Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

10 uur geleden, Anns zei:

Hoi @Marietjuh , 

Ik wil je alvast veel succes wensen voor morgen !! En alvast een goed herstel voor na die tijd natuurlijk.

Heb / ga je ook een album maken ? En zo ja, zou ik ook toegang mogen ?

Groetje Anns.

 

8 uur geleden, MiaMae zei:

@MarietjuhJaaaa, heel veel succes! En als je het ok vindt, kijk ik straks ook graag mee met je foto's. Zou ik toegang mogen krijgen? 

 

Zet 'm op morgen!! 💪

 

7 uur geleden, Loessss zei:

Nou gelukkig kan je terecht, en is de pc niet ziek! 
moet je je vroeg melden? Nou veel succes sowieso! 

 

7 uur geleden, SiBre zei:

Heel veel succes morgen! Voor je t weet ben je weer lekker thuis met je nieuwe ‘vriendinnen’..😀

 

6 uur geleden, veel zei:

Succes en veel plezier morgen!!

 

3 uur geleden, FL_94 zei:

Succes morgen!!

 

3 uur geleden, BonnyBastian zei:

Succes morgen!!

 

2 uur geleden, Flowerbloempje7 zei:

Veel succes morgen!! 😘

 

2 uur geleden, Anniebooby zei:

Succes morgen! 😘

Dankjewel allemaal!! 😍

Vandaag beetje als een kip zonder kop in huis rondgelopen haha!

Ik ga nu proberen te slapen, is nog niet gelukt helaas. Vind het zoooo spannend!

 

Wordt vervolgd.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2021 om 14:13, Anns zei:

Hoi @Marietjuh , 

Ik wil je alvast veel succes wensen voor morgen !! En alvast een goed herstel voor na die tijd natuurlijk.

Heb / ga je ook een album maken ? En zo ja, zou ik ook toegang mogen ?

Groetje Anns.

 

Op 3-1-2021 om 16:17, MiaMae zei:

@MarietjuhJaaaa, heel veel succes! En als je het ok vindt, kijk ik straks ook graag mee met je foto's. Zou ik toegang mogen krijgen? 

 

Zet 'm op morgen!! 💪

 

Op 3-1-2021 om 17:19, Loessss zei:

Nou gelukkig kan je terecht, en is de pc niet ziek! 
moet je je vroeg melden? Nou veel succes sowieso! 

 

Op 3-1-2021 om 17:46, SiBre zei:

Heel veel succes morgen! Voor je t weet ben je weer lekker thuis met je nieuwe ‘vriendinnen’..😀

 

Op 3-1-2021 om 18:00, veel zei:

Succes en veel plezier morgen!!

 

Op 3-1-2021 om 21:25, FL_94 zei:

Succes morgen!!

 

Op 3-1-2021 om 21:22, BonnyBastian zei:

Succes morgen!!

 

Op 3-1-2021 om 22:01, Flowerbloempje7 zei:

Veel succes morgen!! 😘

 

Op 3-1-2021 om 22:11, Anniebooby zei:

Succes morgen! 😘

Dankjewel allemaal!! 😍

Vandaag beetje als een kip zonder kop in huis rondgelopen haha!

Ik ga nu proberen te slapen, is nog niet gelukt helaas. Vind het zoooo spannend!

 

Wordt vervolgd.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Marietjuh zei:

 

 

 

 

 

 

 

 

Dankjewel allemaal!! 😍

Vandaag beetje als een kip zonder kop in huis rondgelopen haha!

Ik ga nu proberen te slapen, is nog niet gelukt helaas. Vind het zoooo spannend!

 

Wordt vervolgd.. :D

huh je bent toch al geopereerd? Of nog steeds spannend hoe het wordt 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies!

 

Post hierboven ging niet helemaal goed haha!

 

Hier even een update!

Gisteren mocht ik mij om 9.45 uur melden bij Boerhaave en kreeg ik een mooi bed naast het raam.

Zag verder niemand op de kamer maar er was net iemand geopereerd, ook een bv en die werd na 10 minuten teruggebracht dus konden we nog ff kletsen.

 

Nadat ik het operatiegoed had aangetrokken kwam dr.van der Weij al vrij snel om alles nog even na te meten en af te tekenen.

Maak er maar iets moois van zei ik tegen hem, haha!

Nu ging het echt gebeuren en werd ik toch wel zenuwachtig!😬

Ik werd rond half 11 naar de OK gereden en daar nog even gezellig gekletst met de anesthesist en toen voelde ik de bekende warme prikkels door mijn lijf stromen en zei ik nog iets van.. ik voel dat ik zo vertrokken ben dus stop maar met praten 😂

 

Voor mijn gevoel werd ik 10 minuten later wakker met de verpleegkundige naast me. Ze stond al klaar met een spiegel om te kijken dus gelijk even gespiekt en wow wat waren ze al mooi, niet te groot en niet te klein, precies goed!!! :D

 

Kreeg lekker een boterham met kaas en die was zo weg!

Mijn vriend was al gebeld en stond buiten al te wachten dus gevraagd hoe lang ik nog moest blijven. Ik mocht naar de wc en aankleden en als ik me verder goed voelde kon ik gaan en het lukte zowaar om mezelf aan te kleden, zelfs mijn schoenen kreeg ik zonder hulp aan 💪

 

De pijn en ongemak vallen me tot nu toe 100% mee.Voel de protheses nog wel zitten bovenin maar verder geen pijn ofzo.

Alleen als ik een tijdje wat platter heb gelegen en daarna opsta lijkt het alsof er een klein olifantje op mijn borst drukt maar dat duurt even 30 seconden en dan trekt het weer weg.

 

Ben nu al zo blij met het resultaat, de maat is precies wat ik wilde dus ben zo benieuwd als het allemaal op zijn plek zakt!

 

Ik wil straks even proberen te douchen en zal dan nog een foto maken als het lukt.

 

Heb alvast foto's toegevoegd van vlak voor en vlak na de operatie.

 

@Anns @MiaMae ik heb jullie toegevoegd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb precies dezelfde kliniek bh. Zit wel fijn. Je hebt nu eerst nog een tijdje last van zwelling en daardoor kan hij wel strak aanvoelen. Ik heb later nog een grotere erbij gekocht op internet omdat ik vond dat hij teveel ''sneed'' en strak zat. Nu ben ik bijna 5 weken p.o. en de zwelling is nu wel weg en nu kan ik de kleinere maat ook weer gewoon aan.

 

Het ziet er met bh keurig uit !! Succes met je herstel verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Anns zei:

Hoi, ik heb precies dezelfde kliniek bh. Zit wel fijn. Je hebt nu eerst nog een tijdje last van zwelling en daardoor kan hij wel strak aanvoelen. Ik heb later nog een grotere erbij gekocht op internet omdat ik vond dat hij teveel ''sneed'' en strak zat. Nu ben ik bijna 5 weken p.o. en de zwelling is nu wel weg en nu kan ik de kleinere maat ook weer gewoon aan.

 

Het ziet er met bh keurig uit !! Succes met je herstel verder.

Hij zit zeker fijn! Ik moet zeggen dat ik nog niet heel veel last heb van zwelling of dat het tegen mijn hechtingen drukt dus hopelijk blijft het zo.

Ik heb ook alvast een witte bijbesteld ivm wassen enzo.

 

Dankjewel! :) Ik zal nog wat foto's zonder bh posten. Vanmiddag met douchen een paar gemaakt 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.