Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 6-2-2018 om 10:44 zei Ellen125:

Nee daar heb ik nog niet over gesproken. Over 1 maand kan ik weer contact opnemen en dan weet ik hopelijk hoe het opgelost gaat worden. 

 

Hoi Ellen. Hoe gaat het ondertussen met je? Heb je nog verbetering gezien? Heb je al een afspraak vastgelegd bij dr. Verdonck? Hihi sorry voor al die vragen. Ben erg benieuwd hoe het verder zal lopen voor je. Ik hoop dat je binnenkort supertevreden zal zijn met je boobies. Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lavelle:

Hoi Ellen. Hoe gaat het ondertussen met je? Heb je nog verbetering gezien? Heb je al een afspraak vastgelegd bij dr. Verdonck? Hihi sorry voor al die vragen. Ben erg benieuwd hoe het verder zal lopen voor je. Ik hoop dat je binnenkort supertevreden zal zijn met je boobies. Liefs xxx

Ik heb toevallig woensdag een email gestuurd naar Verdonck. Hij gaat met een collega overleggen wat ze voor mij kunnen betekenen en dan belt hij mij terug. Maar die arts is op vakantie tot eind deze maand. Ben benieuwd. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ellen125:

Ik heb toevallig woensdag een email gestuurd naar Verdonck. Hij gaat met een collega overleggen wat ze voor mij kunnen betekenen en dan belt hij mij terug. Maar die arts is op vakantie tot eind deze maand. Ben benieuwd. 

 

Xx

Waarom moet hij met een andere arts overleggen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Lavelle:

Wist niet dat verdonck nog met een collega arts werkte? Heeft hij dit besproken met je dan? Ben je al eens bij een andere arts geweest voor een tweede opinie? X

Hij werkt met een andere arts tegenwoordig die wel een borstlift doet. Kan me wel voorstellen dat je wil overleggen wat een andere arts ervan vind of voorstelt. 

Had hem gemaild dat ik niet langer kon wachten, dat er niks veranderde en hij beloofd had mijn borsten even mooi te maken en hem graag daaraan wilde houden ;) 

 

Wil niet zeggen dat die andere arts mij eventueel zou opereren he! Zou daar namelijk niet mee akkoord gaan, maar overleggen wat hij denkt dat het beste is kan geen kwaad natuurlijk. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, hoe en wanneer het opgelost gaat worden. 

 

Verdonck mailde dat hij graag foto’s kreeg en die Indra mailde dat Verdonck gaat overleggen en die arts nu met vakantie is. Vind het allemaal prima. Ben allang blij dat ik binnenkort gewoon meer weet want was het wachten nu zo beu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ellen125:

Hij werkt met een andere arts tegenwoordig die wel een borstlift doet. Kan me wel voorstellen dat je wil overleggen wat een andere arts ervan vind of voorstelt. 

Had hem gemaild dat ik niet langer kon wachten, dat er niks veranderde en hij beloofd had mijn borsten even mooi te maken en hem graag daaraan wilde houden ;) 

 

Wil niet zeggen dat die andere arts mij eventueel zou opereren he! Zou daar namelijk niet mee akkoord gaan, maar overleggen wat hij denkt dat het beste is kan geen kwaad natuurlijk. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, hoe en wanneer het opgelost gaat worden. 

 

Verdonck mailde dat hij graag foto’s kreeg en die Indra mailde dat Verdonck gaat overleggen en die arts nu met vakantie is. Vind het allemaal prima. Ben allang blij dat ik binnenkort gewoon meer weet want was het wachten nu zo beu.

Ja het duurt nu wel al even he. Maar inderdaad beter wachten dat het tijd had om van zichzelf goed te komen dan te vroeg opereren. Jammer genoeg heeft de tijd hier niet geholpen. Denk dat Verdonck je niet vergeten is en hem wel aan zijn belofte gaat houden :D

Ik heb hier al eens gelezen van iemand die ongelijke boobies had bij Verdonck maar dat hij dat nadien ook gewoon netjes opgelost heeft met een herstel operatie. Ik duim dat je binnenkort een kant en klare oplossing aangeboden krijgt en dat je opnieuw kan beginnen aftellen. Toi Toi xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Ellen125:

Hij werkt met een andere arts tegenwoordig die wel een borstlift doet. Kan me wel voorstellen dat je wil overleggen wat een andere arts ervan vind of voorstelt. 

