Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

31 minuten geleden, Von5385 zei:

Wow Noor, net je foto bekeken. Ik vind het echt al een verschil met je 9dagen po foto! 
Heel mooi!! 
 

Ik voel me eigenlijk best goed.
Borsten zijn nog wel gespannen maar dat is normaal en verder mag ik echt niet klagen. As. Dinsdag heb ik controle bij de kliniek en dan mogen de pleisters eraf. Mijn rechterarm wil ook weer meer en mijn rechterborst voelt nu weer hetzelfde als mijn linkerborst. 

Stuur je een beetje mooi weer naar het noordelijkste puntje van Limburg? Hier is het bewolkt. 
😘

Oh zie je reactie nu hier. Fijn dat het goed gaat. Zijn de nachten ook beter te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 Heb haar een berichtje gestuurd maar nog steeds geen reactie dus ik heb wel een voor-album aangemaakt alvast. Topic komt later wel.. Heb je toegevoegd! Als ik jouw avonturen zo lees heb ik er echt wel een beetje te makkelijk over gedacht..of helemaal niet over gedacht, haha.. Dus ik ben je nu al dankbaar...voorbereidingen zijn begonnen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Doriens zei:

@Noor45 Heb haar een berichtje gestuurd maar nog steeds geen reactie dus ik heb wel een voor-album aangemaakt alvast. Topic komt later wel.. Heb je toegevoegd! Als ik jouw avonturen zo lees heb ik er echt wel een beetje te makkelijk over gedacht..of helemaal niet over gedacht, haha.. Dus ik ben je nu al dankbaar...voorbereidingen zijn begonnen! 

@Doriens, er zijn ook dames die weinig hulp nodig hebben gehad hoor, het wisselt enorm en is lastig van te voren in

te schatten. 
Wel moet je inderdaad de eerste twee weken rustig aan doen. 
Zou zeker zorgen dat je hulp achter de hand hebt en wat eten in voorraad in de vriezer.

Succes straks met de operatie en geniet van de voorpret.  
Groetjes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Doriens zei:

@Noor45 Heb haar een berichtje gestuurd maar nog steeds geen reactie dus ik heb wel een voor-album aangemaakt alvast. Topic komt later wel.. Heb je toegevoegd! Als ik jouw avonturen zo lees heb ik er echt wel een beetje te makkelijk over gedacht..of helemaal niet over gedacht, haha.. Dus ik ben je nu al dankbaar...voorbereidingen zijn begonnen! 

Hoi, heb je album bekeken en je hebt denk ik een mooie voorsituatie waar Vd Weij iets heel moois van zal maken! Ik

heb je ook toegevoegd aan mijn album. Met mij gaat het nu wel iets beter maar ook als je weinig pijn hebt is het heel belangrijk je rust te nemen en je armen weinig te bewegen. Dus hele dag iemand in huis is niet nodig maar wel elke dat iemand om je te helpen met aankleden en het huishouden en koken, raad ik je tenminste aan. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi, heb je album bekeken en je hebt denk ik een mooie voorsituatie waar Vd Weij iets heel moois van zal maken! Ik

heb je ook toegevoegd aan mijn album. Met mij gaat het nu wel iets beter maar ook als je weinig pijn hebt is het heel belangrijk je rust te nemen en je armen weinig te bewegen. Dus hele dag iemand in huis is niet nodig maar wel elke dat iemand om je te helpen met aankleden en het huishouden en koken, raad ik je tenminste aan. 😀

Dank je wel voor het toevoegen! Echt heel mooi hoor..hoop dat het bij mij ook zo uitpakt!! Heb iemand stand-by nu voor de eerste week...en ga aankomende week mijn hele huis nog even flink onder handen nemen...en genieten van het op mijn buik slapen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Doriens zei:

Dank je wel voor het toevoegen! Echt heel mooi hoor..hoop dat het bij mij ook zo uitpakt!! Heb iemand stand-by nu voor de eerste week...en ga aankomende week mijn hele huis nog even flink onder handen nemen...en genieten van het op mijn buik slapen. ;)

Dank je wel. Wordt er elke dag blijer van. Verstandig dat je iemand stand-by hebt de eerste week. Gaat snel komen nu 😀😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Doriens zei:

@Noor45 Heb haar een berichtje gestuurd maar nog steeds geen reactie dus ik heb wel een voor-album aangemaakt alvast. Topic komt later wel.. Heb je toegevoegd! Als ik jouw avonturen zo lees heb ik er echt wel een beetje te makkelijk over gedacht..of helemaal niet over gedacht, haha.. Dus ik ben je nu al dankbaar...voorbereidingen zijn begonnen! 

@Doriens Jij wordt ook door dr. Van der Weij geopereerd las ik?

