Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Mijn naam is Ellen en ik ben 23 jaar.

Al een aantal jaar (sinds ik wat fanatieker sport en niet meer alles eet waar ik zin in heb) zijn mijn borsten wat klein en uit proportie vindt ik.
Ik heb meestal een 75B of 75C gehad, maar de laatste jaren is het eerder 70A of 70B. Als ik de hunkemoller moet geloven is het zelfs 70AA, maar dan puilt er toch wel iets uit dus zo erg is het dus ook weer niet :)

De laatste maanden heb ik veel op youtube ervaringen gekeken en ik zoek vaak op internet naar ervaringen of foto's.
Ik heb nog geen consult gehad of op de planning staan. Ik heb alleen via Bergman Clinics de 3D uitgeprobeerd.

Waar ik nu zelf naar kijk is 300-350 CC, maar dit is een pure schatting want ik heb geen meting gehad. Rond of anatomisch weet ik ook nog niet.
Ik draag nu altijd super push up bh's van de h&m en dat vind ik eigenlijk wel heel erg mooi.

Ik hoop dat ik zo voldoende over mezelf verteld heb.
Ohja ik wil waarschijnlijk binnenkort wel een consult inplannen bij Velthuis. Ik heb een goede verhalen gehoord over Laura Moojen-Zaal, maar Eindhoven is dichterbij. Collega heeft een BV laten doen bij Wilmink. Iemand ervaringen met Velthuis en als je in de buurt van Eindhoven woont? Ik hoor wel dat dr Moojen-Zaal voornamelijk anatomisch wil, maar daar geven ze een apart herstelprogramma met fysiotherapie en dat staat me eigenlijk wel aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen leuk dat je op borstenforum terecht bent gekomen.Hier kan je heel veel informatie vinden en soms fotoos zien. Bij dat vergrootglas rechts boven in het scherm daar kan je zoeken op b.v zaalen mooij of velthuiskliniek dan komt er van alles over tevoorschijn. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lovertje dankjewel:)

Ik heb gisterenavond bijna de hele avond op het forum doorgebracht. Wat een verademing, maar ook zoveel informatie! Twijfelen doe ik al zo ontzettend lang, dus ik denk dat ik een consult ga laten inplannen bij dr Moojen-Zaal en dan vanuit daar verder kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik heb ook gelezen over het fysio-herstel-programma bij dokter Moojen-Zaal, maar staan de betreffende oefeningen ondertussen niet ergens op dit forum??? -ik ga even speuren- ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Ellen125:

@lovertje dankjewel:)

Ik heb gisterenavond bijna de hele avond op het forum doorgebracht. Wat een verademing, maar ook zoveel informatie! Twijfelen doe ik al zo ontzettend lang, dus ik denk dat ik een consult ga laten inplannen bij dr Moojen-Zaal en dan vanuit daar verder kijken.

Oh haha ik dacht Zaalen mooj maar het is Moojen Zaal haha. Ja je eigen goed verdiepen en mis fotoos meenemen wat je mooi vind. Staat zoveel op en operatieverslagen en je kan hier terecht  met  al je vragen. Mijn eerste borstvergroting ook bij Velthuis laten doen 13 jaar geleden. Gewoon omdat in de buurt was en er geen borstenforum was toen. Maar vind Velthuis best duur. Deze keer borstverkleining gehad met lift en prothesewissel maar nu eerst mijn eigen goed verdiept hier op het forum naar goede plastische chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames

De link naar waar die spieroefeningen hier op het forum geplaatst zijn, kan ik jullie wel geven.. Maar overleg wel altijd met je eigen pc of je deze mag doen of niet.. Niet iedere pc is hier voorstander van, anders zou het natuurlijk een algemeen advies zijn :)
Dus even navragen voor je eraan begint:
 

xx BB

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jeeeej zojuist gebeld door Velthuis Kliniek (ze hadden al een paar keer gebeld maar dan was ik sporten of aan het werk) en heb nu een consult bij L. Moojen-Zaal gepland op 3 januari :D

Daarna denk ik nog een consult bij F. Straten.