Had hem gemaild dat ik niet langer kon wachten, dat er niks veranderde en hij beloofd had mijn borsten even mooi te maken en hem graag daaraan wilde houden ;) 

 

Wil niet zeggen dat die andere arts mij eventueel zou opereren he! Zou daar namelijk niet mee akkoord gaan, maar overleggen wat hij denkt dat het beste is kan geen kwaad natuurlijk. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, hoe en wanneer het opgelost gaat worden. 

 

Verdonck mailde dat hij graag foto’s kreeg en die Indra mailde dat Verdonck gaat overleggen en die arts nu met vakantie is. Vind het allemaal prima. Ben allang blij dat ik binnenkort gewoon meer weet want was het wachten nu zo beu.

Idd ge hebt wel gelijk.. het wachten heeft nu wel kang genoeg geduurd zonder resultaat.. ik ben zelf heel benieuwd wat ze gaan zeggen en wanneer ze iets gaan ondernemen.. ik moet 5april om controle.. ben dan 6m po. Bij mij is mijn rechterborst wat niet heel goed meedeed met de andere borst toch goed gezakt, maar ik heb nig steeds verschil.. met beha is het wel niet te zien.. maar zonder wel. Jorro heeft ook een hersteloperatie gehad. Heb jij nog iets van haar gehoord hoe het nu met haar gaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 dat is dr. Danau
Zij zijn bevriend, denk ik.. en als Verdonck denkt dat er gelift moet worden, worden deze meiden doorgestuurd naar Danau.. 

(Vervolgens komen ze bij Danau en vindt Danau een lift niet nodig :45: ) maar dat is een ander verhaal :P 
Ik heb ook trouwens niks op met Danau, hij heeft de borsten van een vriendin van mij (guppie hier op het forum) helemaal verprutst. De lift niet mooi uitgevoerd en verkeerde implantaten (per ongeluk) erin gezet.. 

Waarom ik dit hier schrijf? Geen idee.. Is het enige waar ik altijd aan denk als ik Danau zijn naam tegenkom in mijn hoofd of op schrift :P 

Maar dat even terzijde.. Misschien dat hij aan Danau gaat vragen, hoe hij de spier ietsje losser kan maken, en enkel en alleen dan de prothese ietsje naar beneden kan halen. 
Hij zal waarschijnlijk je kapsel ook gaan reven (soort van insnijden). Dat wordt vaker gedaan als het kapsel wat verdikt is geraakt.

Misschien volledig overbodig wat ik allemaal aan het schrijven ben, maar ik had niks te doen :45: 

 

xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bushaju nee niks van Jorro gehoord :( was ook benieuwd hoe het met haar gaat en of het nu opgelost is.

 

@best_boobie alleen met spier losser maken en kapsel insnijden zal het goedkomen? Zo lang Verdonck mij opereert en het oplost vind ik het prima. Ergens anders ga ik niet mee akkoord ;) Had aangegeven dat ik ook niet weer 4u in de auto ga zitten voor 10min consult. Dus wordt gebeld door Verdonck. Die nieuwe officemanager van Verdonck vind ik geen verbetering trouwens... <_<

Verdonck zei eigenlijk dat ik contact moest opnemen in de lente maar was er klaar mee. Lang genoeg gewacht en gebeurd toch niks. Wel benieuwd hoe het nu verder gaat..

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Ellen125:

 

@best_boobie alleen met spier losser maken en kapsel insnijden zal het goedkomen? Zo lang Verdonck mij opereert en het oplost vind ik het prima. Ergens anders ga ik niet mee akkoord ;) 

Weet ik niet hoor, ik zit alleen maar hardop te denken.. Dat is wat ik in het verleden wel eens gezien heb aan oplossingen voor het probleem zoals dat ook bij jou is.. Maar ik heb geen opleiding tot pc, dus het kan best zijn dat zij iets anders bedenken :P

Officemanager? Hoe bedoel je?

Nou, kan me voorstellen dat je lang genoeg gewacht hebt hoor. En als hij nu idd ook gaat overleggen, dan zal hij ook waarschijlijk wel weten dat het lang genoeg geduurd heeft :)

 

Ben benieuwd!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie zij is zo onpersoonlijk vind ik, geen verbetering.

