Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Marietjuh zei:

Dat gaat hoe dan ook nog gebeuren :1bouncingboobs: mooi dat de hechtingen er netjes uitzien :35:

Het was er heerlijk weer voor. Hoop dat je lekker genoten hebt met je boek in de tuin 🌞

Ik heb vanmorgen nieuwe foto's gemaakt.. zal ik straks uploaden in mijn album.

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 2 nieuwe bh's besteld; veelste vroeg natuurlijk, maar je moet wat met verveling en als je in een dip zit 🙃. Ik heb ze net gepast en kom op een C75 nu uit. M'n borsten zijn dus echt niet groot, maar ik vind ze toch goed bij mij passen en word ook steeds blijer van de high projection waar ik last minute (2 dagen voor m'n operatie door een andere arts) nog voor gekozen heb, het geeft een mooi decolleté.

Overdag voelen m'n borsten opeens wat soepeler, zachter zeg maar.

Maar poeh die nachten zijn nog verschrikkelijk. Ik kan nog steeds niet plat op m'n rug liggen, want dan word ik met zoveel pijn wakker. Dus ik slaap nog steeds half zittend en zelfs dan heb ik 's nachts nog extra paracetamol nodig.

Stapje voor stapje, het gaat wel steeds beter.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sabbo zei:

@Noor45 ik ben best benieuwd hoe het bij jou nu is ook omdat we in dezelfde periode geopereerd zijn. Bij mij blijven ze nog best zwaar aanvoelen maar zijn de hechtingen wel elke dag mooier en rustiger. Zou ik in jouw album mee mogen kijken ? 😊 ook om beetje te vergelijken 😊

@Sabbodat mag zeker. Mag ik ook met jou meekijken? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

Ik had 2 nieuwe bh's besteld; veelste vroeg natuurlijk, maar je moet wat met verveling en als je in een dip zit 🙃. Ik heb ze net gepast en kom op een C75 nu uit. M'n borsten zijn dus echt niet groot, maar ik vind ze toch goed bij mij passen en word ook steeds blijer van de high projection waar ik last minute (2 dagen voor m'n operatie door een andere arts) nog voor gekozen heb, het geeft een mooi decolleté.

Overdag voelen m'n borsten opeens wat soepeler, zachter zeg maar.

Maar poeh die nachten zijn nog verschrikkelijk. Ik kan nog steeds niet plat op m'n rug liggen, want dan word ik met zoveel pijn wakker. Dus ik slaap nog steeds half zittend en zelfs dan heb ik 's nachts nog extra paracetamol nodig.

Stapje voor stapje, het gaat wel steeds beter.

 

Dus je hebt al kunnen passen, leuuuuk! 😄

Je hebt kans dat ze nog wat groter zullen uitvallen dus hou daar wel rekening mee.

Fijn dat je nu toch blij bent met je keuze van de prothese! Hoop echt dat de nachten snel beter worden voor je 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Marietjuh zei:

Dus je hebt al kunnen passen, leuuuuk! 😄

Je hebt kans dat ze nog wat groter zullen uitvallen dus hou daar wel rekening mee.

Fijn dat je nu toch blij bent met je keuze van de prothese! Hoop echt dat de nachten snel beter worden voor je 😘

Was inderdaad even leuk 😀. Maar denk dat ik ze terugstuur. Het is nog te vroeg om nu een bh te kopen. Al zag het er wel heel mooi uit 🥰. Vannacht met  4 paracetamol redelijk doorgekomen. M’n blauwe plekken zijn bijna weg. M’n borsten worden met de dag mooier. Eindelijk ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Sabbo zei:

@Noor45 ik heb je ook toegevoegd aan mijn album, moest hem nog even aanmaken 😊 zijn bij jou ook echt heel

mooi geworden ! 

Oh bij jou ook!! Super mooi!! Je kunt zien dat we even ver zijn. Leuk om in elkaars album te kijken. Heb jij ook voor de spier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

Was inderdaad even leuk 😀. Maar denk dat ik ze terugstuur. Het is nog te vroeg om nu een bh te kopen. Al zag het er wel heel mooi uit 🥰. Vannacht met  4 paracetamol redelijk doorgekomen. M’n blauwe plekken zijn bijna weg. M’n borsten worden met de dag mooier. Eindelijk ☺️

Leuk he om ze 's in wat anders te zien dan die "sexy" po bh! 😅 Krijg je toch een soort voorproefje van hoe ze eruit gaan zien!

