Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ben thuis en het is goed gegaan. Helaas bloedt m’n hechting aan 1 kant sinds ik thuis ben en moet ik dit even in de gaten houden dat m’n borst niet op gaat zetten. Vind het pijnlijk, ze staan strak en nog wat hoog maar uit de verhalen hier weet ik dat dat normaal is. Super lief allemaal bij boerhaave. Langer verslag volgt nog. Dank jullie voor jullie berichtjes. Heel fijn.  Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Von5385 zei:

@Noor45 Vandaag is het zover!! 
Hopelijk heb je goed geslapen. 
Heel veel succes, zou ik in je album mee mogen kijken? Ikzelf ben as maandag aan de beurt. Vind het leuk om je te volgen. 
xx

Doe ik zodra ik me iets beter voel. Mag ik ook jou volgen. Spannend maandag.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi allemaal. Ben thuis en het is goed gegaan. Helaas bloedt m’n hechting aan 1 kant sinds ik thuis ben en moet ik dit even in de gaten houden dat m’n borst niet op gaat zetten. Vind het pijnlijk, ze staan strak en nog wat hoog maar uit de verhalen hier weet ik dat dat normaal is. Super lief allemaal bij boerhaave. Langer verslag volgt nog. Dank jullie voor jullie berichtjes. Heel fijn.  Xx

Fijn dat het goed is gegaan, hopelijk stopt het bloeden snel. En lukt het slapen een beetje straks. Sterkte! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi allemaal. Ben thuis en het is goed gegaan. Helaas bloedt m’n hechting aan 1 kant sinds ik thuis ben en moet ik dit even in de gaten houden dat m’n borst niet op gaat zetten. Vind het pijnlijk, ze staan strak en nog wat hoog maar uit de verhalen hier weet ik dat dat normaal is. Super lief allemaal bij boerhaave. Langer verslag volgt nog. Dank jullie voor jullie berichtjes. Heel fijn.  Xx

Rust maar goed uit! 

 

En gefeliciteerd met je nieuwe boobies! 🥳

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, even een kort berichtje. Hechting is dicht en bloedt niet meer. Wel heb ik erge last van zwelling en vocht, tot aan m’n nek en oksels aan toe. Het ziet er niet mooi uit vind ik. De kliniek houdt me goed in de gaten en kan mijn zorgen wel wegnemen. Ik heb heel kort even gedoucht vandaag, dat was fijn.  Ik hoop dat de zwelling gauw afneemt en ik een beetje kan zien wat het gaat worden. Pijn valt me mee, zolang ik pijnstillers op tijd slik. Het is de zwelling waar ik erge last van heb. Ik heb nog even geen foto’s die ik wil plaatsen helaas. Hopelijk over een paar dagen als het het dan beter uit ziet. Hoop het zo.  
De operatie zelf viel me zo mee. Alles lekker op tijd, iedereen super lief. Ben goed de narcose ingegaan en ook fijn wakker geworden. Heel anders dan een eerdere ervaring die ik met narcose heb gehad. 
Ben wel benieuwd wie er nog meer zo veel last hadden van de zwelling de eerste dagen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi, even een kort berichtje. Hechting is dicht en bloedt niet meer. Wel heb ik erge last van zwelling en vocht, tot aan m’n nek en oksels aan toe. Het ziet er niet mooi uit vind ik. De kliniek houdt me goed in de gaten en kan mijn zorgen wel wegnemen. Ik heb heel kort even gedoucht vandaag, dat was fijn.  Ik hoop dat de zwelling gauw afneemt en ik een beetje kan zien wat het gaat worden. Pijn valt me mee, zolang ik pijnstillers op tijd slik. Het is de zwelling waar ik erge last van heb. Ik heb nog even geen foto’s die ik wil plaatsen helaas. Hopelijk over een paar dagen als het het dan beter uit ziet. Hoop het zo.  
De operatie zelf viel me zo mee. Alles lekker op tijd, iedereen super lief. Ben goed de narcose ingegaan en ook fijn wakker geworden. Heel anders dan een eerdere ervaring die ik met narcose heb gehad. 
Ben wel benieuwd wie er nog meer zo veel last hadden van de zwelling de eerste dagen. 

Xx

Ik heb weken extreme zwelling gehad. In mijn album staat een foto van dag 1 vs week 8

 

Het waren echt opgezwollen harde waterkanonnen en ik zag zwellingen over mijn ribben en borstbeen. Maar ik denk dat dat bij iedereen is hoor? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi, even een kort berichtje. Hechting is dicht en bloedt niet meer. Wel heb ik erge last van zwelling en vocht, tot aan m’n nek en oksels aan toe. Het ziet er niet mooi uit vind ik. De kliniek houdt me goed in de gaten en kan mijn zorgen wel wegnemen. Ik heb heel kort even gedoucht vandaag, dat was fijn.  Ik hoop dat de zwelling gauw afneemt en ik een beetje kan zien wat het gaat worden. Pijn valt me mee, zolang ik pijnstillers op tijd slik. Het is de zwelling waar ik erge last van heb. Ik heb nog even geen foto’s die ik wil plaatsen helaas. Hopelijk over een paar dagen als het het dan beter uit ziet. Hoop het zo.  
De operatie zelf viel me zo mee. Alles lekker op tijd, iedereen super lief. Ben goed de narcose ingegaan en ook fijn wakker geworden. Heel anders dan een eerdere ervaring die ik met narcose heb gehad. 
Ben wel benieuwd wie er nog meer zo veel last hadden van de zwelling de eerste dagen. 

