Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Ellen125 een kussen onder je knieën of je benen optrekken wil wel eens helpen bij pijn in de onderrug.

Warme kruik tegen je rug aan ontspant de spieren ook ..

Succes met herstellen, hopelijk gaat alles goed nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Bushaju zei:

Bij mij gaan ze ook kapsel weghalen... ze is wel redelijk goed gezakt, maar toch zie ik verschil en hij zag het ook.. hij maakte er ook geen probleem rond.. 

hoe is het nu met jou?? 

Ooh spannend. Heb je al eem datum geprikt? 

Met mij gaat het wel goed. Weinig pijn alleen wat ongemak als ik teveel

wil doen. Wel 2 weken vrij dus dat scheelt. 

Helaas wel morgenavond naar school. Benieuwd hoe dat gaat. Kan niet afzeggen want zijn maar een paar lessen en dan al examen. Maar vriend speelt taxi en wil zelfs m’n tas dragen hahaha :) 

 

Verband jeukte zo hard dat ik die witte pleister er al vlug af had en vervangen. Maar ook dat jeukte en dus mocht maandag het verband al vervangen worden voor een sport bh :) Wel ook een borstband zodat prothesen niet omhoog kruipt. Beetje jammer maar liever dat het nu goed gaat. M’n tiet ziet er wel apart uit. Lijkt wel al iets lager te zitten :) nu weer wat voller aan de onderkant en dan is het helemaal

prima voor mij. Zal morgen foto’s maken en in mijn album zetten. Wellicht handig/interessant voor anderen.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 10januari voor mijn herstel operatie., ik hoop natuurlijk wel dat het allemaal goed gaat komen, en dat ik er geen spijt van ga krijgen.. ben wel heel benieuwd hoe ze eruit ziet nu bij jou.. bij mij was het maar een kleine ingreep zij Verdonck, 1weekje vrijaf was ook genoeg... die pleisters en verband zijn idd een hel als je er niet tegen kan.. ik had ook veel jeuk vorige x maar ik kon het gelukkig goed verdragen., 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Bushaju zei:

Ik ga 10januari voor mijn herstel operatie., ik hoop natuurlijk wel dat het allemaal goed gaat komen, en dat ik er geen spijt van ga krijgen.. ben wel heel benieuwd hoe ze eruit ziet nu bij jou.. bij mij was het maar een kleine ingreep zij Verdonck, 1weekje vrijaf was ook genoeg... die pleisters en verband zijn idd een hel als je er niet tegen kan.. ik had ook veel jeuk vorige x maar ik kon het gelukkig goed verdragen., 

 

Ik heb een foto in mijn album gezet.

Moet er wel een beetje aan wennen dat het nog niet meteen weer goed is...

 

Gaan ze bij jou alleen kapsel weghalen dan? 

 

Ik mag 2 weken geen autorijden van ze. Gelukkig ziekteverlof gekregen maar ik log vanuit huis af en toe in. Dat is dan het fijne van een kantoorbaan hebben, maar ik vind na 2 uurtjes wel weer mooi. Doe dan toch teveel merk ik. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 10januari voor mijn herstel operatie., ik hoop natuurlijk wel dat het allemaal goed gaat komen, en dat ik er geen spijt van ga krijgen.. ben wel heel benieuwd hoe ze eruit ziet nu bij jou.. bij mij was het maar een kleine ingreep zij Verdonck, 1weekje vrijaf was ook genoeg... die pleisters en verband zijn idd een hel als je er niet tegen kan.. ik had ook veel jeuk vorige x maar ik kon het gelukkig goed verdragen., 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat dat herstel na een herstel operatie niet zo heftig was? Maar bij jou is dat miss omdat ze echt niet goed zat? Wat heeft Verdonck jou verteld op voorhand? Want tegen mij zei hij dat ik na 1week weer gewoon alles kon.. nu begin ik toch wat schrik te krijgen want ik ben zelfstandige kapster en ik heb ook maar 1week om

te rusten.. ik heb jou foto bekeken.. dat zal zeker wel normaal zijn zeker dat dat nog steeds op die plek zit.. als je de eerste x gaat, zitten

ze nog hoger.. dus nu zal ze wel kunnzn

zakken.. hadden ze daar iets over gezegd? Jorro is toch ook geweest? Heb je van haar nog iets gehoord? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Bushaju

 

Er moest ruimte bij de plooi gemaakt worden zodat prothese kan zakken. Dan is het wat zwakker dus uitkijken. De richtlijnen van herstel door Indra dus ze zal wel het algemene hebben doorgegeven.. 

