik ben nog iets in dubio. 
 

@Nog even wachten Hahahaha ja precies, heerlijk toch die leuke genietmomentjes en gniffelmomentjes ?❤️
 

@denishaawh Haha dank je! Zo leuk om te lezen hoe iedereen op m’n verslag reageert, doet me echt goed ?❤️ En ja, zijn best al wel twee spetters hè ?


laat hem lekker naar jou toe komen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Veerveertje zei:

  Denk dat ik het de eerste paar dagen ook echt bij wat in huis rondwaggelen hou. Hoewel ik dus heel graag naar mijn vriend wil, dus ik twijfel om vanavond al naar hem te gaan (word ik wel gebracht door mijn ouders, mijn moeder is vanaf gisteren bij mij in huis) of morgen te gaan. Wil lekker bij hem zijn eigenlijk, maar vind het ook best eng om daar met de auto heen te moeten en hij heeft een trap naar beneden vanaf zijn slaapkamer naar de wc, en in mijn eigen huisje zit dat gelijksvloers. Dus ik ben nog iets in dubio. 

Kun je al zelf rechtop komen? En ben je stabiel genoeg om zelf de trap af te gaan? Zo ja, dan lekker naar je vriend gaan. Als je denkt dat het nu nog niet lukt lekker per dag aankijken en wellicht in het weekend je laten brengen. Dat in de auto zitten is maar even he. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, Veerveertje said:


Dat gaat helaas niet lukken, hij heeft z’n kinderen om en om de week, en dit is zijn kids-week. 

Ah zo...hopelijk vind je een mogelijkheid om naar je vriend te kunnen gaan. Ik zou ook niet zonder mijne kunnen na zo’n heftige ingreep ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX Ik heb vanmorgen om 7 uur voor het laatst tramadol genomen, word daar erg duf en duizelig van. De pijn is echt zo’n meevaller, Ik snap er niks van. Heb zostraks gedoucht; ging ook helemaal prima. Bh afgedaan, foto’s genomen. Alles gaat goed gewoon. Word haast bang dat dit stilte voor de storm is ofzo ?

 

@Nog even wachten zelf rechtop komen alleen vanaf m’n hoge troon, als ik iets platter lig heb ik ondersteuning nodig. Niet nodig, het lukt vanuit m’n buikspieren, maar dat vind ik een beetje eng. Maar m’n vriend kan me continu helpen met overeind komen. Trap aflopen lukt ook zelfstandig, mits ik niet duizelig ben (en dus zonder tramadol kan).

 

@TinyAA Ja hoor, m’n ouders brengen me naar hem! Heb net de knoop doorgehakt omdat douchen enz zo verrassend goed is gegaan. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha de troon gaat idd mee!

 

Ik heb overigens net m’n 1e dag PO foto’s toegevoegd!

Ze zijn echt nog best wel blokkerig ? Mag toch hopen dat de een flink stuk ronder en lager gaan worden. En is het normaal dat de tepels zo enorm nee gegroeid zijn? Blijft dat? Of wordt dat later in het herstel weer zoals “voorheen”? 
 

En wil iemand even beoordelen of mijn littekens er zo goed uitzien zoals ze horen te zien na 1 dag? ?❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, ProjectX zei:

Hopen dat het zo blijft idd, ik zou ervoor tekenen ?!  Heb gelijk even naar je foto’s gekeken, mooi formaat is het geworden! Als ze zakken zijn ze super denk ?! Even geduld hebben. Je littekens zien er ook goed uit, niks raars, voor zover ik zie. 


Gelukkig! Ja laat dat indalen maar beginnen, ik kan het best relativeren, maar merk ook dat ik toch wel erg graag zie dat ze wat ronder worden en wat meer omlaag zakken zodat er meer tiet onder m’n tepels komt dan nu erboven zit ?? Miss Ongeduld zoals ik al ergens benoemde hier ??

 

@Nog even wachten aahh goed om te horen, hopelijk veert dat weer terug. Ja snap ik hoor, ik heb ook niks te zeiken, maar je bent ze gewend zoals ze zijn hè, en dan zijn ze nu ineens een stuk groter en denk je “wuutttt” hallo! Hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Veerveertje zei:

@Julie88 Thanks meis! Ik heb je toegevoegd aan mijn album. 
@Ld1234 Haha gelukkig is dit het welbekende beton gevoel. Je snapt het pas echt als je het zelf ervaart hè. Zo naïef dat ik vanmiddag al dacht “ah, dit is het”. NOPE ? We gooien dat gevoel even x100, en hoppa, daar is het betongevoel dan écht. Echt 2 stenen ?  En Thanks! De nacht wordt drama voorspel ik, maar fuck it. Dan maar hele nacht series kijken ofzo. Weet niet wat die pijn nog gaat doen verder, maar dit is in a way best acceptabel. Heb alleen nu al last van m’n rug, dus dat is met liggen wel een beetje klote. ?

