Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 6-9-2018 om 21:32 zei Ellen125:

Vandaag gemaild met Belgian Breast Clinic. 9 november staat gepland :) 

anesthesie lijstje weer invullen en dan is het aftellen tot m’n herstel operatie. Toch wel een beetje spannend!! 

 

P.s. Voor iedereen die nieuwschierig is: ik betaal voor mijn herstel €350 en ben daar tevreden mee. Discussie hierover is dus niet nodig ;) 

Hey Ellen,

 

Ik heb heel wat van je topic gelezen omdat ik ook een borstvergroting onderga bij dr. Verdonck. 

Leuk dat het toch allemaal in orde komt voor jou!

 

Misschien zien we elkaar wel, want mijn operatie staat ook op 9 november ingepland! :D

 

Ik lees dat jij ook 275cc motiva gekregen hebt, maar misschien achteraf wat twijfelt of je toch niet beter voor de grotere maat gegaan had? Ik krijg Motiva progressive plus. Bij het passen vond ik 275cc erg mooi, maar hoop wel dat het echte resultaat niet kleiner zal zijn. 295cc vond ik tijdens het passen dan wat te groot, en volgens dr. Verdonck zou het vanaf 295cc wel kunnen dat het er iets minder natuurlijk uitziet. Ziet die 275cc er bij jou even groot uit als tijdens het passen? 

 

Dankjewel! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Charlotte94:

Hey Ellen,

 

Ik heb heel wat van je topic gelezen omdat ik ook een borstvergroting onderga bij dr. Verdonck. 

Leuk dat het toch allemaal in orde komt voor jou!

 

Misschien zien we elkaar wel, want mijn operatie staat ook op 9 november ingepland! :D

 

Ik lees dat jij ook 275cc motiva gekregen hebt, maar misschien achteraf wat twijfelt of je toch niet beter voor de grotere maat gegaan had? Ik krijg Motiva progressive plus. Bij het passen vond ik 275cc erg mooi, maar hoop wel dat het echte resultaat niet kleiner zal zijn. 295cc vond ik tijdens het passen dan wat te groot, en volgens dr. Verdonck zou het vanaf 295cc wel kunnen dat het er iets minder natuurlijk uitziet. Ziet die 275cc er bij jou even groot uit als tijdens het passen? 

 

Dankjewel! x

Hoi Ellen,

Ik word op 14/11 geopereerd bij dokter Verdonck en krijg ook Motiva Progressive. Mijn voorsituatie is een A en ik krijg 375cc en zou dan op ongeveer een D cup uitkomen Dokter Verdonck zei me ook dat dit voor mij het maximum was anders zou het er absoluut niet meer natuurlijk uitzien. Hij zei me ook dat ik dan vanboven een heel klein beetje "bolling" zou hebben. wat is jouw voorsituatie? Ik kon kiezen tussen 350cc en 375cc en ik ben dan toch voor de grootste gegaan. Ik wil namelijk achteraf geen spijt hebben dat ze te klein zijn. Jij nog 1 maandje en dan is het zover. best spannend he? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Laartje:

Hoi Ellen,

Ik word op 14/11 geopereerd bij dokter Verdonck en krijg ook Motiva Progressive. Mijn voorsituatie is een A en ik krijg 375cc en zou dan op ongeveer een D cup uitkomen Dokter Verdonck zei me ook dat dit voor mij het maximum was anders zou het er absoluut niet meer natuurlijk uitzien. Hij zei me ook dat ik dan vanboven een heel klein beetje "bolling" zou hebben. wat is jouw voorsituatie? Ik kon kiezen tussen 350cc en 375cc en ik ben dan toch voor de grootste gegaan. Ik wil namelijk achteraf geen spijt hebben dat ze te klein zijn. Jij nog 1 maandje en dan is het zover. best spannend he? xxx

Bedoel je mij of Ellen?

 

Mijn voorsituatie is ook een A. Ik zou met 275cc volgens Verdonck op een C / kleine D uitkomen. Misschien dat ik iets kleiner ben dan jij dan? Ik ben 1m68 en weeg 54 kg. 

