Ga naar inhoud

Noor45 : 28 april 2021 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Noor45

 Ik kan niet meekijken in je album, maar ik hoor niets anders dat positieve berichten over het eindresultaat van jou. 
Ik ben de laatste jaren ook best gefixeerd geweest op het eindresultaat van mijn borstvergroting uit 2008. Ik vond er soms van alles van. Het hielp mij wel om terug te denken aan of te kijken naar hoe het was voor de operatie en dan werd ik daar wel rustig van, omdat ik absoluut  niet terug wilde naar die situatie.

Het kan echt een ding worden. En weet dat je er zelf echt anders tegen aan kijkt. Geloof de mensen die je complimenten geven.  De zwaartekracht gaat echt zijn werk wel doen. 
goed om te horen dat je hebt genoten van je vakantie en de vele jurkjes en bikini’s , dat is ontzettend leuk. Je vrouwelijk kunnen en mogen voelen..

 

@Marietjuhwat fijn om te horen dat het goed met je gaat. Ik wilde nog even in je album kijken, maar ik denk dat ik iets verkeerd doe? Ik kan hem niet inzien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2021 om 10:50, Noor45 zei:

 

 

 

 

Wat een leuke en lieve reacties! M'n borsten zijn natuurlijk ook hartstikke mooi geworden.

En tja, te klein, dat is natuurlijk ook niet echt zo, maar passend bij m'n lengte van 174 hadden ze wel iets groter mogen zijn. Maar dan waren ze ook weer zwaarder geworden en er staat nu al behoorlijk wat druk op m'n littekens.

En dan ben ik toch wel blij te lezen dat bij jullie de littekens ook nog wel zichtbaar zijn na een paar maanden.

Ik was inderdaad ontzettend bond en blauw, zeg maar gerust zwarte plekken. Is allemaal goed gekomen 🙂

M'n borsten worden nog altijd zachter en ronder.

@Lottje72 wat fijn dat het ook met jou goed gaat! En allemaal nog steeds herkenbaar he hoe wij het hele traject ervaren hebben.

@Von5385 dat is echt waar he... de maat is groter dan het lijkt. Maar denk ook dat we snel wennen en we soms even vergeten hoe klein ze waren.

@boob1234 wat snel dat je al na 4 weken overdag een normale bh mag dragen. Heb je al een mooie gevonden? Ben benieuwd naar een foto ☺️

@Jenster spannend..... volgende week!!

veel liefs x

Ik had online wat dingen besteld. Maar meeste paste niet goed, er zit zo veel verschil in pasvorm tussen de merken.Dus gisteren maar even naar Lincherie geweest omdat ik met spoed een bikini nodig had. In de uitverkoop een hele mooie van Aubade gekocht. Over een paar weekjes terug voor bh’s. Voor nu voor de zekerheid nog maar even de post-op en sport bh’s. Fijn weekend X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoii @Marietjuh , wat fijn dat dat het goed met je gaat en je nog steeds zo blij bent! Heb zoveel aan je gehad met jouw vier maanden voorsprong op mij!

 

@Fiertje jaaa je hebt ook helemaal gelijk. Dat weet ik ook echt wel. En ik ben ook echt wel tevreden en blij! Ik heb je foto gezien in een eerdere post. Spannend dat je voor een wissel gaat. Bij Laura Zaal zit je denk ik helemaal goed. Ik voeg je toe aan mijn album. Mag ik jou toegang tot jouw album of heb je die nog niet aangemaakt?

 

@boob1234 leuk dat je een bikini gekocht hebt bij Lincherie. Ik heb daar ook goed geslaagd voor lingerie. Ga je op vakantie omdat je met spoed een bikini nodig hebt :-)?

 

Fijn weekend allemaal. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Noor45 zei:

hoii @Marietjuh , wat fijn dat dat het goed met je gaat en je nog steeds zo blij bent! Heb zoveel aan je gehad met jouw vier maanden voorsprong op mij!

 

@Fiertje jaaa je hebt ook helemaal gelijk. Dat weet ik ook echt wel. En ik ben ook echt wel tevreden en blij! Ik heb je foto gezien in een eerdere post. Spannend dat je voor een wissel gaat. Bij Laura Zaal zit je denk ik helemaal goed. Ik voeg je toe aan mijn album. Mag ik jou toegang tot jouw album of heb je die nog niet aangemaakt?

 

@boob1234 leuk dat je een bikini gekocht hebt bij Lincherie. Ik heb daar ook goed geslaagd voor lingerie. Ga je op vakantie omdat je met spoed een bikini nodig hebt :-)?

 

Fijn weekend allemaal. x

Helaas geen vakantie, was het maar waar 😄 Maar wel gisteren strand en vandaag gevaren. Sowieso heerlijk even een beetje zomer nog, maar nu met nieuwe boobs wel extra leuk! Jij ook een fijn weekend! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-9-2021 om 23:55, Fiertje zei:

@Noor45

 Ik kan niet meekijken in je album, maar ik hoor niets anders dat positieve berichten over het eindresultaat van jou. 
Ik ben de laatste jaren ook best gefixeerd geweest op het eindresultaat van mijn borstvergroting uit 2008. Ik vond er soms van alles van. Het hielp mij wel om terug te denken aan of te kijken naar hoe het was voor de operatie en dan werd ik daar wel rustig van, omdat ik absoluut  niet terug wilde naar die situatie.

