Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Ellen125:

Ja houd mij er maar aan vast dat Verdonck rechts net zo mooi gaat maken als links. Geloof namelijk niet meer dat het goed kom. BB zei ook al dat wanneer een prothese niet op z’n plek zit er vaak extra kapsel komt waardoor die helemaal niet meer op de juiste plek komt te zitten. Tenminste dat hebben ze tegen haar gezegd en klinkt wel logisch denk ik? 

 

Hahaha dan ben jij een van de uitzonderingen :P Vind je ze echt te groot dan? Ik vond de zwelling heel mooi en daarna dacht ik Hmm is dit het nu? Het volume is bij mij daarna hetzelfde gebleven. 

 

Xx 

Ik zou als ik jou was van een herstellingreep uitgaan zodat het alleen maar mee kan vallen mocht dat uiteindelijk toch niet nodig zijn. Wel goed van je dat je er zo rustig onder blijft (tenminste, zo lijkt het) ;) Ja, ik vind ze nu echt te groot. Ik heb 40 cc meer gedaan dan ik in eerste instantie wilde en twijfel nu of ik niet gewoon voor die 295 cc had moeten gaan. Maar... nogmaals; ik ben pas 5 wkn PO, dus hoop dat ze alsnog iets kleiner worden doordat de zwelling verdwijnt en dat ik er eventueel meer aan gewend raak :)  Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo :D ik lees hier al een hele tijd mee over de ervaringen met dr Verdonck. ikzelf vind het een zeer aangename dr en voel er me goed bij dus heb ik over 2weken een afspraak tot operatie, na 2 pasafspraken zijn we uitgekomen op de motiva full 335cc. ikzelf heb een hele platte A-B  dus ben benieuwd waar ik uit ga komen :wacko: twijfel hele tijd is het niet te groot of te klein of..... ikzelf ben 1m65 en 59-60kg dus.... vind het zo spannend en heb nog geen voor- en nafoto's gezien en dergelijke. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sarah2801 

wij hebben dezelfde afmetingen.

ik ben 163 en 60 kg.

ook ik kwam op 335 uit, maar ik twijfel nu zo of ik niet gewoon de 315 moet nemen.

16-12 2e pasmoment.

 

@Ellen125

het is wel een beetje ruk voor jou, en je vindt ze te klein en een tiet daalt niet. Het is niet anders, maar ik zelf zou er flink, maar dan ook flink van balen.

succes met het nog langer geduld hebben :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Marloesb31:

Ik zou als ik jou was van een herstellingreep uitgaan zodat het alleen maar mee kan vallen mocht dat uiteindelijk toch niet nodig zijn. Wel goed van je dat je er zo rustig onder blijft (tenminste, zo lijkt het) ;) Ja, ik vind ze nu echt te groot. Ik heb 40 cc meer gedaan dan ik in eerste instantie wilde en twijfel nu of ik niet gewoon voor die 295 cc had moeten gaan. Maar... nogmaals; ik ben pas 5 wkn PO, dus hoop dat ze alsnog iets kleiner worden doordat de zwelling verdwijnt en dat ik er eventueel meer aan gewend raak :)  Xxx

Ja daar ga ik eigenlijk ook al maanden vanuit. Zie gewoon niet in waarom het nu nog zou veranderen als het al 6 maanden zo is. 

Ik baal heel erg (iedere keer weer als ik in de spiegel kijk) maar ik heb er niet zoveel aan om er heel verdrietig of boos om t zijn. Wachten is het enige wat ik kan doen en borstspier nauwelijks belasten met sporten enzo. 

 

Had waarschijnlijk zo met de grootte willen ruilen haha. Ik was bang dat het veel te groot zou worden dus heel voorzichtig geweest. Toch heb ik meestal een 70E. Maar in kleding mocht het wel wat meer zijn. Heb nu  in kleding wat ik met een maximiser had. 

