Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Noor45 op het moment baal ik even heel erg en ben ook best angstig. Op verschillende plekjes op mijn litteken zitten ineens windjes waar gele pus uit komt. Dit zou veroorzaakt worden door hechtingen welke mijn lichaam aan het verwerken is/afstoten. Maar ben zo bang dat het grote ontstekingen worden waardoor ik hele lelijke littekens krijg. We blijven maar zoals geadviseerd is 2x per dag spoel en 15 minuten aan de lucht laten drogen. Echt weer een tegenvaller 😭😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, houtje zei:

@Noor45 op het moment baal ik even heel erg en ben ook best angstig. Op verschillende plekjes op mijn litteken zitten ineens windjes waar gele pus uit komt. Dit zou veroorzaakt worden door hechtingen welke mijn lichaam aan het verwerken is/afstoten. Maar ben zo bang dat het grote ontstekingen worden waardoor ik hele lelijke littekens krijg. We blijven maar zoals geadviseerd is 2x per dag spoel en 15 minuten aan de lucht laten drogen. Echt weer een tegenvaller 😭😭

@houtje, die angst kan ik goed begrijpen! Het zit je nog niet mee. Wanneer moet je op controle komen, of mag je ook bellen als het niet vertrouwt?

Sterkte meis, erg naar voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Diana75 zei:

@houtje, die angst kan ik goed begrijpen! Het zit je nog niet mee. Wanneer moet je op controle komen, of mag je ook bellen als het niet vertrouwt?

Sterkte meis, erg naar voor je!

@diana45 Ik mag ook bellen als ik het niet vertrouw, maar voor nu moest ik blijven spoelen. 17 juni moet ik pas weer op controle, maar als de plekjes groter worden ga ik maar weer bellen. Op de foto is het ook nog rood door de irritatie van mijn bh.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Noor45 zei:

Hoi 😀. Dat is goed nieuws dat die plekken kleiner worden. Het voelt gek he die gevoelloze plekken. 
Ben jij nog lang moe geweest door de narcose ?

Als ik er met mijn vingers overheen ga voelt het wel gek ja maar verder heb ik er eigenlijk geen last van gelukkig.

Viel bij mij heel erg mee de nasleep van de narcose en bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, houtje zei:

@diana45 Ik mag ook bellen als ik het niet vertrouw, maar voor nu moest ik blijven spoelen. 17 juni moet ik pas weer op controle, maar als de plekjes groter worden ga ik maar weer bellen. Op de foto is het ook nog rood door de irritatie van mijn bh.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@houtje, ziet er idd wat onrustig uit. Komt er ook echt druppels uit, of zijn alleen de randen wat gelig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Marietjuh zei:

Als ik er met mijn vingers overheen ga voelt het wel gek ja maar verder heb ik er eigenlijk geen last van gelukkig.

Viel bij mij heel erg mee de nasleep van de narcose en bij jou?

@Marietjuh heb ik ook hoor, alleen gek gevoel als je het aanraakt. Ik voel me vandaag wat fitter, ben voor het eerst 24 uur zonder pijnstillers. Misschien was ik daar ook nog moe van. 
Pijn in m’n oksel is ook wel. Voel nu weer iets op een andere plek op m’n borst, maar dat zal allemaal wel oké zijn. Ze worden steeds zachter. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, houtje zei:

@Noor45 op het moment baal ik even heel erg en ben ook best angstig. Op verschillende plekjes op mijn litteken zitten ineens windjes waar gele pus uit komt. Dit zou veroorzaakt worden door hechtingen welke mijn lichaam aan het verwerken is/afstoten. Maar ben zo bang dat het grote ontstekingen worden waardoor ik hele lelijke littekens krijg. We blijven maar zoals geadviseerd is 2x per dag spoel en 15 minuten aan de lucht laten drogen. Echt weer een tegenvaller 😭😭

@houtje kan me voorstellen dat je even erg baalt. Moeilijk om zorgen hierover los te laten. Bij twijfel altijd bellen met je kliniek hoor. Dikke knuffel. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Diana75 zei:

@Noor45, Ik ken dat dus ook. Goede dag en daarna soms een mindere. Zo ook net de nachten. Ik slaap met twee kussens, een dikke en dunne. Eerste keer was te plat, werd ik na twee uur wakker met pijn borstkas. Met een paar dagen ging dat beter qua pijn. 
Het blijft zoeken. 
Overdag vaak nog last als ik veel achter de pc heb gezeten met de muis kant. 
Dank je voor compliment van de foto!

