Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Oeps bericht was weg. Ik bedoel of ze al goed staan. Ik.denk dat ze nog staan zoals ik ze de eerste maal gezien heb, maar dat zal wel niet. 

Ja, ik ga nu foto's beginnen nemen. 

Morgen ga ik nu toch een gewone bh gaan kopen dat ik toch één heb voor binnen 2 weken:P

 

Daar heeft hij mij bij nu kort naar gekeken. Moest gaan staan net zoals toen ik kwam om te passen om voorsituatie te bekijken. Zegt hij dat het er al goed uit ziet voor 2 weken :o Dus vertel heb dat het vrijdag al 6 weken zijn haha hij was in de war. Het was een lange dag geweest blijkbaar (en het was pas 17u) :lol: Links was bij mij al goed gezakt en rechts nog niet maar kwam nu ook door het litteken dacht hij. Had ik zelf ook al bedacht :P 

 

Ja daarom heb ik ook alvast 2 bh's gekocht Dan heb ik iets liggen en meteen de goede maat omdat er nu wel iemand heeft meegekeken. Was eigenwijs maar leek me uiteindelijk toch wel handig ^_^

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Oei, oei zal een lastige dag geweest zijn. ;)2 weken of 6 weken. Groot verschil

Ben toch al blij dat we aan 6 weken zitten. Nog 2 weken en eindelijk eens terug in mijn andere kleren.:P

En ook terug sport. Ik hoop zo dat ik geen last ga hebben. Heb hier al van alles gezien dat het toch niet vanzelfsprekend is om terug te sporten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Oei, oei zal een lastige dag geweest zijn. ;)2 weken of 6 weken. Groot verschil

Ben toch al blij dat we aan 6 weken zitten. Nog 2 weken en eindelijk eens terug in mijn andere kleren.:P

En ook terug sport. Ik hoop zo dat ik geen last ga hebben. Heb hier al van alles gezien dat het toch niet vanzelfsprekend is om terug te sporten.

 

Echt he? Zal hem maar niks kwalijk nemen ;) 

Die magische grens van 6 weken hebben we bijna gehaald. Dat vind ik wel erg fijn. Die 2 weken extra sport bh en niet sporten vind ik nu ook niet zo erg meer. Had alleen gehoopt dat hij zei dat die band alleen 's nachts nog nodig zou zijn :P 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Update 8 weken po:

 

Sport bh en borstband mogen af maar draag wel sport bh in de nacht en gisterenavond bijvoorbeeld want dan zat een normale nh niet meer lekker. Verder kan ik alles weer voor mijn gevoel, maar merk wel dat ik iets heb laten doen. Als ik iets uit een reflex wil opvangen voel ik dat heel goed.

 

Borsten zien er mooi uit maar rechts is de vorm nog wat anders. @Best_boobie dacht dat ze spier daar nog niet mee wil werken. Verdonck belde net en zei ook 3-6 maanden afwachten, maar geen reden om mij ongerust te maken. Kan door het litteken komen dat nog open is geweest en dat daardoor die borst langer nodig heeft met herstellen. Mag alles weer dragen behalve push up. Dat mag na 6 maanden weer af en toe :) In de sale bij de hunkemoller toch al 4 bh's gekocht. 1 zonder beugel en 3 met. Allemaal 70E alleen de plunge valt ruimer dus hen ik een 70E.

 

leuke bandeau bikini's valt niet mee vind ik. Triangel zijn er genoeg maar bandeau... 6 bikini's bij Otto besteld en allemaal retour gestuurd. Zat gewoon niet lekker die beugel of sloot niet mooi aan :103: Iemand tips voor leuke bandeau bikini's??

 

Daar ben ik wel heel blij mee want ik vind ze soms wel echt klein :( Tijdens het passen was alles zo groot en was ik teveel gefocust op die uiteindelijke bh-maat. 295cc was mijn max zi Verdonck gezien mijn omvang (68cm) en heb nu 275cc. Heel erg maar ik denk nu alweer aan een wissel. Als ik kindjes heb en er geen bij meer komen en ik mijn borsten dan nog te klein vindt of mijn borsten zijn dan niet meer mooi dan wil ik groter. Wel Motiva maar dan richting 335-355cc denk ik. Niet too much dat zou nooit bij mij passen. Ik zie nu oo zoveel mooie grote boobies op het forum. En dan die prachtige foto's van @KoKo haha. Ach als ik dan weer naar mijn before foto's kijk ben ik wel trots op mezelf. Eindelijk heb ik de stap durven te zetten en ze zijn wel heel natuurlijk. Niemand die het zou zien denk ik.

