Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje heb ik best wel wat steken in mijn rechterborst. Dat is ook de kant waarbij de prothese niet op zijn plek zit. Heb jij een idee wat dat zou kunnen zijn @best_boobie ?

 

Het is echt vervelend soms :( Zit niet altijd op dezelfde plek, maar wel altijd in dezelfde borst.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Hi Ellen, ik volg je al een tijdje.. ik hoop ontzettend dat Verdonck het voor je gaat oplossen, maar dat komt waarschijnlijk helemaal goed! Zo vervelend voor je dat je er nu al zo lang mee loopt. Je hebt helemaal gelijk dat je er nu klaar mee bent en duidelijkheid wilt. Heel veel sterkte er nog mee en ik blijf je volgen xxx Desi

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Desi3:

@Ellen125 Hi Ellen, ik volg je al een tijdje.. ik hoop ontzettend dat Verdonck het voor je gaat oplossen, maar dat komt waarschijnlijk helemaal goed! Zo vervelend voor je dat je er nu al zo lang mee loopt. Je hebt helemaal gelijk dat je er nu klaar mee bent en duidelijkheid wilt. Heel veel sterkte er nog mee en ik blijf je volgen xxx Desi

Dankje :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Sinds een tijdje heb ik best wel wat steken in mijn rechterborst. Dat is ook de kant waarbij de prothese niet op zijn plek zit. Heb jij een idee wat dat zou kunnen zijn @best_boobie ?

 

Het is echt vervelend soms :( Zit niet altijd op dezelfde plek, maar wel altijd in dezelfde borst.

 

xx

Hm balen zeg...

 

Ja, het kunnen drie dingen zijn.

1. Normaal herstel, want ook dan kun je zo lang po nog wel eens steken ervaren.

2. De spier die toch echt last begint te krijgen van de prothese, omdat hij niet op zn plek zit

3. Of kapselcontractie... als een prothese niet helemaal goed zit, dan heb je daar meer kans op...

Hoop t niet voor je natuurlijk... maarja, moeilijk te beoordelen zo.... Ben ook maar een leek, hij

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎20‎-‎02‎-‎2018 om 19:01 zei Rooom:

hee @Ellen125 ik heb even al je verslagen gelezen. Wat ontzettend balen voor je zeg! Hopelijk word het snel opgelost door Verdonck, en ben je alsnog tevreden komende zomer. Je hebt nu wel lang genoeg gewacht! 

 

liefs xx

Hey, tja gewoon stomme pech houd ik het maar op.

 

Verdonck belde gisteren nog en hij gaat met die collega arts mijn voor en na foto's bekijken en overleggen wat de beste manier/oplossing gaat zijn voor mij. Vind het eigenlijk alleen maar fijn, 2 weten (hopelijk) meer dan 1 en het moet nu goed gaan. Ik wordt in de loop van volgende week gebeld :D Kan niet wachten tot ik 2 mooie gelijke boobies heb.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ellen125:

Hey, tja gewoon stomme pech houd ik het maar op.

 

Verdonck belde gisteren nog en hij gaat met die collega arts mijn voor en na foto's bekijken en overleggen wat de beste manier/oplossing gaat zijn voor mij. Vind het eigenlijk alleen maar fijn, 2 weten (hopelijk) meer dan 1 en het moet nu goed gaan. Ik wordt in de loop van volgende week gebeld :D Kan niet wachten tot ik 2 mooie gelijke boobies heb.

Heel fijn! Spannend zeg xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellen!

 

Zo balen voor je! Ik hoop dat er snel een oplossing voor je gaat komen, zodat je in de zomer lekker zorgeloos kan gaan genieten van je boobies!

Ik ben niet meer vaak op het forum, maar afentoe lees ik nog even jouw topic. Met mij gaat alles nog steeds goed en ben ook nog steeds heel blij dat ik de stap genomen heb. Heel raar trouwens om foto's van voor de ingreep te zien, haha! Ze snel wen je er dus aan! 

@Elboobies en @Natje3 haar borsten waren ook niet helemaal gelijk in het begin toch? Is het bij jullie wel bijgetrokken meiden? (Als ze nog wel eens op het forum voorbij komen ;-)

 

Heel veel succes Ellen, en hopelijk heel snel een oplossing!

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ellen125:

Hey @bettynoboop

 

Wat fijn dat bij jou alles goed is! Ik heb niks meer van de meiden gehoord :( Hoop dat ik de enige pechvogel ben.