Ii heb het uiteindelijk mijn kinderen niet verteld. Vond het erg lastig. Heb jongens en wist niet hoe ik het moest vertellen. 
Sta ook vaak achter de bar bij de voetbal kantine. Als mijn jongens dan opmerkingen zouden krijgen, dan hoeven ze er niet uit te kletsen omdat ze het niet weten. Slaat misschien nergens op, maar ja. 
Oo het werk daarentegen heb ik het nu wel tegen een paar collega’s gezegd. Ze vroegen hoe mijn vakantie was en vond het liegen erg vervelend. Merk dat het vooral voor mij taboe is en probeer het hiermee te doorbreken of zo iets!...haha..ik weet het ook allemaal niet...

@Diana75herken zoveel van jou, leuk. Het hoort er denk ik wel bij de ene dag is de andere niet. Pijntjes en moeheid verschillen in elk geval per dag.  Ben je je eerste werkweek goed doorgekomen? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Diana75 zei:

@houtje, ziet er idd wat onrustig uit. Komt er ook echt druppels uit, of zijn alleen de randen wat gelig?

@Noor45 Er komen geen druppels uit, echt alleen die randjes die je ziet die gelig zijn. Hopelijk gaat alles snel weer dicht en kan ik weer gaan genieten. Gister moest ik wel lachen toen ik mijn tanden aan het poetsen was, want gingen voor het eerst een heel klein beetje mee heen en weer 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, houtje zei:

@Noor45 Er komen geen druppels uit, echt alleen die randjes die je ziet die gelig zijn. Hopelijk gaat alles snel weer dicht en kan ik weer gaan genieten. Gister moest ik wel lachen toen ik mijn tanden aan het poetsen was, want gingen voor het eerst een heel klein beetje mee heen en weer 😁

Moest @Diana75 zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Noor45 zei:

@Diana75herken zoveel van jou, leuk. Het hoort er denk ik wel bij de ene dag is de andere niet. Pijntjes en moeheid verschillen in elk geval per dag.  Ben je je eerste werkweek goed doorgekomen? x

@Noor45, Eerste twee dagen waren het zwaarst qua moeheid en oksel. De derde dag moest ik extra werken door crisis en toen was ik echt kapot. 
Gisteren ging eigenlijkprima en vandaag lekker vrij. Ja, geloof wel dat ik in het werk ritme zit. Geeft iig lekker afleiding. 
En jij, hoe is het met jou gegaan?

Herken ook veel in jouw verhalen. Dan denk ik: Ooooh...zij heeft het ook, dan komt het vast goed! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, houtje zei:

Moest @Diana75 zijn

@houtje, Het is positief dat het alleen de randjes zijn en er geen pus uitkomt!

Hoop dat het snel dicht groeit. 
Als ik wandel voel ik ze ook wat bewegen en overdag met bh aan voelt het echt al wel eigen. Zonder bh is dat nog iets minder. Dan zijn het ietwat gekke, ongelijke ballen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Noor45 zei:

@Marietjuh heb ik ook hoor, alleen gek gevoel als je het aanraakt. Ik voel me vandaag wat fitter, ben voor het eerst 24 uur zonder pijnstillers. Misschien was ik daar ook nog moe van. 
Pijn in m’n oksel is ook wel. Voel nu weer iets op een andere plek op m’n borst, maar dat zal allemaal wel oké zijn. Ze worden steeds zachter. x

Jeeeej! Wat goed! Gaat eindelijk een beetje de goede kant op he :35: Kan idd zijn dat de pijnstillers met de moeheid te maken hadden. Die pijn in de oksel heb ik nooit gehad, lijkt me wel vervelend!

