Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Ellen125:

Ik ben heel heel heel teleurgesteld in Verdonck :102:

 

Zojuist heb ik een telefoontje van hem ontvangen over het verschil dat er nog steeds is na 9 maanden.

Het verschil zien ze, maar Verdonck geeft aan dat dit vooraf ook al zo zou zijn?! Hierover heeft hij nog nooit gesproken (en de andere artsen die voor hem heb gezien ook niet). Ze vroegen zich af wat mij het meest stoorde en dat is gewoon dat de tepel niet op gelijke hoogte zit en de onderkant niet goed gevuld lijkt te worden door de prothese. Daarnaast beroept hij zich dat ik wist er een kans zou zijn op kleine symmetrie en de risico's van een borstvergroting :wacko:

 

Zijn eerdere belofte om mijn borsten even mooi te maken kaatst hij nu terug. Wanneer ik 1 jaar po ben moet ik terug op een duo consult met hem en die collega arts en gaan ze vertellen wat wel en wat niet kan om het op te lossen. Hoe of wat heb ik geen idee van, maar ik voel me alles behalve echt gehoord. Vertrouwen is nu wel echt weg aan het gaan :24: Na de eerste consulten had ik hoop op een goede afloop maar hier heb ik geen 3400 euro voor betaald...

Als ik dit van te voren had geweten, weet ik niet of ik nog steeds voor Verdonck had gekozen. Ben heel verdrietig nu..

 

5 juni om 15u30 heb ik pas het duoconsult.... weer lang wachten..

Omg Ellen ik heb hier echt geen woorden voor :24:.

De nazorg laat ook zijn wensen over. Vindt het heel jammer dat hij nu gekeerd is zoals de wind.

Hij had het nochtans beloofd het mooi op te lossen.

Die paar maanden gaan echt het verschil niet maken :(.

Kan echt wel begrijpen dat je heel erg verdrietig bent en je niet gehoord voelt.

Hij heeft die prothese verkeerd geplaatst is toch wel zijn plicht om dit goed te maken ook!?

Pff ik weet ook niet of ik nog terug bij hem zou geweest zijn na al die slechte ervaringen hier en dit er nog bij!

Ook wel beetje spijt dat ik men vrees niet heb laten spreken toen en niet verder heb gekeken :(.

Hier ook nog steeds verschil.. gaat ook niet weggaan vrees ik. En als ik jouw reacties nu lees begin ik ook al te vrezen dat dit niet mooi opgelost gaat worden zoals iedereen wel dacht.

Ik hoop dat het duogesprek in juni wat licht aan de hemel mag brengen voor je in tussentijd zijn we er allemaal om mekaar te steunen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Karen1989:

Omg Ellen ik heb hier echt geen woorden voor :24:.

De nazorg laat ook zijn wensen over. Vindt het heel jammer dat hij nu gekeerd is zoals de wind.

Hij had het nochtans beloofd het mooi op te lossen.

Die paar maanden gaan echt het verschil niet maken :(.

Kan echt wel begrijpen dat je heel erg verdrietig bent en je niet gehoord voelt.

Hij heeft die prothese verkeerd geplaatst is toch wel zijn plicht om dit goed te maken ook!?

Pff ik weet ook niet of ik nog terug bij hem zou geweest zijn na al die slechte ervaringen hier en dit er nog bij!

Ook wel beetje spijt dat ik men vrees niet heb laten spreken toen en niet verder heb gekeken :(.

Hier ook nog steeds verschil.. gaat ook niet weggaan vrees ik. En als ik jouw reacties nu lees begin ik ook al te vrezen dat dit niet mooi opgelost gaat worden zoals iedereen wel dacht.

Ik hoop dat het duogesprek in juni wat licht aan de hemel mag brengen voor je in tussentijd zijn we er allemaal om mekaar te steunen xxx

Dankjewel meid :) 

Ik vind het fijn om nu op het forum te komen. Weet niet wat ik ervan moet denken. Het erge is dat ik mij steeds meer aan mijn borsten ga storen en het steeds lelijker vind.... :( 

 

1 uur geleden zei Sanderella:

@Ellen125 Hee Ellen zou ik een kijkje in je album mogen nemen? 

