Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Noor45 Wat worden ze al mooi! Komt helemaal goed, geduld geduld, ze gaan echt nog zakken en zachter worden. Ik ben 6 weken nu en ze zijn al een stuk zachter, mijn litteken zit al aardig in de borstplooi maar dat zat hij vanaf het begin al aardig, ik denk omdat ik wat meer cc's heb ook. Ze zitten nog wel vast op hun plek, maar ik heb dual plane dus dat scheelt misschien ook wat. Fijn dat je controles goed waren, vertrouw er maar op dat alles goed komt!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Noor! Zou je mij willen toevoegen aan je album? Ik word over 2 weken geopereerd, ook bij Boerhaave..340 CC zelfde manier dus ik lees in spanning mee met jouw ervaringen zodat ik me een beetje kan voorbereiden...want ik vind het spannend, haha. Thanx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385wat lief. Ik wilde het net zeggen hier; ik heb een redelijke nacht gehad, zelfs 5 uur achter elkaar geslapen en daarna nog 3 uur. En heb minder pijn. Durf nog niet te geloven dat het nu de goede kant op gaat maar heb goede hoop. Gisteren ben ik nog door m’n pc gebeld, ik had een telefonisch consult aangevraagd. Hij heeft me enorm gerustgesteld en hij heeft me verteld hoe de operatie is gegaan. M’n herstel duurt wat langer dan gemiddeld maar het gaat goed komen; het gaat vanzelf zakken. En moet zeggen; vandaag ben ik ook echt blij met wat ik zie. Jouw foto ziet er echt ook zo mooi uit al! 
 

@Doriens wat spannend. Door wie wordt je geopereerd? Welkom hier op het forum. Heb je ook al een voor album? En een topic? Ik vond het ook super spannend.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 ik zie dat jij ook al zo n lief berichtje hebt gestuurd. Het gaat vandaag dus goed met me. Voor het eerst. Ben ik heel blij mee. 
mij moet ook veel aan jou en Von denken omdat we ongeveer tegelijk hetzelfde meemaken. Mijn borsten voelen nog heel hard maar vind het steeds mooier worden. Bij jou ziet het er ook echt al prachtig uit ! 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Noor45 zei:

@Diana75 ik zie dat jij ook al zo n lief berichtje hebt gestuurd. Het gaat vandaag dus goed met me. Voor het eerst. Ben ik heel blij mee. 
mij moet ook veel aan jou en Von denken omdat we ongeveer tegelijk hetzelfde meemaken. Mijn borsten voelen nog heel hard maar vind het steeds mooier worden. Bij jou ziet het er ook echt al prachtig uit ! 🥰

Wat fijn dat het nu de goede kant op gaat. Het scheelt ook al zoveel als je iets beter kunt slapen!

De borsten zijn mooi en worden alleen nog maar mooier!

Stap voor stap en dag voor dag!

Knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het beter met je gaat. En dat de pc je ook gerust heeft kunnen stellen!!! 
 

Probeer idd te genieten van je nieuwe boobies!! 
Ik houd me maar voor dat wij vrouwen die pijn moeten voelen omdat we anders weer veel te snel In onze regelmodus gaan en te snel vanalles doen. En dat onze boobies en spieren dan niet optimaal kunnen herstellen 🙃
 

En hopelijk zijn we snel de pijn vergeten ☺️
 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 Door Van der Weij..als het goed is! ;) Ik ga zo eens zelf voor-foto's maken..heb alleen die van der Weij heeft gemaakt en die zijn niet heeeeel sexy, haha. Maar goed..daar gaan we ook voor onder het mes. Ik zal dan ook meteen een album aanmaken. Heb nog geen topic, wil eigenlijk mijn profielnaam eerst veranderen, deze lijkt me toch niet zo handig dus dat ben ik nog aan het uitvogelen. 

 