Fijn dat je vannacht redelijk hebt kunnen slapen, dit zal ook steeds beter gaan. Ik merk dat ik nu vaker op mijn rug lig terwijl ik dat hiervoor nooit deed maar zij en buik blijven toch wel favoriet!

Jeeeej! Bijna geen blauwe plekken meer! Gaat echt de goed kant op he Noor!! :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Noor45 zei:

Ik had 2 nieuwe bh's besteld; veelste vroeg natuurlijk, maar je moet wat met verveling en als je in een dip zit 🙃. Ik heb ze net gepast en kom op een C75 nu uit. M'n borsten zijn dus echt niet groot, maar ik vind ze toch goed bij mij passen en word ook steeds blijer van de high projection waar ik last minute (2 dagen voor m'n operatie door een andere arts) nog voor gekozen heb, het geeft een mooi decolleté.

Overdag voelen m'n borsten opeens wat soepeler, zachter zeg maar.

Maar poeh die nachten zijn nog verschrikkelijk. Ik kan nog steeds niet plat op m'n rug liggen, want dan word ik met zoveel pijn wakker. Dus ik slaap nog steeds half zittend en zelfs dan heb ik 's nachts nog extra paracetamol nodig.

Stapje voor stapje, het gaat wel steeds beter.

 

Hey @Noor45

Snap je volkomen dat je 2 nieuwe bh's heb besteld....ben ook erg nieuwsgierig wat mijn maat gaat worden. Wat goed om te lezen dat je borsten overdag soepeler, zachter voelen. Kan met je meepraten over de nachten....alleen kan ik gelukkig wel plat leggen wat minder pijn in mijn rug geeft. Loop een week voor op jou, maar heb overdag ook nog erg veel last helaas.

 

Heb trouwens je hele verhaal terug gelezen😉 gaat bij jou ook niet helemaal vanzelf.

 

Wens je een goed herstel, en idd stap je voor stapje komen we er wel. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marietjuh zei:

Leuk he om ze 's in wat anders te zien dan die "sexy" po bh! 😅 Krijg je toch een soort voorproefje van hoe ze eruit gaan zien!

Fijn dat je vannacht redelijk hebt kunnen slapen, dit zal ook steeds beter gaan. Ik merk dat ik nu vaker op mijn rug lig terwijl ik dat hiervoor nooit deed maar zij en buik blijven toch wel favoriet!

Jeeeej! Bijna geen blauwe plekken meer! Gaat echt de goed kant op he Noor!! :tatice_04:

ja gaat de goede kant op; kleine stapjes vooruit 😄. Lekker hoor gewoon weer slapen zoals je zelf wilt... het komt vanzelf wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Lottje72 zei:

Hey @Noor45

Snap je volkomen dat je 2 nieuwe bh's heb besteld....ben ook erg nieuwsgierig wat mijn maat gaat worden. Wat goed om te lezen dat je borsten overdag soepeler, zachter voelen. Kan met je meepraten over de nachten....alleen kan ik gelukkig wel plat leggen wat minder pijn in mijn rug geeft. Loop een week voor op jou, maar heb overdag ook nog erg veel last helaas.

 

Heb trouwens je hele verhaal terug gelezen😉 gaat bij jou ook niet helemaal vanzelf.

 

Wens je een goed herstel, en idd stap je voor stapje komen we er wel. X

Ha @Lottje72 duurt lang he.... ik had het echt minder heftig verwacht omdat ze voor de spier geplaatst zijn. Ik voel m'n borsten ook echt nog wel overdag en slik ook dan nog paracetamol. De nachten zijn erg lastig. Ik kom ze gewoon niet goed door. Het geeft een soort branderig gevoel liggen. Dat heb jij ook he?

Ben je wel weer aan het werk of lukt dat nog niet?

Heb jij ook een album? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Noor45 zei:

Ha @Lottje72 duurt lang he.... ik had het echt minder heftig verwacht omdat ze voor de spier geplaatst zijn. Ik voel m'n borsten ook echt nog wel overdag en slik ook dan nog paracetamol. De nachten zijn erg lastig. Ik kom ze gewoon niet goed door. Het geeft een soort branderig gevoel liggen. Dat heb jij ook he?

Ben je wel weer aan het werk of lukt dat nog niet?