 

Vanochtend voor het eerst weer gesport. Het ging goed :D Alleen benen getraind maar kon gelukkig nog redelijk wat gewicht aan. Voor de geïnteresseerden: leg press 40kg, leg curl&extension 15kg. Verder wat oefeningen gedaan zoals lunges en crab walks met een medicijnbal. Heel tevreden, kan niet wachten tot ik weer terug op mijn oude niveau ben :) 

 

Lang verhaal geworden Hihi ^_^

Fijn weekend allemaal! 

 

Xx :53:

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh meis zoo lief!

Maar ze zijn toch hardstikke mooi! 

En even groot ik heb ook een 70E

Ik heb die strapless van phax en ze zitten heerlijk! En het blijft ook op zijn plek het zakt niet dat je de heletijd aan het hijsen bent.

 

En volgens mij is het siliconen verslaving als ik nu mocht zou ik ook zeggen stop er maar 450cc in. Maar goed heb dit geld al bij elkaar moeten smokkelen als een gek dus echt geen geld voor nog een wissel. 

 

En als je hier leest iedereen wil daarna groter.

Maar wat je zegt kijk waar we vanaf komen.

En wat we nu hebben.

Geen normale C geen D nee schat we hebben een E grootste wat ze zo n beetje in de hunkemuller hebben van de 'leuke' bh en bikini s. Met groter wordt dat weer moeilijk. En praat mezelf altijd in dat ik dan zo zal balen als ik iets leuk zie en het allemaal teklein is.

 

En ik heb trouwens ook met 8 maanden po als ik iets onverwachts doe mijn protheses voel. Of dat er iets zit. Of een koude rilling dan spant mij  borstspier aan gek gevoel. En hier op het strand op mijn bedje ligt het erggggg confortabel op mijn buik NOT dus me achterkantje is nog wit.

 

Lig nu op het zand met mijn handdoekje met 2 voor gegraven cup E gaten hahaha.

 

Maar meis ze zijn prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KoKo dankje :) ik vind ze ook wel mooi hoor maar ze zijn kleiner uitgevallen dan ik gedacht had. Maar ondanks dat we dezelfde maat hebben zien jouw boobies er wel groter uit hoor! 

 

Ik zei nog zo tegen mijn vriend voor mijn bv, ik snap al die meiden niet hoor dat ze groter willen is toch goed zo als je kijkt wat ze daarvoor hadden. En nu doe ik gewoon gezellig mee :36: 

Met moeite zou je denk ik een 70F nog weleens kunnen vinden maar lang niet in alle modelletjes bij de hunkemoller. Dan is een E toch inderdaad wel heel handig. Ik zit op de rand van 65/70 dus een 75 wat sommigen dan weleens zeggen zou dan ook geen optie zijn.

 

Weet jij nog wanneer bij jou ongeveer de spier volledig ontspande? (dat ploppen vind ik een verschrikkelijk woord om te gebruiken). Mijne lijkt links al een eind op weg te zijn, maar rechts is nog vrij strak en anders van vorm.

 

Ohja die phax bikini staat je heel mooi. Ik zal eens op zoek gaan. Nu heb ik 1 bandeau zonder beugel en dat gaat opzich wel en ik heb 2 triangel bikini's van de H&M. Ik pas gelukkig in een maat 40 topje :D Houd ook wel van een klein beetje cheaky hihi. Ik heb niet voor niks een bv gedaan, dan mogen ze ook wel een beetje gezien worden vind ik :blush:

 

Hmm koude rilling heb ik nu niet zoveel last van, hopelijk blijf dat zo. Alleen wil mijn tepel weleens vanuit het niets opzetten. Heb dat dan ook niet in de gaten totdat ik in de spiegel kijk, maar dat is als het goed is nu verleden tijd want mag bh's gaan dragen. 

