Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur terug, veel zei:

Dankjewel! Ja inderdaad, voor maandag al!! Ik ben dus eigenlijk nooit zenuwachtig voor dingen, maar nu toch best wel. Bij Velthuis krijg je ook fysiotherapie en dat ging bij mij niet helemaal goed, daarna werd mijn operatie verplaats (zou eerst 18-12 zijn), dus mijn vertrouwen in de kliniek was een klein beetje gedaald. Ookal waren het wel wat overmacht situaties. Daarnaast heb ik vandaag wat vervelend nieuws van mijn huisarts gekregen dus dat helpt ook niet helemaaal mee. Ik ben dan altijd zo panisch dat het tekens zijn dat ik het niet moet doen ofzo🤣 Maar we houden hoop en het is echt lopende band werk voor die artsen dus ik ga er lekker vanuit dat alles goed gaat komen!

Ben  jij al nerveus?

Ik heb af en toe momenten dat ik even de zenuwen krijg maar op zich gaat het nog wel.

Denk wel dat het nu met de dag spannender gaat worden!

Oké vervelend dat dat niet helemaal goed ging en je datum is opgeschoven, je leeft er zo naartoe en dan moet je ineens omschakelen.

Jeetje wat een pech zeg, het zit je niet mee maar dit moet je lekker voor jezelf doen en het is idd een operatie die zo vaak wordt uitgevoerd en Velthuis is een top kliniek dus gaat helemaal goed komen! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Anniebooby zei:

Heei marietjuh! 
 

even ook je verhaal gelezen hoor 😁 

 

ik mag 9 januari bij de Boerhaave kliniek bij pc van Hal. 
 

bij mij ook na 3 kids en aankomen met de zwangerschap en weer afvallen en nu veel sporten is er niks meer van over. Vroeger had ik een volle D en nu een A en een B 😩 

er wordt nu in de B borst 430 cc rond voor de spier en de A borst daar heeft ze pas protheses voor besteld om tijdens de operatie te kijken wat het mooiste is. 
 

toch sta ik ook nog op een lijstje dat als er iemand uitval dat ik nog eerder terecht kan. Want hoe eerder hoe beter voor m’n herstel. Ik ben Kapster en werk voor mezelf dus hoop de 19e weer te beginnen.. 

ook ik zie een beetje op tegen de tijd na de operatie. Maar alles voor de nieuwe boobs 😁 

 

groetjes! 

 

 

Haii 🤗

 

Dat is ook al lekker snel! Het aftellen is nu echt begonnen!

 

Heel herkenbaar! Voelde ze letterlijk, na mijn tweede borstvoeding te hebben gegeven, met de dag slinken 😟

 

Ja logisch, dan is hoe eerder hoe beter. Ik ga voor je duimen dat je eerder terecht kan! 🤞

Ik zie het meest op tegen dat ik voorlopig niet op mijn buik of zij kan slapen haha!

Inderdaad we zullen even door de ongemak heen moeten en daarna genieten van onze mooie nieuwe boobies!! :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Marietjuh said:

Ik heb af en toe momenten dat ik even de zenuwen krijg maar op zich gaat het nog wel.

Denk wel dat het nu met de dag spannender gaat worden!

Oké vervelend dat dat niet helemaal goed ging en je datum is opgeschoven, je leeft er zo naartoe en dan moet je ineens omschakelen.

Jeetje wat een pech zeg, het zit je niet mee maar dit moet je lekker voor jezelf doen en het is idd een operatie die zo vaak wordt uitgevoerd en Velthuis is een top kliniek dus gaat helemaal goed komen! :35:

Jaa precies, gaat vaker goed dan fout. Weet je al hoe laat je aan de beurt bent? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2020 om 12:11, Marietjuh zei:

Ik heb net een album aangemaakt met mijn voorsituatie en passessie.

Vind het best spannend om foto's van mezelf online te posten, vandaar de hartjes! 😂

@Jess_ @Flowerbloempje7 @FL_94 @BonnyBastian@Anns@SiBre@GlitterMermaid ik zal jullie alvast toevoegen! :)

Is toch ook te spannend!  Vond het ook "gek" om te plaatsen hoor.  Maar ik weet dat we door het plaatsen weer zo veel andere vrouwen helpen en het is gewoon leuk om naar de veranderingen te kijken.  