Ja ik zal je toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje @Ellen125, ik zie nu een paar keer jouw topic voorbij komen...wat vreselijk zeg! Je geduld en vertrouwen wordt wel echt op de proef gesteld zeg! Ik vind ook dat jij erg netjes bent gebleven naar je pc toe; geen kwaad woord over hem, zelfs nu hij je zo ‘afpoeiert’ ben je nog best zachtaardig moet ik zeggen!

 Stom om te zeggen, maar hier op t forum kan dat...ben nu wel erg benieuwd hoe het eruit ziet...zou ik ook mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Lavelle:

Dreigen met een rechtzaak?? Jeetje dat lijk me echt wel ver gaan :/. Zou wel niet weten of zijn zaak wel gegrond zou zijn. Je hebt hem hier immers maanden positief aangehaald voor andere meiden, geen enkel kwaad woord over hem gelezen langs jouw zijde...En nu nog steeds.

 

Ik heb inderdaad al veel negatieve zaken gelezen qua problemen. Hij blijft vriendelijk, maar een oplossing bieden doet hij niet altijd (behalve met jorro) En heb al vaker gelezen dat het dan aan de voorsituatie zou liggen... zoals bij @Opelke Ik heb destijds ook beslist me niet te laten opereren door hem omdat ik zoveel negatieve zaken al had gelezen. Was een beetje afgeschrikt.Er zou zelfs een whatsapp groepje bestaan met meiden die in dezelfde situatie zitten. 

 

Dat hij plots zo doet lijkt me ook niet eerlijk. Zeggen dat het aan jouw voorsituatie ligt en ook zeggen dat de keus geheel aan jou is om er iets aan te doen... Zo legt hij alle verantwoordelijkheid in jouw handen en daarmee denk ik ook de eventuele kosten van een herstel...  Als hij het netjes zou aanpakken, dan moet hij toch ergens verantwoordelijkheidsgevoel hebben over zijn werk? Ik snap zijn redenering helemaal niet, waar is zijn empathie heen? 

 

Een arts in Nederland, ik zou je zeker Dr. Straten kunnen aanraden. Hij is heel professioneel en ervaren. Hij gaat je zeker zijn mening kunnen geven over wat er aan de hand is. Werkt uitsluitend met mentor. Maar je zou al een mening rijker zijn van een ervaren arts. xxx

Nee ik wil ook nog steeds geen kwaad woord over Verdonck zeggen omdat hij mij altijd netjes te woord heeft gestaan. Hoop ook nog steeds dat hij het netjes gaat oplossen. Snap gewoon niet waarom je bij de controle het ene zegt en nu 180graden gedraaid bent. Sinds hij met die collega heeft gesproken begint hij over mijn voorsituatie, waar niks mis mee was. Ik denk nog steeds dat die prothese niet op z'n plek zit. Waarom is anders de onderkant niet mooi rond. Kapselvorming spreekt hij namelijk al niet meer over en eerst wel... 

 

Straten zat ik ook aan te denken, maar die werkt niet met Motiva en dat is de prothese die ik nu heb. Zou ook geen ander merk meer willen eigenlijk. 

 

21 uur geleden zei Bushaju:

Ooh nee? Had hij jou een pb gestuurd? 

Nee iemand in de Facebook groep. Die had een soortgelijk bericht op Facebook geplaatst en Verdonck had contact opgenomen om alles van Facebook te halen anders zou hij een rechtszaak beginnen :o Erg toch? 

Het was niet mijn bedoeling om hem in een kwaad daglicht te zetten, maar ik vind het gewoon heel erg dat hij nu alles omdraait. Hij blijft vriendelijk maar toch legt hij alles bij mij neer. Wil het opgelost hebben en vroeg naar ervaringen. Maar nu toch mijn bericht maar van Facebook afgehaald. Wil wel nog hulp. Dus wacht maar tot mijn gesprek. Als hij het niet oplost ga ik wel kijken of ik iets kan ondernemen... Maar hoop toch wel dat het eigenlijk nog goed opgelost gaat worden. Mijn hoop op een zomer met 2 mooie borsten is alleen nu wel weg.. Ga mij niet in de zomer laten opereren aangezien de vorige keer mijn lichaam heel veel moeite had met dat weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jolly83:

Jeetje @Ellen125, ik zie nu een paar keer jouw topic voorbij komen...wat vreselijk zeg! Je geduld en vertrouwen wordt wel echt op de proef gesteld zeg! Ik vind ook dat jij erg netjes bent gebleven naar je pc toe; geen kwaad woord over hem, zelfs nu hij je zo ‘afpoeiert’ ben je nog best zachtaardig moet ik zeggen!