Deze week wordt ik teruggebeld, hopelijk met goed nieuws. Nu ziek op bed :( Iedereen steekt elkaar maar aan op m’n werk.

 

xx

Ahhh, beterschap Meis! Jammer dat de meiden niet meer actief zijn hier, we hebben het hele proces toch een beetje samen 'gedeeld'.

Ik blijf je lig volgen hoor! Heel veel beterschap en op naar mooie berichten!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen, 

ik check regelmatig jouw topic eens hier. Ik ben namelijk ook geopereerd door dr. Verdonck, een kleine twee maand na jou. Helaas herken ik heel jouw verhaal, hier ook de rechterborst die zou moeten zakken maar niet wil zakken... Ik ben wel linkshandig, dus ik denk dat bij mij het niets met de spierontwikkeling aan die kant kan te maken hebben. Op mijn laatste consult met Verdonck in december zei hij dat ik het zeker nog tijd moest geven en elke dag 1-2x zachtjes inmasseren. Dit volg ik heilig op maar zie nog nul verandering. 

Hopelijk houdt hij zijn belofte, ik ben alvast benieuwd... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel heel heel teleurgesteld in Verdonck :102:

 

Zojuist heb ik een telefoontje van hem ontvangen over het verschil dat er nog steeds is na 9 maanden.

Het verschil zien ze, maar Verdonck geeft aan dat dit vooraf ook al zo zou zijn?! Hierover heeft hij nog nooit gesproken (en de andere artsen die voor hem heb gezien ook niet). Ze vroegen zich af wat mij het meest stoorde en dat is gewoon dat de tepel niet op gelijke hoogte zit en de onderkant niet goed gevuld lijkt te worden door de prothese. Daarnaast beroept hij zich dat ik wist er een kans zou zijn op kleine symmetrie en de risico's van een borstvergroting :wacko:

 

Zijn eerdere belofte om mijn borsten even mooi te maken kaatst hij nu terug. Wanneer ik 1 jaar po ben moet ik terug op een duo consult met hem en die collega arts en gaan ze vertellen wat wel en wat niet kan om het op te lossen. Hoe of wat heb ik geen idee van, maar ik voel me alles behalve echt gehoord. Vertrouwen is nu wel echt weg aan het gaan :24: Na de eerste consulten had ik hoop op een goede afloop maar hier heb ik geen 3400 euro voor betaald...

Als ik dit van te voren had geweten, weet ik niet of ik nog steeds voor Verdonck had gekozen. Ben heel verdrietig nu..

 

5 juni om 15u30 heb ik pas het duoconsult.... weer lang wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ellen125:

Ik ben heel heel heel teleurgesteld in Verdonck :102:

 

Zojuist heb ik een telefoontje van hem ontvangen over het verschil dat er nog steeds is na 9 maanden.

Het verschil zien ze, maar Verdonck geeft aan dat dit vooraf ook al zo zou zijn?! Hierover heeft hij nog nooit gesproken (en de andere artsen die voor hem heb gezien ook niet). Ze vroegen zich af wat mij het meest stoorde en dat is gewoon dat de tepel niet op gelijke hoogte zit en de onderkant niet goed gevuld lijkt te worden door de prothese. 

 

Zijn eerdere belofte om mijn borsten even mooi te maken kaatst hij nu terug. Wanneer ik 1 jaar po ben moet ik terug op een duo consult met hem en die collega arts en gaan ze vertellen wat wel en wat niet kan om het op te lossen. Hoe of wat heb ik geen idee van, maar ik voel me alles behalve echt gehoord. Vertrouwen is nu wel echt weg aan het gaan :24: Na de eerste consulten had ik hoop op een goede afloop maar hier heb ik geen 3400 euro voor betaald...

Als ik dit van te voren had geweten, weet ik niet of ik nog steeds voor Verdonck had gekozen. Ben heel verdrietig nu..

 

Oh nee dat is echt balen!

Waarom kan die duoconsult niet nu gebeuren? :( kan je niet ondertussen niet naar een andere arts voor een derde opinie?

Het is erg dat je zo lang hebt moeten wachten en dan moet je nog wachten..voor iets dat er misschien geen oplossing gaat komen.

Ik hoop dat het nog goed komt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Ellen125:

Ik ben heel heel heel teleurgesteld in Verdonck :102:

 

Zojuist heb ik een telefoontje van hem ontvangen over het verschil dat er nog steeds is na 9 maanden.