?

@Beyonce Wat ontzettend lief, jouw bericht! Brengt me echt een lach op mijn gezicht. ?

Ga maar lekker koekeloeren, ook al zie je zo nog vrij weinig ervan op die foto. En oeeee, voor jou nog maar 2 nachtjes slapen nu!!!! Almost your day! ? Heb je je zenuwen nog onder controle? ?

Bedankt voor het toevoegen. Wat een verschil al hè! Nu nog goed indalen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Veerveertje zei:


Ik zag het! Houd soms even niet meer bij welke boobs ook alweer bij welke naam horen, haha. Maar ziet er echt top uit al bij jou na 11 dagen! Ik vind het ergens stiekem wel grappig om straks te kunnen vergelijken, juist omdat we inderdaad precies hetzelfde hebben gekregen! 
Zijn de jouwe ook van mentor? En welk profile en cohesive heb jij? 


Ja, we kunnen idd gaan vergelijken!!! Haha! Maar jij bent wel een stukje smaller las ik in je eerste bericht (53 kilo). Ik weeg 62 kilo. Volgens mij zijn we wel even lang (173cm). Maar qua voorstadium waren we aardig aan elkaar gewaagd, gheheheh. Ik heb foto’s van 3 weken po, die zal ik er ook nog even opzetten. 
 

Mentor, profile, cohesive... Echt erg, maar ik heb geen idee? Ik heb eurosilicone, of bedoel je dat niet? ??‍♀️??

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Elize89 zei:


Ja, we kunnen idd gaan vergelijken!!! Haha! Maar jij bent wel een stukje smaller las ik in je eerste bericht (53 kilo). Ik weeg 62 kilo. Volgens mij zijn we wel even lang (173cm). Maar qua voorstadium waren we aardig aan elkaar gewaagd, gheheheh. Ik heb foto’s van 3 weken po, die zal ik er ook nog even opzetten. 
 

Mentor, profile, cohesive... Echt erg, maar ik heb geen idee? Ik heb eurosilicone, of bedoel je dat niet? ??‍♀️??


Ik woog vanmorgen 57,5 kilo ?? Zit natuurlijk 0,6 kg tiet aan, en ik ben al 2 dagen niet voor nummer 2 gegaan, maar gelukkig dus wel iets aangekomen. Ja ben benieuwd naar jouw foto’s! Valt me wel op dat jij op jouw eerste foto’s wel een stuk minder blokkerige boobs had dan ik, en dat jouw tepels al meer in het midden zaten. Dus hoop toch wel dat de mijne snel gaan zakken hoor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Veerveertje zei:


Ik woog vanmorgen 57,5 kilo ?? Zit natuurlijk 0,6 kg tiet aan, en ik ben al 2 dagen niet voor nummer 2 gegaan, maar gelukkig dus wel iets aangekomen. Ja ben benieuwd naar jouw foto’s! Valt me wel op dat jij op jouw eerste foto’s wel een stuk minder blokkerige boobs had dan ik, en dat jouw tepels al meer in het midden zaten. Dus hoop toch wel dat de mijne snel gaan zakken hoor ?


Ik snap er echt NIKS van, maar ik kan opeens nergens foto’s uploaden lijkt het wel. Zou mijn limiet bereikt zijn? Ik heb er maar 10 in mn album staan tot nu toe... Jij zal het vast ook niet weten, ik ga zo even verder klooien.

 

Ik droeg trouwens wel gelijk een borstband naast mn sportbh. Daardoor zijn ze misschien al snel gezakt en minder gezwollen? Ga zo ook jouw foto’s eens bekijken. Vind trouwens wel dat mijn borsten best wat uit elkaar staan hoor. Misschien is dat in een normale bh straks minder, maar als ik ze bloot zie, staan ze best wijd uit elkaar. Of dat is misschien vooral mijn gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Elize89 zei:


Ik snap er echt NIKS van, maar ik kan opeens nergens foto’s uploaden lijkt het wel. Zou mijn limiet bereikt zijn? Ik heb er maar 10 in mn album staan tot nu toe... Jij zal het vast ook niet weten, ik ga zo even verder klooien.