 

Ik heb ook voor de progressive plus gekozen omdat die inderdaad iets meer een push-up effect zouden geven dan de ergonomix. 

 

Wat zei hij bij jou dan over de 375cc? Want op zich mag ik ook kiezen tussen de 275 en 295 cc, maar bij die laatste dacht hij dat het dus misschien duidelijk ging zijn dat het niet meer natuurlijk is. Vond die 295 zelf ook wel iets te groot, maar lees hier vaak dat het echte resultaat kleiner oogt dan wat gepast werd, vandaar ik dat ik wel twijfel.

 

Inderdaad heel spannend allemaal! Ik verlang eigenlijk al echt tot 9 november. Zie er tot nu toe helemaal niet tegen op! :D x

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Charlotte94:

Bedoel je mij of Ellen?

 

Mijn voorsituatie is ook een A. Ik zou met 275cc volgens Verdonck op een C / kleine D uitkomen. Misschien dat ik iets kleiner ben dan jij dan? Ik ben 1m68 en weeg 54 kg. 

 

Ik heb ook voor de progressive plus gekozen omdat die inderdaad iets meer een push-up effect zouden geven dan de ergonomix. 

 

Wat zei hij bij jou dan over de 375cc? Want op zich mag ik ook kiezen tussen de 275 en 295 cc, maar bij die laatste dacht hij dat het dus misschien duidelijk ging zijn dat het niet meer natuurlijk is. Vond die 295 zelf ook wel iets te groot, maar lees hier vaak dat het echte resultaat kleiner oogt dan wat gepast werd, vandaar ik dat ik wel twijfel.

 

Inderdaad heel spannend allemaal! Ik verlang eigenlijk al echt tot 9 november. Zie er tot nu toe helemaal niet tegen op! :D x

Hoi Charlotte :)

Ik ben maar 1.64 en weeg 60 kg dus ik ben zeker niet groter. Ik heb wel duidelijk aangegeven dat ik een D wil uitkomen. Hij zei me dat die 375cc echt de max is aangezien het anders niet meer natuurlijk lijkt (ik heb een vrij smalle borstkast) en dat mijn huid dan te veel zou moeten rekken. Ik heb wel een erg gevormd lichaam, beste wel uitgesproken heupen en billen en een platte buik dus grotere borsten passen wel bij mijn lichaam zegt Verdonck

Ik vind het moeilijk om cc te kiezen maar heb besloten om toch voor de grotere te gaan en op 25cc zal het nu ook niet aankomen. Ik denk dan van: ik ga eindelijk borsten krijgen en dan mag dat ook gezien worden :)

Ik heballeen wat schrik opdat de progressive niet wat te hoog zouden staan, maar het zal dan een beetje bolling hebben. ik heb liever wat bolling bovenaan in plaats van dat ze te veel hangen. met een D cup is er toch wat zwaartekracht mee bemoeid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Charlotte94:

Hey Ellen,

 

Ik heb heel wat van je topic gelezen omdat ik ook een borstvergroting onderga bij dr. Verdonck. 

Leuk dat het toch allemaal in orde komt voor jou!

 

Misschien zien we elkaar wel, want mijn operatie staat ook op 9 november ingepland! :D

 

Ik lees dat jij ook 275cc motiva gekregen hebt, maar misschien achteraf wat twijfelt of je toch niet beter voor de grotere maat gegaan had? Ik krijg Motiva progressive plus. Bij het passen vond ik 275cc erg mooi, maar hoop wel dat het echte resultaat niet kleiner zal zijn. 295cc vond ik tijdens het passen dan wat te groot, en volgens dr. Verdonck zou het vanaf 295cc wel kunnen dat het er iets minder natuurlijk uitziet. Ziet die 275cc er bij jou even groot uit als tijdens het passen? 

 

Dankjewel! x

Hoi,

 

ooh wat leuk! Misschien zie ik je dan wel :) 

 

Ik zou voor de grootste gaan ;) het went heel vlug. Ik denk dat hetzelfde volume is als met passen maar het voelt kleiner :P 

 

295 vond ik met passen te groot, maar denk dat ik nu zelfs ook blij zou zijn geweest met 375 ipv 275 wat ik nu heb. 

