Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Frukje ik heb je weer toegevoegd 😄

 

Ik ga zo voor het eerst naar de sportschool. Wel nog rustig aan natuurlijk, best spannend.

 

Heb ook nog 7 bikini's besteld, elke bikini staat zo mooi! Moet vandaag kiezen welke in hou. Of zal ik ze allemaal maar houden 😛

 

Fijne dag allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45dat klinkt goed zeg allemaal! Fijn dat het zoveel beter gaat. Ik kan niet meer in je album kijken (heb mijn naam gewijzigd, misschien daardoor), mag ik weer meekijken? Ik kan me voorstellen dat bikini’s shoppen nu zo leuk is 🤩 Ik hoop stiekem dat we een heel warm najaar krijgen zodat ik ergens in september om kan shinen met m’n nieuwe boobs op t strand 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lisa1701 @boob1234 @Wendy2020  @Diana75 dank jullie. 
 

Boob1234 ik voeg je toe, herkende je naam inderdaad niet. 😅
 

Diana, inderdaad bij Hunkemöller maar heb ook wat basics besteld bij h&m en de Otto. 
 

Sportschool was weer fijn. Durfde nog niet veel maar goed om er weer naar toe te kunnen.  
 

Ik zal nog een bikini foto’s toevoegen. Kan niet kiezen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Noor45 zei:

@lisa1701 @boob1234 @Wendy2020  @Diana75 dank jullie. 
 

Boob1234 ik voeg je toe, herkende je naam inderdaad niet. 😅
 

Diana, inderdaad bij Hunkemöller maar heb ook wat basics besteld bij h&m en de Otto. 
 

Sportschool was weer fijn. Durfde nog niet veel maar goed om er weer naar toe te kunnen.  
 

Ik zal nog een bikini foto’s toevoegen. Kan niet kiezen 😉

O mijn album zit blijkbaar vol ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Noor45 zei:

O mijn album zit blijkbaar vol ?

Heb begrepen dat je Max 10 foto’s kunt plaatsen. Je kunt vragen of ze wat foto’s verwijderen. Je kunt zelf wel een foto aanklikken, op wijzigen klikken en een andere foto kiezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Wendy2020 zei:

@Von5385 @Noor45@Lottje72 Ah wat heerlijk meiden dat ik jullie allemaal

al hoor over het shoppen! Ik kan niet wachten 😍

 

Vandaag zag ik ook al zoveel leuke bikini’s hangen hier in de stad. Hoe heerlijk is het om gewoon te kunnen kijken naar alle soorten bikini’s, ipv alleen naar de dikke voorgevormde te rennen. 

 

Op 11-6-2021 om 22:56, Diana75 zei:

Heb begrepen dat je Max 10 foto’s kunt plaatsen. Je kunt vragen of ze wat foto’s verwijderen. Je kunt zelf wel een foto aanklikken, op wijzigen klikken en een andere foto kiezen. 

Dank je! Gelukt, heb er een vervangen. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 7-6-2021 om 17:39, Noor45 zei:

Hoi allemaal. Even een update want ik ben zo blij. Heb tot vrijdag pijn gehad aan m’n linkerborst. En zaterdag voel ik dat die borst veel zachter is en lager zit, gelijk met m andere borst. En de pijn is gewoon weg! Eindelijk na 5,5 week. Ik voel me een ander mens. 
En wat zijn mn borsten opeens mooi rond aan het worden, ook vanaf de zijkant gezien. Woensdag ben ik 6 weken. Ik kijk er naar uit. Dan plaats ik nieuwe foto’s. 
Ook van m’n nieuwe bh’s, 75D, mooie maat voor mij. Xx

Zo fijn om te lezen, dat het zelfs na 5,5 week nog goedkomt! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Noor45 zei:

hoi @Yvon90 dat komt het zeker! Maak jij je zorgen? x

Hoii @Noor45 Nouuuu, ik ben pas vorige week geholpen. Dus nu 7 dagen sinds.. 

Maar vanaf het begin al geen pijn in de rechter borst en de linker is gewoon erg stijf hard en voelt gewoon niet fijn met alles. Hoop dat het er bij hoort ook net als bij jou goed komt.. toch altijd spannend hoe zoiets uitpakt! 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2021 om 21:20, houtje zei:

@Noor45 op het moment baal ik even heel erg en ben ook best angstig. Op verschillende plekjes op mijn litteken zitten ineens windjes waar gele pus uit komt. Dit zou veroorzaakt worden door hechtingen welke mijn lichaam aan het verwerken is/afstoten. Maar ben zo bang dat het grote ontstekingen worden waardoor ik hele lelijke littekens krijg. We blijven maar zoals geadviseerd is 2x per dag spoel en 15 minuten aan de lucht laten drogen. Echt weer een tegenvaller 😭😭

Hoi! Hoe gaat het nu met jou? Ik ben zelf nu 4 weken po en in eens voelde ik een brandend iets waardoor ik even goed het lampje erop hield. Zag daar ook wat gelig bij een wondje en erg rood van irritatie. Kliniek gebeld en foto’s gestuurd. Morgen weer contacten. Was nl vanavond vlak voor sluit. 
heb gezocht op dit forum en zag jouw verhaal. Benieuwd hoe het met je gaat en hoe de verloop gaat als er iets ontstoken is. 
groetjes, Diana 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.