 

Sowieso hebben ze kapsel weggehaald en dan is het 6 weken opletten dat je niet teveel doet omdat je dat proces niet wilt verstoren. Liever maar beetje mijn gemak houden dan dat nu nog niet goed is. 

 

Nee alleen geduld denk ik. Borst zou eerst op oude plek weer zitten en dan nu geduld dat het ruimte heeft voor die ronding. Band moet ik om zodat prothese niet omhoog gaat omdat kapsel dus (deels?) weg is.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Hey @Ellen125, jij hebt toch de Motiva Ergonomix? Ik dacht dat de kans op kapselvorming bij deze implantaten juist heeeeel minimaal (0,5%) was?? :huh:

Kapsel maak je altijd aan. Dit is een natuurlijke reactie van het lichaam. Je stopt toch een vreemd materiaal in je lichaam. Dat kapsel (bindweefsel vliesje) zorgt ervoor dat prothese niet kan verplaatsen.

De kans is echter bij Motiva vrij klein dat er teveel kapsel

wordt aangemaakt. Dat wil zeggen complicaties dat je borsten veranderen van vorm of pijnlijk worden (baker graad 3 of 4).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-11-2018 om 15:16, Ellen125 zei:

Hey @Bushaju

 

Er moest ruimte bij de plooi gemaakt worden zodat prothese kan zakken. Dan is het wat zwakker dus uitkijken. De richtlijnen van herstel door Indra dus ze zal wel het algemene hebben doorgegeven.. 

 

Sowieso hebben ze kapsel weggehaald en dan is het 6 weken opletten dat je niet teveel doet omdat je dat proces niet wilt verstoren. Liever maar beetje mijn gemak houden dan dat nu nog niet goed is. 

 

Nee alleen geduld denk ik. Borst zou eerst op oude plek weer zitten en dan nu geduld dat het ruimte heeft voor die ronding. Band moet ik om zodat prothese niet omhoog gaat omdat kapsel dus (deels?) weg is.

 

Xx

Ik vind dat uw borst er precies wel wat soepeler uitziet.. 

bij mij is het blijkbaar maar een kleine ingreep.. na 1 week mag ik weer werken. Natuurlijk dat heffen enz dat blijft het zelfde. Bij mij os het alleen kapsel weg halen. De borstolooi was goed.. daar heeft hij niks van gezegd.. ik had categorie 2.. jij? Of heeft hij daar niks over gezegd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Ellen125 zei:

Hi @Bushaju

 

Ik had geen overmatige kapselvorming zoals ik begreep. Het probleem was de plooi. Maar kapsel moet dan weggehaald worden om prothese te laten zakken. 

 

Dat is idd dan toch wel een andere operatie en

herstel vermoed ik.. 

ik ben

er zelf niet 100% gerust in.. vandaar al de vragen.. Mercikes :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Bushaju zei:

Dat is idd dan toch wel een andere operatie en

herstel vermoed ik.. 

ik ben

er zelf niet 100% gerust in.. vandaar al de vragen.. Mercikes :-) 

No problem ;) 

Ik had zelf ook vragen maar blijft lastig want correcties zijn zo verschillend. Enige wat je kunt doen is vertrouwen op Verdonck denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Opelke zei:

Hoi dames hopelijk komt het bij jullie snel weer goed. Ook ik ga voor een herstel. Maar bij mij komt er enkel rechts een nieuwe prothese in een hoger profiel omdat deze nu veel minder projectie heeft (en daardoor kleiner is) dan links. Succes!

Heb je al concrete afspraken gemaakt? Of ga je nu naar een ander?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Update...

 

Vandaag ben ik bij Verdonck geweest voor de controle na de correctie. 

 

Het was een verhelderend gesprek. 

We hebben mijn before foto’s uitvoerig besproken en hoe het nu is. Mijn borsten hadden blijkbaar al een klein verschil. De ene is van nature ronder en de ander ovaler.