 

Je krijgt dus de iets stevigere (normale) ronde van Motiva? Of is dat de ergonomix? Ken de termen verder van gel zo niet meer. Ik heb foto’s als je wilt? Dan voeg ik je toe als ik dat nog niet gedaan heb.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Laartje:

Hoi Ellen,

Ik word op 14/11 geopereerd bij dokter Verdonck en krijg ook Motiva Progressive. Mijn voorsituatie is een A en ik krijg 375cc en zou dan op ongeveer een D cup uitkomen Dokter Verdonck zei me ook dat dit voor mij het maximum was anders zou het er absoluut niet meer natuurlijk uitzien. Hij zei me ook dat ik dan vanboven een heel klein beetje "bolling" zou hebben. wat is jouw voorsituatie? Ik kon kiezen tussen 350cc en 375cc en ik ben dan toch voor de grootste gegaan. Ik wil namelijk achteraf geen spijt hebben dat ze te klein zijn. Jij nog 1 maandje en dan is het zover. best spannend he? xxx

Cupmaat is niet hetzelfde als hoe het eruit ziet.

 

ik ben 1.68 en momenteel

62/63 kg. Heb nu een 70F. En Verdonck had volgens mij een C of D aangegeven. Maar het ziet er ook niet uit als een F. Heb je misschien al eens gelezen, maar ‘neppe’ borsten hebben altijd wen grotere cupmaat nodig vanwege de implantaten. 

 

Wat je aan cupmaat krijgt, kun je best_boobie vragen in een pb. Is erg afhankelijk van lengte, gewicht, omvang, huidige cupmaat. Maar ook wel je lichaamsbouw. Helemaal zeker weet je het nooit. 

 

Verschil van 25cc ga je niet zien. Ik geef je groot gelijk dat ke voor de grootste gaat. Verdonck houd van natuurlijk dus je hoeft niet bang te zijn dat het er nep zal gaan uitzien. Dat plaatst hij gewoon niet zover ik weet.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Laartje:

Hoi Charlotte :)

Ik ben maar 1.64 en weeg 60 kg dus ik ben zeker niet groter. Ik heb wel duidelijk aangegeven dat ik een D wil uitkomen. Hij zei me dat die 375cc echt de max is aangezien het anders niet meer natuurlijk lijkt (ik heb een vrij smalle borstkast) en dat mijn huid dan te veel zou moeten rekken. Ik heb wel een erg gevormd lichaam, beste wel uitgesproken heupen en billen en een platte buik dus grotere borsten passen wel bij mijn lichaam zegt Verdonck

Ik vind het moeilijk om cc te kiezen maar heb besloten om toch voor de grotere te gaan en op 25cc zal het nu ook niet aankomen. Ik denk dan van: ik ga eindelijk borsten krijgen en dan mag dat ook gezien worden :)

Ik heballeen wat schrik opdat de progressive niet wat te hoog zouden staan, maar het zal dan een beetje bolling hebben. ik heb liever wat bolling bovenaan in plaats van dat ze te veel hangen. met een D cup is er toch wat zwaartekracht mee bemoeid.

 

 

Hey Laartje,

 

Ik antwoord hierop in één van onze eigen topics.

Zodat we het topic van Ellen niet helemaal volschrijven :P

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Ellen125:

Hoi,

 

ooh wat leuk! Misschien zie ik je dan wel :) 

 

Ik zou voor de grootste gaan ;) het went heel vlug. Ik denk dat hetzelfde volume is als met passen maar het voelt kleiner :P 

 

295 vond ik met passen te groot, maar denk dat ik nu zelfs ook blij zou zijn geweest met 375 ipv 275 wat ik nu heb. 

 

Je krijgt dus de iets stevigere (normale) ronde van Motiva? Of is dat de ergonomix? Ken de termen verder van gel zo niet meer. Ik heb foto’s als je wilt? Dan voeg ik je toe als ik dat nog niet gedaan heb.

 

xx

Dr. Verdonck omschrijft het als de Ergonomix vorm, maar dan met wat meer bolling aan de bovenkant, waardoor je een klein push-up effect zou krijgen. Ik weet zelf niet of ze onder de round of ergonomix protheses vallen. 