Spannend hoor, ik ben begin dit jaar door hem geopereerd en heb 300 cc mentor anatomisch voor de spier gekregen.

Herstel is bij iedereen zo verschillend. Ik heb wel geluk gehad moet ik zeggen. Eigenlijk geen pijn gehad (behalve eerste dagen vreselijke rugpijn) meer ongemak dus het is me achteraf heel erg meegevallen allemaal.

Heb je al een datum en zijn jullie er al uit wat het gaat worden? Als je wilt zal ik je toevoegen aan mijn album.

Als jij een album aanmaakt zou ik ook graag meespieken! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marietjuh zei:

Hey Noor! Goed om te lezen dat het weer beter gaat! Je gaat vanaf nu echt steeds blijer met ze worden! 🥰

Ben heel benieuwd naar je volgende foto's! 😘

Hoi 😀 vandaag helaas weer wat meer last maar ik weet dat het morgen weer een betere dag kan zijn 😉. Heb je m’n 13 dagen PO foto’s gezien? Ik probeer nu over een week weer foto’s te maken en er iets minder mee bezig te zijn. Fijn weekend 😘
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Noor45 zei:

Hoi 😀 vandaag helaas weer wat meer last maar ik weet dat het morgen weer een betere dag kan zijn 😉. Heb je m’n 13 dagen PO foto’s gezien? Ik probeer nu over een week weer foto’s te maken en er iets minder mee bezig te zijn. Fijn weekend 😘
 

 

2 minuten geleden, Noor45 zei:

Hoi 😀 vandaag helaas weer wat meer last maar ik weet dat het morgen weer een betere dag kan zijn 😉. Heb je m’n 13 dagen PO foto’s gezien? Ik probeer nu over een week weer foto’s te maken en er iets minder mee bezig te zijn. Fijn weekend 😘
 

Oké da's ff minder maar idd morgen zal waarschijnlijk weer beter zijn dus houd je daaraan vast!

Net even je foto's bekeken maar wauwie wat zien ze er al mooi uit zeg.. borstplooi ziet er ook beter uit, kan duidelijk zien dat ze aan het zakken zijn.. en wat heb/krijg je ook een mooie decolleté zeg, super!! 😍

 

Fijn weekend! ❣️

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Marietjuh zei:

 

Oké da's ff minder maar idd morgen zal waarschijnlijk weer beter zijn dus houd je daaraan vast!

Net even je foto's bekeken maar wauwie wat zien ze er al mooi uit zeg.. borstplooi ziet er ook beter uit, kan duidelijk zien dat ze aan het zakken zijn.. en wat heb/krijg je ook een mooie decolleté zeg, super!! 😍

 

Fijn weekend! ❣️

Dank je. Ben er ook wel blij mee nu, ervan uitgaande dat het nog iets zakt. De hechtingen zien er trouwens ook heel netjes uit. Gisteren de pleisters eraf gehaald en mag niet klagen, mooi dun streepje. Nu lekker in de tuin; m’n 2e boek bijna uit, daar heb ik alle tijd voor nu. 😀. Jij ook lekker genieten van het mooie weer.  💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2021 om 16:20, Doriens zei:

@Noor45 Door Van der Weij..als het goed is! ;) Ik ga zo eens zelf voor-foto's maken..heb alleen die van der Weij heeft gemaakt en die zijn niet heeeeel sexy, haha. Maar goed..daar gaan we ook voor onder het mes. Ik zal dan ook meteen een album aanmaken. Heb nog geen topic, wil eigenlijk mijn profielnaam eerst veranderen, deze lijkt me toch niet zo handig dus dat ben ik nog aan het uitvogelen. 

 

Wat denk jij...ik ben single dus er is niemand bij mij de eerste dagen. Denk je dat dat lukt? Vriendinnetje heeft het wel aangeboden maar soms kost dat juist ook weer meer energie.. Heb ook kids maar die heb ik de eerste week niet.

Hi @Doriens,

 

Ik lees dat je single bent en je afvraagt hoe & wat. Ik ben ook single en woon alleen. Had de eerste 1,5 week gezorgde dat er elke dat iemand bij mij zou komen eten en dan blijven slapen. Bij het slapen had ik geen hulp nodig. Door m'n buikspieren te gebruiken, kon ik zelfstandig omhoog komen om naar het toilet te gaan. Verder vond ik het wel erg prettig dat er iemand voor mij kon koken en kon helpen in het huishouden (bed verschonen, wasje doen, dweilen etc). Daar zou ik dan ook echt hulp bij adviseren. Verder is het ook heerlijk om de rest van de tijd alleen te zijn om goed te rusten en je eigen ding te doen.

