Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

32 minuten geleden, Kaygee zei:

@Noor45 ik kan je album niet meer zien, ben wel heel nieuwsgierig nu 😊

 

Pittige eerste werkdag dus, filerijden met een schakelauto? Heb je wat beter geslapen vannacht? 

 

 

Oh @Kaygee sorry! Dat was niet m’n bedoeling. Ik heb je toegevoegd!!

vond het inderdaad pittig maar elke dag gaat het beter dus daar hou ik me aan vast. Het was ook fijn om weer op m’n werk te zijn. Begin jij volgende week weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Diana75 zei:

@Noor, haha...vier boeken...

de foto gezien en ik zie toch echt een borstplooi ontstaan. Moet je de foto van vandaag met die van 13 dagen po vergelijken! De wondjes zijn amper te zien nu. 
Jouw borsten hebben een prachtige natuurlijke vorm!! Hoop dat dat bij mij ook zo wordt met ronde implantaten....

Dank je @Diana75 😀. Je kijkt ook vaak te kritisch naar jezelf. Ik wel tenminste. Bij jou is het ook al super mooi. Vandaag ben jij 3 weken, ben benieuwd of jij ook nieuwe foto’s hebt. Wij waren echt net zo blauw in het begin, op precies dezelfde plekken. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Noor45 zei:

Oh @Kaygee sorry! Dat was niet m’n bedoeling. Ik heb je toegevoegd!!

vond het inderdaad pittig maar elke dag gaat het beter dus daar hou ik me aan vast. Het was ook fijn om weer op m’n werk te zijn. Begin jij volgende week weer?

Ooooh ze worden echt steeds mooier en voller aan de onderkant! En gaaf met die BH! 

 

Ja maandag "begin" ik. Maar echt zo afhankelijk van wat ik kan doen. Pillen delen, opnames en administratie moet wel lukken! Patiëntenzorg ga ik echt mee wachten tot die 6 weken gepasseerd zijn. We hebben vaak te onvoorspelbare mensen en kan echt niet het risico lopen dat ik een onverwachtse beweging moet maken omdat iemand bijna valt ofzo. Gelukkig zijn ze heel meegaand op werk dus heb er vertrouwen in dat het goed komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Noor45 zei:

Dank je @Diana75 😀. Je kijkt ook vaak te kritisch naar jezelf. Ik wel tenminste. Bij jou is het ook al super mooi. Vandaag ben jij 3 weken, ben benieuwd of jij ook nieuwe foto’s hebt. Wij waren echt net zo blauw in het begin, op precies dezelfde plekken. 😅

Haha..we waren zeker blauw op dezelfde plekken en zelfs dezelfde kant. 
We kijken kritisch, maar kan ook niet om mijn boobs heen 😄. Jij hoopt dat ze wat voller worden en ik hoop dat ze iets platter worden 😉

Ik zal straks een fotootje plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Diana75 zei:

Haha..we waren zeker blauw op dezelfde plekken en zelfs dezelfde kant. 
We kijken kritisch, maar kan ook niet om mijn boobs heen 😄. Jij hoopt dat ze wat voller worden en ik hoop dat ze iets platter worden 😉

Ik zal straks een fotootje plaatsen!

hey @Diana75 zou ik ook mee mogen kijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Jenster het gaat wel goed. Had vorige week een extra controle. M’n herstel duurt wat langer dan gemiddeld maar het gaat goedkomen. Borsten gaan ook nog wel wat zakken, gelukkig, want ik vind de onderkant te leeg zeg maar. 
Geduld blijft het toverwoord.  
Hoe gaat het met jou ? Kijk je er erg naar uit naar je afspraken in augustus? Of zijn er nog twijfels ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 wat balen dat je herstel langzamer is. Is er een reden waarom dat zo is? Wel super om te horen dat het allemaal goed gaat komen. Pfieuwww!

Mijn ene afspraak in aug gaat niet door......is verplaatst.......

NAAR AS WOENSDAG OM 16:15 uur!!! :43:

Whoooi zo spannend, maar ben zo benieuwd!! Heb af en toe de wabbers.....zo van.....moet ik dit nog doen op mijn leeftijd.....maar dan komt al snel het antwoord: JA! Ik ga er voor! :1bouncingboobs:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Noor45ik heb je verhaal even meegelezen. Zelf word ik 8 juni geopereerd en wordt mijn borstplooi een halve cm verlaagd. Is dit bij jou ook gebeurd? Ik maak me er veel zorgen om dat ik dadelijk een double bubble krijg of iets al is volgens mij een halve cm niet heel veel..? Vervelend om te lezen dat je herstel je zwaar valt. Ben wel heel benieuwd naar het resultaat, zou ik een kijkje mogen nemen in je album? Ik krijg zelf 275 cc en heb een 75A/75B cup. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sterre, ik zal je toevoegen. Bij mij is het niet verlaagd. Ik heb 3 chirurgen gesproken en er is nooit gesproken over het verlagen van m’n borstplooi. Echter..... ik maak me nu wel zorgen omdat het niet goed zakt. Ik heb volume aan de bovenkant en niet aan de onderkant terwijl ik anatomische protheses heb. Ik mis een bolling aan de onderkant. Ben nu 4,5 week PO. Ik maak me hier zorgen om maar m’n pc zegt dat het vanzelf goed komt maar even duurt. Heb jij ook een album met jouw voorsituatie? Hoeveel cm is het van jouw tepel naar beneden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Noor45 zei:

Hoi Sterre, ik zal je toevoegen. Bij mij is het niet verlaagd. Ik heb 3 chirurgen gesproken en er is nooit gesproken over het verlagen van m’n borstplooi. Echter..... ik maak me nu wel zorgen omdat het niet goed zakt. Ik heb volume aan de bovenkant en niet aan de onderkant terwijl ik anatomische protheses heb. Ik mis een bolling aan de onderkant. Ben nu 4,5 week PO. Ik maak me hier zorgen om maar m’n pc zegt dat het vanzelf goed komt maar even duurt. Heb jij ook een album met jouw voorsituatie? Hoeveel cm is het van jouw tepel naar beneden? 

@Sterre1997

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal. Even een update want ik ben zo blij. Heb tot vrijdag pijn gehad aan m’n linkerborst. En zaterdag voel ik dat die borst veel zachter is en lager zit, gelijk met m andere borst. En de pijn is gewoon weg! Eindelijk na 5,5 week. Ik voel me een ander mens. 
En wat zijn mn borsten opeens mooi rond aan het worden, ook vanaf de zijkant gezien. Woensdag ben ik 6 weken. Ik kijk er naar uit. Dan plaats ik nieuwe foto’s. 
Ook van m’n nieuwe bh’s, 75D, mooie maat voor mij. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te horen dat het ineens zo gezakt is en je borsten gelijk zijn. Ben benieuwd naar de foto's. Die van mij zakken ook nog niet zo hard, vind ze boven ook nog heel vol en de onderkant leeg waardoor ze niet mooi rond zijn. Hopelijk volgen die van mij ook snel 😁😁

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi allemaal. Even een update want ik ben zo blij. Heb tot vrijdag pijn gehad aan m’n linkerborst. En zaterdag voel ik dat die borst veel zachter is en lager zit, gelijk met m andere borst. En de pijn is gewoon weg! Eindelijk na 5,5 week. Ik voel me een ander mens. 
En wat zijn mn borsten opeens mooi rond aan het worden, ook vanaf de zijkant gezien. Woensdag ben ik 6 weken. Ik kijk er naar uit. Dan plaats ik nieuwe foto’s. 
Ook van m’n nieuwe bh’s, 75D, mooie maat voor mij. Xx

Hey @Noor45 wat goed zeg!😃 Kijk uit naar je foto's, kunnen wij ook meegenieten😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2021 om 17:39, Noor45 zei:

Hoi allemaal. Even een update want ik ben zo blij. Heb tot vrijdag pijn gehad aan m’n linkerborst. En zaterdag voel ik dat die borst veel zachter is en lager zit, gelijk met m andere borst. En de pijn is gewoon weg! Eindelijk na 5,5 week. Ik voel me een ander mens. 
En wat zijn mn borsten opeens mooi rond aan het worden, ook vanaf de zijkant gezien. Woensdag ben ik 6 weken. Ik kijk er naar uit. Dan plaats ik nieuwe foto’s. 
Ook van m’n nieuwe bh’s, 75D, mooie maat voor mij. Xx

 

Wat super fijn dat ze ' ineens'  gezakt zijn. Omdat je je nog druk maakte of het goed zou gaan komen. :)

Ik kan niet meer in je album kijken, maar ben wel benieuwd hoe het nu gaat.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

🎉🎉 vandaag ben ik 6 weken PO! En dat voelt goed! Heb een nieuwe foto toegevoegd. Zal morgen nog wat foto’s met m’n nieuwe bh’s maken. 
Rechts is al wat verder (op de foto van de voorkant links). Ze moeten echt nog wat ronder worden aan de onderkant, maar wat ben ik blij nu al 😀. Fijne dag allemaal. En dank jullie voor jullie lieve reacties op mijn berichtje van maandag 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Noor45 zei:

🎉🎉 vandaag ben ik 6 weken PO! En dat voelt goed! Heb een nieuwe foto toegevoegd. Zal morgen nog wat foto’s met m’n nieuwe bh’s maken. 
Rechts is al wat verder (op de foto van de voorkant links). Ze moeten echt nog wat ronder worden aan de onderkant, maar wat ben ik blij nu al 😀. Fijne dag allemaal. En dank jullie voor jullie lieve reacties op mijn berichtje van maandag 😘

Yesss:tatice_04: 6 weken, heerlijk!!!

 

Super dat het nu zo ontzettend goed gaat👍 en kan heel goed begrijpen dat je er super blij mee bent, wat zijn ze veranderd in 1 week zeg😃 ze zijn echt prachtig😍 Laat de zomer maar komen🌞 Geniet ervan, je hebt het verdiend na het moeizame herstel😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.