 

Hoop gewoon dat als ik de grootste kies, ze niet even groot zullen zijn als tijdens het passen. Want dat leek me toch niet zo in proportie te zijn met de rest van mijn lichaam. Ik schrok er wel van dat tijdens het passen 20cc een groot verschil lijkt te zijn, terwijl die vaak maar 1 millimeter verschillen qua breedte en projectie enzo in de matrix van Motiva.

 

Dus bij jou zien die 275cc er dus wel hetzelfde uit als tijdens het passen dan?

 

Haha ik kan echt maar niet  kiezen. Misschien vraag ik wel of hij op de dag van de operatie allebei de maten kan voorzien, en dan zien wat het beste past ;)

 

Je mag me inderdaad aan je album toevoegen! Dankjewel :D

Je profielfoto vind ik in ieder geval al heel erg mooi! x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Charlotte94:

Dr. Verdonck omschrijft het als de Ergonomix vorm, maar dan met wat meer bolling aan de bovenkant, waardoor je een klein push-up effect zou krijgen. Ik weet zelf niet of ze onder de round of ergonomix protheses vallen. 

 

Hoop gewoon dat als ik de grootste kies, ze niet even groot zullen zijn als tijdens het passen. Want dat leek me toch niet zo in proportie te zijn met de rest van mijn lichaam. Ik schrok er wel van dat tijdens het passen 20cc een groot verschil lijkt te zijn, terwijl die vaak maar 1 millimeter verschillen qua breedte en projectie enzo in de matrix van Motiva.

 

Dus bij jou zien die 275cc er dus wel hetzelfde uit als tijdens het passen dan?

 

Haha ik kan echt maar niet  kiezen. Misschien vraag ik wel of hij op de dag van de operatie allebei de maten kan voorzien, en dan zien wat het beste past ;)

 

Je mag me inderdaad aan je album toevoegen! Dankjewel :D

Je profielfoto vind ik in ieder geval al heel erg mooi! x

 

 

Ergonomix is progressive gel ultima (even opgezocht https://motivaimplants.com/products/)

 

Ik weet niet zo goed. Helaas geen foto’s mogen maken tijdens passen. 

 

Volgens best_boobie (je kunt haar eens een pb sturen) is zo’n 20cc volgens mij nieteens een kwart cupmaat. Dan heb je een beetje een idee ;) 

 

Ik heb je toegevoegd!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2018 om 22:52 zei Ellen125:

Ergonomix is progressive gel ultima (even opgezocht https://motivaimplants.com/products/)

 

Ik weet niet zo goed. Helaas geen foto’s mogen maken tijdens passen. 

 

Volgens best_boobie (je kunt haar eens een pb sturen) is zo’n 20cc volgens mij nieteens een kwart cupmaat. Dan heb je een beetje een idee ;) 

 

Ik heb je toegevoegd!

 

xx

Heb inderdaad een mailtje gestuurd naar best_boobie, wacht nu nog even geduldig op haar antwoord :36:

 

Ik vind persoonlijk wel dat jij nu een hele mooie maat hebt! Op basis van jouw foto's twijfel ik dan toch of ik niet gewoon voor de 275cc zou gaan. Maar we hebben ook wel niet dezelfde voorsituatie, dus misschien niet echt vergelijkbaar. In ieder geval vind ik jouw borsten zeker niet te klein hoor! Maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf beslissen ;)

 

Je mag echt al trots zijn op wat je hebt! Kan na 9 november ook alleen nog maar beter worden ook! :D x

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Charlotte94:

Heb inderdaad een mailtje gestuurd naar best_boobie, wacht nu nog even geduldig op haar antwoord :36:

 

Ik vind persoonlijk wel dat jij nu een hele mooie maat hebt! Op basis van jouw foto's twijfel ik dan toch of ik niet gewoon voor de 275cc zou gaan. Maar we hebben ook wel niet dezelfde voorsituatie, dus misschien niet echt vergelijkbaar. In ieder geval vind ik jouw borsten zeker niet te klein hoor! Maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf beslissen ;)

 

Je mag echt al trots zijn op wat je hebt! Kan na 9 november ook alleen nog maar beter worden ook! :D x

Thanks ik hoop het :)

 

idd ook wel persoonlijk. Ben er na de bv anders over gaan nadenken. Toch anders als je eraan gewend bent.