 

Heel veel succes met je operatie. Welke datum ben je aan de beurt?

 

Groetjes Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Noor45 zei:

Dank je. Ben er ook wel blij mee nu, ervan uitgaande dat het nog iets zakt. De hechtingen zien er trouwens ook heel netjes uit. Gisteren de pleisters eraf gehaald en mag niet klagen, mooi dun streepje. Nu lekker in de tuin; m’n 2e boek bijna uit, daar heb ik alle tijd voor nu. 😀. Jij ook lekker genieten van het mooie weer.  💋

Superfijn om te lezen dat je blijer bent met het resultaat en dat de hechtingen er goed uit zien! Ben benieuwd hoe die hechtingen over een aantal maanden uit zien. Of het dan nog echt zichtbaar is of niet.

 

Lekker dat je in je tuin een boek zit te lezen! Geniet ervan 🥰🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 ik ben best benieuwd hoe het bij jou nu is ook omdat we in dezelfde periode geopereerd zijn. Bij mij blijven ze nog best zwaar aanvoelen maar zijn de hechtingen wel elke dag mooier en rustiger. Zou ik in jouw album mee mogen kijken ? 😊 ook om beetje te vergelijken 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2021 om 16:20, Doriens zei:

@Noor45 Door Van der Weij..als het goed is! ;) Ik ga zo eens zelf voor-foto's maken..heb alleen die van der Weij heeft gemaakt en die zijn niet heeeeel sexy, haha. Maar goed..daar gaan we ook voor onder het mes. Ik zal dan ook meteen een album aanmaken. Heb nog geen topic, wil eigenlijk mijn profielnaam eerst veranderen, deze lijkt me toch niet zo handig dus dat ben ik nog aan het uitvogelen. 

 

Wat denk jij...ik ben single dus er is niemand bij mij de eerste dagen. Denk je dat dat lukt? Vriendinnetje heeft het wel aangeboden maar soms kost dat juist ook weer meer energie.. Heb ook kids maar die heb ik de eerste week niet.

Hey Doriens, 

 

Ik woon ook alleen. 

Er ging wel iemand voor me naar de winkel. Dat kan en mag je echt niet zelf doen. De rest deed ik uiteindelijk zelf. Het had handig geweest als iemand anders mijn eten had kunnen opwarmen, maar ging eigenlijk prima hoor.  De diepvriezer zat vol met maaltijden die ik bereid had. Medicatie had ik op voorhand gehaald. 

 

Je moet gewoon alles in slow motion en robotstyle doen. Ik kon na een paar dagen de afwasmachine bedienen met mijn tenen. 😂 Stuk per stuk vullen en niet voorover buigen, maar door je benen buigen. Je wordt er echt handig in. Na twee weken ging het al vlotter maar tot 6 weken rustig aan doen. 

 

Ik deed bv. het dekbed niet in het hoeslaken maar legde het laken er gewoon onder. Op voorhand goed gekuist en alles laag gezet. En de robotstofzuiger deed de rest.

 

De eerste dagen dacht ik ook 'waar ben ik aan begonnen, helemaal fout ingeschat'. Achteraf ben ik heel blij en trots en zou het onmiddellijk opnieuw doen alleen. 

 

Zorg inderdaad wel dat iemand op de hoogte is en je die persoon altijd kan bellen. Je weet nooit dat je een ontsteking oid krijgt. 

 

Veel succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Noor45 zei:

Dank je. Ben er ook wel blij mee nu, ervan uitgaande dat het nog iets zakt. De hechtingen zien er trouwens ook heel netjes uit. Gisteren de pleisters eraf gehaald en mag niet klagen, mooi dun streepje. Nu lekker in de tuin; m’n 2e boek bijna uit, daar heb ik alle tijd voor nu. 😀. Jij ook lekker genieten van het mooie weer.  💋

Dat gaat hoe dan ook nog gebeuren :1bouncingboobs: mooi dat de hechtingen er netjes uitzien :35:

Het was er heerlijk weer voor. Hoop dat je lekker genoten hebt met je boek in de tuin 🌞

Ik heb vanmorgen nieuwe foto's gemaakt.. zal ik straks uploaden in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, lisa1701 zei:

Superfijn om te lezen dat je blijer bent met het resultaat en dat de hechtingen er goed uit zien! Ben benieuwd hoe die hechtingen over een aantal maanden uit zien. Of het dan nog echt zichtbaar is of niet.

 

Lekker dat je in je tuin een boek zit te lezen! Geniet ervan 🥰🥰

Dank je wel!! Ik ben ook benieuwd hoe de hechtingen er over een poosje uit zien en hoe m'n borsten er dan hopelijk netjes overheen vallen 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.