Xx

Fijn dat de hechting nu dicht is 😊

Alle zwelling gaat sowieso afnemen en zal uiteindelijk helemaal weg zijn dus maak je daar maar geen zorgen om.. wel vervelend dat je er zo'n last van hebt. Ook hier weer het toverwoord.. geduld, geduld en nog eens geduld 😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Amaryllis zei:

Ik heb weken extreme zwelling gehad. In mijn album staat een foto van dag 1 vs week 8

 

Het waren echt opgezwollen harde waterkanonnen en ik zag zwellingen over mijn ribben en borstbeen. Maar ik denk dat dat bij iedereen is hoor? 

Gelijk gekeken, en ik zie het. Toch wel gelijk heel mooi vanaf dag 1. Goed te zien dat de zwelling vanaf afneemt. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Marietjuh zei:

Fijn dat de hechting nu dicht is 😊

Alle zwelling gaat sowieso afnemen en zal uiteindelijk helemaal weg zijn dus maak je daar maar geen zorgen om.. wel vervelend dat je er zo'n last van hebt. Ook hier weer het toverwoord.. geduld, geduld en nog eens geduld 😘

 

Je hebt helemaal gelijk. En had me nog zo voorgenomen niet in de stress te schieten als het niet gelijk mooi is.... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 fijn dat alles goed is gegaan en het bloeden is gestopt. Zwelling is heel normaal, kan je op mijn 5 dagen PO foto ook goed zien en toen was ik dus zelfs al 5 dagen. Ik hield ook heel veel vocht vast en alles stond strak en gezwollen, maarja hoort er bij. Geen zorgen maken het gaat echt super mooi worden, ik heb de eerste dagen expres niet gekeken omdat ik wist dat het niet mooi zou zijn hahaha, dag 5 keek ik in de spiegel en schrok me rot, ik voelde mij echt een opgebazen body builder. Geduld, geduld, komt vast helemaal goed. Slaap je wel een beetje? Hoop dat je je buiten de pijn oke voelt!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Noor! Ja de eerste nacht(en) slapen is waardeloos he. Ik vond dat omhoog slapen ook helemaal niks en ben volgens mij op nacht 3 al platter gaan liggen en dat voelde prima. Had toen nog wel mijn voedingskussen om mijn eigen kussen gedaan zodat ik in mijn slaap niet teveel ga bewegen.

Net even je foto bekeken maar ziet er echt al heel goed uit zeg!! Zeker zo kort po. Ze zijn ook mooi symmetrisch.. die gaan zeker héél mooi worden!! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Marietjuh zei:

Hey Noor! Ja de eerste nacht(en) slapen is waardeloos he. Ik vond dat omhoog slapen ook helemaal niks en ben volgens mij op nacht 3 al platter gaan liggen en dat voelde prima. Had toen nog wel mijn voedingskussen om mijn eigen kussen gedaan zodat ik in mijn slaap niet teveel ga bewegen.

Net even je foto bekeken maar ziet er echt al heel goed uit zeg!! Zeker zo kort po. Ze zijn ook mooi symmetrisch.. die gaan zeker héél mooi worden!! 🥰

Dank je wel. Beide kanten even opgezwollen 😉. Het moet wel nog echt gaan zakken hoor. Ik ga vannacht ook maar iets platter proberen te slapen. Hoop dat dat beter gaat 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Noor45 de eerste nachten zijn op zijn zachtst gezegd "niet prettig"😅 ik lig nu nog steeds niet helemaal plat maar dat is natuurlijk maar net wat je prettig vindt. Hoop dat het snel wat beter gaat voor je🍀

Heb je ook een Voedingskussen? En daar over en onder normale kussens. Het is echt even zoeken naar wat comfortabeler is maar het doet allemaal pijn eigenlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 ik denk dat ik zeker ruim een week zittend op de bank met mijn hoofd opzij op een stapel kussens heb geslapen😂 het klinkt ellendig maar dat werkte het beste voor mij🙊Nu heb ik wat kussentjes van de bank in bed en probeer daar een lekkere houding mee te creëren,een voedingskussen heb ik nooit gebruikt eigenlijk. Komt goed hoor het is even zoeken allemaal😘 je borsten zijn nu nog wat gespannen maar dat wordt heel mooi straks  xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.