 Stom om te zeggen, maar hier op t forum kan dat...ben nu wel erg benieuwd hoe het eruit ziet...zou ik ook mogen kijken?

Ik zal je ook toevoegen. 

Foto's die ik gemaild had naar Verdonck zal ik ook nog weleens toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het enorm laag van hem om iemand te dreigen met een rechtszaak.

Het is immers geen leugen wat jij(en de persoon die jou heeft gecontacteerd) hebt geschreven. Jij wilt gewoon je ervaring delen zonder kwade bedoeling en andere mensen inlichten in het geval dat ze ook met hetzelfde probleem zouden zitten. Als iemand aangeklaagd zou moeten worden, is hij het dan wel.

Ik ben ook door hem geopereerd maar het is enorm louche wat hij nu aan het doen is. <_<

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Grownbabe:

ik vind het enorm laag van hem om iemand te dreigen met een rechtszaak.

Het is immers geen leugen wat jij(en de persoon die jou heeft gecontacteerd) hebt geschreven. Jij wilt gewoon je ervaring delen zonder kwade bedoeling en andere mensen inlichten in het geval dat ze ook met hetzelfde probleem zouden zitten. Als iemand aangeklaagd zou moeten worden, is hij het dan wel.

Ik ben ook door hem geopereerd maar het is enorm louche wat hij nu aan het doen is. <_<

 

 

Ja ik ben hierover niet te spreken. Dit zijn dingen die Diana Gabriels doet, maar had ik nooit gedacht van Verdonck. 

Ik ben wel heel benieuwd als ik 5 juni tegenover Verdonck en die Danau zit. Het is dan namelijk 2 tegen 1 (ook al in m'n vriend erbij). Vind het vreemd dat die collega er bij is, maar wacht wel weer af. Eerder mag ik namelijk niet komen. Had al stiekem gevraagd voor mei.. <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Ellen125:

Ik zal je ook toevoegen. 

Foto's die ik gemaild had naar Verdonck zal ik ook nog weleens toevoegen.

Wat een groot verschil! Die linker lijkt ook een kleinere prothese of zo, maar dat kan ook aan de foto’s liggen natuurlijk. Links lijkt echt helemaal niets te doen al die tijd, terwijl die rechter steeds verandert, helemaal ‘volgens het boekje’, haha. Die is echt prachtig! En in bh ziet het er allebei prachtig uit! 

Maar ik begrijp heel goed wat jou zo dwarszit. En op jouw voorfotos zie je helemaal niet zo’n verschil! Ik zou toch eens bij een andere arts een consult aanvragen. Al is het alleen maar om een andere professional ernaar te laten kijken. Juni is nog wel een hele lange tijd om te wachten en dan weet je niet eens zeker dat er een oplossing geboden wordt! 

Wat is nu jouw plan dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Ellen125:

@Jolly83 ik weet ff niet meer wat ik moet doen

Pffff jezus wat belachelijk zeg van Verdonck... ik had dit ook echt niet van hem verwacht na al xie verhalen hier. Vind het overigens ook echt opvallen dat dit probleem vaker bij hem voorkomt, maar goed daar kan jij niks nu mee.

Meid echt plan second opinions in. Bij bijvoorbeeld Nio of andere goede chirurg. En eis dat je eerder mag komen. Ik vind dit echt bizar slecht en jij hebt alle recht om eerder te mogen komen. Al is het alleen om je onzekerheid weg te nemen. Sorry maar vind het zo ontzettend lullig dat hij dames zo behandeld en “nog maar Ff paar maandjes” laat wachten. Jij voelt je ondertussen hartstikke onzeker en hij gaat lekker verder met zijn werk. Echt meid, je moet nu voor jezelf opkomen! Ik zou het nu harder gaan spelen, jij bent de klant/patiënt. Ik snap uiteraard dat je wel nog soort afhankelijk van hem bent.. maar zou toch alvast wat second opinions inplannen, dan krijg je alvast iets van “duidelijkheid” waar het probleem ligt... 