 

Ik ga over 4 weken op vakantie naar de zon. Dan ben ik 12 weken po dus ik hoop wel op mijn buik te kunnen liggen eigenlijk. Ze hebben wel van die kussentjes op de bedden aan het zwembad geloof ik. Dat scheelt misschien? We gaan het wel een en anders rol ik er wel een handdoekje onder.

 

Hahaha E cup gaten :45: Ik zie het al zo voor mij. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat was met 10 weken geloof ik zo ongeveer. Toen heb ik 2 weken scheef gelopen en daarna was het weer gelijk. 

 

Ik heb ook eigenlijk 65 omvang maar dat is niet tekrijgen. Toevallig van royal lounge junky een echt geweldige bh gekocht maar een 75D omdat de 70E was uitverkocht. Dacht breng hem wel langs oma die kan hem wel kleiner maken. 

Trouwens echt een aanrader voor je eerste bh en daarna wil je niet meer anders. Er zit zachte vulling om die beugel dus lekker zacht op je litteken. En hij is naadloos dus valt heerlijk om je huid.

 

Ik heb wel eens een deuk in mijn tepel ook zo iets raars. Maar dat trekt na een dag weer weg.

 

Waar ga je heen op vakantie? Ik vind het echt rukliggen op het bedje en ben 8 maanden po.

Dus lig maar op mijn zij naar de zon toe met mijn rug. Wordt het nog iets bruin.

En dat mis ik zoooooo! Ik was echt een buikslaper. :(

 

En ik hou er ook van beetje cheaky heeft ons bijna 4 ruggen gekocht showen zal ik haha.

Leuk joh heb ineens vol op sjans van leuke mannen ogen vallen er bijna uit haha.

En kan gewoon zonder bh lopen en het staat gewoon, zo heerlijk.

 

Mijn borsten staan dicht bij elkaar denk dat het daarom groter lijkt. Mijn borstbeen stond iets naar binnen zij frans. Maar wat mij nooit was opgevallen. Was gewoon normaal maar hij heeft daar natuurlijk meer oog voor. 

Maar verder even groot.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KoKo oh dan wacht ik geduldig af. Die ander zal hopelijk snel bijtrekken. Litteken is open geweest na 3/4 weken door onderhuidse hechting en nu is hij eigenwijs/sloom :( 

 

Ik heb ook zo'n handige mama :) 

Die royal junky bh's zien er heel fijn uit. Valt de maat normaal? Ik ben alleen nog maar bij de hunkemoller geslaagd. Gelukkig wel in de sale. Ga ook maar eens kijken voor die royal junky. Durf online nog niet echt te bestellen dus eventjes op zoek naar een winkel. Had laatst wel die Triumph strapless geprobeerd die ik bij jou zag maar die zat niet echt lekker bij 6 weken po. Binnenkort maar een nieuwe poging wagen. Strapless is toch wel handig in de zomer. 

 

Ik ga naar Tenerife voor 9 dagen. H10 conquistador heel fijn hotel. Zijn wij 2 jaar terug al geweest en zo goed dat we nu maar weer terug gaam. Heb er super veel zin in. Eindelijk in bikini's rond paraderen en m'n nieuwe boobies showen. Vind het nu helemaal niet erg als mensen kijken. Ik ben geen buikslaper maar hoop dat af en toe op mijn buik liggen wel een beetje gaat. Ze hebben van die bedden aan het zwembad met een soort matrasjes. Hopelijk zacht genoeg. 

 

Gisteren stond ik bij de H&M in de paskamer en blijkbaar hadden 2 meiden het over een borstvergroting. Dat ze die zo graag wilden maar te duur vonden. Helaas zelf niet gehoord maar mijn vriend zei dat later tegen mij. Ik ben niet de beroerdste om te zeggen dat het het geld zo waard is ^_^

 

Gebruik je wel tepel covers als je zonder bh weggaat? Lijkt me heerlijk! 

 

Mijn borsten staan ook wel dicht op elkaar. Met beugel bh's shoppen een beetje zoeken wat dan lekker zit.

