Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

@bent001, @Lindan en @Robijntje02 heb van 10 tot 7 geslapen. Wond doet wat meer pijn en is ook wat rood. Vannacht behoorlijk liggen zweten dus zo inderdaad maar even de kliniek bellen om te overleggen. Ze hebben niet gezegd wanneer wond dicht zou moeten zijn, wel dat het goed is dat het vocht naar buiten komt. Ik voel me wel wat meer uitgerust dan gister, hopelijk blijft dat ook zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Beyonce zei:

@Nog even wachten dankjewel voor het taggen en de info! Ik was hem helemaal kwijt.
 

Maar jeeeeeetje!!! Wat ontzettend vervelend om te lezen wat jij hebt meegemaakt de afgelopen 1,5e week!! Schrik er echt van, je ging zo goed! Bizar dat er dan toch zo’n complicatie komt zoveel weken PO. En wauw wat ben jij ontzettend positief zeg, echt heel erg knap van je! Wat iedereen hier al benoemd heeft kan ik me echt in vinden. Dit gun je niemand, maar zeker jou niet ?! Fijn om te lezen dat het herstel tot nu toe goed gaat. Ik hoop echt heel erg voor je dat je nu alles hebt gehad en dat het allemaal ook nog meezit qua herplaatsen, de chirurg en je vakantie! Het is je meer dan gegund! Heel veel sterkte met het herstel verder ?!

Dank je wel. En ja gewoon 4 weken po, dan hou je er niet helemaal rekening mee he. Maar goed vette pech en hopelijk vanaf nu alles beter en dat straks weer de prothese erin kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè verdorie, ik lees dit nu pas. 
Wat rot dat gisteren een mindere dag voor je was.. Probeer maar niet te hard te zijn voor jezelf wat betreft het vreten.. Vreet even lekker raak! Elke kilo die je eraan eet, kan er ook weer vanaf ;) Gun jezelf dat lekker in deze periode, zou ik denken. ❤️
 

Fijn dat je wat beter hebt geslapen nu, wel rot van je wond :( Ben benieuwd wat de kliniek zegt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou er zitten eigenlijk al teveel kilo's aan @Veerveertje, maar ik ben maar niet te streng voor mezelf deze weken ?.

 

Kliniek heeft naar foto gekeken en vonden het er niet slecht uitzien. Dus afspraak morgen om hechtingen eruit te halen blijft staan. Ze zeiden ook dat een kleine terugval in het herstel niet vreemd is. Dus een rustig dagje maar weer vandaag. Benieuwd hoe het dit weekend gaat als mijn zoontje er is. Gelukkig staat zijn vader paraat als het niet lukt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Veerveertje zei:

Ja goed zo, even jezelf wat gunnen hoor.

Fijn bericht! Stelt hopelijk wat gerust. Ben benieuwd, dus morgen de hechtingen eruit, spannend! 
En ja precies. Gewoon je vent aan het werk zetten ?

whaha nou mijn ex heeft afgelopen 2 weken al best veel gedaan en mijn vriend is er waarschijnlijk niet dit weekend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het nu beter voelt! En dat je een prothese hebt mee gekregen, op zich wel logisch een 550 cc zal veel groter zijn, op de borst is toch anders dan in een borst. 
Hopelijk is je zoon een beetje rustig dit weekend word prachtig weer dus lekker in de tuin laten spelen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, rozebooz zei:

Fijn dat het goed lijkt en de hechtingen nu er uit zijn het beter voelt!  Oefff. lijkt mij wel lastig met kleine kindjes en rustig aan doen.! succes, gewoon lekker in de tuin van het lekkere weer genieten.  ! 

ja en het lastige is dus nu ook dat hij niet kan afspreken met vriendjes en dus afhankelijk is van vermaak binnen en in de tuin. De 1e keer was er school en bso en had ik een vriendje over de vloer. Maar goed we doen het met wat we hebben. 

 

10 uur geleden, LadyC1981 zei:

@Nog even wachten ik heb je verhaal nu pas gelezen. Jeetje wat een ellende en een domper. Heel veel sterkte met je herstel en pas goed op jezelf ?. Hopelijk zijn de 3 maanden zo voorbij en kun je weer geopereerd worden. 

Ja best wel een domper. En positief gezien al bijna 2 weken onderweg

 

9 uur geleden, bent001 zei:

Fijn dat het nu beter voelt! En dat je een prothese hebt mee gekregen, op zich wel logisch een 550 cc zal veel groter zijn, op de borst is toch anders dan in een borst. 
Hopelijk is je zoon een beetje rustig dit weekend word prachtig weer dus lekker in de tuin laten spelen ?