 

Was er gewoon klaar mee, al bijna 9 maanden geleden en veranderd helemaal niks. Het kan maar vast in gang worden gezet, des te eerder lig ik weer daar op dat bed ;) 

 

Ben benieuwd wat Verdonck voor gaat stellen, nog 2 weken geduld. 

Weet ook niet wat hij bij de anderen heeft gedaan en of t opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ellen125:

@best_boobie zij is zo onpersoonlijk vind ik, geen verbetering.

 

Was er gewoon klaar mee, al bijna 9 maanden geleden en veranderd helemaal niks. Het kan maar vast in gang worden gezet, des te eerder lig ik weer daar op dat bed ;) 

 

Ben benieuwd wat Verdonck voor gaat stellen, nog 2 weken geduld. 

Weet ook niet wat hij bij de anderen heeft gedaan en of t opgelost is.

Ik ken alleen de gevallen die hij in de wellnesskliniek gehad heeft. Daar heeft ie altijd alles goed opgelost..
Kleine ingreep en daarna was het goed. Iets van 2 weken een band dragen, of 4.. weet ik niet meer zo, en dan was het klaar, zag het er ook mooi uit.. 
Maar hoe hij dat nu bij zijn eigen kliniek doet, weet ik niet helaas.. 

Is die nieuwe dan in de plaats van die Stephanie?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Ik ken alleen de gevallen die hij in de wellnesskliniek gehad heeft. Daar heeft ie altijd alles goed opgelost..
Kleine ingreep en daarna was het goed. Iets van 2 weken een band dragen, of 4.. weet ik niet meer zo, en dan was het klaar, zag het er ook mooi uit.. 
Maar hoe hij dat nu bij zijn eigen kliniek doet, weet ik niet helaas.. 

Is die nieuwe dan in de plaats van die Stephanie?

x

Stephanie is z’n vrouw. Die is er nog wel, maar als je belt of mailt krijg die Indra ofzo te spreken. 

 

Hmm die band vond ik niet zo erg en die sport bh ook niet alleen wel dat stomme ding vlak na de operatie. Hoop dat hij dat achterwege laat :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Ellen125:

Stephanie is z’n vrouw. Die is er nog wel, maar als je belt of mailt krijg die Indra ofzo te spreken. 

 

Hmm die band vond ik niet zo erg en die sport bh ook niet alleen wel dat stomme ding vlak na de operatie. Hoop dat hij dat achterwege laat :P 

Oh! Is Stephanie zijn vrouw!!
Oke, nee die zal dan wel blijven haha.

Dat blauwe ding he :P

Ben benieuwd wat ie gaat zeggen meid!
xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Opelke:

Hey ellen ik hoop dat het snel goed komt, ben benieuwd. Hier ook nog altijd ongelijke borsten :( ben bang voor een nieuwe operatie, hoop dat alles dan goed gaat. Die indra en nog een meisje wat daar werkt, heeft hij meegenomen uit de wellnesskliniek 

@Opelke ik heb vandaag ook nog aan jou gedacht! Wat jammer om te lezen dat het niet meer verbeterd is. Heb je ondertussen al andere artsen gezien of heb je al consults gepland? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Opelke:

Nee ik heb nog niet gebeld.  Het lijkt me nog wat vroeg. Ik wil in april een aantal consults doen en dan ga ik eind april/ begin mei terug naar verdonck. Ben dan 10 maanden na de operatie xx

10 maanden lijkt me ruim voldoende toch? Veel succes met je zoektocht naar antwoorden. Heb al eens gelezen dat je best foto's meeneemt van je voorsituatie als je een opinie wil horen van een andere arts. Maar dat wist je waarschijnlijk wel al :35: Ik hoop echt dat je dit jaar nog de boobs krijgt die je wilde en dat je een punt kan zetten achter dit alles. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd of je snel iets hoort :).

Hier 9w voorbij en nog geen verandering te zien. Beetje hard hoofd in dat dit nog zou komen maar you never know.

Ik had bij Jorro gelezen dat zij dat blauwe ding weer had om gekregen :/.

Overleggen met een andere arts ook raar dat hij zelf niet weet hoe het op te lossen. Je hebt lang genoeg gewacht hopelijk gaat de tijd nu wat sneller dat je eindelijk kan genieten xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/2/2018 om 23:12 zei Ellen125:

Stephanie is z’n vrouw. Die is er nog wel, maar als je belt of mailt krijg die Indra ofzo te spreken. 