Fijn dat ze steeds zachter worden! Voor je het weet heb je prachtige meedeinende boobies!! :1bouncingboobs:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietjuh gaat zeker goed! En super fijn gevoel dat het nu meer aanvoelt als echte borsten. Straks ben ik net zo blij als jij 😄

 

@Diana75 ik vond het nog pittig werken deze week, en ik werk parttime, dus mag niet klagen. Merk wel dat het echt elke dag beter gaat. Ze worden steeds meer echte zachte borsten, zo fijn. Ik denk ook wel dat ik een weekje achter loop in m'n herstel, door de enorme zwelling en omdat ik grieperig ben geweest.

 

Fijn weekend!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, lisa1701 zei:

Hi @Noor45, hoe is het met je? xxx

Hi @lisa1701 dacht vanmorgen ook nog aan jou. Hoe gaat het met jou nu?

 

Ik had gisteren een betere dag, vanmorgen weer minder. Meer pijnlijke plekken en m’n litteken bloedde. Schrok me rot. Is nu weer dicht gelukkig. Wel even contact met de kliniek gehad. Fijn dat ze zo goed bereikbaar zijn en allemaal zo aardig. 
 

@houtje hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Noor45 zei:

Hi @lisa1701 dacht vanmorgen ook nog aan jou. Hoe gaat het met jou nu?

 

Ik had gisteren een betere dag, vanmorgen weer minder. Meer pijnlijke plekken en m’n litteken bloedde. Schrok me rot. Is nu weer dicht gelukkig. Wel even contact met de kliniek gehad. Fijn dat ze zo goed bereikbaar zijn en allemaal zo aardig. 
 

@houtje hoe gaat het met jou?

@Noor45het is hier even doorbijten met spoelen en aan de lucht drogen. Best wel een gedoe elke morgen, zeker als je alleen bent met drie kinderen. Vanmorgen maar bij ze op de bank gaan liggen om ze te laten drogen, waarbij ik vreemde gezichtjes zag en ze vroegen waarom ik met blote tieten op de bank lag. Mijn oudste van 6 is al zo lekker tactvol, vandaag waren we op visite en zit hij met hun zoontje te praten, hoor ik hem ineens zeggen dat zijn mama nieuwe tieten heeft 🤣

 

Maar verder irriteren vooral de littekens in de borstplooi door de bh die schuurt. Dus lopen nu maar weer met maandverband in mijn bh in de hoop dat het dan wat minder pijnlijk wordt.

 

Bij jou was het dan inderdaad ook wel schrikken dat het ineens bloede, maar fijn dat het alweer snel dicht is. Heb je verder geen last van je wonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@houtje haha, heerlijk toch, als je zoontje van 6 dat zegt. Ik wou dat er een minder taboe op was.

Dat lijkt me inderdaad een heel gedoe met 3 kinderen en dan spoelen en luchten. Maar ook lekker even met je borsten bloot, ik word echt gek van die bh. Ik irriteer me ook heel erg aan de randen van m'n bh. Ik heb een ander model besteld, hopelijk vallen de randen daar net anders.

Ik schrok me rot gisteren en baalde zo erg, ook omdat ik nog niet helemaal pijnvrij ben en ik juist blij was dat m'n littekens zo rustig waren. Gelukkig viel het mee en is het einde middag weer gestopt. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 wat balen zeg! Ik zou me ook rot schrikken!! Wat zeiden ze erover bij de kliniek? 
Welke bh heb je besteld? Ik irriteer me ook aan die randen. Ik heb wel steriele gaasjes tussen de bh en litteken gelegd zodat de rand niet op het litteken drukt. 
 

@houtje ik heb echt respect voor je hoe je het allemaal doet! Alleen met 3 kids, het huishouden gewoon door laten draaien en ondertussen een behoorlijk zwaar herstel! 
Heerlijke opmerking van je zoontje! Ik ben zelf zo’n flapuit dus iedereen in mijn omgeving weet onderhand dat ik nieuwe tieten heb en boeit me niks. Ik Ben blij dat ik eindelijk tieten heb 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Noor45 zei:

@houtje haha, heerlijk toch, als je zoontje van 6 dat zegt. Ik wou dat er een minder taboe op was.

Dat lijkt me inderdaad een heel gedoe met 3 kinderen en dan spoelen en luchten. Maar ook lekker even met je borsten bloot, ik word echt gek van die bh. Ik irriteer me ook heel erg aan de randen van m'n bh. Ik heb een ander model besteld, hopelijk vallen de randen daar net anders.

