Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Even weer een kleine update:

 

Zojuist de laatste ibuprofen ingenomen. Na 5 dagen vind ik het wel prima. Antibiotica nog tot donderdag en dan hopelijk is het woensdag 12/7 helemaal in orde als ik terug ga naar Verdonck voor het verwijderen van de hechting. De grote plakker is nog steeds helemaal wit :) 

 

Ik heb nu wel sinds ik vandaag wakker werd pijntjes aan mijn rechterborst en dan aan de zijkant. Wanneer ik diep inadem wordt het erger. Zouden dat nog zenuwen/spier zijn die aan het herstellen is? Eerder geen last van gehad van gekke pijntjes ofzo.

 

Mijn rechterborst lijkt eindelijk een beetje te gaan zakken maar kijkt nog steeds wat sipper dan links.. :P 

 

Hoe gaat het met @Natje3 @Elboobies @bettynoboop @Sara236 en anderen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Dat is goed nieuws dat de klever wit blijft:D

Ik.heb de laaste tijd ook wat meer pijn in mijn rechter borst. Ik doe waarschijnlijk teveel. Tafel afvegen en eens vloer vegen, dat zijn bewegingen waar Ik mijn bij heb. Heeft er dat nog iemand ?

Ik zat al eens op mijn tacx rollen, maar ben nu terug getopt.

Ik ben wel nog altijd zo snel moe. Heb jij dat ?

Ik heb geen idee wat die pijn bij inademen zou kunnen zijn. Gelukkig kan je volgende week terug naar Verdonk.

Ik ga ook eens een mail.sturen voor controle. Wil toch ook eens bevestiging of alles oké is. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

Dat is goed nieuws dat de klever wit blijft:D

Ik.heb de laaste tijd ook wat meer pijn in mijn rechter borst. Ik doe waarschijnlijk teveel. Tafel afvegen en eens vloer vegen, dat zijn bewegingen waar Ik mijn bij heb. Heeft er dat nog iemand ?

Ik zat al eens op mijn tacx rollen, maar ben nu terug getopt.

Ik ben wel nog altijd zo snel moe. Heb jij dat ?

Ik heb geen idee wat die pijn bij inademen zou kunnen zijn. Gelukkig kan je volgende week terug naar Verdonk.

Ik ga ook eens een mail.sturen voor controle. Wil toch ook eens bevestiging of alles oké is. 

 

 

 

Ik probeer nog zo min mogelijk in huishouden te doen. Wassen koken opruimen. Rest probeer ik zoveel mogelijk mijn vriend te laten doen. Doekje over de tafel gaat wel tenzij ik echt moet boenen.

 

Ik ben nu sneller moe dan in het begin. Waarschijnlijk door de antibiotica denk ik. Ik was van plan af en toe in de avond te wandelen maar ik heb er geen puf voor :blush:

 

Ja ik zal het dan eens vragen. Ik had controle op maandag 17/7 staan maar kijk volgende week met Verdonck of dat nodig is. Als litteken er goed uit ziet kunnen we de controle beter verplaatsen. Anders is het wel heel vlug weer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Is zo moeilijk bij mij om altijd aan kids of man te vragen.

Zouden al eens.met.hij ogen.draaien als.Ik iets vraag of het is dan van ik ga dat straks weldoen.

En ja, ik doe het dan maar zelf:huh:

Ik weet het niet zo flink van mij. Want ben eindelijk wel bang voor kapselvorming. Ik zie dat hier toch geregeld terug komen:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Is zo moeilijk bij mij om altijd aan kids of man te vragen.

Zouden al eens.met.hij ogen.draaien als.Ik iets vraag of het is dan van ik ga dat straks weldoen.

En ja, ik doe het dan maar zelf:huh:

Ik weet het niet zo flink van mij. Want ben eindelijk wel bang voor kapselvorming. Ik zie dat hier toch geregeld terug komen:o

 

Ooh ja ik heb nog geen kinderen alleen een vriend en die doet gelukkig niet zo moeilijk. Ik moet het soms wel 10x vragen (of meer :P ) maar uiteindelijk doet hij het dan wel haha.

Hmm dat lijkt me wel vervelend ja. Soms heb ik ook wel vlug van ja ik doe het wel weer, maar dat is voornamelijk opruimen. En wil weleens eigenwijs zijn met de boodschappen. Gisteren op het werk papier gehaald en dat was iets zwaarder dan ik had verwacht.

Ja je ziet het wel af en toe, maar de meesten hebben er geen last van en zullen ook weleens iets in het huishouden doen. Gewoon een beetje opletten en als je wat teveel hebt gedaan dan de dag erna maar wat extra rust ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Op mijn werk denken ze dat ik weer alles kan^_^Ben.vandaag thuis en probeer me wat rustig te houden:)Hoe.gaat het auto rijden ? 

 

 

 

Ik heb tot vanochtend de auto van mijn schoonvader gehad en dat is een automaat.

Als ik straks naar huis moet om 17.00u dan heb ik weer mijn eigen auto dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat.

Lukt het schakelen bij jou?