In januari en maart nog lekker op wintersport en tegen die tijd hopelijk weer wat wijzer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En mijn consult bij dr.Straten staat ook gepland. Omdat ik het liefste in de avond consult heb kan ik pas 2 februari terecht :( 

Ben inmiddels wel (lichtelijk) verslaafd aan het forum. Het is zo fijn om verslagen te lezen en foto's te bekijken, maar twijfel intussen wel enorm omdat ik nog 'maar' 23 jaar ben en de meesten pas een borstvergroting ondergaan na een zwangerschap. Daarnaast de twijfel of ik er na een aantal jaar ook blij mee ben, wat mijn borsten doen met zwangerschap, moet ik niet gewoon blij zijn met dat beetje dat ik heb, etc. Ik vind mijn borsten namelijk helemaal niet lelijk en ik ben er heel erg blij mee, ze zijn alleen ong 2 cupmaten te klein :(

Hopelijk kunnen ze bij mijn consult mijn twijfels wegnemen, want ik vind het resultaat bij iederen zo mooi !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vanavond consult gehad bij dr. Laura Moojen-Zaal. 

 

Ik ben nog steeds een beetje overdonderd voor wat ik te horen heb gekregen, totaal niet wat ik verwacht had. Mijn bouw is een hele smalle taille en wel vrij brede schouders. Blijkbaar heb ik wel genoeg dikte om de prothese voor de spier te plaatsen, wat opzich goed is denk ik met oog op krachttraining en het herstel. In eerste instantie gaf Laura aan om anatomisch te plaatsen gezien de dingen die ik haar verteld heb, maar aan de hand van de foto's die ik liet zien zou rond beter passen. 

 

Tijdens het passen heb ik 325cc gepast en een kleinere maat. Geen idee hoeveel cc alleen dat de tussenmaat 295cc was maar die hadden ze niet om te passen. Het lijkt alleen echt super veel cc voor de spier omdat ik wel 'maar' op een 70C/D uit wil komen. Dus nu weet ik het niet meer! Tijdens het passen had ik een grote glimlach maar ik vind het wel vrij groot ogen...

 

Ik draag nu een 70B maximiser van de h&m en dit is dan toch wel een stuk groter. Volgens hunkemoller zou ik een 70A/AA hebben maar dan puilt het toch over over mijn bh uit, dus misschien heb ik niet goed gemeten. Consulente zei zelfs dat ik ook wel omvang 65 mocht hebben, maar dat is helaas lastig aan te komen in de winkels. 

 

2 februari nog naar dr. F. Straten. Ben zo benieuwd wat hij adviseert.

 

De foto's van de passessie zijn als het goed is bijgevoegd. Wat vinden jullie? Op welke maat zou ik dan ongeveer uitkomen?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ellen, 

Ik vind het op de foto’s echt heel mooi eruitzien. Snap dat het verschil groot is met wat je nu gewend bent, maar ik vind het persoonlijk wel mooi bij je lichaam passen. 


Begin februari heb je nog een consult toch? Dan kun je er nu rustig over nadenken en het laten bezinken, en tegen die tijd weer eens die hoeveelheid cc passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maan,

 

Ja gelukkig heb ik 2 februari nog een consult bij Straten. Ik hoop alleen niet dat hij totaal iets anders zegt, want dan twijfel ik nog meer.

 

Op zich vind ik 325cc niet ontzettend veel op de foto. Hoewel ik denk dat ik 1 maat kleiner net wat mooier vindt en dat is volgens mij ongeveer 275-295cc. Maar omdat zij voor de spier adviseert klinkt het gewoon heel erg veel en dat is ook niet echt iets wat ik gewend ben van haar gezien de verhalen. 

 

In het voorjaar verlies ik meestal nog wat vet en gaat dus mijn vetpercentage omlaag en ben dan toch bang dat die randen zichtbaar worden omdat de prothese voor de spier geplaatst zou worden. Ze zei echter dat ik heel compact ben en daardoor er nooit 325cc achter de spier zou kunnen. Maar volgens mij wordt bijna bij iedereen dual plane geplaatst dus lijkt me sterk dat dat bij mij helemaal niet mogelijk zou zijn.

 

Ik denk dat ik Laura en de consulente nog een mailtje sturen met mijn vragen en zorgen. 2 februari duurt nog zo lang en ik wordt na 1 dag al helemaal gek van mezelf :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm reactie van laura op mijn mailtje:

 

1. In de winter ben ik vaak wat zwaarder dan in het voorjaar. Loop ik dan geen risico dat de randen van de prothese zichtbaar worden doordat mijn vetpercentage lager wordt?
Een paar kilo is helemaal niet erg, daar houd ik rekening mee. Maar 10-20kg eraf is wel een ander verhaal. Voor de maten en uitlijning maakt het ook niet uit.