Ja op zich wel, maar vraag me dan wel af wat ik met passen heb gepast ?

Mijn zoon is hartstikke lief en snapt dat ik nof niet met hem kan springen enzo. Maar we vermaken ons wel hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha hebben speciale pas protheses he, dus een maat die dan laat zien wat het word als je voor een bepaald aantal cc gaat. Ik heb zelfs gepast met een soort kipfiletjes,( als je snapt wat ik bedoel ?) en daar liet hij toen ook het aantal cc mee zien. Ze hebben er natuurlijk oog voor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Links ietsjes kleiner,  maar de maat groter was echt te groot. Maar durf er zo wel mee over straat hoor (deed ik eigelijk al, toch nog ergens goed voor die 1,5 meter regel)


Hahha nou inderdaad en gewoon geen heel strak shirtje aan dan valt het ook minder op

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, bent001 zei:


Hahha nou inderdaad en gewoon geen heel strak shirtje aan dan valt het ook minder op

Ja en lycra/polyester toont ook meer.

En heb ook beetje last van verstopping en een buik alsof ik 4 maanden zwanger ben, dus wijde kleding nu sowieso wel handiger ?.

Zit al aan de macrogel/electrolyten zakjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten balen dat je een mindere dag had. Hoort er inderdaad bij natuurlijk maar jij hebt ook al wel genoeg mindere dagen gehad inmiddels ?. Fijn dat de hechtingen eruit zijn en dat het er goed uit ziet verder. Dat het niet meer zo trekt is ook prettig voor je! En een mooie tussenoplossing de pasprothese. Leuk is anders natuurlijk maar denk wel dat het zo minder opvalt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ff hardop te denken.... jij hebt ronde prothesen hè? En de kipfilet is anatomisch.... toch?

Dan zou het heel goed kloppen dat je ‘maar’ zoveel cc nodig hebt.... Anatomische prothese is niet even breed als hoog en zwaartepunt van prothese zit lager. Prothese hoeft niet gelijkmatig gevuld te worden. Dus in totaal minder cc om ongeveer een gelijk resultaat te behalen. 
 

Rustig aan meid. Je doet het hartstikke goed. En idd, zo een terugslag hebben de meesten. Of het maandag opeens dicht is, durf ik niet te zeggen, maar je zult merken dat het over een paar dagen wel echt minder zal worden en langzaam dicht gaat. 
 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Beyonce zei:

@Nog even wachten balen dat je een mindere dag had. Hoort er inderdaad bij natuurlijk maar jij hebt ook al wel genoeg mindere dagen gehad inmiddels ?. Fijn dat de hechtingen eruit zijn en dat het er goed uit ziet verder. Dat het niet meer zo trekt is ook prettig voor je! En een mooie tussenoplossing de pasprothese. Leuk is anders natuurlijk maar denk wel dat het zo minder opvalt! 

Ja valt iemand die het niet weet niet op gelukkig. Ach de heerlijke temperaturen zorgen er wel voor dat ik me wat beter voel. Het komt wel goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, best_boobie zei:

Zit ff hardop te denken.... jij hebt ronde prothesen hè? En de kipfilet is anatomisch.... toch?

Dan zou het heel goed kloppen dat je ‘maar’ zoveel cc nodig hebt.... Anatomische prothese is niet even breed als hoog en zwaartepunt van prothese zit lager. Prothese hoeft niet gelijkmatig gevuld te worden. Dus in totaal minder cc om ongeveer een gelijk resultaat te behalen. 
 

Rustig aan meid. Je doet het hartstikke goed. En idd, zo een terugslag hebben de meesten. Of het maandag opeens dicht is, durf ik niet te zeggen, maar je zult merken dat het over een paar dagen wel echt minder zal worden en langzaam dicht gaat. 
 

xxx BB

ik heb de ergonomix. Maar belangrijkste is dat het enigszins gelijk is een dat is nu zo.  

En de wond zou na het weekend geen vocht meer moeten lekken,  maar dat gaat niet gebeuren,  zit zelfs nog geel ontstekingsvocht bij.  Morgenmiddag en belafspraak met vd pot en dan bespreek ik het.  Temperatuur blijft ook een beetje schommelen en ook heb ik al een aantal dagen hoofdpijn en verstopping.

 

En dan het goede nieuws vandaag is de rechterborst 6 weken po. Dus vanmiddag eens wat foto's nemen en de voortgang bekijken. Sporten moet ik nog even mee wachten tot de linkerkant dicht is, dus we gaan vandaag maar weer een wandelingetje maken.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.