(Wel gek dat geen 1 arts met het consult over dit verschil heeft gehad. Alleen Dr Straten noemde een klein volume verschil weet ik nog dat te verwaarlozen was)

 

Verdonck zegt dat er weinig aan te doen is. Maar hij gaf nu 2 opties mocht ik toch nog wat willen proberen:

1. De andere (mooie borst) corrigeren door wat huid weg te nemen zodat die hoger komt

2. Deze borst opvullen dmv eigen vet.

Ik heb besloten geen risico meer te nemen. Geloof namelijk niet dat het nu 3x scheepsrecht is.

 

Verder was de prothese nog een klein beetje harder maar hij zei wel dat het geen groot verschil meer gaat geven wanneer ze even zacht zijn. 

 

Ik vind het jammer, maar ik heb het geprobeerd en blijkbaar is Verdonck achteraf toch niet de arts voor mij. 

 

Nog wat andere dingen besproken. 

Ik mag bijvoorbeeld weer bovenlichaam trainen alleen nog beetje uitkijken met hele zware gewichten.

Nu dat ik er toch was ook gesproken over een wissel. Hij zei dat het beste is om iedere keer 1jr te wachten en dat je dan max. het dubbele groter kon gaan -10%. Dus in mijn geval naar 500cc (nu 275cc). En dat je bij een wissel altijd iets groter moest gaan omdat ze ook het vliesje weghalen en door je lichaam schuift de prothese een beetje en je wilt dat die nieuwe op z’n plek blijft zitten dus heb je alrijd een iets grotere maat nodig. 

 

Hij had ook 1050cc liggen zag ik toen wij het over die wissel hadden :18: Ik kan mij niet voorstellen dat hij dat doet. Dat kon in mijn geval alleen in 3 stappen, maar die behoefte heb ik niet ? 

 

Ook de sneeuw getrotseerd hiervoor.

Conclusie: opgelucht en teleurgesteld. Dit hoofdstuk wordt gesloten en nu proberen hier oke mee te zijn. Ik ben absoluut niet ontevreden, maar ik had wel iets meer verwacht..

Ik hou me maar vast aan de gedachte dat ik 2 juni eindelijk 2 jaar boobies heb :43:

 

xx

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Ellen125 zei:

Update...

 

Vandaag ben ik bij Verdonck geweest voor de controle na de correctie. 

 

Het was een verhelderend gesprek. 

We hebben mijn before foto’s uitvoerig besproken en hoe het nu is. Mijn borsten hadden blijkbaar al een klein verschil. De ene is van nature ronder en de ander ovaler.

(Wel gek dat geen 1 arts met het consult over dit verschil heeft gehad. Alleen Dr Straten noemde een klein volume verschil weet ik nog dat te verwaarlozen was)

 

Verdonck zegt dat er weinig aan te doen is. Maar hij gaf nu 2 opties mocht ik toch nog wat willen proberen:

1. De andere (mooie borst) corrigeren door wat huid weg te nemen zodat die hoger komt

2. Deze borst opvullen dmv eigen vet.

Ik heb besloten geen risico meer te nemen. Geloof namelijk niet dat het nu 3x scheepsrecht is.

 

Verder was de prothese nog een klein beetje harder maar hij zei wel dat het geen groot verschil meer gaat geven wanneer ze even zacht zijn. 

 

Ik vind het jammer, maar ik heb het geprobeerd en blijkbaar is Verdonck achteraf toch niet de arts voor mij. 

 

Nog wat andere dingen besproken. 

Ik mag bijvoorbeeld weer bovenlichaam trainen alleen nog beetje uitkijken met hele zware gewichten.

Nu dat ik er toch was ook gesproken over een wissel. Hij zei dat het beste is om iedere keer 1jr te wachten en dat je dan max. het dubbele groter kon gaan -10%. Dus in mijn geval naar 500cc (nu 275cc). En dat je bij een wissel altijd iets groter moest gaan omdat ze ook het vliesje weghalen en door je lichaam schuift de prothese een beetje en je wilt dat die nieuwe op z’n plek blijft zitten dus heb je alrijd een iets grotere maat nodig. 