2. Wat gebeurt er met mijn borsten wanneer de prothese voor de spier worden geplaatst, gaan ze dan niet meer hangen dan via dual plane? Bij dual plane worden ze dan toch tegen gehouden door de spier waardoor de borsten langer een mooiere vorm hebben?

Dat klopt wat u schrijft, alleen heeft u een gedrongen bouw en korte onderpool (is onderkant) van uw borsten en genoeg volume voor boven de spier. Het kan bij u ook onder de spier, maar bij een hoog profiel prothese zoals u wenst wordt dit proppen door uw gedrongen bouw.

3. Zijn ronde protheses met minder volume dan 325cc ook mogelijk? Ik was gisteren zo overrompeld dat ik er nu rustig over na heb kunnen denken en dat wellicht toch te groot vindt. Het beeld met de maximiser nu vind ik erg mooi. Dat zou ik dan willen nastreven, maar net iets groter. Voor mijn gevoel is 325cc dan veel meer.
Ja dan zou u op een anatomische midden hoog profiel 295cc uitkomen.
 

Pff ze blijft maar op die anatomisch 295cc medium height, moderate+ profile hangen en rond 325cc high profile. Mijn hoop is nu gevestigd op dr. F. Straten. Mijn vriend vond het gesprek namelijk al niet zo prettig en hoe meer ik er nu over nadenk ook niet. Ik denk dat ze me gewoon niet zo goed begrijpt. Vertrouwen doe ik haar wel dat het mooi wordt, maar ik voel het niet helemal bij haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen125:

Hmm reactie van laura op mijn mailtje:

 

1. In de winter ben ik vaak wat zwaarder dan in het voorjaar. Loop ik dan geen risico dat de randen van de prothese zichtbaar worden doordat mijn vetpercentage lager wordt?
Een paar kilo is helemaal niet erg, daar houd ik rekening mee. Maar 10-20kg eraf is wel een ander verhaal. Voor de maten en uitlijning maakt het ook niet uit.

2. Wat gebeurt er met mijn borsten wanneer de prothese voor de spier worden geplaatst, gaan ze dan niet meer hangen dan via dual plane? Bij dual plane worden ze dan toch tegen gehouden door de spier waardoor de borsten langer een mooiere vorm hebben?

Dat klopt wat u schrijft, alleen heeft u een gedrongen bouw en korte onderpool (is onderkant) van uw borsten en genoeg volume voor boven de spier. Het kan bij u ook onder de spier, maar bij een hoog profiel prothese zoals u wenst wordt dit proppen door uw gedrongen bouw.

3. Zijn ronde protheses met minder volume dan 325cc ook mogelijk? Ik was gisteren zo overrompeld dat ik er nu rustig over na heb kunnen denken en dat wellicht toch te groot vindt. Het beeld met de maximiser nu vind ik erg mooi. Dat zou ik dan willen nastreven, maar net iets groter. Voor mijn gevoel is 325cc dan veel meer.
Ja dan zou u op een anatomische midden hoog profiel 295cc uitkomen.
 

Pff ze blijft maar op die anatomisch 295cc medium height, moderate+ profile hangen en rond 325cc high profile. Mijn hoop is nu gevestigd op dr. F. Straten. Mijn vriend vond het gesprek namelijk al niet zo prettig en hoe meer ik er nu over nadenk ook niet. Ik denk dat ze me gewoon niet zo goed begrijpt. Vertrouwen doe ik haar wel dat het mooi wordt, maar ik voel het niet helemal bij haar.

Hey meid, 

 

Goed dat je je vragen gemaild hebt en fijn dat ze zo snel antwoorden. 

Je zegt dat Laura blijft hangen op anatomisch 295cc medium height, moderate+ profile hangen en rond 325cc high profile, maar zo te horen ben jij het hier niet helemaal mee eens? Wat zou je dan graag willen? 

Als jij zeker weet dat je graag ronde protheses wil hebben, zou ik hier ook voor gaan. 
Is het dan bijvoorbeeld niet mogelijk om een ronde prothese van 295cc te doen? En omdat Laura aangeeft dat 325cc achter de spier wel erg krap wordt, misschien dat er wel plek is voor 295cc achter de spier? 