Ik schrok me rot gisteren en baalde zo erg, ook omdat ik nog niet helemaal pijnvrij ben en ik juist blij was dat m'n littekens zo rustig waren. Gelukkig viel het mee en is het einde middag weer gestopt. x

@Noor45 ik heb ook een andere in de kast liggen, die heb ik 2 weken geleden aan gehad en toen zat hij veel te strak terwijl het een E was. Vandaag wil ik hem weer proberen in de hoop dat hij nu beter zit want die irriteerde inderdaad niet aan de randen. 

 

Ik zou me ook rot schrikken, maar gelukkig stopte het weer snel. Hopelijk ben je ook snel pijn vrij!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Von5385 zei:

@Noor45 wat balen zeg! Ik zou me ook rot schrikken!! Wat zeiden ze erover bij de kliniek? 
Welke bh heb je besteld? Ik irriteer me ook aan die randen. Ik heb wel steriele gaasjes tussen de bh en litteken gelegd zodat de rand niet op het litteken drukt. 
 

@houtje ik heb echt respect voor je hoe je het allemaal doet! Alleen met 3 kids, het huishouden gewoon door laten draaien en ondertussen een behoorlijk zwaar herstel! 
Heerlijke opmerking van je zoontje! Ik ben zelf zo’n flapuit dus iedereen in mijn omgeving weet onderhand dat ik nieuwe tieten heb en boeit me niks. Ik Ben blij dat ik eindelijk tieten heb 🙃

@Von5385ik heb wel een man, maar die heeft wisselende diensten dus het is so.s wel creatief zijn met in bed leggen enzo. Voordat de jongste pas 1 is. Bij mij in mijn omgeving weet ook iedereen het, maar de kinderen onderling natuurlijk niet, waardoor dat mannetje niet wist wat hij hoorde haha. Naar de kinderen ben ik ook gewoon heel open erover geweest. Mijn dochter jaar eerste opmerking toen ze ze zag was. Mam, eerst hingen ze hier en nu zitten ze hier 🤣 In mijn omgeving is het gelukkig ook geen taboe en iedereen vind het juist heel goed dat ik het gedaan heb als ik me daardoor beter voel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 en @Von5385 ik heb de 2 andere bh's online besteld bij lipoelastic, geen idee of het wat is. Ze zijn niet goedkoop. Eentje is wat hoger, maar dacht misschien voor de nachten fijn, de ander is wat lager. Het lijkt me hoe dan ook fijn om de randen niet op dezelfde plek te hebben als de huidige 2 bh's die ik draag. Ik laat het jullie weten. Verwacht dat ze woensdag pas bezorgd worden. Eigenlijk zonde, want dan ben ik al weer 4 weken PO. Maar ik verwacht ze ook nog met sporten te blijven dragen en ik lees dat het na 6 weken ook nog fijn kan zijn of af en toe je bh s nachts aan te hebben.

Mijn litteken is gelukkig weer helemaal dicht en ziet er netjes uit. Pijn wordt minder, maar ik blijf  links een vervelend gevoel houden. Toch kan ik wel weer een stuk meer dan een week geleden, dus het gaat niet zo snel, maar wel de goede kant op.

Hoe is het met jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat fijn dat het litteken weer helemaal dicht is en het de goede kant op gaat. 🎉🎉


Ik denk niet dat het zonde is dat je nog 2 nieuwe bh’s hebt aangeschaft. Ik lees veel dat men het toch wel tot 8 weken nog draagt en idd voor het sporten kan het ook niet verkeerd zijn. Al kan ik daar niet over meepraten want het woord sporten komt niet echt in mijn woordenboek voor. 🙈. Heb er echt een hekel aan. Bij mij blijft het echt bij heel af en toe skeeleren en heel af en toe tennissen. En dat gaat voorlopig sowieso niet🙃
En skiën, maar ja... iets met covid... 😖

Ik ga nog steeds goed. Vandaag precies 3 weken geleden kwam ik rond deze tijd thuis met boobies! Vind de weken echt voorbij gevlogen. En ben de beginnende pijn ook echt alweer vergeten. 
Zelfs het slapen gaat steeds een beetje beter. Mijn rug lijkt een wapenstilstand te hebben ingevoerd. Hopelijk blijft dat zo! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.