Wat denk jij...ik ben single dus er is niemand bij mij de eerste dagen. Denk je dat dat lukt? Vriendinnetje heeft het wel aangeboden maar soms kost dat juist ook weer meer energie.. Heb ook kids maar die heb ik de eerste week niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Doriens de eerste week heb je echt hulp nodig! 
Ik ben morgen een week geleden geopereerd en kan mezelf nog niet aan en uitkleden. De eerste dagen kwam ik amper zelf rechtop. 
De pijn valt mij echt mee maar het voor jezelf zorgen is lastig. Denk aan pannen optillen en dag soort dingen. Ze zeggen niet voor niets 2 weken rust. Ook omdat de boobies en alle spieren echt tijd nodig hebben om rust te krijgen. Het is toch allemaal “gekneusd” vanbinnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Doriens ik had zeker de eerste week niet alleen kunnen doen. Aankleden, haren kammen, koken, douchen, zelfs tandenpoetsen, of je bed uitkomen de eerste 2 dagen, ik had hulp nodig. Daarbij raden ze ook aan vanuit de kliniek de eerste nacht niet alleen te zijn. Dus zeker aannemen de hulp van een vriendin. 
Het beste kun je even berichtje naar @best_boobie sturen om je naam aan te passen. Daarna zal ik je toevoegen aan m’n album. 
Gezellig dat je hier bent 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen. Vandaag ben ik 2 weken PO. En deze twee weken waren echt niet altijd even leuk. Ik heb een flinke dips gehad en voel me nog steeds niet helemaal top. Heb er een griep bij gekregen, wat m’n herstel niet bevordert, m’n huid is op plekken gevoelloos, en op andere plekken juist pijnlijk gevoelig, er is jeuk, er is nog een grote blauwe plek rechts, ik ben onzeker over het resultaat want die onderplooi die een borst een borst maakt is er niet. Die pleisters moeten er vandaag af en dat vind ik doodeng. Wat als het niet dicht is.....


Maar toch probeer ik liever naar mezelf te kijken en heb ik gisteren foto’s gemaakt. En dan zie ik dat het best mooi aan het worden is. Niet heel groot, maar passend bij m’n lijf, zolang ik me rustig hou, is er geen pijn. Medicatie is gehalveerd. En zo ben ik er toch al wel trots op en blij mee. 😘 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Noor45 zei:

Goedemorgen. Vandaag ben ik 2 weken PO. En deze twee weken waren echt niet altijd even leuk. Ik heb een flinke dips gehad en voel me nog steeds niet helemaal top. Heb er een griep bij gekregen, wat m’n herstel niet bevordert, m’n huid is op plekken gevoelloos, en op andere plekken juist pijnlijk gevoelig, er is jeuk, er is nog een grote blauwe plek rechts, ik ben onzeker over het resultaat want die onderplooi die een borst een borst maakt is er niet. Die pleisters moeten er vandaag af en dat vind ik doodeng. Wat als het niet dicht is.....


Maar toch probeer ik liever naar mezelf te kijken en heb ik gisteren foto’s gemaakt. En dan zie ik dat het best mooi aan het worden is. Niet heel groot, maar passend bij m’n lijf, zolang ik me rustig hou, is er geen pijn. Medicatie is gehalveerd. En zo ben ik er toch al wel trots op en blij mee. 😘 

@Noor45, hoi Noor, 

Wat goed om te horen dat je met kleine stapjes vooruit gaat! De medicatie gehalveerd en pijn te houden!

Hoop dat je ook het vertrouwen krijgt dat het goed komt. 
Jouw beschrijving past precies bij mijn beschrijving van de borsten; jeuk, blauwe plekken, gevoelloos en andere plek super gevoelig, geen borstplooi doordat borsten hoog en strak zitten. 
Wat ik hier lees op de forum is dat het goed moet gaan komen, dat de borsten zachter worden, lager komen te zitten en mooie en voller gaan worden. Meer eigen ook. 
Een griep erbij helpt dan ook niet echt om je positief te voelen. 
Denk dat het vanaf nu langzaamaan iedere dag beter zal gaan. 
Hou moed en hoop Noor, het gaat goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Diana75 zei:

@Noor45, hoi Noor, 

Wat goed om te horen dat je met kleine stapjes vooruit gaat! De medicatie gehalveerd en pijn te houden!

Hoop dat je ook het vertrouwen krijgt dat het goed komt. 
Jouw beschrijving past precies bij mijn beschrijving van de borsten; jeuk, blauwe plekken, gevoelloos en andere plek super gevoelig, geen borstplooi doordat borsten hoog en strak zitten. 
Wat ik hier lees op de forum is dat het goed moet gaan komen, dat de borsten zachter worden, lager komen te zitten en mooie en voller gaan worden. Meer eigen ook. 
Een griep erbij helpt dan ook niet echt om je positief te voelen. 
Denk dat het vanaf nu langzaamaan iedere dag beter zal gaan. 
Hou moed en hoop Noor, het gaat goed komen!