 

Lastige keuzes allemaal!

Als je het net niet helemaal voelt bij Laura, doe je er denk ik goed aan om verder te kijken. Hoop dat je consult met F. Straten wel 100% bevalt! Alleen inderdaad nog even wachten. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja naar mijn idee worden mijn borsten veel te groot. Ik wil uitkomen op ietsje meer dan nu met een maximiser. Dan is een een grote C en wellicht een D. De consulente gaf aan dat dit eerder een E is en aangezien ze niet heel goed zijn met schatten hoeft het ook echt geen F te worden. 

 

Ik heb vrij brede schouders en daar kijkt zij nu naar. Normaal gaat ze altijd voor heel natuurlijk maar dat gevoel heb ik nu helemaal niet. Het was een prima gesprek maar ik denk dat ze mij niet echt begrepen heeft. 

 

Hopelijk doet Frans dat wel want ik wordt afgaand op de verhalen liever door hem geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje..

 

Ik wil graag boven de spier (denk ik) en nu vroeg ik mij af welke pc's dit voornamelijk doen.

L. Moojen-Zaal heb ik steeds minder een goed gevoel bij en ik weet niet of F. Straten dit doet.

Het leek mij dus handig om een plan B te hebben ^_^

 

Ik hoorde al Demeyere in Gent en misschien Nio??

Zijn er nog andere pc's die vaak voor de spier plaatsen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dankjewel :) Ik kon er verder ook niet echt vinden, sowieso is bijna alles dual plane zover ik kan zien op het forum. In ieder geval 3 goede denk ik, want ik zie deze namen in ieder geval veel voorbij komen :)

Toch heb ik stiekem wel mijn hoop een beetje op Straten gericht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Daar ben ik weer..

 

Vanavond een consult gehad bij Frans Straten. Een hele andere ervaring als met Laura Moojen-Zaal. Ik was er al over uit dat hem dat niet ging worden, maar nu weet ik het helemaal zeker! 

 

Het liep iets uit door een telefoontje dat dr. Straten kreeg. Uiteindelijk ben ik 2 uur binnen geweest terwijl het passen vrij vlot verliep. Ik heb 3 maten geprobeerd. 300cc, 325cc en er tussenin?? Gezien mijn voorsituatie was al vrij snel duidelijk om voor rond te gaan zodat ik bovenop wat meer volume krijg. Ik heb aangegeven het effect bij rond en anatomisch heel mooi te vinden, maar het een beetje zou willen zoals ik nu met een maximiser heb. Ik ben vergeten foto's te laten zien, maar voor mijn gevoel begreep hij mij heel goed :)

 

Dr. Straten was vrij duidelijk dat zijn voorkeur dual plane was, maar hij gaf aan dat voor de spier ook zou kunnen (rond en anatomisch) omdat ik genoeg huid had, maar op de lange termijn wellicht niet mooi zou zijn met het oog op een zwangerschap en ouderdom. Krachttraining was hij vrij duidelijk over. Borstspieren trainen kan wel maar licht en hij zag er eigenlijk geen reden voor om dat te doen zeker als je toch voor een borstvergroting gaat. Op zich heeft hij daar wel een punt ;) 

 

300cc vond ik erg mooi, 325cc vond ik te groot. Deze heb ik bij Laura ook al gepast en dat vond ik toen ook echt te groot. Misschien is 275cc ook wel een goede keuze die heb ik toen ook gepast, maar geen foto's van genomen :( 

 

Frans en Tanne zijn zulke lieve mensen en nemen echt de tijd voor je. Het maakt ook allemaal niet uit of je nu wel of geen borstvergroting ondergaat bij hun als ik maar tevreden ben :) Dat gevoel had ik totaal niet bij Laura. Ik voelde me ook zo begrepen en op mijn gemak gesteld, totaal niet meer zo ongemakkelijk.

 

Ik heb nu nog een formulier ingevuld bij de Belgian Breast Clinic voor dr. Verdonck. Ik las dat hij met motiva progressiveplus implantaten werkt die tussen rond en anatomisch inzitten en meevormen bij staan en liggen. Daar ben ik nog heel benieuwd naar. Verder is het vooral bekijken wat ik nu echt wil. Voor een zwangerschap, wachten tot na zwangerschap(pen), geen borstvergroting. Pff zo lastig dat alleen ik deze keuze kan maken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nou intussen een consult gehad bij dr Straten en a.s. dinsdag nog naar dr Verdonck. Twijfels zijn er nog steeds volop, maar intussen ook wat gekletst met fitness meiden op instagram. Dual plane schrikt me niet meer zoveel af en ik denk dat ik met mijn coach ga bespreken om geen borstspier oefeningen meer in mijn schema op te nemen. 

