Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Noor45 ziet er goed uit je borsten!! Ik heb ook heel lang rechtop geslapen, ik probeerde toen na een paar dagen wat platter te liggen maar werd toen huilend van de pijn wakker. Was niet echt een succes dus hahaha. Ondertussen lig ik wel helemaal plat, maar is pas sinds een ruime week denk ik. Maar het verschilt zo per persoon! Gewoon zoeken wat het lekkerste ligt, wat mij enorm hielp was een kussen onder mijn bovenbenen, minder rugpijn, ik zakte veel minder weg en je ligt gewoon toch even anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essie1982 @kverhage @Daniëla89 dank jullie voor jullie reactie en tips!! Ik ga wat tips uitproberen komende nacht zoals dat kussen onder m’n benen zodat ik hopelijk minder zak. Want omhoog komen lukt echt nog niet. Alles voor het goede doel 😀. Voel me vandaag weer iets beter dan gisteren gelukkig. Hopelijk elke dag een stapje vooruit. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is was weer een heftige pijnlijke nacht. Ben zo moe maar staan of zitten doet het minste pijn. Ben stijf in m’n nek en rug van het rechtop slapen. Vind het even niet heel tof allemaal. Krijg nu ook beste grote blauwe plekken onder m’n borsten en tussen m’n borsten. Hebben anderen dat ook gehad? Niet heel fijn met die strakke bh er tegenaan.  Heb even een dipje hier 😔

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

Nou het is was weer een heftige pijnlijke nacht. Ben zo moe maar staan of zitten doet het minste pijn. Ben stijf in m’n nek en rug van het rechtop slapen. Vind het even niet heel tof allemaal. Krijg nu ook beste grote blauwe plekken onder m’n borsten en tussen m’n borsten. Hebben anderen dat ook gehad? Niet heel fijn met die strakke bh er tegenaan.  Heb even een dipje hier 😔

Die vreselijke rugpijn kan ik me nog goed herinneren maar als je dan ook nog een rotnacht heb gehad snap ik je dipje helemaal!

Ik heb geluk gehad dat ik helemaal geen blauwe plekken had maar volgens mij hebben de meeste dit ook wel gehad.

Nog even volhouden Noor.. het wordt echt steeds beter. Ik voelde me na de eerste week al stukken fijner dus even door de zure appel heen bijten maar komt goed! 💋 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marietjuh zei:

Die vreselijke rugpijn kan ik me nog goed herinneren maar als je dan ook nog een rotnacht heb gehad snap ik je dipje helemaal!

Ik heb geluk gehad dat ik helemaal geen blauwe plekken had maar volgens mij hebben de meeste dit ook wel gehad.

Nog even volhouden Noor.. het wordt echt steeds beter. Ik voelde me na de eerste week al stukken fijner dus even door de zure appel heen bijten maar komt goed! 💋 

@Noor45nog even volhouden meid, je weet waar je het voor doet. Voor je het weet gaat het beter en ben je alleen nog maar blij met je nieuwe borsten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 @Marietjuh @Von5385 dank jullie. lief! Heb vanmorgen even potje staan janken. Wat overigens niet aan te raden is met pijn maar goed 😉. Hoop snel op verbetering en hou me vast aan het mooie resultaat van Marie. En Diana, wat een teleurstelling voor jou dat 5 mei niet doorgaat. Goed dat je elders ook nog op consult gaat. Hoop dat je je beter voelt dan gister al is de teleurstelling er waarschijnlijk nog wel. En Von, hoe is het met jouw zenuwen? Nog 2 dagen....😀

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Noor45 zei:

Nou het is was weer een heftige pijnlijke nacht. Ben zo moe maar staan of zitten doet het minste pijn. Ben stijf in m’n nek en rug van het rechtop slapen. Vind het even niet heel tof allemaal. Krijg nu ook beste grote blauwe plekken onder m’n borsten en tussen m’n borsten. Hebben anderen dat ook gehad? Niet heel fijn met die strakke bh er tegenaan.  Heb even een dipje hier 😔

Hai hai, ik ben maandag de 26e geopereerd. Heb ook grote blauwe plekken. Dat schijnt heel normaal te zijn! Niet druk om maken. Een tip van een vriendin: een inlegkruisje kussen de bh en borst. Ik heb er een bij de wonden. Net iets zachter en makkelijk te vervangen dus dat voelt hygiënisch! Ik doe

 bij het slapen aan beide zijkanten een klein kussentje, omdat ik iets omhoog lig en m'n armen er dan op kunnen leunen. Veel succes met je herstel!!