 

Hmm die band vond ik niet zo erg en die sport bh ook niet alleen wel dat stomme ding vlak na de operatie. Hoop dat hij dat achterwege laat :P 

Ik zou wel eens iemand willen zien van

verdonck na een herstel operatie.. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Karen1989:

Ben benieuwd of je snel iets hoort :).

Hier 9w voorbij en nog geen verandering te zien. Beetje hard hoofd in dat dit nog zou komen maar you never know.

Ik had bij Jorro gelezen dat zij dat blauwe ding weer had om gekregen :/.

Overleggen met een andere arts ook raar dat hij zelf niet weet hoe het op te lossen. Je hebt lang genoeg gewacht hopelijk gaat de tijd nu wat sneller dat je eindelijk kan genieten xxx

Ik hoop het, maar daar ga ik eigenlijk wel vanuit. Nooit problemen gehad met Verdonck namelijk.

Zit bij jouw je ene borst nog steeds zo veel hoger? Worden ze wel iets zachter al?

 

Las inderdaad dat Jorro dat blauwe ding weer om had gekregen, vind dat zo'n onzin. DAn zit je goede borst ook weer helemaal ingepakt. Hoop dat hij dat weg wilt laten als ik gewoon die sport bh van toen meeneem + die borstband. Die heb ik namelijk beide nog. Uit voorzorg maar niet verkocht ;) 

 

Hmm ik weet niet of het raar is dat hij wil overleggen met die andere arts. Wellicht om te kijken of hij er hetzelfde overdenkt? Het maakt mij allemaal niet uit. Al overlegd hij met heel Belgie haha. Als hij het maar zelf oplost en mooi maakt :P Dat is voor mij het belangrijkste. In de Wellness kliniek heeft hij het (volgnes BB) altijd netjes en mooi opgelost, dus ik heb geen reden om te denken dat dat bij mij nu niet zo gaat zijn. Het duurt wat langer maar uiteindelijk hebben wij allemaal mooie borsten, daar vertrouw ik op!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ellen125:

Ik hoop het, maar daar ga ik eigenlijk wel vanuit. Nooit problemen gehad met Verdonck namelijk.

Zit bij jouw je ene borst nog steeds zo veel hoger? Worden ze wel iets zachter al?

 

Las inderdaad dat Jorro dat blauwe ding weer om had gekregen, vind dat zo'n onzin. DAn zit je goede borst ook weer helemaal ingepakt. Hoop dat hij dat weg wilt laten als ik gewoon die sport bh van toen meeneem + die borstband. Die heb ik namelijk beide nog. Uit voorzorg maar niet verkocht ;) 

 

Hmm ik weet niet of het raar is dat hij wil overleggen met die andere arts. Wellicht om te kijken of hij er hetzelfde overdenkt? Het maakt mij allemaal niet uit. Al overlegd hij met heel Belgie haha. Als hij het maar zelf oplost en mooi maakt :P Dat is voor mij het belangrijkste. In de Wellness kliniek heeft hij het (volgnes BB) altijd netjes en mooi opgelost, dus ik heb geen reden om te denken dat dat bij mij nu niet zo gaat zijn. Het duurt wat langer maar uiteindelijk hebben wij allemaal mooie borsten, daar vertrouw ik op!

 

xx

Hey ja dat is waar hij laat altijd wel van zich horen.

 

Ja nog steeds zo hoog nog niets veranderd :/ denk niet dat dit nog komt. Zacht zijn ze beide al :)

 

Ja ik hoop voor jou dat hij het wil zo laten best vragen voor de operatie :).

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Rooom:

Hee @Ellen125 heb je een album? Zo ja, zou ik mogen kijken?:blush: Ik heb zelf 230cc gekregen van mentor. Vind het ook wat te klein..

Ik zal je toevoegen.

 

14 uur geleden zei Karen1989:

Hey ja dat is waar hij laat altijd wel van zich horen.

 

Ja nog steeds zo hoog nog niets veranderd :/ denk niet dat dit nog komt. Zacht zijn ze beide al :)

 

Ja ik hoop voor jou dat hij het wil zo laten best vragen voor de operatie :).

 

Xx

Balen!

Het enige dat ik kan bedenken is om die spier zo veel mogelijk te laten rusten. En geduld, maar ben er bang voor dat je ook nog een keer terug zult moeten om het een handje te helpen..

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.