 

Op het werk weet bijna niemand ervan alleen mijn teamleider en 3 meiden. Dus ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen want zij zijn er niet altijd. Ik heb maar een kantoorbaan dus over het algemeen is het prima te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Schakelen lukt. Ik heb geen problemen meer.

Op mijn.werk weet  niemand het en toch soms fysiek zwaar. Dus ik heb het redelijk lastig. 

Ook moeten we badgen om op de parking te kunnen, dan moet ik mijn arm volledig  strekken en omhoog, dat is nog zeer pijnlijk. Ik kan niet uitstappen aantal ik aan die paal sta kan autodeur niet meer open^_^

Het enige dat ik nog kan 's avonds is me in de zetel  ploffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Schakelen lukt. Ik heb geen problemen meer.

Op mijn.werk weet  niemand het en toch soms fysiek zwaar. Dus ik heb het redelijk lastig. 

Ook moeten we badgen om op de parking te kunnen, dan moet ik mijn arm volledig  strekken en omhoog, dat is nog zeer pijnlijk. Ik kan niet uitstappen aantal ik aan die paal sta kan autodeur niet meer open^_^

Het enige dat ik nog kan 's avonds is me in de zetel  ploffen

 

Ohja dat lijkt mij wel pijnlijk, die beweging maak ik nog niet. Probeer toch nog zoveel mogelijk mijn armen laag te houden tenzij het echt niet anders kan. Ik kijk nu wel echt uit naar het moment dat wij die band af mogen laten. Die sport bh zit wel heel fijn en ik heb niet veel last van die band, maar dat ding zit zo hoog :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik ook. Ik ben zo beperkt in mijn kledij. Is net of ik al weken hetzelfde aanheb<_<

Ik heb maar enkele T-shirts waar je die band niet mee ziet en heb 1 kleedje waar je het ook niet ziet.

 

Ja ik dus ook! Ik heb 2 grijze shirts, 1 blauw en 1 groen. En de rest is allemaal te laag :12:

 

Jurkjes durf ik niet te dragen want dat is allemaal strak en dan ga je dat ook zien denk ik. Heb jij die band al eens af gedaan? Ik 1 keer op de bank maar verder niet eigenlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ik moest naar de proclamatie van mijn zoon. Ik wilde mijn kleedje aandoen, maar je zag die band erdoor. Ik heb hem toen niet aangedaan.

Het voelt wel raar, maar moest daar alleen maar staan en drankje drinken. Dus niet veel beweging.

Vrijdag moet ik naar een trouw. Daar zal ik eens moeten dansen en dan zonder die band, zal me ongemakkelijk voelen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik moest naar de proclamatie van mijn zoon. Ik wilde mijn kleedje aandoen, maar je zag die band erdoor. Ik heb hem toen niet aangedaan.

Het voelt wel raar, maar moest daar alleen maar staan en drankje drinken. Dus niet veel beweging.

Vrijdag moet ik naar een trouw. Daar zal ik eens moeten dansen en dan zonder die band, zal me ongemakkelijk voelen.

 

 

Misschien valt het wel mee? Zolang je geen gekke beweging maakt zal het niet erg zijn. Je hebt toch je sport bh aan. 

Verdonck had ook gezegd dat je hem af en toe af mocht doen voor een leuk shirtje of als je op de bank zat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

De sport bh heb ik nog altijd aan. 

Ik vraag me af of ik ooit zonder bh ga durven slapen. Ik heb nu een lingerietopje besteld om na die 8 weken aan te.doen. En ik vond het anders zo zalig om's avonds op de bank (zoals jullie zeggen :D)in mijn pyjama te zitten zonder bh. En nu zal ik zelfs niet zonder durven slapen:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

De sport bh heb ik nog altijd aan. 

Ik vraag me af of ik ooit zonder bh ga durven slapen. Ik heb nu een lingerietopje besteld om na die 8 weken aan te.doen. En ik vond het anders zo zalig om's avonds op de bank (zoals jullie zeggen :D)in mijn pyjama te zitten zonder bh. En nu zal ik zelfs niet zonder durven slapen:o

 

Ik heb mijn sport bh ook nog altijd aan. Zonder lijkt mij ook heel raar. Even na het douchen zonder sport bh op bed vind ik wel lekker om de creme in te laten trekken. 

Wat voor lingerie topje heb je besteld? Ik sliep eerst in een hemdje van de Hema. Maar dat is wel heel los denk ik. 

Het eerste wat ik vaak deed was mijn bh uit zodra ik thuis was. Heerlijk! Haha ja jullie noemen dat zetel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update bijna 6 weken po:

 

Verdonck heeft zojuist de pleister er weer af gehaald. Zag er keurig uit. Een klein korstje maar dicht :43:

 

Toen zei hij wel dat ik altijd nog wel de pech kan hebben dat de binnenste hechtingen die nog verder zitten alsnog kunnen opspelen. Blijkbaar doet dat oplossen heel erg lang?