Het verschil zien ze, maar Verdonck geeft aan dat dit vooraf ook al zo zou zijn?! Hierover heeft hij nog nooit gesproken (en de andere artsen die voor hem heb gezien ook niet). Ze vroegen zich af wat mij het meest stoorde en dat is gewoon dat de tepel niet op gelijke hoogte zit en de onderkant niet goed gevuld lijkt te worden door de prothese. 

 

Zijn eerdere belofte om mijn borsten even mooi te maken kaatst hij nu terug. Wanneer ik 1 jaar po ben moet ik terug op een duo consult met hem en die collega arts en gaan ze vertellen wat wel en wat niet kan om het op te lossen. Hoe of wat heb ik geen idee van, maar ik voel me alles behalve echt gehoord. Vertrouwen is nu wel echt weg aan het gaan :24: Na de eerste consulten had ik hoop op een goede afloop maar hier heb ik geen 3400 euro voor betaald...

Als ik dit van te voren had geweten, weet ik niet of ik nog steeds voor Verdonck had gekozen. Ben heel verdrietig nu..

Heb jij dab niet het zelfde probleem als jorro? Daar deden ze toch niet zo. Als het bij jou zo gaat, zie in de bui bij mezelf ook al hangen.. ik snap het toch niet goed. Als Het vanonder niet goed gevuld is dan is er toch iets mis.. ik vind het echt balen voor u. Ik zou eens even voet bij stuk houden. En het niet zo laten. Gij vraagt toch ook niet se helft van uw geld terug omdat hij maar half werk geleverd heeft??? Niet opgeven. Niet wachten tot dat jaar om is. Het heeft geld genoeg gekost. Ik zou idd ergens ander gaan

latdn kijken, jouw verhaal uitleggen en kijken wat hun advies is. Kan nooit kwaad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Ellen125:

Ik ben heel heel heel teleurgesteld in Verdonck :102:

 

Zojuist heb ik een telefoontje van hem ontvangen over het verschil dat er nog steeds is na 9 maanden.

Het verschil zien ze, maar Verdonck geeft aan dat dit vooraf ook al zo zou zijn?! Hierover heeft hij nog nooit gesproken (en de andere artsen die voor hem heb gezien ook niet). Ze vroegen zich af wat mij het meest stoorde en dat is gewoon dat de tepel niet op gelijke hoogte zit en de onderkant niet goed gevuld lijkt te worden door de prothese. 

 

Zijn eerdere belofte om mijn borsten even mooi te maken kaatst hij nu terug. Wanneer ik 1 jaar po ben moet ik terug op een duo consult met hem en die collega arts en gaan ze vertellen wat wel en wat niet kan om het op te lossen. Hoe of wat heb ik geen idee van, maar ik voel me alles behalve echt gehoord. Vertrouwen is nu wel echt weg aan het gaan :24: Na de eerste consulten had ik hoop op een goede afloop maar hier heb ik geen 3400 euro voor betaald...

Als ik dit van te voren had geweten, weet ik niet of ik nog steeds voor Verdonck had gekozen. Ben heel verdrietig nu..

Heb je geen album meer? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Bushaju:

Heb je geen album meer? 

Jawel, je zou erin moeten kunnen.

Als een reactie bij de foto van 6 maanden po staat een foto waarop het verschil overduidelijk te zien is.

 

23 minuten geleden zei Grownbabe:

 

Oh nee dat is echt balen!

Waarom kan die duoconsult niet nu gebeuren? :( kan je niet ondertussen niet naar een andere arts voor een derde opinie?

Het is erg dat je zo lang hebt moeten wachten en dan moet je nog wachten..voor iets dat er misschien geen oplossing gaat komen.

Ik hoop dat het nog goed komt!!

Geen idee, hij zei dat het soms wel 1,5 jaar kon duren en dat die laatste paar maanden nu ook niet meer uitmaken :o

 

Ik zit te denken om misschien eens contact op te nemen met faceland aangezien zij ook met motiva werken, dat lijkt me wel het fijnste. Maar weet niet wat de andere opties zijn. Vind echt belachelijk dat ik nu weer moet wachten. Nu vind ik het wel vreemd dat ik nu wel een duoconsult moet. Had mij dan nu op en neer laten komen. Heb gewoon geen vertrouwen dat het uit zichzelf goed komt. Misschien dat Verdonck het gaat oplossen maar ik ga niet weer een smak geld betalen om het nu goed te krijgen. 

