Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Marietjuh Wat goed om te horen dat he goed is gegaan en dat je blij bent met het resultaat 😃

 

Zou ik in je album mogen kijken ? Ben erg benieuwd naar jouw resultaat. Ik heb vandaag besloten dat ik ga voor 300cc, anatomisch high projection. Vond de 350cc te groot en niet bij mij passen. Bij mij gaan ze dual plane geplaatst worden in combinatie met de benelli lift. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2021 om 23:33, Loessss zei:

Nou dat leest als een geslaagde sessie, fijn zeg! Hoop dat ik het ook zo mag ervaren!! 
zou ik mee mogen kijken bij je album? 

Klopt, ik ging uit van meer pijn maar valt me tot nu toe 100% mee gelukkig! :35:

 

Tuurlijk, ik zal je toevoegen. Heb nieuwe foto's gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2021 om 18:57, Fleur38 zei:

@Marietjuh Wat goed om te horen dat he goed is gegaan en dat je blij bent met het resultaat 😃

 

Zou ik in je album mogen kijken ? Ben erg benieuwd naar jouw resultaat. Ik heb vandaag besloten dat ik ga voor 300cc, anatomisch high projection. Vond de 350cc te groot en niet bij mij passen. Bij mij gaan ze dual plane geplaatst worden in combinatie met de benelli lift. 

Jaaa zeker! Ben blij dat het achter de rug is en dat het zo is meegevallen!

 

Oh spannend! Door wie wordt jij geopereerd?

Ik vind bij mijn figuur 300 cc ook een prima maat, groter zou teveel van het goede zijn haha!

Wanneer ben jij aan de beurt?

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, MiaMae zei:

Dank je @Marietjuh - ze zitten lekker veilig in de bh! 😃

 

Nog steeds geen zwelling? Smooth sailings ?? 

Haha zeker!

Ik heb nog een paar foto's toegevoegd.

De zwelling voel ik nu wel iets meer, vooral aan de onderkant. De bovenkant begint al zachter te worden maar echt pijn heb ik nog steeds niet gehad gelukkig!

Ik schrok wel toen ik ze voor het eerst zag, zo groot!! Maar ze zijn natuurlijk nog gezwollen dus dat trekt wel bij maar de vorm vind ik al heel mooi dus ben benieuwd hoe ze de komende weken gaan veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Jess_ zei:

6 weken pas☺️

Oké dus die van jou hebben er nog even geen zin in ☹️

Heb je de kliniek hier al over gesproken?

Zal vast nog wel zakken hoor.. ik weet niet hoe lang zoiets kan/mag duren.

 

Heel veel succes ermee en houd me op de hoogte, ben benieuwd als ze gaan zakken.. komt goed 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-1-2021 om 14:35, Flowerbloempje7 zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Wat fijn dat alles zo goed is gegaan zeg. Ik ben benieuwd Hoe ze er uit zien :)

 

Rustig aan doen he, ook al valt het mee met de pijntjes gelukkig. Maar niet teveel willen :)

 

 

Dankjewel!

Ja het is me echt meegevallen allemaal!

Heb nieuwe foto's toegevoegd. Vind ze er nu nog mega uitzien 🤣 maar ze zijn natuurlijk nog gezwollen.

 

Ja doe ik, dankjewel ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Marietjuh zei:

Jaaa zeker! Ben blij dat het achter de rug is en dat het zo is meegevallen!

 

Oh spannend! Door wie wordt jij geopereerd?

Ik vind bij mijn figuur 300 cc ook een prima maat, groter zou teveel van het goede zijn haha!

Wanneer ben jij aan de beurt?

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album :)

Fijn dat het allemaal meevalt bij je. En wat zien er al super mooi uit zeg ! Ik blijf je volgen, want ben super benieuwd naar het eindresultaat 😃 En die 300cc is echt een mooie maat die bij je postuur past.

 

Hier helaas een kink in de kabel 🥺 Ik zou 16-2 door dr Fortuin geopereerd worden, maar zal deze moeten verplaatsen.

Ik zit ineens sinds dinsdag in de medische molen (niks te maken met mn borsten) en zal spoedig geopereerd moeten worden. Ik wil wel goed hersteld zijn voor ik aan de borstvergroting begin, om infecties te voorkomen. Zou zonde zijn als het een negatieve invloed heeft op het resultaat.

 
Door langere wachttijd bij Velthuis heb ik 18-1 nog een afspraak staan bij dr Zaal. Heb goede verhalen over haar gehoord en ben wel benieuwd wat haar idee over mijn borsten is. Door de uitstel kan het zijn dat ik dan misschien wel voor haar kies als het goed voet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Marietjuh zei:

Haha zeker!

Ik heb nog een paar foto's toegevoegd.

De zwelling voel ik nu wel iets meer, vooral aan de onderkant. De bovenkant begint al zachter te worden maar echt pijn heb ik nog steeds niet gehad gelukkig!

Ik schrok wel toen ik ze voor het eerst zag, zo groot!! Maar ze zijn natuurlijk nog gezwollen dus dat trekt wel bij maar de vorm vind ik al heel mooi dus ben benieuwd hoe ze de komende weken gaan veranderen.

Ze worden echt al mooi 😊 

 

Nog een paar dagen voor ik mag, kan echt niet wachten 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Fleur38 zei:

Fijn dat het allemaal meevalt bij je. En wat zien er al super mooi uit zeg ! Ik blijf je volgen, want ben super benieuwd naar het eindresultaat 😃 En die 300cc is echt een mooie maat die bij je postuur past.

 

Hier helaas een kink in de kabel 🥺 Ik zou 16-2 door dr Fortuin geopereerd worden, maar zal deze moeten verplaatsen.

Ik zit ineens sinds dinsdag in de medische molen (niks te maken met mn borsten) en zal spoedig geopereerd moeten worden. Ik wil wel goed hersteld zijn voor ik aan de borstvergroting begin, om infecties te voorkomen. Zou zonde zijn als het een negatieve invloed heeft op het resultaat.

 
Door langere wachttijd bij Velthuis heb ik 18-1 nog een afspraak staan bij dr Zaal. Heb goede verhalen over haar gehoord en ben wel benieuwd wat haar idee over mijn borsten is. Door de uitstel kan het zijn dat ik dan misschien wel voor haar kies als het goed voet.

Dankjewel! 😘

 

Ik ben ook blij met de maat. Jij krijgt ook 300 cc toch? Wat is jouw voorsituatie?

 

Jeetje wat een pech zeg! 😢 Hopelijk niet iets al te ernstigs?

 

Ik twijfelde ook tussen dr. Zaal en dr. van der Weij. Zij maakt ook zulke mooie borsten!! 😍

Ben ook benieuwd hoe je afspraak gaat.

 

In ieder geval heel veel succes met je aankomende operatie. Hopelijk verloopt alles voorspoedig en kan je snel weer voor de boobs terecht! 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.