 

enige wat ik je kan meegeven. Verdonck maakt geen grote borsten. Als je voor de max kiest wat hij aangeeft dan is het nog steeds natuurlijk. Je kunt beter 1tje groter kiezen dan spijt krijgen. Verschil van 20/25cc ga je toch niet zien. Niet eens een kwart cupmaat waarschijnlijk ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Aaaahh vandaag email gehad

 

Ik wordt 9nov om 10.45 verwacht en wordt om 11.45 geopereerd.

 

Heel benieuwd. Moet weer 2 weken verband om waarvan 7 dagen minimaal. In de email hadden ze het ook weer over de borstband dus neem die maar mee, maar hoop niet dat ding ook 8 weken. Is nu alleen plooi rechts ietsje verlagen. @best_boobie jij een idee??

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Ellen125 zei:

Aaaahh vandaag email gehad

 

Ik wordt 9nov om 10.45 verwacht en wordt om 11.45 geopereerd.

 

Heel benieuwd. Moet weer 2 weken verband om waarvan 7 dagen minimaal. In de email hadden ze het ook weer over de borstband dus neem die maar mee, maar hoop niet dat ding ook 8 weken. Is nu alleen plooi rechts ietsje verlagen. @best_boobie jij een idee??

 

xx

uuuuuuuuuuhm haha, hier durf ik echt geen uitspraken over te doen.. Kan niet in Verdoncks hoofd kijken :P 
Echt geen idee..... 
Kun je hem nog mailen daarover anders?

Jeetje, wat snel al, top!!
Veel succes alvast!!!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, best_boobie zei:

uuuuuuuuuuhm haha, hier durf ik echt geen uitspraken over te doen.. Kan niet in Verdoncks hoofd kijken :P 
Echt geen idee..... 
Kun je hem nog mailen daarover anders?

Jeetje, wat snel al, top!!
Veel succes alvast!!!!

 

xxx

Thanks. 

Ja zal nog wel mailen. 

Wel volgende week pas reactie. Blijkbaar morgen/overmorgen een feestdag in belgie.

 

xx

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Ellen125 zei:

Thanks. 

Ja zal nog wel mailen. 

Wel volgende week pas reactie. Blijkbaar morgen/overmorgen een feestdag in belgie.

 

xx

Hmm Verdonck reageert al. Moet hem meenemen en hij kijkt op de dag zelf of het dan nodig is :)

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ellen125 zei:

Push up???

 

ik heb ergonomix

Ja, Verdonck vertelde tijdens het concult dat de Motiva Progressive alsook de Mentor een Push Up effect geven, terwijl de Motiva Ergonomix een natuurlijke look geeft. Sommige vrouwen die de Ergonomix hebben zouden achteraf toch nog een push up BH nodig hebben en zouden dat wat jammer vinden na een bv. Ik heb ondertussen een deel van jouw topic gelezen. Wat jammer dat de initiële operatie niet het gewenste resultaat heeft gegeven!! Wat gaat Verdonck nu net doen tijdens de 2de operatie?? Moet jouw prothese er terug uit en vervangen worden?? Veel succes alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Cornelius zei:

Ja, Verdonck vertelde tijdens het concult dat de Motiva Progressive alsook de Mentor een Push Up effect geven, terwijl de Motiva Ergonomix een natuurlijke look geeft. Sommige vrouwen die de Ergonomix hebben zouden achteraf toch nog een push up BH nodig hebben en zouden dat wat jammer vinden na een bv. Ik heb ondertussen een deel van jouw topic gelezen. Wat jammer dat de initiële operatie niet het gewenste resultaat heeft gegeven!! Wat gaat Verdonck nu net doen tijdens de 2de operatie?? Moet jouw prothese er terug uit en vervangen worden?? Veel succes alvast!!