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die tepelcovers van de hunk zijn zo dik als je een strak truitje aan hebt zie je zo n stom rondje zitten... En heb nog niet echt dunne gevonden. Op de camping loop ik nu zonder maar thuis heb ik het altijd koud dus moet echt iets vinden maar dat is dus nog een zoektocht.

 

Ik heb trouwens 70E van de hunk bh's en ook van royal dus het zelfde. 

Ze zijn trouwens wel schaars tevinden. Weet niet waar je woont? Maar er zit er 1 in rotterdam en in scheveningen. 

Die strapless heb ik nu ook bij me die huidskleur die valt kwa omvang wel als een 65 terwijl ik daar ook gewoon een 70E van heb. Maar goed die mag ergens wel strak zitten anders zakt het weer. Maar ben er wel erg blij mee. Maar misschien nog even gedult jij  haha.

 

Kan je zeggen dat het heerlijk is hoor zo zonder schaamte over het strand. Ik weet van me zelf wel dat ik niet lelijk ben en had altijd al sjans... Ik lette er zelf niet eens meer op maar me vriend zei dan wel eens jezus blijven ze aan de gang. Maar ik voelde dat nooit zo schaamde me dood voelde me lelijk en twijfelde altijd of ze keken of ze me echt leuk vonden of omdat ik gewoon plat was en naar mijn idee toch lelijk. Ook al weet ik in me hoofd dat het mits niet zo is maar bleef altijd een ding.

Nu blijf ik als nog bescheiden maar nu voel ik me gewoon lekker in me vel. En kijk ik in de spiegel en denk ik ja het klopt!

 

Over die meiden in de h&m heb ik gehad in de sauna ik lig daar naakt 3 meiden over een bv dat ze het lelijk vonden als je het kon zien en zoveel geld kosten. Dus ik keek me vriend aan van zal ik iets zeggen? Toen zei die nee joh en heb ik het maar niet gedaan. Maar achteraf had ik het net zo goed kunnen zeggen. Maar blijkbaar hadden ze mij niet door met me silicoontjes.

 

Geduld geduld met het zakken maar is het nu wel goed? Ik heb een lelijk litteken de ene zat ook een beetje te irriteren in het begin maar ben het zat met dat smeren. Zie het toch niet zelf haha. Heb het opgegeven hij zit me daar best en kan nu mijn rug op hahaha.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KoKo oh bah dat ziet er niet uit! Ik ben daar nog niet zo in thuis dus heb helaas geen tips voor je.

 

Oh dan zal ik ook wel een 70E hebben. Ik woon in de buurt van Eindhoven. Volgens de website zitten er wel een aantal verkooppunten rondom Eindhoven. Nog 3/4 weken tot ik een strapless bh nodig heb. Geduld heb ik niet meer :P 

 

Herken dat wel een beetje. Ik had eerst ook altijd het idee dat ze naar mij keken omdat ik niet mooi zou zijn of dat ze mijn uitlachte omdat ik kleine tietjes had. Voor mijn vriend maakte dat wel goed met mijn kont :P Is/was toch een billenman, maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van hihi. 

 

Oh haha wat grappig. Bij veel meiden hier op het forum vind ik dat je het echt niet ziet hoor. Of je moet echt te groot/breed gaan dan natuurlijk wel. Borsten met siliconen vind ik veel mooier dan all naturel borsten. 

 

Litteken is nu al een week of 4 weer dicht dus zou goed moeten zijn. Verdonck heeft die hechting eruit gepeuterd en litteken weer mooi dicht gemaakt. Wel iets dikker nu ook dan de andere en een stuk harder nog maar lijkt me niet echt vreemd. Best_boobie dacht dat het wel gezakt was maar hij zit wel hoger en tepel kijkt wat naar beneden. Ze dacht dat de spier deze nog strak houd en dat ik daarom een verschil had. Ik moet het litteken 2x per dag insmeren, heb de crème nu maar bij mijn dagcreme en tandenborstel gezet dan vergeet ik het niet ;) 

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-4-2017 om 22:03 zei Ellen125:

Jeej de twijfelkont die ik ben is eruit :)

Bijna thuis van mijn 2e consult bij Verdonck. Ik blijf dat zo'n fijne man vinden! Zo geduldig en vertrouwd! 