 

15 minuten geleden zei Bushaju:

Heb jij dab niet het zelfde probleem als jorro? Daar deden ze toch niet zo. Als het bij jou zo gaat, zie in de bui bij mezelf ook al hangen.. ik snap het toch niet goed. Als Het vanonder niet goed gevuld is dan is er toch iets mis.. ik vind het echt balen voor u. Ik zou eens even voet bij stuk houden. En het niet zo laten. Gij vraagt toch ook niet se helft van uw geld terug omdat hij maar half werk geleverd heeft??? Niet opgeven. Niet wachten tot dat jaar om is. Het heeft geld genoeg gekost. Ik zou idd ergens ander gaan

latdn kijken, jouw verhaal uitleggen en kijken wat hun advies is. Kan nooit kwaad. 

Lijkt wel op hetzelfde inderdaad, maar ik heb niks meer van Jorro gehoord :( 

Ik snap ook niet waarom hij zo doet, ik had gehoopt dat ik deze zomer 2 mooie borsten zou hebben en dan zit ik deze zomer weer met die ellende :30: Mijn vriend is ook echt kwaad nu. Bij 6 maanden consult beloven dat hij ze even mooi gaat maken en nu zeggen dat ik weer moet wachten en er misschien wel een paar oplossingen zijn maar dat de vergroting precies obv mijn voorsituatie is. Dat geloof ik gewoon niet. Als ik naar mijn voor foto's kijk zie ik niet het verschil wat ik nu heb. Die prothese zit gewoon niet goed. Als ik beide armen omhoog doe dan is links zo mooi en rechts is weer zo'n rare vierkant achtige vorm, niet rond in ieder geval. En dat zou het wel moeten zijn. Het klopt gewoon niet, maar het wordt nu afgedaan alsof het aan mij ligt. Ik heb niks verkeerd gedaan tijdens mijn herstel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Ellen125:

Jawel, je zou erin moeten kunnen.

Als een reactie bij de foto van 6 maanden po staat een foto waarop het verschil overduidelijk te zien is.

 

Geen idee, hij zei dat het soms wel 1,5 jaar kon duren en dat die laatste paar maanden nu ook niet meer uitmaken :o

 

Ik zit te denken om misschien eens contact op te nemen met faceland aangezien zij ook met motiva werken, dat lijkt me wel het fijnste. Maar weet niet wat de andere opties zijn. Vind echt belachelijk dat ik nu weer moet wachten. Nu vind ik het wel vreemd dat ik nu wel een duoconsult moet. Had mij dan nu op en neer laten komen. Heb gewoon geen vertrouwen dat het uit zichzelf goed komt. Misschien dat Verdonck het gaat oplossen maar ik ga niet weer een smak geld betalen om het nu goed te krijgen. 

 

Lijkt wel op hetzelfde inderdaad, maar ik heb niks meer van Jorro gehoord :( 

Ik snap ook niet waarom hij zo doet, ik had gehoopt dat ik deze zomer 2 mooie borsten zou hebben en dan zit ik deze zomer weer met die ellende :30: Mijn vriend is ook echt kwaad nu. Bij 6 maanden consult beloven dat hij ze even mooi gaat maken en nu zeggen dat ik weer moet wachten en er misschien wel een paar oplossingen zijn maar dat de vergroting precies obv mijn voorsituatie is. Dat geloof ik gewoon niet. Als ik naar mijn voor foto's kijk zie ik niet het verschil wat ik nu heb. Die prothese zit gewoon niet goed. Als ik beide armen omhoog doe dan is links zo mooi en rechts is weer zo'n rare vierkant achtige vorm, niet rond in ieder geval. En dat zou het wel moeten zijn. Het klopt gewoon niet, maar het wordt nu afgedaan alsof het aan mij ligt. Ik heb niks verkeerd gedaan tijdens mijn herstel...

Ik vind eerlijk gezegd dat ge al vanaf uw eerste foto’s  ziet dat er iets mis is. Alsof die precies naar achter geduwd wordt. Alle zo lijkt het voor mij. Ik zou het erop wagen en eens even ergens anders laten kijken.. miss kunnen zei contact op nemen met Verdonck. Want dit slaat helemaal nergens op. Nee jorro is niet meer op het forum geweest denk ik. Jammer, ik had zo graag geweten hoe het met haar gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 jeetje wat vervelend zeg :( Ik hoop dat Verdonck alsnog met een oplossing komt! Ik heb even naar je foto’s gekeken maar het verschil in je voorsituatie was echt niet zo aanwezig als nu. Lijkt me sterk dat dat de oorzaak zou zijn, en zoals je zelf al zei hebben andere pc’s hier ook geen opmerkingen over gemaakt.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Aloysa:

@Ellen125 jeetje wat vervelend zeg :( Ik hoop dat Verdonck alsnog met een oplossing komt! Ik heb even naar je foto’s gekeken maar het verschil in je voorsituatie was echt niet zo aanwezig als nu. Lijkt me sterk dat dat de oorzaak zou zijn, en zoals je zelf al zei hebben andere pc’s hier ook geen opmerkingen over gemaakt.. 