Oh dat wist ik helemaal niet! Ik hoorde ook pas achteraf via dit forum dat hij de progressive plus heeft. 

Toch als je op de instagram van Motiva kijkt verschil het heel erg. Bij de een meer natuurlijk dan een ander. Als je wat groter neemt is ook heel mooi met ergonomix. Zou sowieso terug Motiva nemen als ik een wissel moet. 

 

Nee plooi wordt een klein beetje verlaagd. Alleen kapsel verwijderen dan denk ik zodat prothese kan zakken. 

 

Dankje :) 

 

ik zal je toevoegen aan mijn album. 

 

4 uur geleden, Peanut82 zei:

@Ellen125 Wauw Ellen wat een verhaal zeg! Ik heb net heel je topic gelezen. Wat fijn dat er wat aan gaat gebeuren, ook al had Verdonck er misschien niets aan kunnen doen, hij had het wel moeten vermelden dat je een verschil hebt. Nu kan je naar 9 november toeleven! Mag ik misschien meekijken in je album?

 

Ja ik ben wel blij dat er nu iets aan gedaan wordt. Baal alleen dat ik nu weer van voor af aan herstelperiode heb. Zie er ook wel een beetje tegenop... 

 

Ik zal je ook toevoegen aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Ellen125 zei:

Oh dat wist ik helemaal niet! Ik hoorde ook pas achteraf via dit forum dat hij de progressive plus heeft. 

Toch als je op de instagram van Motiva kijkt verschil het heel erg. Bij de een meer natuurlijk dan een ander. Als je wat groter neemt is ook heel mooi met ergonomix. Zou sowieso terug Motiva nemen als ik een wissel moet. 

 

Nee plooi wordt een klein beetje verlaagd. Alleen kapsel verwijderen dan denk ik zodat prothese kan zakken. 

 

Dankje :) 

 

ik zal je toevoegen aan mijn album. 

 

 

Ja ik ben wel blij dat er nu iets aan gedaan wordt. Baal alleen dat ik nu weer van voor af aan herstelperiode heb. Zie er ook wel een beetje tegenop... 

 

Ik zal je ook toevoegen aan mijn album. 

Bedankt voor het toevoegen, maar ik zou niet weten waar ik het album kan vinden,... Misschien omdat ik nog maar net lid ben?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Cornelius zei:

Bedankt voor het toevoegen, maar ik zou niet weten waar ik het album kan vinden,... Misschien omdat ik nog maar net lid ben?? 

Als je Premium member bent moet ke mijn album kunnen zien.

Je gaat dan naar mijn profiel en dan moet daar album staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend was het weer zover. Op tijd weggereden dus wij waren al

om 10u in de kliniek. Om 10.45 opgehaald en om 12.30 zat ik weer in de auto. Het ging gelukkig allemaal snel en iedereen was weer super lief! Dr Verdonck heeft echt een fijn team bij de OK en recovery :)

 

Geen pijn gelukkig. Alleen ontzettende jeuk aan dat verband. Ook echt nu al, maar was te verwachten. Vorige keer was dat ook. Mijn huid is te gevoelig hiervoor denk ik. Nu proberen een week vol te houden dan mag het eraf van dr Verdonck. Wel ook helaas weer die borstband om voor 8 weken waarvan sowieso 3 weken dag en nacht zodat prothese niet terug omhoog komt nu dat het kapsel is weggehaald. 

 

Wel heel veel last van mijn onderrug en dat wil niet weggaan :( 

iemand tips? Heb al een kussen in mijn rug maar dat helpt nu niet.

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Bushaju zei:

Ik wou je nog succes wensen. Helemaal vergeten.. fijn om te horen dat alles goed verlopen is.. ben benieuwd naar het eind resultaat. Ik ben 10januri aan de beurt voor mijn herstel operatie. 

Toch wat onzeker erover. Maar we gaan er voor gaan ;-) 

Haha geeft niet hoor! Ik ook kan nu al niet wachten tot het verband eraf mag. Met name die witte pleisters jeuken als een malle. Blijkbaar krijg je dat weer ivm zwelling.

 

Wat gaan ze bij jou doen? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.