Hoop dat je er nog aan kunt wennen. Zal vast goed komen!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Sarah2801:

hallo :D ik lees hier al een hele tijd mee over de ervaringen met dr Verdonck. ikzelf vind het een zeer aangename dr en voel er me goed bij dus heb ik over 2weken een afspraak tot operatie, na 2 pasafspraken zijn we uitgekomen op de motiva full 335cc. ikzelf heb een hele platte A-B  dus ben benieuwd waar ik uit ga komen :wacko: twijfel hele tijd is het niet te groot of te klein of..... ikzelf ben 1m65 en 59-60kg dus.... vind het zo spannend en heb nog geen voor- en nafoto's gezien en dergelijke. X

Ik zal je wel toevoegen als je wilt? Ik ben 1.68m en 60-61kg. Kwam van 70A en nu 70E (soms 70D). Omvang 65 zou eigenlijk beter passen En heb 275cc. Denk dat het een mooie maat is hoor. Verdonck houd van naturel, dus je hoeft niet bang te zijn dat ze te groot worden. Gewoon mooi in verhouding waarschijnlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tittie_chick

bij de eerste pas afspraak kwamen we op 315cc maar toen twijfelde ik of t te klein is, dus een tweede afspraak kwam uit op 335cc en ik vond dat wel heel mooi en zag mezelf zo wel lopen maar toch die eeuwige twijfel....  aangezien ik ook nog wel 3-5kg wil afvallen ben ik weer bang dat ze te groot worden :o ik heb nog 2weken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Tittie_chick:

het is wel een beetje ruk voor jou, en je vindt ze te klein en een tiet daalt niet. Het is niet anders, maar ik zelf zou er flink, maar dan ook flink van balen.

succes met het nog langer geduld hebben :147:

Thanks :) 

Baal er ook wel van hoor. Gelukkig geen spijt want heb nu wel boobies. Blijf er maar gewoon aan denken dat ik volgend jaar 2 mooie en gelijke boobies heb. Ook zie ik dat sommige dames veel meer pech hebben dus mag ook niet teveel klagen van mezelf. 

Grootte is misschien al anders wanneer rechts er hetzelfde uit ziet als links. Als mijn gevoel blijft ga ik gewoon ooit voor een wissel als ik mijn kinderwens vervult heb. 

Maak vast goed komen, alleen nog heel veel geduld :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Sarah2801:

@Tittie_chick

bij de eerste pas afspraak kwamen we op 315cc maar toen twijfelde ik of t te klein is, dus een tweede afspraak kwam uit op 335cc en ik vond dat wel heel mooi en zag mezelf zo wel lopen maar toch die eeuwige twijfel....  aangezien ik ook nog wel 3-5kg wil afvallen ben ik weer bang dat ze te groot worden :o ik heb nog 2weken....

Niet teveel twijfelen meid! Verschil van 20cc is niets! Beide gaat erg mooi zijn en bijna iedereen zegt achteraf dat het groter mocht... ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ellen125:

Ik zal je wel toevoegen als je wilt? Ik ben 1.68m en 60-61kg. Kwam van 70A en nu 70E (soms 70D). Omvang 65 zou eigenlijk beter passen En heb 275cc. Denk dat het een mooie maat is hoor. Verdonck houd van naturel, dus je hoeft niet bang te zijn dat ze te groot worden. Gewoon mooi in verhouding waarschijnlijk! 

zou heel fijn zijn om zo eens wat resultaten te zien ja ^_^ 

ik ben 1m65 weeg 59-60kg en heb een slappe A-B. ik ben ook heel smal vanboven en een hele fijne huid vandaar de keuze van motiva. en ik wil uiteraard die natuurlijke look.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ellen125:

Niet teveel twijfelen meid! Verschil van 20cc is niets! Beide gaat erg mooi zijn en bijna iedereen zegt achteraf dat het groter mocht... ;) 

ja idd dat heb ik ook al veel gelezen, dr Verdonck zie dat die 20cc voor mij een extra is om tot een volledige cup te bekomen. aangezien ik maar een platte A-B heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Marloesb31:

Kijk eens bij mij @Sarah2801. Ik had ook een kleine 70B waar nog veel lege ruimte in zat en heb uiteindelijk 335 cc motiva gekozen. Volgende week plaats ik een nieuwe foto van 6 wkn PO, want ik zie ze per dag veranderen. 

dus ik kan gewoon op jouw profiel foto's bekijken? of dien jij me toe te voegen?

lijkt in ieder geval wat op mijn maat dan. en welke maat heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Sarah2801:

zou heel fijn zijn om zo eens wat resultaten te zien ja ^_^ 

ik ben 1m65 weeg 59-60kg en heb een slappe A-B. ik ben ook heel smal vanboven en een hele fijne huid vandaar de keuze van motiva. en ik wil uiteraard die natuurlijke look.