Ja daarom vind ik het ook zo vreemd. De vorige keer was hij zo begripvol, nu heeft hij overleg gehad met die ander en nu is zijn reactie zo anders. Snap het niet. Niemand wil dit toch als resultaat na een vergroting. Ik weet dat ze nooit 100% gelijk kunnen zijn maar hij heeft nooit hierover gesproken en ik verwacht van een pc wel dat hij de borsten gelijk maakt en anders op voorhand aangeeft wat je moet verwachten. Het stoort me iedere dag meer. Had zo gehoopt deze zomer eindelijk 2 mooie volle borsten te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Ellen125:

Ja daarom vind ik het ook zo vreemd. De vorige keer was hij zo begripvol, nu heeft hij overleg gehad met die ander en nu is zijn reactie zo anders. Snap het niet. Niemand wil dit toch als resultaat na een vergroting. Ik weet dat ze nooit 100% gelijk kunnen zijn maar hij heeft nooit hierover gesproken en ik verwacht van een pc wel dat hij de borsten gelijk maakt en anders op voorhand aangeeft wat je moet verwachten. Het stoort me iedere dag meer. Had zo gehoopt deze zomer eindelijk 2 mooie volle borsten te hebben. 

Hee Ellen zou jij mij ook willen toevoegen? Vind het zo vervelend voor je. Hoop dat t allemaal nog goed komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ellen125:

Ik ben heel heel heel teleurgesteld in Verdonck :102:

 

Zojuist heb ik een telefoontje van hem ontvangen over het verschil dat er nog steeds is na 9 maanden.

Het verschil zien ze, maar Verdonck geeft aan dat dit vooraf ook al zo zou zijn?! Hierover heeft hij nog nooit gesproken (en de andere artsen die voor hem heb gezien ook niet). Ze vroegen zich af wat mij het meest stoorde en dat is gewoon dat de tepel niet op gelijke hoogte zit en de onderkant niet goed gevuld lijkt te worden door de prothese. Daarnaast beroept hij zich dat ik wist er een kans zou zijn op kleine symmetrie en de risico's van een borstvergroting :wacko:

 

Zijn eerdere belofte om mijn borsten even mooi te maken kaatst hij nu terug. Wanneer ik 1 jaar po ben moet ik terug op een duo consult met hem en die collega arts en gaan ze vertellen wat wel en wat niet kan om het op te lossen. Hoe of wat heb ik geen idee van, maar ik voel me alles behalve echt gehoord. Vertrouwen is nu wel echt weg aan het gaan :24: Na de eerste consulten had ik hoop op een goede afloop maar hier heb ik geen 3400 euro voor betaald...

Als ik dit van te voren had geweten, weet ik niet of ik nog steeds voor Verdonck had gekozen. Ben heel verdrietig nu..

 

5 juni om 15u30 heb ik pas het duoconsult.... weer lang wachten..

Wat vreselijk nieuws :( Ik zou niet wachten tot 5juni... iedere keer weer moet jij altijd gaan wachten. En waarop dan? Je hebt nu wel het recht om eens te horen wat er precies aan de hand is met die ene borst! Maar gaan zeggen dat het jouw voorsituatie was? Dat is wel de grens overschrijden vind ik. Als plastisch chirurg zou je toch zelf ook moeten willen dat je werk niet minder dan perfect is?

 

Ik zou andere consults inplannen bij artsen die met motiva werken... Dr. Plovier werkt ook met motiva en heb ik al veel goede commentaar van gelezen. Ik dacht Dr. Van Waes ook (heeft hele mooie boobs gemaakt bij m'n schoonmama). 