Alsof dat nog niet alles is zegt hij bij een verpleegster in de kliniek 2x opnieuw de onderhuidse hechtingen heeft gewisseld, maar het lichaam blijft deze afstoten. En nu moeten bij haar de prothesen eruit :o Nu had hij het ook over roken en dat heb ik gelukkig nooit gedaan. Maar pfff dat wil je liever niet horen. Nu is hij wel eerlijk natuurlijk...

 

Tussen 3 en 6 maanden zou Stephanie contact opnemen voor de laatste controle. Zou sowieso na de zomervakantie zijn. Hopelijk hoef ik hem niet meer eerder te zien. Ik vind het nu wel mooi geweest ;) 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allee ellen, zo een charmante man :lol::lol::lol: ik kan niet wachten om hem terug te zien :lol: ik maak maar een grapje. Fijn dat het goed geneest! Geen zorgen maken en denken wat er nog allemaal zou kunnen gebeuren, genieten maar van je mooie boobs in de plaats daarvan xx

23 minuten geleden zei Ellen125:

Hopelijk hoef ik hem niet meer eerder te zien. Ik vind het nu wel mooi geweest 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Opelke:

Allee ellen, zo een charmante man :lol::lol::lol: ik kan niet wachten om hem terug te zien :lol: ik maak maar een grapje. Fijn dat het goed geneest! Geen zorgen maken en denken wat er nog allemaal zou kunnen gebeuren, genieten maar van je mooie boobs in de plaats daarvan xx

 

Hahahaha ja het is een charmante man maar iedere keer 3 uur in de auto voor 15min hem te zien vind ik zelfs wel veel :P in 3 weken tijd heb ik hem nu 3 keer gezien...:o

Had eigenlijk maandag ook een controle voor 6 weken gepland maar die hebben we samen maar besloten te cancellen. Hij vond t leuk als ik langs kwam maar niet nodig  ^_^

 

Ja daar probeer ik ook maar niet aan de denken. Bovendien drink en rook ik niet dus dat scheelt ook ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heehee, ik kom even random tussendoor. Heb even wat teruggelezen in je verslagje hier, en wat fijn dat het litteken er mooi uitziet :) En niet al uitgaan van het slechte hoor, want dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Zou ik misschien je foto's eens mogen bekijken? We hebben ongeveer hetzelfde aantal cc's en ik ben heel benieuwd naar je resultaat bij bijna 6 weken xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei juni17:

heehee, ik kom even random tussendoor. Heb even wat teruggelezen in je verslagje hier, en wat fijn dat het litteken er mooi uitziet :) En niet al uitgaan van het slechte hoor, want dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Zou ik misschien je foto's eens mogen bekijken? We hebben ongeveer hetzelfde aantal cc's en ik ben heel benieuwd naar je resultaat bij bijna 6 weken xx

 

Hey dat is niet erg. 

Jahoor ik ga je zometeen toevoegen. 

Fotos zijn t/m week 5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Niet teveel aan denken hoor. Het ziet er nu allemaal goed uit dus je niet teveel zorgen maken. Je rookt niet, je eet gezond. 

Zou dat die vk zijn die ons infuis kwam prikken ? Ze zei me dat ze 2 weken geleden een borstwissel had gehad. 

Ik heb nu toch ook eens.een afspraak gemaakt voor controle. Ik heb nog geen arts gezien daar  ik draadjes zelf verwijderd heb.

Heb jij ook soms nog pijn aan de zijkanten van je borst naar oksel toe als je bepaalde dingen doet ? Ik heb vandaag terug voor de eerste maal gepoetst en ik voelde dat toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Niet teveel aan denken hoor. Het ziet er nu allemaal goed uit dus je niet teveel zorgen maken. Je rookt niet, je eet gezond. Dus niet teveel zorgen maken.

Zou dat die vk zijn die ons infuis kwam prikken ? Ze zei me dat ze 2 weken geleden een borstwissel had gehad. 

Ik heb nu toch ook eens.een afspraak gemaakt voor controle. Ik heb nog geen arts gezien daar  ik draadjes zelf verwijderd heb.

Heb jij ook soms nog pijn aan de zijkanten van je borst naar oksel toe als je bepaalde dingen doet ? Ik heb vandaag terug voor de eerste maal gepoetst en ik voelde dat toch.

 

Hmm ik weet niet welke verpleegster hij bedoeld. Dat heeft hij natuurlijk niet gezegd ;) 

Controle afspraak wacht ik nu wel op. Ik heb hem nu vaak genoeg gezien voor eventjes hihi. Wanneer heb jij controle afgesproken?

 

Ja bij sommige bewegingen krijg ik ineens een pijnscheut in mijn spier. Of soms leun ik er toch per ongeluk op en dan wordt je ook meteen afgestraft :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Oeps bericht was weg. Ik bedoel of ze al goed staan. Ik.denk dat ze nog staan zoals ik ze de eerste maal gezien heb, maar dat zal wel niet. 

Ja, ik ga nu foto's beginnen nemen. 

Morgen ga ik nu toch een gewone bh gaan kopen dat ik toch één heb voor binnen 2 weken:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.