Succes meid xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Ellen125:

@Jolly83 ik weet ff niet meer wat ik moet doen

Nee, dat snap ik meid. Ik weet t ook niet. Alleen nog second opinions vragen bij andere artsen, meer kan ik ook niet verzinnen. Zou je zo graag helpen, ik kan jouw verdriet, wanhoop en onmacht bijna voelen. Je leeft er zo naar toe en dan is dit het resultaat. En dan is het geld niet eens het belangrijkste eigenlijk, maar speelt ook mee. 

Pfffft, ik kan weinig anders doen dan jou heel veel sterkte toewensen en met jou mee hopen dat je binnen niet al te lange tijd twee hele mooie boobs hebt waar je trots op kunt zijn. En weet dat je hier altijd je ei kwijt kunt! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ellen125:

Nee ik wil ook nog steeds geen kwaad woord over Verdonck zeggen omdat hij mij altijd netjes te woord heeft gestaan. Hoop ook nog steeds dat hij het netjes gaat oplossen. Snap gewoon niet waarom je bij de controle het ene zegt en nu 180graden gedraaid bent. Sinds hij met die collega heeft gesproken begint hij over mijn voorsituatie, waar niks mis mee was. Ik denk nog steeds dat die prothese niet op z'n plek zit. Waarom is anders de onderkant niet mooi rond. Kapselvorming spreekt hij namelijk al niet meer over en eerst wel... 

 

Straten zat ik ook aan te denken, maar die werkt niet met Motiva en dat is de prothese die ik nu heb. Zou ook geen ander merk meer willen eigenlijk. 

 

Nee iemand in de Facebook groep. Die had een soortgelijk bericht op Facebook geplaatst en Verdonck had contact opgenomen om alles van Facebook te halen anders zou hij een rechtszaak beginnen :o Erg toch? 

Het was niet mijn bedoeling om hem in een kwaad daglicht te zetten, maar ik vind het gewoon heel erg dat hij nu alles omdraait. Hij blijft vriendelijk maar toch legt hij alles bij mij neer. Wil het opgelost hebben en vroeg naar ervaringen. Maar nu toch mijn bericht maar van Facebook afgehaald. Wil wel nog hulp. Dus wacht maar tot mijn gesprek. Als hij het niet oplost ga ik wel kijken of ik iets kan ondernemen... Maar hoop toch wel dat het eigenlijk nog goed opgelost gaat worden. Mijn hoop op een zomer met 2 mooie borsten is alleen nu wel weg.. Ga mij niet in de zomer laten opereren aangezien de vorige keer mijn lichaam heel veel moeite had met dat weer.

Hey Ellen welke facebookgroep is dat?

Is dat met vanalle vrouwen in gelijkaardige situaties door Verdonck?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ellen125:

Ja ik ben hierover niet te spreken. Dit zijn dingen die Diana Gabriels doet, maar had ik nooit gedacht van Verdonck. 

Ik ben wel heel benieuwd als ik 5 juni tegenover Verdonck en die Danau zit. Het is dan namelijk 2 tegen 1 (ook al in m'n vriend erbij). Vind het vreemd dat die collega er bij is, maar wacht wel weer af. Eerder mag ik namelijk niet komen. Had al stiekem gevraagd voor mei.. <_<

Misschien moet je samen met een paar meiden van het forum gaan? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 @bettynoboop

Ik kijk af en toe nog eens op het forum.Ik had dit niet verwacht van Verdonck. Hij ziet toch de foto's van je voorsituatie. Dan kan hij toch niet anders dan toegeven dat er vooraf geen verschil is. 

Ik vind het zo erg voor je. Misschien toch eens gaan voor een 2de opine voor je terug naar Verdonck gaat. Dan kan je je een beetje voorbereiden voor je bij hem gaat. Bij mij zijn ze ook niet helemaal gelijk. Maar niet zo als bij jou. Mijn linker borst is perfect, mijn rechter heb ik soms steken en als Ik op mijn rechter zij slaap voelt dit onaangenaam.

Ik hoop dat het bij jou snel opgelost geraakt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Een lange tijd geleden, maar dan hier eindelijk een update...

 

Na mijn telefoongesprek in februari met Verdonck was ik ongerust. Het was geen fijn gesprek en ik moest wachten tot 5 juni en dan zou ik een consult hebben met Verdonck en met zijn collega Danau. 