 

Groetjes Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, lisa1701 zei:

Hai hai, ik ben maandag de 26e geopereerd. Heb ook grote blauwe plekken. Dat schijnt heel normaal te zijn! Niet druk om maken. Een tip van een vriendin: een inlegkruisje kussen de bh en borst. Ik heb er een bij de wonden. Net iets zachter en makkelijk te vervangen dus dat voelt hygiënisch! Ik doe

 bij het slapen aan beide zijkanten een klein kussentje, omdat ik iets omhoog lig en m'n armen er dan op kunnen leunen. Veel succes met je herstel!!

 

Groetjes Lisa

Ik heb net een album aangemaakt. Daarin kan je zien dat ik ook blauwe plekken heb. Ik heb je toegevoegd. Zou ik ook in jouw album mogen kijken? Groetjes Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn zenuwen gaat het best oke. 
Vannacht alleen naar gedroomd, dat ik niet goed onder narcose ging, en de operatie ook fout ging. Dat soort dingen. Werd vanochtend helemaal twijfelend wakker of ik t wel moet doen 🙈.  Maar heb er veel zin in, zie beetje op tegen het herstel. 
Mag ik nog mee spieken in jouw album? 
xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Von5385 zei:

Met mijn zenuwen gaat het best oke. 
Vannacht alleen naar gedroomd, dat ik niet goed onder narcose ging, en de operatie ook fout ging. Dat soort dingen. Werd vanochtend helemaal twijfelend wakker of ik t wel moet doen 🙈.  Maar heb er veel zin in, zie beetje op tegen het herstel. 
Mag ik nog mee spieken in jouw album? 
xx

Dat had ik ook allemaal.... komt goed. 
Ik had je gisteren al toegevoegd. Kan je m’n album niet zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, lisa1701 zei:

Ik heb net een album aangemaakt. Daarin kan je zien dat ik ook blauwe plekken heb. Ik heb je toegevoegd. Zou ik ook in jouw album mogen kijken? Groetjes Lisa

Hoi Lisa, dank je wel voor de tips. Goed idee om er wat zachters tussen te stoppen. Ik heb je toegevoegd aan mijn album en ook bij jou gekeken. Dat wordt heel erg mooi, je had ook een hele mooie voorsituatie. Kan me voorstellen dat je nu al blij bent. En mijn blauwe plekken zitten onder m’n borst naar de zijkant richting m’n rug en tussen m’n borsten. Alleen gisteren nog niet toen ik de foto maakte die in m’n album staat. Ben blij dat ik niet de enige ben met zulke blauwe plekken. Ik schrok er vanmorgen enorm van toen ik het zag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen. Vannacht wat beter geslapen en zelfstandig kunnen douchen en zelfs een wandelingetje kunnen maken. Blauwe plekken worden steeds erger maar het zakt wel dus dat is een goed teken denk ik. Vannacht meer uur kunnen slapen. Niet achter elkaar maar wel beter. Had een lekker nestje gemaakt met m’n Voedingskussen en allemaal andere kussens. Een borst lijkt nu iets groter dan de andere maar lees hier dat dat wel vaker voorkomt. Het moet ook echt nog zakken. Ze zitten heel hoog. Dinsdag op controle. Fijne dag allemaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning! Fijn dat je wat beter hebt kunnen slapen en zelf hebt gedoucht. Lukt het haren wassen/drogen ook een beetje?

Ging het wandelen verder goed? Lekker he weer even naar buiten 😊

Blauwe plekken werken idd vaak nog een paar dagen door maar dat gaat echt afnemen de komende dagen.

Je hebt nu nog last van zwelling dus dat is heel normaal dat ze nog niet even groot zijn, gaat zich allemaal nog herstellen, komt goed! Fijne zondag! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het ook beter gaat, ik heb nu iets meer pijn onder mijn linker oksel en aan de zijkant van mijn borst. Heerlijk dat je al zelfstandig kan douchen en weer een stukje gewandeld hebt. Ik hoop morgen een rondje te doen als mijn man zijn nachtdiensten erop zitten. Zelfstandig lukt hier nog niet, maar dat komt vanzelf wel weer. Morgen komen mij kinderen ook weer naar huis, ben benieuwd hoe het dan gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Marietjuh zei:

Morning! Fijn dat je wat beter hebt kunnen slapen en zelf hebt gedoucht. Lukt het haren wassen/drogen ook een beetje?