Zojuist een vakantie laten vaststellen voor eind augustus/begin september en dat in combinatie met een fijn gesprek met mijn schoonmoeder zou ik misschien eind mei wel een borstvergroting willen plannen. Mijn eigen moeder is inmiddels ook op de hoogte en reageerde positiever dan verwacht:)

Bij mijn moeder en schoonmoeder zijn de borsten tijdens de zwangerschap gegroeid en zo gebleven, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij mij ook zou gebeuren. Daar zit ik nog wel mee en het controleren op borstkanker. Aan mijn moeders kant is iedereen eruit gepikt en is er wel iets weggehaald omdat het niet goed was. Ook mijn schoonmoeder is onlangs geopereerd om een plekje weg te halen..

 

Bij dr. Straten heb ik rond 300cc high profile gepast (zie foto's in privé album) en dat stond eigenlijk wel mooi. Wel nog steeds echt de max voor mij vind ik persoonlijk. Als ik naar beneden keek zag ik mijn navel niet eens meer :o

 

Omdat ik 2 totaal verschillende consulten heb gehad ga ik nog naar dr Verdonck. Maar mijn gevoel zegt wel dat ik ook nog een keer moet gaan passen bij dr Straten omdat het wel een heel vertrouwd gevoel gaf. Ik zou liever iets te klein doen dan te groot. 300cc lijkt veel groter dan wat ik nu heb met maximiser bh en zou het liefst er hetzelfde uitzien in kleding omdat ik dit gewoon heel mooi vind.

 

Wat ik mij overigens wel afvroeg. Ik heb bandeau bikini's in cup A/B. Deze zal ik ook moeten vervangen na een borstvergroting? Best_boobie schat mij op een 70E met 300cc maar de bandeau die ik heb in een maat groter kan alleen in C/D. Zou dat dan passen? Merk dat de bikini's en bh's die ik mooi vind meer te koop zijn in cup C en D dan E of F. Omvang 75 is veel te groot dus moet wel kijken naar 70 omvang... 

 

Ohja en voor ik het vergeet. Voor de meiden die voorbeelden zoeken op instagram, kijk eens naar drtavakoli. Hij plaatst iedere dag wel foto's (wel vaak anatomisch, maar wel heel mooi:blush:)

 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss91 @JJ' en andere die willen lezen

 

Nou nu weet ik het echt niet meer.

 

Verdonck is echt een hele aardige man! Naast mijn twijfels om waar het te laten doen twijfel ik ook over de maat. Verdonck had het over 250cc mentor high profile of 255cc motiva full profile. Dr. Moojen-Zaal is in ieder geval geschrapt van mijn lijstje. Het is nu dus dr. Straten of dr. Verdonck.

 

Verschillende maten gepast en gelukkig wel 2x dual plane geadviseerd.

325cc high profile mentor (te groot)

300cc high profile mentor 11,1 breed projectie 4,7

275cc high profile mentor 10,9 breed projectie 4,6

250cc high profile mentor 10,5 breed projectie 4,5

255cc full profile motiva 10,25 breed projectie 4,2

 

Pff mijn schoonmoeder zei ga er gewoon voor nu ben je nog jong.

Helaas ligt mijn opa slecht dus kan het me allemaal niet zo heel veel schelen.

Maar van de zomer wel dus ik heb het consult toch door laten gaan.

 

Pff hoe wisten jullie waar je het liet doen en welke maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ellen125:

@Miss91 @JJ' en andere die willen lezen

 

Nou nu weet ik het echt niet meer.

 

Verdonck is echt een hele aardige man! Naast mijn twijfels om waar het te laten doen twijfel ik ook over de maat. Verdonck had het over 250cc mentor high profile of 255cc motiva full profile. Dr. Moojen-Zaal is in ieder geval geschrapt van mijn lijstje. Het is nu dus dr. Straten of dr. Verdonck.

 

Verschillende maten gepast en gelukkig wel 2x dual plane geadviseerd.