Omdat ik het niet zo goed vertrouwde heb ik een second opinion geboekt bij Nio (parkkliniek) en Winters (jan van goyen).

 

Bij parkkliniek was het ontzettend uitgelopen (45min) niet heel blij mee en ik stond na 10 min weer buiten maar het was een heel fijn gesprek. Nio heeft mijn voorfoto's op mijn telefoon bekeken en vergeleken met hoe het nu was en gelukkig was hij tot de conclusie dat Verdonck niks verkeerd had gedaan. De borstvergroting was precies zoals mijn voorsituatie. Helaas is er van te voren niet vermeld dat ik een klein verschil in hoogte van de plooi had. De oplossing volgens Nio zou zijn om de plooi iets te verlagen. Dan zit de tepel meer op gelijke hoogte en heb ik meer ronding onder in beide borsten. Een fijn gesprek dus :) 

 

Het gesprek bij Winters was niet prettig, eerst heb ik 1,5 uur in de wachtkamer gezeten! En vervolgens wilde hij mijn voorfoto's op mijn telefoon niet zien. Hoe kun je dan iets vergelijken of een uitspraak doen? Hij dacht dat ik links een botteling out zou hebben ?! De assistente bemoeide zich ermee en wilde ook haar zegje doen. Ze hebben foto's gemaakt en mij duidelijk gemaakt dat ik er beter niks aan kon doen. Misschien als ik ooit een wissel zou doen. Voor mij kwam het over dat ze niks aan mij konden verdienen dus ook geen moeite wilden doen terwijl ze goed wisten waar ik voor kwam. Heel naar gevoel aan over gehouden.

 

Eindelijk dinsdag 5 juni naar België. 

Eerst een gesprekje met Verdonck en hij wachtte mij voor al op. Verdonck was heel aardig en welwillend. Hij heeft alles nog een keer gecontroleerd en foto's gemaakt. Hij snapte het verschil en gaf mij 2 opties: tepel verplaatsen of plooi een iniminie beetje verlagen. Hij vond zelf de plooi verlagen de beste optie. Nog wat dingen besproken en toen door naar dr. Danau. Verdonck wilde dit zo omdat ik dan 2 adviezen zou horen die niet op elkaar zijn afgestemd. Danau heeft alles nagemeten. Hals naar tepel en tepel naar plooi. Hij kwam tot de conclusie dat hij er niks aan zou doen. Masseren om het te laten zakken en weer 6 maanden wachten maar dat doe ik nu al maanden en dat ben ik beu. 

 

Omdat ik graag Verdonck nog eens wilde zien om alles door te spreken kon ik daar weer terecht. Hij snapte dat ik niet weer wilde wachten en hij heeft alles uitgelegd rondom het verlagen van de plooi. Ik moest er maar even goed over nadenken en dan zou de operatie in het najaar zijn. Hij sprak over de normale risico's zoals infectie maar ook het risico op een double bubble en bottoming out. Dit heeft mij veel schrik bezorgd en daarom heb ik gisteren nog even gebeld met Verdonck. Asm ik mij goed aan de 8 weken herstel zou houden, geen krachttraining met mijn armen zou doen en niet zou tillen dan was er weinig om bang voor te zijn. De risico's zijn er dan nog maar wel minimaal. Je moet dan gewoon erg oppassen omdat de huid dan heel zwak is. Ik denk dat ik er gewoon voor moet gaan, maar ik ga toch nog even nadenken. Ik moet het uiterlijk in september doorgeven als ik een specifieke datum in november in gedachten heb.

 

Gelukkig is dus alles heel erg meegevallen en heb ik mij een beetje zorgen gemaakt om niks. Zo zie je maar weer dat dingen per e-mail en telefoon heel anders overkomen dan in persoon. Verdonck wil alles netjes voor mij oplossen en daar ben ik heel blij mee. 

 

Voorlopig dus een goed einde. Nu hopen dat de hersteloperatie ook goed gaat en dat ik volgend jaar eindelijk 2 mooie (zoveel mogelijk) gelijke borsten heb.

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125, dat hoop ik ook voor je meis. Ik heb vanaf mei 2016 moeten wachten op mooie boobs, en uit ervaring weet ik dus dat dat wachten echt killing is. Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij Verdonck en dat Nio hetzelfde adviseerde als hij. Komt vast helemaal goed met jou, meis. 