Het kan echt een ding worden. En weet dat je er zelf echt anders tegen aan kijkt. Geloof de mensen die je complimenten geven.  De zwaartekracht gaat echt zijn werk wel doen. 
goed om te horen dat je hebt genoten van je vakantie en de vele jurkjes en bikini’s , dat is ontzettend leuk. Je vrouwelijk kunnen en mogen voelen..

 

@Marietjuhwat fijn om te horen dat het goed met je gaat. Ik wilde nog even in je album kijken, maar ik denk dat ik iets verkeerd doe? Ik kan hem niet inzien 

Hoii.. ja ik heb al met al weinig te klagen gehad 😊

Je stond er nog wel bij maar heb je verwijderd en opnieuw toegevoegd.. hopelijk kom je er nu weer in.

Lees ik nou goed dat jij voor een wissel gaat bij dr. Zaal? Zij maakt ook prachtige borsten vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-9-2021 om 11:07, Noor45 zei:

hoii @Marietjuh , wat fijn dat dat het goed met je gaat en je nog steeds zo blij bent! Heb zoveel aan je gehad met jouw vier maanden voorsprong op mij!

 

@Fiertje jaaa je hebt ook helemaal gelijk. Dat weet ik ook echt wel. En ik ben ook echt wel tevreden en blij! Ik heb je foto gezien in een eerdere post. Spannend dat je voor een wissel gaat. Bij Laura Zaal zit je denk ik helemaal goed. Ik voeg je toe aan mijn album. Mag ik jou toegang tot jouw album of heb je die nog niet aangemaakt?

 

@boob1234 leuk dat je een bikini gekocht hebt bij Lincherie. Ik heb daar ook goed geslaagd voor lingerie. Ga je op vakantie omdat je met spoed een bikini nodig hebt :-)?

 

Fijn weekend allemaal. x

Jaaaa ben zo blij met ze.. zat laatst de foto's te bekijken van de borsten die ik als voorbeeld had maar vind mijn eigen borsten uiteindelijk de allermooiste 🥰

Fijn om te horen.. ik heb ook veel aan jou gehad, al liep ik een paar maanden op je voor!

Die bolling onderaan gaat bij jou ook echt nog goedkomen, is een kwestie van tijd maar ze zijn nu al prachtig! 😍

We vergeten snel hoe ze waren maar zat laatst te kijken naar foto's van ervoor en het verschil is toch wel meer als je denkt.. zou ze nu echt niet meer kunnen missen haha! Dikke 💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Marietjuh zei:

Hoii.. ja ik heb al met al weinig te klagen gehad 😊

Je stond er nog wel bij maar heb je verwijderd en opnieuw toegevoegd.. hopelijk kom je er nu weer in.

Lees ik nou goed dat jij voor een wissel gaat bij dr. Zaal? Zij maakt ook prachtige borsten vind ik.

@Marietjuh ik kan weer in je album. Dankjewel. Ik vind jou borsten echt heel mooi! Ja klopt 07 oktober krijg ik een prothese wissel bij dr Zaal. Heb er zin in 😀

Het is net zo spannend als de eerste keer vind ik.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-8-2021 om 14:01, Noor45 zei:

@Jenster @boob1234 @lisa1701 @Diana75 @Von5385 @Lottje72 @Marietjuh @houtje en iedereen die ik vergeten ben, hoe is het met jullie?

Het was voor mij even goed om een poosje wat minder hier te zijn, ben toch nog wel erg veel met m'n borsten bezig, zelfs nu na 4 maanden. Vind ze de ene keer ook mooier dan de andere keer.

Gelukkig kan ik alles weer, doe ook alles weer, heb totaal geen pijn meer. Vorige week m'n laatste controle gehad. Ik vind dat ik nog steeds een bolling aan de onderkant mis, ook al wordt dit wel steeds ronder, maar volume zit nog altijd meer bovenop. Hij zei dat dit nog wel gaat komen. Ik had weinig ruimte, het was geen lege borst die opgevuld is, dus het kost wat meer tijd. Helaas staat er hierdoor ook behoorlijk wat druk/spanning op de onderkant en dus op m'n littekens waardoor deze wat breder zijn geworden en nog altijd behoorlijk paars. Dat vond hij ook. De kleur zal wel wegtrekken, en het litteken is wel glad, maar hij kan eventueel een littekencorrectie doen als ik over een jaar niet tevreden ben.

Heb nog steeds een ander gevoel in m'n tepels, niet per se prettig, en ook een gevoelloosheid op bepaalde plekken op m'n borst. Ik hoop dat dit nog beter gaat worden. Zonder bh slapen vind ik nog altijd een onprettig gevoel, ik slaap daarom met een zachte katoenen bh aan.