Ging het wandelen verder goed? Lekker he weer even naar buiten 😊

Blauwe plekken werken idd vaak nog een paar dagen door maar dat gaat echt afnemen de komende dagen.

Je hebt nu nog last van zwelling dus dat is heel normaal dat ze nog niet even groot zijn, gaat zich allemaal nog herstellen, komt goed! Fijne zondag! 🤗

hoi hoi 😄 jouw tip is goud waard; hoofd naar beneden houden en haren wassen dat is gelukt. De föhn heeft m'n man erop gezet. Met afdrogen heeft hij ook geholpen. M'n oksels scheren is me nog niet gelukt, haha. Komt wel weer over een paar dagen. Ik had gedacht doordat ze voor de spier geplaatst zijn dat ze gelijk lager zouden zitten maar dat is bij mij echt niet zo nog. Misschien door de zwelling? En misschien omdat ik toch voor high projection protheses heb gekozen?  Wat een geluk dat jij geen blauwe plekken had!

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, houtje zei:

Wat fijn dat het ook beter gaat, ik heb nu iets meer pijn onder mijn linker oksel en aan de zijkant van mijn borst. Heerlijk dat je al zelfstandig kan douchen en weer een stukje gewandeld hebt. Ik hoop morgen een rondje te doen als mijn man zijn nachtdiensten erop zitten. Zelfstandig lukt hier nog niet, maar dat komt vanzelf wel weer. Morgen komen mij kinderen ook weer naar huis, ben benieuwd hoe het dan gaat...

Ik heb ook last onder mn oksels, zwelling loopt naar m'n oksels en rug. Fijn dat je kinderen er morgen weer zijn, maar ook wel spannend dat ze niet op je springen ofzo. Hoe oud zijn ze? Hoop dat je morgen ook een stukje kunt wandelen. Ik vond het erg fijn. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Noor45 zei:

Ik heb ook last onder mn oksels, zwelling loopt naar m'n oksels en rug. Fijn dat je kinderen er morgen weer zijn, maar ook wel spannend dat ze niet op je springen ofzo. Hoe oud zijn ze? Hoop dat je morgen ook een stukje kunt wandelen. Ik vond het erg fijn. x

Ze zijn 6, 5 en 1,5 , met die van 1,5 vind ik het inderdaad wel spannend. De andere twee zijn al op visite geweest en houden er wel rekening mee, maar vrees de jongste niet. Is echt een mama's kindje en bespringt me denk het liefst meteen. Hoop ook dat het morgen lukt want het ziet er buiten zo lekker uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 gelukkig gaat het slapen al beter dat scheelt al een hoop voor hoe je je overdag voelt. Bij mij zijn mijn borsten nog steeds niet helemaal gelijk dat komt doordat het genezingsproces ook verschillend is van beide borsten. Dus ook als het vocht is weggetrokken kan dat nog zo zijn maar dat komt uiteindelijk goed hoor🤗  xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Noor45 zei:

hoi hoi 😄 jouw tip is goud waard; hoofd naar beneden houden en haren wassen dat is gelukt. De föhn heeft m'n man erop gezet. Met afdrogen heeft hij ook geholpen. M'n oksels scheren is me nog niet gelukt, haha. Komt wel weer over een paar dagen. Ik had gedacht doordat ze voor de spier geplaatst zijn dat ze gelijk lager zouden zitten maar dat is bij mij echt niet zo nog. Misschien door de zwelling? En misschien omdat ik toch voor high projection protheses heb gekozen?  Wat een geluk dat jij geen blauwe plekken had!