Ik heb je toegevoegd! Mijn taille is heel smal maar heb wel brede heupen en schouders. Kon daardoor niet veel meer hebben maar had in verhouding met schouders wel gemogen vind ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Sarah2801:

dus ik kan gewoon op jouw profiel foto's bekijken? of dien jij me toe te voegen?

lijkt in ieder geval wat op mijn maat dan. en welke maat heb je nu?

Ja, je kan gewoon kijken naar wat ik allemaal gepost heb, iedereen kan het zien. Ik weet nog niet welke maat ik heb want ik moet nog een week mijn sportbh aan en dat vind ik eerlijk gezegd ook nog wel lekker :) Ik ben wel wat langer; 1.73 m en ik weeg ongeveer 56/57 kilo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 je weet dat ik ook soms twijfel over mijn maat he :D maar als ik zo rondneus op internet achter bikini’s in 70e (laat staan in omtrek 65) is het toch maar wat povertjes gesteld he :D 

Dit idee helpt me wel om toch tevreden te zijn.

 

Dus als ik het goed begrijp zijn de 2 mogelijkheden

1) je rechterspier laat moeilijker los omdat ze meer ontwikkelt is

2) stevig kapsel aangemaakt terwijl prothese nog wat hoog zat waardoor ze niet meer kan zakken?

 

Enkel in geval 2 komt er een hersteloperatie dan?

Heeft hij aangegeven of je in geval 1 wat kan doen? Heb nu vanaf 4 weken po gespannen borstspieren (onder oksel) vraag me af of je dat wat kan helpen door massage van die spier of warmte ofzo. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Eecc15il:

@Ellen125 je weet dat ik ook soms twijfel over mijn maat he :D maar als ik zo rondneus op internet achter bikini’s in 70e (laat staan in omtrek 65) is het toch maar wat povertjes gesteld he :D 

Dit idee helpt me wel om toch tevreden te zijn.

 

Dus als ik het goed begrijp zijn de 2 mogelijkheden

1) je rechterspier laat moeilijker los omdat ze meer ontwikkelt is

2) stevig kapsel aangemaakt terwijl prothese nog wat hoog zat waardoor ze niet meer kan zakken?

 

Enkel in geval 2 komt er een hersteloperatie dan?

Heeft hij aangegeven of je in geval 1 wat kan doen? Heb nu vanaf 4 weken po gespannen borstspieren (onder oksel) vraag me af of je dat wat kan helpen door massage van die spier of warmte ofzo. 

 

Ja klopt maar denk dat vanzelf niet meer wordt. 

 

Jij mag nu alleen voorzichtig insmeren. Je mag niet masseren tot 8 weken po. Insmeren van je borsten met lotion kan geen kwaad. Helpt zenuwen ook sneller herstellen zegt hij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2017 om 22:12 zei Marloesb31:

Kijk eens bij mij @Sarah2801. Ik had ook een kleine 70B waar nog veel lege ruimte in zat en heb uiteindelijk 335 cc motiva gekozen. Volgende week plaats ik een nieuwe foto van 6 wkn PO, want ik zie ze per dag veranderen. 

Hey @Marloesb31Marloes! Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij eerst, lege cupmaat en krijg deze maand een borstvergroting met 350 cc. Zou ik misschien in je album mogen kijken? :blush:^_^ Ben heel benieuwd naar hoe het er bij jou inmiddels uit ziet! 

 

Oh oeps ik kan het al zien geloof ik! 

aangepast door KoalaKoekje
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei KoalaKoekje:

Hey @Marloesb31Marloes! Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij eerst, lege cupmaat en krijg deze maand een borstvergroting met 350 cc. Zou ik misschien in je album mogen kijken? :blush:^_^ Ben heel benieuwd naar hoe het er bij jou inmiddels uit ziet! 