Het wordt denk ik Motiva 275cc maar ik moet nog laten weten of het Mentor 275cc / Motiva 275cc / Motiva 295cc wordt. Zit weinig verschil volgens Verdonck tussen de 2. Zelfde resultaat alleen zou Motiva net ietsje natuurlijker zijn en smaller. Verder evenveel kans op rimpels. Kapsel wel minder. Mentor 3-4% en motiva 0,5%. En Motiva heeft een slimme gel waar Mentor iets stugger zou zijn. Dus litteken is mij Motiva iets kleiner. 

 

Nu nog echo laten maken en geld overmaken. Maar mijn naam

staat al op de datum :D 

 

@best_boobie of @Desert-Rose zou een van jullie mijn topic alvast willen verplaatsen? Datum is 2 juni 2017 bij Verdonck in BBC :D 

Hey Ellen en anderen :-)


Vraagje of 3...:D
Ik lees hier vaak ???Cc Full, betekent Full eigenlijk ronde implantaten? Heb je uiteindelijk voor anatomische gekozen of ronde? 
Weet je toevallig of Verdonck ook ronde implantaten plaatst?

Dacht gelezen te hebben dat je nog andre foto's had ook, zou ik ze aub mogen bekijken?
Ik ga ook bij Verdonck.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Ine1:

Hey Ellen en anderen :-)


Vraagje of 3...:D
Ik lees hier vaak ???Cc Full, betekent Full eigenlijk ronde implantaten? Heb je uiteindelijk voor anatomische gekozen of ronde? 
Weet je toevallig of Verdonck ook ronde implantaten plaatst?

Dacht gelezen te hebben dat je nog andre foto's had ook, zou ik ze aub mogen bekijken?
Ik ga ook bij Verdonck.

Hey,

 

Verdonck werkt alleen met ronde implanaten. Bij de meesten merken gebruiken ze low, medium, high en extra/ultra high profile. Bij Motiva gebruiken ze mini, demi, full, corsé. Full betekent gewoon high profile ;) 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik heb Motiva.

 

Als je nog andere vragen hebt dan roep maar :P 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ellen125:

Hey,

 

Verdonck werkt alleen met ronde implanaten. Bij de meesten merken gebruiken ze low, medium, high en extra/ultra high profile. Bij Motiva gebruiken ze mini, demi, full, corsé. Full betekent gewoon high profile ;) 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik heb Motiva.

 

Als je nog andere vragen hebt dan roep maar :P 

 

xx

Ben je hier zeker van? Ik dacht echt nochtans dat hij tegen mij zei dat druppelvormig het mooiste resultaat gaf (bij mij), dus anatomisch. K ga weldra op tweede consult.

ps bedankt voor me toe te voegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van groter willen begrijp ik wel meid.

 

Ik heb dit ook wel een beetje maar ik ga wel wachten tot een wissel nodig is over een jaar of 10. Of eerder...even bekijken.

 

En 275 is idd niet zoveel. Maar maatje 70e klinkt wel prima. Gun het even de tijd voor je herstel. Dan ga je vanzelf ook meer genieten.

 

Voor bikini's zoek eens op boho bikini. Bij lots of goodies hebben ze ook leuke.

Maat s is voor a/b

Maat m  voor b/c

Maat l voor c/dd

Maat xl voor dd/e

 

Ik zou maat l aanhouden als je een bandeau kiest. En dan de vulling cups eruit halen. Dan is deze ruim genoeg en duwt ie je borst en mooi tegen elkaar aan. Succes! Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei lovelife:

Dat van groter willen begrijp ik wel meid.

 

Ik heb dit ook wel een beetje maar ik ga wel wachten tot een wissel nodig is over een jaar of 10. Of eerder...even bekijken.

 

En 275 is idd niet zoveel. Maar maatje 70e klinkt wel prima. Gun het even de tijd voor je herstel. Dan ga je vanzelf ook meer genieten.