Dank je en ik herken ook elke keer alles wat jij schrijft, zoals gisteren bijvoorbeeld. We hebben allebei ook voor de spier. Ik heb het wel onderschat moet ik zeggen. Maar het gaat goedkomen met ons. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Noor45 zei:

Dank je en ik herken ook elke keer alles wat jij schrijft, zoals gisteren bijvoorbeeld. We hebben allebei ook voor de spier. Ik heb het wel onderschat moet ik zeggen. Maar het gaat goedkomen met ons. x

@Noor45ik zal een foto maken van mijn week 1 po. Voor mijzelf om het verloop te zien, maar ook voor anderen zodat ze weten dat ze/we niet alleen staan. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Noor, 

 

Wat balen dat je ook nog eens de griep erbij hebt gekregen😢
Hopelijk voel je je weer wat beter.  
 

Wees trots op jezelf dat je nu alweer minder medicatie hebt en het elke dag een beetje beter en mooier wordt!! 
 

Rustig aan! Na regen komt zonneschijn!! Ook voor jou! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

Goedemorgen. Vandaag ben ik 2 weken PO. En deze twee weken waren echt niet altijd even leuk. Ik heb een flinke dips gehad en voel me nog steeds niet helemaal top. Heb er een griep bij gekregen, wat m’n herstel niet bevordert, m’n huid is op plekken gevoelloos, en op andere plekken juist pijnlijk gevoelig, er is jeuk, er is nog een grote blauwe plek rechts, ik ben onzeker over het resultaat want die onderplooi die een borst een borst maakt is er niet. Die pleisters moeten er vandaag af en dat vind ik doodeng. Wat als het niet dicht is.....


Maar toch probeer ik liever naar mezelf te kijken en heb ik gisteren foto’s gemaakt. En dan zie ik dat het best mooi aan het worden is. Niet heel groot, maar passend bij m’n lijf, zolang ik me rustig hou, is er geen pijn. Medicatie is gehalveerd. En zo ben ik er toch al wel trots op en blij mee. 😘 

Lieve Noor,

 

Hoe is het gegaan met de pleisters eraf halen? Heel fijn om te horen dat je vindt dat het mooier gaat worden. Zo benieuwd hoe je het over 4 weken vindt! Hopelijk steeds mooier en mooier.

 

Fijn dat je medicatie gehalveerd is en dat je trots bent op jezelf! Ik vind jou ook heel dapper om op latere leeftijd nog zo'n keuze te maken!! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Noor, net je foto bekeken. Ik vind het echt al een verschil met je 9dagen po foto! 
Heel mooi!! 
 

Ik voel me eigenlijk best goed.
Borsten zijn nog wel gespannen maar dat is normaal en verder mag ik echt niet klagen. As. Dinsdag heb ik controle bij de kliniek en dan mogen de pleisters eraf. Mijn rechterarm wil ook weer meer en mijn rechterborst voelt nu weer hetzelfde als mijn linkerborst. 

Stuur je een beetje mooi weer naar het noordelijkste puntje van Limburg? Hier is het bewolkt. 
😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Von5385 zei:

Wow Noor, net je foto bekeken. Ik vind het echt al een verschil met je 9dagen po foto! 
Heel mooi!! 
 

Ik voel me eigenlijk best goed.
Borsten zijn nog wel gespannen maar dat is normaal en verder mag ik echt niet klagen. As. Dinsdag heb ik controle bij de kliniek en dan mogen de pleisters eraf. Mijn rechterarm wil ook weer meer en mijn rechterborst voelt nu weer hetzelfde als mijn linkerborst. 

Stuur je een beetje mooi weer naar het noordelijkste puntje van Limburg? Hier is het bewolkt. 
😘

@Von5385Jij had ook last van een arm en dat het gevoel van 1 borst anders was?

Had je dat meteen vanaf het begin, of later?

Ii heb dat nu sinds 2 dagen ongeveer. Mijn rechterarm kan ik niet veel bewegen en die borst heeft pijnscheuten en zwaar gevoel. 
Zie dat jij dinsdag op controle mag? Ik mag woensdag. Ben benieuwd. Is toch weer een mijlpaal 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, lisa1701 zei:

Lieve Noor,

 

Hoe is het gegaan met de pleisters eraf halen? Heel fijn om te horen dat je vindt dat het mooier gaat worden. Zo benieuwd hoe je het over 4 weken vindt! Hopelijk steeds mooier en mooier.

 

Fijn dat je medicatie gehalveerd is en dat je trots bent op jezelf! Ik vind jou ook heel dapper om op latere leeftijd nog zo'n keuze te maken!! 😘

@Noor45 @lisa1701, op latere leeftijd?? We staan midden in de pubertijd toch? 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.