 

Oh oeps ik kan het al zien geloof ik! 

Haha, Ik maak even een nieuwe foto en zet m er zo op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2017 om 22:30 zei Jojo83:

hoi @Ellen125, wat een verhaal.. balen meid! Hopelijk komt het goed.. Ik ben nu 5 weken po en mijn linkerborst wil ook niet zakken en is erg stijf (ik ben linkshandig). Mag ik eens in je album kijken? 

Ik voeg je toe! 

Bij 5 weken zou ik me nog niet zo’n zorgen maken. Duurt zeker tot 12 weken. Maar wel goed in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 30-11-2017 om 19:07 zei Ellen125:

Nou... 4 uur in de auto als ik over 1,5u thuis ben en maar 15min Verdonck gezien <_<

 

Mooi groot nieuw gebouw waar hij nu zijn praktijk heeft trouwens in Diest :o Snap nu ook wel dat hij thuis geen afspraken meer doet.

 

Stephanie heeft eerst foto’s gemaakt net zoals dat voor de operatie gedaan is, zodat je goed het resultaat kunt zien en hoe de borst beweegt. Daarna kwam Verdonck.

Hij heeft gekeken en zag inderdaad nog steeds verschil. Ook gevoeld en rechts is gewoon niet fijn en voelt ook anders. Dat implantaat voel je gewoon duidelijk zitten onder de spier en links niet. 

Zijn oordeel: er zijn 2 opties/oorzaken. Het kan zijn dat mijn borstspier rechts dikker is en gewoon veek langer erover doet om te ontspannen omdat ik rechtshandig ben. Die spier moet groeien noemde hij het en de spier voelde dikker dan de andere?! 

Het zou ook kunnen zijn dat ik klein laagje kapselvorming heb en dan gaat dat implantaat nooit zakken.

 

Verdonck stelde voor om tot de lente te wachten en dan even te bellen en foto’s te sturen. Mocht er dan nog steeds weinig tot niets zijn veranderd dan is het aan mij wat ik er mee wil. Heb al aangegeven dat ik mij er aan stoor en dat snapte hij wel. Ingreep stelt niet veel

voor en het herstel zou niks vergeleken met de eerste keer. 

 

Al met al jammer dat er nu niks aan gedaan wordt maar hij gaf aan dat nu alweer snijden in dat litteken niet goed zou zijn voor de genezing. Huid is nog dun en gevoelig. 

Wel heel fijn dat Verdonck mij begrijpt en toch wel de tijd neemt en je serieus wordt genomen. Kan niks anders zeggen dat ik nog steeds wel blij ben dat ik naar Verdonck ben gegaan. 

 

Hij vroeg ook op welke bh maat ik nu zat (70E maar soms 70D als deze kleiner uitvalt) en of ik tevreden ben met de maat. Zei dat ze groter hadden gemogen en wel spijt heb dat ik niet groter heb gekozen (hij zei al dat hij die vraag eigenlijk niet moet stellen want iedereen zegt hetzelfde). Toch vond hij het heel mooi in verhouding en was links prachtig :D Hihi. Rechts ging ook nog zo worden met of zonder hulp :) 

 

Oeps nu is het een heel verhaal geworden. Maar wel duidelijk hoop ik? Morgen zal ik nieuwe foto’s maken en in mijn album zetten. 

 

Xx

Hallo Ellen, 

 

Heeft hij toevallig iets gezegd van de kostprijs die eraan verbonden is, betreffende de hersteloperatie?

En hoelang zou je dan out liggen?

 

Groetjes Ine

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Ine1:

Hallo Ellen, 

 

Heeft hij toevallig iets gezegd van de kostprijs die eraan verbonden is, betreffende de hersteloperatie?

En hoelang zou je dan out liggen?

 

Groetjes Ine

Nee daar heb ik nog niet over gesproken. Over 1 maand kan ik weer contact opnemen en dan weet ik hopelijk hoe het opgelost gaat worden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.