 

Voor bikini's zoek eens op boho bikini. Bij lots of goodies hebben ze ook leuke.

Maat s is voor a/b

Maat m  voor b/c

Maat l voor c/dd

Maat xl voor dd/e

 

Ik zou maat l aanhouden als je een bandeau kiest. En dan de vulling cups eruit halen. Dan is deze ruim genoeg en duwt ie je borst en mooi tegen elkaar aan. Succes! Xx 

Ja ik denk dat ik uiteindelijk ook wel een wissel wil. Het ziet er mooi uit hoor en zoveel beter als eerst. Ik moet wel zeggen nu ze soepeler worden, vind ik ze wel steeds mooier :D Wilde ook niet te groot, was daar zo bang voor maar went nu de maat wel heel vlug. Had mij het iets groter voorgesteld met passen :P Maar eerst kindjes en dan kijk ik wel weer verder ;) 

 

Oh thanks ik ga even zoeken.

Leuke triangel bikini's vind je overal wel, maar bandeau.. Een hele lading besteld en bij alles was er wel iets wat niet mooi was of niet lekker zat. Bandeau vind ik ter afwisseling altijd wel fijn, dan zie je de lijntjes niet zo met zonnen hihi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-7-2017 om 13:14 zei Ellen125:

Heel erg maar ik denk nu alweer aan een wissel. Als ik kindjes heb en er geen bij meer komen en ik mijn borsten dan nog te klein vindt of mijn borsten zijn dan niet meer mooi dan wil ik groter. Wel Motiva maar dan richting 335-355cc denk ik. Niet too much dat zou nooit bij mij passen. Ik zie nu oo zoveel mooie grote boobies op het forum. En dan die prachtige foto's van @KoKo haha. Ach als ik dan weer naar mijn before foto's kijk ben ik wel trots op mezelf.

 

 

Hey ellen ik herken het gevoel. Bij mij hadden ze ook groter gemogen en dat terwijl ik in de spiegel dit echt het maximum vond ! Stiekem denk ik ook aan een wissel maar ik weet dat dit er niet zomaar komt. Dus ik zal ze moeten aanvaarden.. Ach ze zijn al stukken groter als er voor. Maar toch, een tikje groter had wel gemogen :P Ik ben 29 en heb bewust gewacht na mijn kinderen. Dat ligt voor jou gelukkig anders. En meid, wat ik mij voorhoud is dit: ik heb voor het zicht een b en in bh een c.  Ze moeten nog ploppen (is dat al gebeurd bij jou). En als je nog groter zou gaan en nu al een e  hebt in bh's, ga je dan nog mooie lingerie vinden? Zo troost ik mezelf haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Opelke:

Hey ellen ik herken het gevoel. Bij mij hadden ze ook groter gemogen en dat terwijl ik in de spiegel dit echt het maximum vond ! Stiekem denk ik ook aan een wissel maar ik weet dat dit er niet zomaar komt. Dus ik zal ze moeten aanvaarden.. Ach ze zijn al stukken groter als er voor. Maar toch, een tikje groter had wel gemogen :P Ik ben 29 en heb bewust gewacht na mijn kinderen. Dat ligt voor jou gelukkig anders. En meid, wat ik mij voorhoud is dit: ik heb voor het zicht een b en in bh een c.  Ze moeten nog ploppen (is dat al gebeurd bij jou). En als je nog groter zou gaan en nu al een e  hebt in bh's, ga je dan nog mooie lingerie vinden? Zo troost ik mezelf haha :P

Iets groter was waarschijnlijk misschien een kwart cupmaat, maar voor het oog net even meer. Heb nog wel ruimte denk ik dus 1 of 2 maatjes grote had denk ik niet meteen tot een F geleid want verschil is maar 0,5cm breedte en 0,2 projectie :P 

 

Voor mijn gevoel zijn ze nog niet geplopt. In ieder geval rechts nog niet want die zit nog wat hoger/strakker en is minder rond dan de linker. Volgens Best_boobie gebeurd dat ploppen pas tussen 8 en 12 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Even weer een kleine update. Morgen alweer 11 weken po :D 

 

Linkerborst is al heel mooi en de spier lijkt ook goed te zijn ontspannen, rechts daarentegen nog steeds niet :24:

Ik draag nu 's nachts weer de borstband en soms ook 's avonds. Baat het niet dan schaadt het hopelijk ook niet.