Zou ik ook eens in je album mogen kijken?

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ellen125:

@Jaydee dat is wel lang idd. Ik moet zeggen dat wachten nu minder erg is tenzij ik een bikini aan heb. Maar die onzekerheid van eerst na een wat minder telefoon gesprek was killing :( 

 

ik zal je toevoegen!

Thanks. Ik heb net ff gespiekt en ik zie wat je bedoelt. De vorm en het formaat vind ik wel heel erg mooi hoor. Jammer van dat verschilletje. Ze passen echt perfect bij je mooie slanke figuurtje. Hopelijk komt alles goed en heb jij na de hersteloperatie twee prachtige symmetrische boobs. Komt vast helemaal goed :35:.

 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Ellen125:

Een lange tijd geleden, maar dan hier eindelijk een update...

 

Na mijn telefoongesprek in februari met Verdonck was ik ongerust. Het was geen fijn gesprek en ik moest wachten tot 5 juni en dan zou ik een consult hebben met Verdonck en met zijn collega Danau. 

Omdat ik het niet zo goed vertrouwde heb ik een second opinion geboekt bij Nio (parkkliniek) en Winters (jan van goyen).

 

Bij parkkliniek was het ontzettend uitgelopen (45min) niet heel blij mee en ik stond na 10 min weer buiten maar het was een heel fijn gesprek. Nio heeft mijn voorfoto's op mijn telefoon bekeken en vergeleken met hoe het nu was en gelukkig was hij tot de conclusie dat Verdonck niks verkeerd had gedaan. De borstvergroting was precies zoals mijn voorsituatie. Helaas is er van te voren niet vermeld dat ik een klein verschil in hoogte van de plooi had. De oplossing volgens Nio zou zijn om de plooi iets te verlagen. Dan zit de tepel meer op gelijke hoogte en heb ik meer ronding onder in beide borsten. Een fijn gesprek dus :) 

 

Het gesprek bij Winters was niet prettig, eerst heb ik 1,5 uur in de wachtkamer gezeten! En vervolgens wilde hij mijn voorfoto's op mijn telefoon niet zien. Hoe kun je dan iets vergelijken of een uitspraak doen? Hij dacht dat ik links een botteling out zou hebben ?! De assistente bemoeide zich ermee en wilde ook haar zegje doen. Ze hebben foto's gemaakt en mij duidelijk gemaakt dat ik er beter niks aan kon doen. Misschien als ik ooit een wissel zou doen. Voor mij kwam het over dat ze niks aan mij konden verdienen dus ook geen moeite wilden doen terwijl ze goed wisten waar ik voor kwam. Heel naar gevoel aan over gehouden.

 

Eindelijk dinsdag 5 juni naar België. 

Eerst een gesprekje met Verdonck en hij wachtte mij voor al op. Verdonck was heel aardig en welwillend. Hij heeft alles nog een keer gecontroleerd en foto's gemaakt. Hij snapte het verschil en gaf mij 2 opties: tepel verplaatsen of plooi een iniminie beetje verlagen. Hij vond zelf de plooi verlagen de beste optie. Nog wat dingen besproken en toen door naar dr. Danau. Verdonck wilde dit zo omdat ik dan 2 adviezen zou horen die niet op elkaar zijn afgestemd. Danau heeft alles nagemeten. Hals naar tepel en tepel naar plooi. Hij kwam tot de conclusie dat hij er niks aan zou doen. Masseren om het te laten zakken en weer 6 maanden wachten maar dat doe ik nu al maanden en dat ben ik beu. 

 

Omdat ik graag Verdonck nog eens wilde zien om alles door te spreken kon ik daar weer terecht. Hij snapte dat ik niet weer wilde wachten en hij heeft alles uitgelegd rondom het verlagen van de plooi. Ik moest er maar even goed over nadenken en dan zou de operatie in het najaar zijn. Hij sprak over de normale risico's zoals infectie maar ook het risico op een double bubble en bottoming out. Dit heeft mij veel schrik bezorgd en daarom heb ik gisteren nog even gebeld met Verdonck. Asm ik mij goed aan de 8 weken herstel zou houden, geen krachttraining met mijn armen zou doen en niet zou tillen dan was er weinig om bang voor te zijn. De risico's zijn er dan nog maar wel minimaal. Je moet dan gewoon erg oppassen omdat de huid dan heel zwak is. Ik denk dat ik er gewoon voor moet gaan, maar ik ga toch nog even nadenken. Ik moet het uiterlijk in september doorgeven als ik een specifieke datum in november in gedachten heb.