 

Hij had ook 1050cc liggen zag ik toen wij het over die wissel hadden :18: Ik kan mij niet voorstellen dat hij dat doet. Dat kon in mijn geval alleen in 3 stappen, maar die behoefte heb ik niet ? 

 

Ook de sneeuw getrotseerd hiervoor.

Conclusie: opgelucht en teleurgesteld. Dit hoofdstuk wordt gesloten en nu proberen hier oke mee te zijn. Ik ben absoluut niet ontevreden, maar ik had wel iets meer verwacht..

Ik hou me maar vast aan de gedachte dat ik 2 juni eindelijk 2 jaar boobies heb :43:

 

xx

 

Pff ik vind het echt jammer voor u.. ge ziet natuurlijk dat er bij u vóór situatie ook al iets van verschil is.. maar dat had hij toch ook gezien.. 

ik denk dat verdocnk hele mooie borsten kan maken, als er geen problemen zijn. Maar als er op voorhand al iets is, dan lukt het blijkbaar toch niet zo goed.. ik ben morgen zelf ook weer 2w po na mijn herstel operatie, op het moment gaat het wel nog de goede kant uit, maar toch heb ik nog altijd schrik dat het op weer op een bepaald moment blijft hangen en geen vooruit gang meer heeft.. mijn borst zag ee wel heel anders uit na mijn herstel operatie dan die van u.. 

wat ga je nu doen?? Een 3e keer bij hem zou ik persoonlijk niet doen.. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Bushaju zei:

Pff ik vind het echt jammer voor u.. ge ziet natuurlijk dat er bij u vóór situatie ook al iets van verschil is.. maar dat had hij toch ook gezien.. 

ik denk dat verdocnk hele mooie borsten kan maken, als er geen problemen zijn. Maar als er op voorhand al iets is, dan lukt het blijkbaar toch niet zo goed.. ik ben morgen zelf ook weer 2w po na mijn herstel operatie, op het moment gaat het wel nog de goede kant uit, maar toch heb ik nog altijd schrik dat het op weer op een bepaald moment blijft hangen en geen vooruit gang meer heeft.. mijn borst zag ee wel heel anders uit na mijn herstel operatie dan die van u.. 

wat ga je nu doen?? Een 3e keer bij hem zou ik persoonlijk niet doen.. 

Ik had het eerlijk gezegd niet gezien, nooit opgevallen. Maar nu je kritisch gaat kijken omdat het nu niet naar wens is valt het inderdaad wel op. Geen idee of hij het gezien heeft van te voren, ik neem aan van wel, maar dan ik dat hij er iets van had mogen zeggen. 

 

Je hebt gelijk hoor. Verdonck maakt hele mooie borsten, maar dan kun je het beste helemaal plat zijn met de plooit op gelijke hoogte. Als het een beetje afwijkt is het toch lastiger voor hem blijkbaar (helaas). 

Hoe ziet het bij jou er nu uit na 2 weken? 

 

Ik ga nu niks meer doen. Een 3e keer ga ik niet doen. Sowieso de opties spreken mij niet aan. En het is het mij niet waard. Ik ben nu van het ongemak af dat die prothese zo onder die spier hangt met trainen (denk ik, ik heb nog niet echt bovenlichaam durven trainen maar het voelt wel anders). 

 

Hopelijk komt het bij jou helemaal goed!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ellen

Zo jammer dat het resultaat niet naar verwachting is. Je hebt intussen er toch al een smak geld aan uitgegeven en dan verwacht je toch dat het in orde is. Een lift zou ik niet doen, of later pas na een eventuele zwangerschap.. en lipofilling geloof ik niet in, maar dat is mijn mening :D 

 

Goed dat je zo positief blijft! Als je sowieso groter wil en voor een wissel gaat over enkele jaren zou ik de boel ineens laten herstellen bij bv nio. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 22-1-2019 om 19:33, Ellen125 zei:

Update...

 

Vandaag ben ik bij Verdonck geweest voor de controle na de correctie. 

 

Het was een verhelderend gesprek. 

We hebben mijn before foto’s uitvoerig besproken en hoe het nu is. Mijn borsten hadden blijkbaar al een klein verschil. De ene is van nature ronder en de ander ovaler.