Bh's is even een dingetje omda tmijn borsten dicht bij elkaar staan. Bh's waarvan de beugels flink omhoog komen kan ik dus niet aan, zo ook bij 2 bh's die ik heb gekocht zoals die koraal in mijn album :( Die beugel irriteert flink en dat is dan niet fijn. Nu op zoek naar andere bh's iemand tips? In mijn albums staan foto's en is het verschil ook te zien.

 

Gisteren weer voor het eerst armen en rug proberen te trainen in de sportschool. Bij sommige oefeningen waarbij mijn armen hoger dan mijn schouders waren (lat pulldown / tricep extension / lat prayer) voelde dat zo raar! Alsof de prothese op en neer bewoog of de spier ze vast pakte en dan weer los liet. Zijn er meer dames die dat ook zo hebben? Gebruikte overigens wel heel licht gewicht en deed zeker niks geks. Misschien is het gewoon even wennen zou ook kunnen?

 

Verder vind ik ze nog steeds aan de kleine kant en nog niet echt in verhouding met mijn lichaam omdat ik vrij brede schouders heb. Dat is dus nog niet veranderd. Als ik het vergelijk met mijn before foto's dan is het echt wel heel mooi maar ik had er gewoon iets meer van verwacht denk ik en mij teveel laten leiden door de bh-maat :145:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17 augustus 2017 om 10:37 zei Ellen125:

Even weer een kleine update. Morgen alweer 11 weken po :D 

 

Linkerborst is al heel mooi en de spier lijkt ook goed te zijn ontspannen, rechts daarentegen nog steeds niet :24:

Ik draag nu 's nachts weer de borstband en soms ook 's avonds. Baat het niet dan schaadt het hopelijk ook niet.

Bh's is even een dingetje omda tmijn borsten dicht bij elkaar staan. Bh's waarvan de beugels flink omhoog komen kan ik dus niet aan, zo ook bij 2 bh's die ik heb gekocht zoals die koraal in mijn album :( Die beugel irriteert flink en dat is dan niet fijn. Nu op zoek naar andere bh's iemand tips? In mijn albums staan foto's en is het verschil ook te zien.

 

Gisteren weer voor het eerst armen en rug proberen te trainen in de sportschool. Bij sommige oefeningen waarbij mijn armen hoger dan mijn schouders waren (lat pulldown / tricep extension / lat prayer) voelde dat zo raar! Alsof de prothese op en neer bewoog of de spier ze vast pakte en dan weer los liet. Zijn er meer dames die dat ook zo hebben? Gebruikte overigens wel heel licht gewicht en deed zeker niks geks. Misschien is het gewoon even wennen zou ook kunnen?

 

Verder vind ik ze nog steeds aan de kleine kant en nog niet echt in verhouding met mijn lichaam omdat ik vrij brede schouders heb. Dat is dus nog niet veranderd. Als ik het vergelijk met mijn before foto's dan is het echt wel heel mooi maar ik had er gewoon iets meer van verwacht denk ik en mij teveel laten leiden door de bh-maat :145:

 

xx

@Ellen125Hoi Ellen, ik begrijp volledig wat je bedoelt. Ik ben momenteel 5weken PO en had er ook net dat tikkeltje meer van verwacht. In vergelijking met hiervoor is het zeker en vast een verbetering, maar toch hoop ik dat ze nog heel erg gaan veranderen.

 

Rechts voelt voor mij eigenlijk als "hersteld" aan, links ervaar ik (denk ik) hetzelfde gevoel als jou. Bij bepaalde bewegingen voelt het aan alsof ik de prothese voel bewegen. Vandaag was ik bv de auto aan het nat spuiten met hogedrukreiniger en om de één of andere manier gaf me dit een heel naar gevoel in mijn linkerborst...

 

Ben heel erg benieuwd naar het dragen van BH's en hoop dat het dragen hiervan me een leuker gevoel geeft. Begin die sportBH stilaan beu te worden...