 

Gelukkig is dus alles heel erg meegevallen en heb ik mij een beetje zorgen gemaakt om niks. Zo zie je maar weer dat dingen per e-mail en telefoon heel anders overkomen dan in persoon. Verdonck wil alles netjes voor mij oplossen en daar ben ik heel blij mee. 

 

Voorlopig dus een goed einde. Nu hopen dat de hersteloperatie ook goed gaat en dat ik volgend jaar eindelijk 2 mooie (zoveel mogelijk) gelijke borsten heb.

 

xxx

Hey meid, 

wat een goed nieuws.. heb vaak aan je moeten denken. Ik wist dat je in juni terug moest, ik was dus ook heel benieuwd naar wat hij nu werkelijk ging doen. Ook omdat ik zelf met wat verschil zit volg ik het op de voet hier bij jou. Gelukkig dat je het antwoord hebt gekregen wat je ook verdient. Nu is het enkel nog beslissen of je het wil of niet.. in jou geval zou ik er niet te veel over nadenken en er gewoon voor gaan. Het is te groot om het te laten gelijk het nu is.. en ben er zeker van dat het allemaal goed komt. Goed luisteren naar Verdonck zijn advies en het komt goed. 

Ben heel blij voor jou dat er een duidelijk antwoord is gegeven op al jou vragen. 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meis wat ben ik blij dat het heel goed is mee gevallen beter dan je had verwacht.

Goed dat hij hetzelfde adviseerd dan Nio dat deed, je leest toch dat Nio vaak mooi resultaten heeft.

Nu is het terug aftellen naar the Day en hopelijk kan je snel genieten van 2 "gelijke" borsten.

Ben blij dat hij heel anders over kwam persoonlijk dan aan de telefoon.. en dat hij er iets wil aandoen, is er al iets gezegd over de kosten?

Ik zelf kamp ook na maand 6 nog steeds met een verschil.

Ik ga in augustus pas terug omdat ik weet dat hij toch niets doet voor een jaar en omdat ik geen dag verlof wil verspillen voor niets dus wacht ik af tot in men verlof hij zal dan wel zien dat alles nog niet is zoals dat hoord te zijn :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-6-2018 om 09:18 zei Jaydee:

Thanks. Ik heb net ff gespiekt en ik zie wat je bedoelt. De vorm en het formaat vind ik wel heel erg mooi hoor. Jammer van dat verschilletje. Ze passen echt perfect bij je mooie slanke figuurtje. Hopelijk komt alles goed en heb jij na de hersteloperatie twee prachtige symmetrische boobs. Komt vast helemaal goed :35:.

 

Xxx Jaydee

Dankje :) 

 

xxx

 

Op 14-6-2018 om 09:27 zei Bushaju:

Hey meid, 

wat een goed nieuws.. heb vaak aan je moeten denken. Ik wist dat je in juni terug moest, ik was dus ook heel benieuwd naar wat hij nu werkelijk ging doen. Ook omdat ik zelf met wat verschil zit volg ik het op de voet hier bij jou. Gelukkig dat je het antwoord hebt gekregen wat je ook verdient. Nu is het enkel nog beslissen of je het wil of niet.. in jou geval zou ik er niet te veel over nadenken en er gewoon voor gaan. Het is te groot om het te laten gelijk het nu is.. en ben er zeker van dat het allemaal goed komt. Goed luisteren naar Verdonck zijn advies en het komt goed. 

Ben heel blij voor jou dat er een duidelijk antwoord is gegeven op al jou vragen. 

 

Liefs

Ik denk wel dat ik het wil hoor, ik zeg al zo lang dat ik een oplossing wil. En nu krijg ik een oplossing en dan zou ik twijfelen :P Heb het al op mijn werk doorgegeven dus even nog in conclaaf welke datum het wordt aangezien ik zeer waarschijnlijk ziekteverlof krijg :) 

Het beste was 2 weken weer niet autorijden en niet werken en daarna nog 6 weken rustig aan. Met een kantoorbaan moet dat wel lukken denk ik. Vorige keer is het mij ook gelukt en dit schijnt toch minder heftig te zijn, alleen gewoon goed opletten en voorzichtig zijn omdat de plooi heel zwak ik.