325cc high profile mentor (te groot)

300cc high profile mentor 11,1 breed projectie 4,7

275cc high profile mentor 10,9 breed projectie 4,6

250cc high profile mentor 10,5 breed projectie 4,5

255cc full profile motiva 10,25 breed projectie 4,2

 

Pff mijn schoonmoeder zei ga er gewoon voor nu ben je nog jong.

Helaas ligt mijn opa slecht dus kan het me allemaal niet zo heel veel schelen.

Maar van de zomer wel dus ik heb het consult toch door laten gaan.

 

Pff hoe wisten jullie waar je het liet doen en welke maat?

Hé! In ieder geval heel veel sterkte met je opa!

 

Ik heb naar PC's in de buurt gezocht en wat over hen gelezen, hierbij stond Verdonck op mijn #1. Na het consult was ik er zeker van dat ik bij hem de operatie zou laten doen en dat ik dus ook geen consultatie bij een andere PC wou doen. 

 

Ik zelf kwam 2x uit bij de passessie op 350cc van Mentor. Dr Verdonck liet hierbij ook horen dat dit ook het maximum haalbare was om nog een natuurlijk resultaat te bekomen. 

 

Wat kwam jij uit bij je passessie en wat was volgens Verdonck het maximum haalbare voor een natuurlijk resultaat? :) 

 

XXX

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JJ' dankjewel :) 

 

Verdonck heeft het bij mij helemaal niet gehad over het maximaal haalbare.

Ik heb 3 maten gepast en 2 vond ik wel mooi en daarna noemde hij een maat toen ik ernaar vroeg. Hij had het over 250cc mentor en 255cc motiva omdat ik Sebbin niet wilde.

Geen idee eigenlijk verder. Het is voor mij 1,5 uur rijden naar Verdonck en stond na 20min weer buiten.. Wel aangegeven dat ik ietsje groter wilde als met maximiser. Voor mijn gevoel was het passen toch niet kleiner dan 300cc bij Straten.. :unsure: Maar ik heb nu geen foto's kunnen maken.

 

Vond Straten een super aardige man, maar Verdonck is nog veel vriendelijker. En nu weet ik het dus niet meer haha. Gelukkig wel 75% erover uit dat ik een borstvergroting wil :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ellen125:

@JJ' dankjewel :) 

 

Verdonck heeft het bij mij helemaal niet gehad over het maximaal haalbare.

Ik heb 3 maten gepast en 2 vond ik wel mooi en daarna noemde hij een maat toen ik ernaar vroeg. Hij had het over 250cc mentor en 255cc motiva omdat ik Sebbin niet wilde.

Geen idee eigenlijk verder. Het is voor mij 1,5 uur rijden naar Verdonck en stond na 20min weer buiten.. Wel aangegeven dat ik ietsje groter wilde als met maximiser. Voor mijn gevoel was het passen toch niet kleiner dan 300cc bij Straten.. :unsure: Maar ik heb nu geen foto's kunnen maken.

 

Vond Straten een super aardige man, maar Verdonck is nog veel vriendelijker. En nu weet ik het dus niet meer haha. Gelukkig wel 75% erover uit dat ik een borstvergroting wil :P 

De 2 maten wat je nu opnoemt scheelt bijna niks he! Ik zou dan enkel een afweging maken of je voor mentor of motiva wilt gaan, die 0.25 breed en 0.3 projectie verschil gaat geen merkbaar verschil uitmaken! 

 

Bij mijn 2de passessie, toen de operatie al gepland stond, heeft die inderdaad ook pas gezegd dat de maat die ik koos het maximum haalbare was! 

 

Misschien in het vervolg enkele vragen noteren alvorens je nog eens op consult gaat? Het eerste consult ging bij hem ook erg snel, hij deed zijn uitleg fatsoenlijk, maar eens ik daar was was het plots allemaal duidelijk, tot dat ik buiten kwam toen stroomden de vragen weer binnen haha! :D

 

Het is vaak een overvloed aan informatie, dat wanneer je buitenkomt nog niet alles weet wat je wilt weten! 

 

Ik hoop dat je snel een keuze kunt maken en kunt uitkijken naar een datum!!! :D

 

Ik kan alleen maar meedelen dat ik erg tevreden ben van Dr Verdonck en zijn medewerkers hun omgang en handelen, zalige mensen! Ik ben afgelopen vrijdag door hem geopereerd! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.