Heb jij ook een album? x

Hey @Noor45

Heb er idd ook luchtiger over gedacht zeker omdat ze bij mij ook voor de spier zijn geplaatst. Dacht ook dat doe ik allemaal wel ff😅....Dat branderige gevoel heb ik ook(net of je bh vol met zand zit en de hele tijd schuurt) en vooral later op de dag....dan denk ik nog een klein stukje en ben ik door de midden😂...Werk gelukkig parttime en zo'n dagje hemelvaart geeft mee weer een heeeel lang weekend wat ik goed kan gebruiken😉 Heb nog geen album gemaakt, heb wel foto's van de voor situatie en ben van plan om vandaag of morgen toch ook foto's te maken van wat het nu is en dan toch een album te maken🙂 zodat ik zelf toch ook kan zien hoe ze veranderen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Noor45 zei:

ja gaat de goede kant op; kleine stapjes vooruit 😄. Lekker hoor gewoon weer slapen zoals je zelf wilt... het komt vanzelf wel weer.

Nog even geduld (weer dat rotwoord 🤣) en dan kan jij ook alles weer met je prachtige borsten! ❤️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-5-2021 om 11:31, Marietjuh zei:

@Doriens Jij wordt ook door dr. Van der Weij geopereerd las ik?

Spannend hoor, ik ben begin dit jaar door hem geopereerd en heb 300 cc mentor anatomisch voor de spier gekregen.

Herstel is bij iedereen zo verschillend. Ik heb wel geluk gehad moet ik zeggen. Eigenlijk geen pijn gehad (behalve eerste dagen vreselijke rugpijn) meer ongemak dus het is me achteraf heel erg meegevallen allemaal.

Heb je al een datum en zijn jullie er al uit wat het gaat worden? Als je wilt zal ik je toevoegen aan mijn album.

Als jij een album aanmaakt zou ik ook graag meespieken! 🤗

Late reactie maar ik was een paar dagen weg! Door van der Weij inderdaad en dan 340 cc mentor anatomisch voor de spier dus scheelt maar een paar eetlepels ;) Ben heel benieuwd naar mijn herstel..heb de eerste nacht hulp, iemand stand-by, de vriezer vol en een schoon huis en dan gaan we het maar meemaken! Heb in ieder geval de eerste week de kids niet dus alleen me, myself and I...Ik ben heel benieuwd dus als je mij wilt toevoegen, graag..ik zal jou ook toevoegen! Aankomende vrijdag is het zo ver trouwens..gaat nu wel heel hard, haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, heb vannacht plat op m’n rug geslapen. Kreeg er wel een stijve rug van maar geen pijn in m’n borsten gelukkig. 
Nu beginnen met werken. Ben benieuwd een hele dag. 
Voelen jullie ook pijn onder je oksels als je teveel doet?
fijne dag allemaal. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Noor45 zei:

Goedemorgen, heb vannacht plat op m’n rug geslapen. Kreeg er wel een stijve rug van maar geen pijn in m’n borsten gelukkig. 
Nu beginnen met werken. Ben benieuwd een hele dag. 
Voelen jullie ook pijn onder je oksels als je teveel doet?
fijne dag allemaal. x

Goeiemorgen @Noor45, zo te horen ben je redelijk goed door de nacht gekomen😃 succes met weken vandaag. 👍

Ik krijg voornamelijk hele gespannen borsten als ik "te" veel doe😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3 weken PO. Dat voelt goed. M’n borsten worden mooier en gedurende de dag zachter. s Ochtends voelt het wel nog hard. Vanaf de zijkant vind ik ze nog wat puntig. Vanaf de voorkant vind ik ze prachtig. 
De pijn is stukken minder. Al voel ik wel nog wat steken af en toe en wat pijn/trekken onder m’n oksel. Herkent iemand dit? Is dat normaal ? 

Mijn borsten zijn niet zo groot als van veel anderen hier. Maar ik wilde ook niet te groot. Ik heb een nieuwe foto in m’n album gezet. 
Fijne dag allemaal 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 Jeej!! 3 weekjes alweer wat heerlijk meid:43: ik heb nog steeds last van harde/gespannen borsten sochtends volgens mij duurt dat nog wel even ook. Ik heb nooit echt steken gevoeld maar ik kan me voorstellen dat dit gewoon normaal zou kunnen zijn met 3 weken po hoor😉 anders kun je het altijd even vragen bij de kliniek. Heb even gespiekt hoor en wat zijn ze mooi vol geworden zeg!😍👌🏼 vind ze heel goed bij je lichaam passen en dat maakt borsten echt mooi vind ik persoonlijk😉 dat puntige gaat met het zakken verdwijnen denk ik. Hele dikke knuffel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.