 

Meid ik vind het zo vreselijk voor je. Als je een crowdfunding zou starten ben ik de eerste om je te helpen. zeker weten. Veel sterkte nog verder in deze baaldag. Je zal er wel opnieuw bovenop komen. Je lijkt me een sterke meid :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lavelle Ik had een berichtje op Facebook geplaatst maar toch maar eraf gehaald. Er meiden die alles naar hem doorspelen. Kreeg een pb dat hij gaat dreigen met een rechtszaak :o 

 

Ik wil eigenlijk wel nu naar een arts in NL. Sowieso kwa afstand. 

 

Nu blijkt wel dat er veel ontevreden meiden zijn. Heb een paar pb’s gehad. Maar zodra je iets negatiefs online gooit krijg je gedoe met hem en kun je hulp wel vergeten :( 

 

Het is niet dat ik niet tevreden ben. Die ene borst is heel mooi maar ik krijg nu iedere keer een andere reactie. Hij zou het oplossen maar nu schuift hij het op mij af. Dat is gewoon niet eerlijk. 

 

Maar even kijken of ik ergens bij een andere arts kan kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Ellen125:

@Lavelle Ik had een berichtje op Facebook geplaatst maar toch maar eraf gehaald. Er meiden die alles naar hem doorspelen. Kreeg een pb dat hij gaat dreigen met een rechtszaak :o 

 

Ik wil eigenlijk wel nu naar een arts in NL. Sowieso kwa afstand. 

 

Nu blijkt wel dat er veel ontevreden meiden zijn. Heb een paar pb’s gehad. Maar zodra je iets negatiefs online gooit krijg je gedoe met hem en kun je hulp wel vergeten :( 

 

Het is niet dat ik niet tevreden ben. Die ene borst is heel mooi maar ik krijg nu iedere keer een andere reactie. Hij zou het oplossen maar nu schuift hij het op mij af. Dat is gewoon niet eerlijk. 

 

Maar even kijken of ik ergens bij een andere arts kan kijken. 

Dreigen met een rechtzaak?? Jeetje dat lijk me echt wel ver gaan :/. Zou wel niet weten of zijn zaak wel gegrond zou zijn. Je hebt hem hier immers maanden positief aangehaald voor andere meiden, geen enkel kwaad woord over hem gelezen langs jouw zijde...En nu nog steeds.

 

Ik heb inderdaad al veel negatieve zaken gelezen qua problemen. Hij blijft vriendelijk, maar een oplossing bieden doet hij niet altijd (behalve met jorro) En heb al vaker gelezen dat het dan aan de voorsituatie zou liggen... zoals bij @Opelke Ik heb destijds ook beslist me niet te laten opereren door hem omdat ik zoveel negatieve zaken al had gelezen. Was een beetje afgeschrikt.Er zou zelfs een whatsapp groepje bestaan met meiden die in dezelfde situatie zitten. 

 

Dat hij plots zo doet lijkt me ook niet eerlijk. Zeggen dat het aan jouw voorsituatie ligt en ook zeggen dat de keus geheel aan jou is om er iets aan te doen... Zo legt hij alle verantwoordelijkheid in jouw handen en daarmee denk ik ook de eventuele kosten van een herstel...  Als hij het netjes zou aanpakken, dan moet hij toch ergens verantwoordelijkheidsgevoel hebben over zijn werk? Ik snap zijn redenering helemaal niet, waar is zijn empathie heen? 

 

Een arts in Nederland, ik zou je zeker Dr. Straten kunnen aanraden. Hij is heel professioneel en ervaren. Hij gaat je zeker zijn mening kunnen geven over wat er aan de hand is. Werkt uitsluitend met mentor. Maar je zou al een mening rijker zijn van een ervaren arts. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Ellen125:

@Lavelle Ik had een berichtje op Facebook geplaatst maar toch maar eraf gehaald. Er meiden die alles naar hem doorspelen. Kreeg een pb dat hij gaat dreigen met een rechtszaak :o 

 

Ik wil eigenlijk wel nu naar een arts in NL. Sowieso kwa afstand. 

 

Nu blijkt wel dat er veel ontevreden meiden zijn. Heb een paar pb’s gehad. Maar zodra je iets negatiefs online gooit krijg je gedoe met hem en kun je hulp wel vergeten :( 

 

Het is niet dat ik niet tevreden ben. Die ene borst is heel mooi maar ik krijg nu iedere keer een andere reactie. Hij zou het oplossen maar nu schuift hij het op mij af. Dat is gewoon niet eerlijk. 

 

Maar even kijken of ik ergens bij een andere arts kan kijken. 

Ooh nee? Had hij jou een pb gestuurd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.