 

Zou ik eens naar je foto's mogen kijken aub?

 

Groetjes, mamami

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamami ja ik zal je zometeen toevoegen. 

 

Frustrerend he als het niet gaat zoals je hoopt? Tussen 8 en 12 weken gaat de spier ontspannen dus er gaat nog veel veranderen bij je denk ik. 

Ik voel ze eigenlijk alleen bewegen met sporten toen ik arm en rug oefeningen deed. Vandaag in de tuin wat gewerkt en alleen soms een naar gevoelig steek in mijn borst toen ik voorover hing en iets oppakte. 

 

Bh's passen en dragen is heel leuk! Wel soms even zoeken naar een die fijn zit maar komt wek goed! Bij mij zie je in kleding geen verschil en zijn ze mooi rond ipv wat puntig in soort bh soms. Draag die alleen nu 's nachts nog.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 17-8-2017 om 10:37 zei Ellen125:

Even weer een kleine update. Morgen alweer 11 weken po :D 

 

Linkerborst is al heel mooi en de spier lijkt ook goed te zijn ontspannen, rechts daarentegen nog steeds niet :24:

Ik draag nu 's nachts weer de borstband en soms ook 's avonds. Baat het niet dan schaadt het hopelijk ook niet.

Bh's is even een dingetje omda tmijn borsten dicht bij elkaar staan. Bh's waarvan de beugels flink omhoog komen kan ik dus niet aan, zo ook bij 2 bh's die ik heb gekocht zoals die koraal in mijn album :( Die beugel irriteert flink en dat is dan niet fijn. Nu op zoek naar andere bh's iemand tips? In mijn albums staan foto's en is het verschil ook te zien.

 

Gisteren weer voor het eerst armen en rug proberen te trainen in de sportschool. Bij sommige oefeningen waarbij mijn armen hoger dan mijn schouders waren (lat pulldown / tricep extension / lat prayer) voelde dat zo raar! Alsof de prothese op en neer bewoog of de spier ze vast pakte en dan weer los liet. Zijn er meer dames die dat ook zo hebben? Gebruikte overigens wel heel licht gewicht en deed zeker niks geks. Misschien is het gewoon even wennen zou ook kunnen?

 

Verder vind ik ze nog steeds aan de kleine kant en nog niet echt in verhouding met mijn lichaam omdat ik vrij brede schouders heb. Dat is dus nog niet veranderd. Als ik het vergelijk met mijn before foto's dan is het echt wel heel mooi maar ik had er gewoon iets meer van verwacht denk ik en mij teveel laten leiden door de bh-maat :145:

 

xx

Ik snap dat dames het trainen erg belangrijk vinden maar doe het met mate,wat je eerder aangaf dat je het compressie vest in de nacht draagt doe je dat in overleg met Dr.Verdonck

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ank:

Ik snap dat dames het trainen erg belangrijk vinden maar doe het met mate,wat je eerder aangaf dat je het compressie vest in de nacht draagt doe je dat in overleg met Dr.Verdonck

Oh nou was gewoon om uit te proberen omdat je vaak bij 3 maanden alles weer mag trainen. In train met hulp van een coach dus geen zorgen ;) 

 

Ik draag niet zo zeer een compressievest tenminste ik zou de Carefix Anna zo niet noemen. Deze draag ik met slapen nog wel. Zonder vind ik niet fijn en heb nog geen alternatief. Geen overleg gehad maar mocht alles dragen behalve push update lijkt me geen probleem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ellen125:

Oh nou was gewoon om uit te proberen omdat je vaak bij 3 maanden alles weer mag trainen. In train met hulp van een coach dus geen zorgen ;) 

 

Ik draag niet zo zeer een compressievest tenminste ik zou de Carefix Anna zo niet noemen. Deze draag ik met slapen nog wel. Zonder vind ik niet fijn en heb nog geen alternatief. Geen overleg gehad maar mocht alles dragen behalve push update lijkt me geen probleem. 

In mijn kaart staat ook dat je na 6 weken weer zwaar mag trainen. Denk sowieso dat je rustig aan begint altijd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.