(Wel gek dat geen 1 arts met het consult over dit verschil heeft gehad. Alleen Dr Straten noemde een klein volume verschil weet ik nog dat te verwaarlozen was)

 

Verdonck zegt dat er weinig aan te doen is. Maar hij gaf nu 2 opties mocht ik toch nog wat willen proberen:

1. De andere (mooie borst) corrigeren door wat huid weg te nemen zodat die hoger komt

2. Deze borst opvullen dmv eigen vet.

Ik heb besloten geen risico meer te nemen. Geloof namelijk niet dat het nu 3x scheepsrecht is.

 

Verder was de prothese nog een klein beetje harder maar hij zei wel dat het geen groot verschil meer gaat geven wanneer ze even zacht zijn. 

 

Ik vind het jammer, maar ik heb het geprobeerd en blijkbaar is Verdonck achteraf toch niet de arts voor mij. 

 

Nog wat andere dingen besproken. 

Ik mag bijvoorbeeld weer bovenlichaam trainen alleen nog beetje uitkijken met hele zware gewichten.

Nu dat ik er toch was ook gesproken over een wissel. Hij zei dat het beste is om iedere keer 1jr te wachten en dat je dan max. het dubbele groter kon gaan -10%. Dus in mijn geval naar 500cc (nu 275cc). En dat je bij een wissel altijd iets groter moest gaan omdat ze ook het vliesje weghalen en door je lichaam schuift de prothese een beetje en je wilt dat die nieuwe op z’n plek blijft zitten dus heb je alrijd een iets grotere maat nodig. 

 

Hij had ook 1050cc liggen zag ik toen wij het over die wissel hadden :18: Ik kan mij niet voorstellen dat hij dat doet. Dat kon in mijn geval alleen in 3 stappen, maar die behoefte heb ik niet ? 

 

Ook de sneeuw getrotseerd hiervoor.

Conclusie: opgelucht en teleurgesteld. Dit hoofdstuk wordt gesloten en nu proberen hier oke mee te zijn. Ik ben absoluut niet ontevreden, maar ik had wel iets meer verwacht..

Ik hou me maar vast aan de gedachte dat ik 2 juni eindelijk 2 jaar boobies heb :43:

 

xx

 

Wat vervelend dat het nog steeds niet goed is..
Hopelijk lukt het met oké er mee zijn.. Je hebt veel geld uitgegeven en het heeft je al helemaal veel moeite en spanning gekost. Ik begrijp je helemaal.


Hoe halen ze bij optie 1 huid weg?
Ik ben iets langer dan 3 weken PO en ik heb ook een groot verschil.
Rechts is groter, hangt meer en de tepel staat lager. Borstplooi ook lager dan rechts.. En de vorm vind ik verschrikkelijk. Hoop dat het nog goed komt maar betwijfel het. Als ik het goed begrijp komt je tepel hoger te staan als de borstplooi verlaagt wordt toch?  

Mag ik bij jou meekijken? XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, boobstories zei:

Wat vervelend dat het nog steeds niet goed is..
Hopelijk lukt het met oké er mee zijn.. Je hebt veel geld uitgegeven en het heeft je al helemaal veel moeite en spanning gekost. Ik begrijp je helemaal.


Hoe halen ze bij optie 1 huid weg?
Ik ben iets langer dan 3 weken PO en ik heb ook een groot verschil.
Rechts is groter, hangt meer en de tepel staat lager. Borstplooi ook lager dan rechts.. En de vorm vind ik verschrikkelijk. Hoop dat het nog goed komt maar betwijfel het. Als ik het goed begrijp komt je tepel hoger te staan als de borstplooi verlaagt wordt toch?  

Mag ik bij jou meekijken? XX

Ik heb geen idee maar daar ook geen interesse in. Wacht nu tot ik wil wisselen. Ben er n beetje klaar mee.

 

Je bent pas 3 weken po meid. Er verandert bij jou nog zoveel! Je moet echt geduld hebben tot ongeveer 3 maanden po en dan nog kan er wel wat veranderen. Ik begrijp dat je je wel zorgen maakt. Probeer goed iedere week foto’s te maken en met 6 weken po een controle in te plannen met je arts. Verder is het helaas echt afwachten. 

 

Zal je toevoegen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.