 

Ik droeg trouwens wel gelijk een borstband naast mn sportbh. Daardoor zijn ze misschien al snel gezakt en minder gezwollen? Ga zo ook jouw foto’s eens bekijken. Vind trouwens wel dat mijn borsten best wat uit elkaar staan hoor. Misschien is dat in een normale bh straks minder, maar als ik ze bloot zie, staan ze best wijd uit elkaar. Of dat is misschien vooral mijn gevoel.


Ik vind ze nu al beauty’s hoor, die borsten van jou! En ik denk dat ze er straks heel natuurlijk uitzien!!!’ Die van mij waren misschien wat minder blokkerig, maar ik had ook echt veel borst/zwelling aan de bovenkant (boven mn tepel, als je begrijpt wat ik bedoel). En... ik maakte pas na 5 dagen po wat foto’s! En daar zit jij nu nog niet aan. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Elize89 zei:

Zo hallooooo, ben ik alweer... Ik stalk je echt nu ?? iig: ik ben silver member, dus ik zit aan mijn limiet (1 album met 10 foto’s) en ik kan geen foto’s verwijderen! Dus ik ga je even pb mn foto’s van 3 weken po sturen. ?


Oooooh shit ??? Goed om te weten, ik ben ook Silver member. Dan zal ik @best_boobie t.z.t. even vragen of er een paar before-foto’s uit mogen ofzo. En iets selectiever in de PO1 foto’s die ik nu geüpload heb. ?

Zie je foto’s wel prive tegemoet komen! En ja, jouw borsten staan inderdaad ietsje uit elkaar, maar ik heb dat gevoel bij mezelf eigenlijk ook! Volgens mij ligt dat ook aan je eigen voorsituatie heb ik wel eens begrepen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Veerveertje zei:


Oooooh shit ??? Goed om te weten, ik ben ook Silver member. Dan zal ik @best_boobie t.z.t. even vragen of er een paar before-foto’s uit mogen ofzo. En iets selectiever in de PO1 foto’s die ik nu geüpload heb. ?

Zie je foto’s wel prive tegemoet komen! En ja, jouw borsten staan inderdaad ietsje uit elkaar, maar ik heb dat gevoel bij mezelf eigenlijk ook! Volgens mij ligt dat ook aan je eigen voorsituatie heb ik wel eens begrepen. 


Ja! Ik wist ook niet van dat limiet. Hopelijk kan @best_boobie er bij mij ook wat uithalen, want volgens mij kun je dat zelf niet... ?

 

Je hebt pb!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-3-2020 om 00:16, Veerveertje zei:


Oeeee spannend inderdaad!! Waar ga je en wat krijg je precies? 
Dank je wel meis, ik heb je toegevoegd aan mijn album! 

 Bedankt voor het toevoegen! ? leuk om je ontwikkeling te kunnen volgen! Dat gaat heel mooi worden! 

 

Ik mag op 1 april naar straten bij kliniek Heyendael. Ik krijg waarschijnlijk 340 cc memorygel Xtra high profile. Dat hoop ik tenminste ? advies was 325 of 340. 365 zou waarschijnlijk te breed zijn voor mijn borst breedte dus ik ben nu helemaal ingesteld op 340. Voelt goed terwijl de weg daarnaar toe (keuze maken) behoorlijk lastig was! Ben wel 2,5 kilo afgevallen sinds het consult dus hoop niet dat het daardoor ineens op 325 uitkomt ? nouja we gaan het zien! Heel veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Charlie1 zei:

Hai @Veerveertje 

Ik ben gister geopereerd, zou ik een kijkje in je album mogen? En veel succes met je herstel?? fijn dit forum,om elkaar te informeren en ervaringen te delen, en om te vergelijken. 


Tuurlijk!! Ik heb je toegevoegd. Heb jij ook een album? En hoe voel jij je? Beetje door je eerste nachtje gekomen? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2 PO, pijn valt me nog steeds mee. Het is vooral in de avond/nacht wat pittiger en met bewegingen. 
Ik zat wel flink verstopt, was vanaf maandag al niet meer voor nummer 2 naar de wc geweest. Dus sinds gisteravond een vet bolle buik die pijn deed, wat doortrok naar m’n linker-onderrug. Alsof m’n hele darm op ontploffen stond ?

Heb er dus maar een klysma’tje ingedrukt vanmorgen (charmant) en net heeft m’n vriend zakjes bij de apotheek opgehaald met laxeer spul. Hopen dat dat het wat verhelpt.

 

Verder beginnen m’n littekens wat meer te trekken/zeuren en viel me net op dat als ik tussen mijn borsten in met m’n vinger druk, ik allemaal luchtbelletjes voel. Vet gek!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.