De verwachting is dat het bij mij echt nog wat ronder gaat worden aan de onderkant en dat dit meer tijd nodig heeft. Ook moet ik er wat minder mee bezig zijn, dat zou mij wel rust geven.

Toch overheerst de blijdschap. Ik ben 2 weken op vakantie naar het buitenland geweest en heb genoten van m'n nieuwe borsten in heel veel verschillende bikini's ☺️en jurkjes! Zo fijn om borsten te hebben!

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat. En ik wil zeker @Jenster volgen, het gaat er snel aan komen nu.

Ik heb heel veel aan het contact met jullie via dit forum gehad. Dank jullie hiervoor. x

Hoi @noor45, idd leuk dat je nog aan me denkt. Maar het is bij jou verhaal net of ik het zelf geschreven heb. Ik vind de mijne ook de ene keer mooier dan de andere keer. De bolling zit bij mij ook vooral bor boven. Onder is het nog slap en leeg. Had gehoopt dat dit al meer gevuld zou zijn na 4 maanden. Hopelijk komt het idd nog. Mijn littekens lijken door het zakken van de implantaten ook steeds pijnlijker te worden omdat het strakker gaat staan. Met 6 maanden heb ik nog een controle hopelijk krijg ik dan ook te horen dat het allemaal nog goed komt en de onderkant gevuld gaat worden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-9-2021 om 20:23, Marietjuh zei:

Jaaaa ben zo blij met ze.. zat laatst de foto's te bekijken van de borsten die ik als voorbeeld had maar vind mijn eigen borsten uiteindelijk de allermooiste 🥰

Fijn om te horen.. ik heb ook veel aan jou gehad, al liep ik een paar maanden op je voor!

Die bolling onderaan gaat bij jou ook echt nog goedkomen, is een kwestie van tijd maar ze zijn nu al prachtig! 😍

We vergeten snel hoe ze waren maar zat laatst te kijken naar foto's van ervoor en het verschil is toch wel meer als je denkt.. zou ze nu echt niet meer kunnen missen haha! Dikke 💋

Zo leuk om te lezen! Hoe mooi is dat je jouw resultaat nog mooier vindt dan je van te voren op plaatjes had gezien!

En ja; het komt absoluut goed met die bolling aan de onderkant bij mij. Ik zie het zelfs gebeuren de afgelopen weken. Ze worden steeds zachter en ronder ipv puntig. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-9-2021 om 22:13, houtje zei:

Hoi @noor45, idd leuk dat je nog aan me denkt. Maar het is bij jou verhaal net of ik het zelf geschreven heb. Ik vind de mijne ook de ene keer mooier dan de andere keer. De bolling zit bij mij ook vooral bor boven. Onder is het nog slap en leeg. Had gehoopt dat dit al meer gevuld zou zijn na 4 maanden. Hopelijk komt het idd nog. Mijn littekens lijken door het zakken van de implantaten ook steeds pijnlijker te worden omdat het strakker gaat staan. Met 6 maanden heb ik nog een controle hopelijk krijg ik dan ook te horen dat het allemaal nog goed komt en de onderkant gevuld gaat worden.

 

 

@houtje hoi! Wat een herkenning bij ons allemaal nu we 4 maanden verder zijn! Ook wel een opluchting. Ik denk ook dat we nog wat meer geduld moeten hebben. Ik zie m'n borsten nog steeds veranderen. Gelukkig heb je nog een controle staan. Ben benieuwd wat er dan tegen je gezegd wordt over jouw littekens en bolling aan de onderkant. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...
Op 27-2-2021 om 19:32, Marietjuh zei:

Hi Noor! Wat goed dat je eindelijk voor jezelf de knoop hebt doorgehakt! 😃

Zoals je weet heb ik precies hetzelfde ondergaan, ook bij dr. van der Weij en had ook een niet echt hangende maar beetje lege 75B. Ik ben trouwens 165 en 59 kilo. Ben ook niet meer de jongste 😂 maar mijn huid was nog mooi dik en had ook gelukkig genoeg borstweefsel om voor de spier te plaatsen. Denk er hetzelfde over.. ik snij liever niet een spier door als dit niet nodig is en ben ook uiteindelijk superblij met het resultaat! Maandag alweer 8 weken!!

Ik moet zeggen dat ik niet echt randen voel.. misschien als ik echt flink ga drukken op bepaalde plekken maar dat doe ik liever niet. Als ik lig voel ik ze wel wat meer aan de bovenkant zitten zeg maar maar of dit met dual plane helemaal niet is, geen idee.

En ben nog geen 8 weken dus kan nog wel e.e.a. veranderen.

 

Het is echt superleuk om naartoe te leven en in de tussentijd hier een beetje mee te lezen en ervaring op te doen 🤗

 

 

Hoi! Ik ben ook een borstvergroting aan het overwegen en twijfel ook voor de spier of dual plane.. na 2 zwangerschappen lege borsten, geen volume meer bovenop en wel wat hangend... ben je nog steeds blij met je keuze? En zou ik eens mogen kijken bij je? 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.