Krijg dan wel weer zo'n stom verband om :( Maar alleen maar ter bescherming en versteviging van de plooi en dan weer daarna de sport bh (gelukkig nog niet weggedaan). Borstband mag wel afblijven :) Scheelt weer hahaha

 

xxx

 

17 uur geleden zei Karen1989:

Hai meis wat ben ik blij dat het heel goed is mee gevallen beter dan je had verwacht.

Goed dat hij hetzelfde adviseerd dan Nio dat deed, je leest toch dat Nio vaak mooi resultaten heeft.

Nu is het terug aftellen naar the Day en hopelijk kan je snel genieten van 2 "gelijke" borsten.

Ben blij dat hij heel anders over kwam persoonlijk dan aan de telefoon.. en dat hij er iets wil aandoen, is er al iets gezegd over de kosten?

Ik zelf kamp ook na maand 6 nog steeds met een verschil.

Ik ga in augustus pas terug omdat ik weet dat hij toch niets doet voor een jaar en omdat ik geen dag verlof wil verspillen voor niets dus wacht ik af tot in men verlof hij zal dan wel zien dat alles nog niet is zoals dat hoord te zijn :)

xxx

Ja ik ben heel blij dat Nio hetzelfde heeft gezegd. Hij wilde het ook doen maar dan alleen in combinatie met een wissel. Dat wordt 1 veel te duur en 2 dat wil ik pas over een aantal jaar als ik mijn kinderwens heb vervuld. Ja kosten zijn besproken. 350 euro en ik had eigenlijk veel meer verwacht. Er is namelijk niet echt iets fout gegaan. Ja hij had misschien van te voren kunnen aangeven dat de plooi niet helemaal gelijk zat en hij had het de 1e keer al recht kunnen trekken. Maargoed schijnt kostprijs van materiaal te zijn en de rest neemt hij voor zijn rekening. Doet hij ook met kapselvorming dacht id dat hij zei. Ik ben er in ieder geval wel blij mee.

 

Wel balen dat jij ook nog een verschil hebt. Voor 12 maanden wordt inderdaad nog niks gedaan. Bij mij uiteindelijk pas na 1,5 jaar maar ik vind het najaar ook gewoon een fijnere periode om geopereerd te worden. De vorige keer had ik zo last van die warmte, dat wil ik niet nog een keer. En het is nu ontzettend druk op mijn werk en ze zouden echt niet blij zijn als ik dat nu al zou doen.

 

Met op en neer rijden ben je wel veel tijd kwijt inderdaad en je bent maar 15min bij hem.

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellen!

 

Wat goed dat er een oplossing is, en wat balen inderdaad dat het niet gelijk 'goed' is gegaan! Ik hoop dat je blij gaat zijn met het besluit om je nog een keer te laten helpen. Heeft dat geen gevolgen voor als je in de toekomst een eventuele wissel zou willen?

 

Heel veel sterkte gewenst alvast!!

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei bettynoboop:

Hey Ellen!

 

Wat goed dat er een oplossing is, en wat balen inderdaad dat het niet gelijk 'goed' is gegaan! Ik hoop dat je blij gaat zijn met het besluit om je nog een keer te laten helpen. Heeft dat geen gevolgen voor als je in de toekomst een eventuele wissel zou willen?

 

Heel veel sterkte gewenst alvast!!

 

XX

Tja is niet anders. Het komt nu alsnog goed waarschijnlijk :) 

 

Nee heeft hij niet gezegd. Hij vroeg naar de maat en zei dat ik wellicht ooit met een wissel wek groter zou willen want het had nu ook wel wat groter mogen zijn. Dan is de plooi bij een wissel al rechtgetrokken en wordt daar weer mee verder gedaan volgens mij. Nio dacht dat ik meer kans van slagen had van een oplossing bij een wissel want dan is het weer omzet, maar zo denkt Verdonck gelukkig niet :) 

 

Dankje komt wel goed :) 

 

Hoe is het met jou?

 

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.