Top! :35: 

Das bij iedereen echt zo verschillend.. maar ze gaan hoe dan ook nog zakken, daar kan je gerust op zijn. Misschien idd omdat ze meer naar voren komen ze meer tijd nodig hebben om op hun plek te zakken maar komt ook idd door zwelling.. ze zullen sowieso door zwaartekracht geholpen worden de komende tijd. Bij mij zaten ze ook echt wel een stuk hoger hoor al was dat niet echt te zien op de foto's maar was bovenin echt keihard. Ja dat was echt wel fijn en het feit dat de onderkant gevoelloos was/is ook helemaal geen last van de hechtingen gehad 😅

Over een week of 2 zal alles veel meer op z'n plaats zijn gezakt en de zwelling zal ook zijn afgenomen.. de eerste weken veranderen ze nog zoveel, komt goed!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45Hoe gaat het nu met je? Hopelijk heb je vannacht weer wat meer kunnen slapen, en gaat het zo elke dag een beetje beter. 

Als ik jou zo hoor snap ik best dat je hier en daar even een dipje hebt. Dat hoort er denk ik ook bij, al spreek ik nog niet uit ervaring. Is nog 3 weekjes wachten. 
Toch fijn om dit forum te hebben, zo kunnen we allemaal van elkaars ervaringen leren, en het geeft ook gewoon een hoop steun! :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Helaas weer een hele slechte nacht gehad. Ik krijg nu extra pijnstillers voor de nacht en hoop vannacht beetje te kunnen slapen. Vind het nog niet zo tof allemaal. Al worden m’n borsten wel steeds mooier en dat maakt me wel erg blij. De zwelling zakt naar beneden, nu moeten m’n borsten nog wat omlaag 😉. Het is niet allemaal even leuk de eerste week/weken. Ik probeer morgen een nieuwe foto te plaatsen. @Marietjuh dank je wel voor je geruststelling, dat doet me goed. Mijn borsten zijn ook gevoelloos aan de onderkant. Maar inderdaad dat kan nu even een voordeel zijn met de littekens/hechtingen.  @Wendy2020 die 3 weekjes gaan snel, let maar op 😀 ik vond het ook heel

fijn om alvast veel te lezen hier. @Daniëla89 ik hoop het en ik zie ook bij jou dat het mooi zakt elke week. Prachtig. @houtje fijn dat je kindjes er weer zijn🥰. Hoe ging het met dr jongste toen die je weer zag? En Is het gelukt om ook nog even naar buiten te gaan vandaag? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 heb met je te doen hoor meid!🤎 die nachten zijn echt dramatisch! hoop zo voor je dat dat snel weer wat beter wordt dan voel je je overdag ook zoveel beter. Tot die tijd af en toe even naar je boobs spieken dat helpt een beetje🤭 (bij mij wel). Hou vol! Xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi. Helaas weer een hele slechte nacht gehad. Ik krijg nu extra pijnstillers voor de nacht en hoop vannacht beetje te kunnen slapen. Vind het nog niet zo tof allemaal. Al worden m’n borsten wel steeds mooier en dat maakt me wel erg blij. De zwelling zakt naar beneden, nu moeten m’n borsten nog wat omlaag 😉. Het is niet allemaal even leuk de eerste week/weken. Ik probeer morgen een nieuwe foto te plaatsen. @Marietjuh dank je wel voor je geruststelling, dat doet me goed. Mijn borsten zijn ook gevoelloos aan de onderkant. Maar inderdaad dat kan nu even een voordeel zijn met de littekens/hechtingen.  @Wendy2020 die 3 weekjes gaan snel, let maar op 😀 ik vond het ook heel

fijn om alvast veel te lezen hier. @Daniëla89 ik hoop het en ik zie ook bij jou dat het mooi zakt elke week. Prachtig. @houtje fijn dat je kindjes er weer zijn🥰. Hoe ging het met dr jongste toen die je weer zag? En Is het gelukt om ook nog even naar buiten te gaan vandaag? 

@Noor45 ik ben vandaag ook oven naar buiten geweest, maar naar een kwartiertje ging mijn linker borst zeer doen en ben ik meteen naar huis gegaan. Heb verder denk ook teveel gedaan vandaag ( mijn eten zelf gekookt, bij mijn nicht een stukje verder op in de straat visite gegaan, mijn eigen brood gemaakt en drinken gehaald heel de dag en dan de wandeling gemaakt). Daardoor nu een soort kramp in mijn linkerarm en voelt mijn linker borst vrij hard. Het gevaar meteen ontdekt als je weinig pijn hebt dat je snel teveel doet.

 

De jongste kwam me meteen omhelzen en kroop op mijn schoot. Gelukkig heeft hij daar niets mee geraakt. Hij zit nu al een hele tijd naast me, zo lief... 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.