Jouw voorsituatie vind ik al heel mooi,  dus het zal prachtig worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Loessss zei:

Ben nog wel benieuwd naar het verhaal rondom verplaatsen bij jou. Heb het idee dat er qua planning het eea niet helemaal lekker loopt bij Boerhaave momenteel. Of we hebben alle drie gewoon pech. (Al hoewel het bij jou nu wel op geplande datum doorgaat) 

Marietjuh kon anders gewoon op onze plek toch. En zonder protheses werd het voor ons wat lastig op de ok. Kerst zat er tussen en dan natuurlijk het Corona verhaal. Ik vermoed dat door de kerst die van ons niet optijd waren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Marietjuh kon anders gewoon op onze plek toch. En zonder protheses werd het voor ons wat lastig op de ok. Kerst zat er tussen en dan natuurlijk het Corona verhaal. Ik vermoed dat door de kerst die van ons niet optijd waren 

Ja denk ook dat ze dachten die plekken mooi in te vullen. Maar had gewoon wat beter organisatie verwacht van zo’n grote kliniek denk ik.
Vond bij herplannen van mijn afspraak dat ik zelf ook best pittig moest zijn om uiteindelijk toch de 12e terecht te kunnen (terwijl ze dat zelf voorgesteld hadden). Heb daar altijd hekel aan, maar doe het wel als het moet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Loessss zei:

Ja denk ook dat ze dachten die plekken mooi in te vullen. Maar had gewoon wat beter organisatie verwacht van zo’n grote kliniek denk ik.
Vond bij herplannen van mijn afspraak dat ik zelf ook best pittig moest zijn om uiteindelijk toch de 12e terecht te kunnen (terwijl ze dat zelf voorgesteld hadden). Heb daar altijd hekel aan, maar doe het wel als het moet. 

Dat snap ik maar als je natuurlijk eerst zeg dat het niet gaat dat je even moet kijken hoe en wat snap ik ook dat ze het verder gaan opvullen. 
 

maar super fijn dat je toch dan terecht  kan toch. Wie weet zien we elkaar nog wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Jess_ zei:

Is toch ook te spannend!  Vond het ook "gek" om te plaatsen hoor.  Maar ik weet dat we door het plaatsen weer zo veel andere vrouwen helpen en het is gewoon leuk om naar de veranderingen te kijken.  

Jouw voorsituatie vind ik al heel mooi,  dus het zal prachtig worden!

Jaaaa morgen om deze tijd lig ik op de operatietafel!! 😯

Daarom! Ik heb ook heel veel gehad aan jullie foto's maar blijft toch spannend om jezelf online letterlijk "bloot" te geven, haha!

Lief, dankjewel! 😘

 

Hoe gaat het nu met jou? Zijn ze al meer naar beneden gezakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Loessss zei:

Ben nog wel benieuwd naar het verhaal rondom verplaatsen bij jou. Heb het idee dat er qua planning het eea niet helemaal lekker loopt bij Boerhaave momenteel. Of we hebben alle drie gewoon pech. (Al hoewel het bij jou nu wel op geplande datum doorgaat) 

Wat nou de reden is geweest dat ze wilde verplaatsen weet ik dus niet. Was allang blij dat ik toch morgen gewoon terecht kan! 

Als ik niet had tegen gestrubbeld had ik waarschijnlijk moeten verzetten maar nadat ik had uitgelegd hoe lastig het voor mij is om vrij te nemen en dat deze afspraak al begin oktober was ingepland om die reden hebben ze me toch op die datum gelaten.

Klopt, de planning loopt daar niet helemaal lekker, denk door combinatie van de feestdagen, corona en sommige implantaten die niet op tijd geleverd waren.

Is de pc nou ziek of essentiële zaken zijn er dan niet op tijd snap ik het maar er werd geen reden gegeven dus vandaar dat ik zoiets had van, hoezo, waarom dan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Marietjuh zei:

Wat nou de reden is geweest dat ze wilde verplaatsen weet ik dus niet. Was allang blij dat ik toch morgen gewoon terecht kan! 

Als ik niet had tegen gestrubbeld had ik waarschijnlijk moeten verzetten maar nadat ik had uitgelegd hoe lastig het voor mij is om vrij te nemen en dat deze afspraak al begin oktober was ingepland om die reden hebben ze me toch op die datum gelaten.

Klopt, de planning loopt daar niet helemaal lekker, denk door combinatie van de feestdagen, corona en sommige implantaten die niet op tijd geleverd waren.

Is de pc nou ziek of essentiële zaken zijn er dan niet op tijd snap ik het maar er werd geen reden gegeven dus vandaar dat ik zoiets had van, hoezo, waarom dan??

Nou gelukkig kan je terecht, en is de pc niet ziek! 
moet je je vroeg melden? Nou veel succes sowieso! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Marietjuh zei:

Jaaaa morgen om deze tijd lig ik op de operatietafel!! 😯

Daarom! Ik heb ook heel veel gehad aan jullie foto's maar blijft toch spannend om jezelf online letterlijk "bloot" te geven, haha!

Lief, dankjewel! 😘

 

Hoe gaat het nu met jou? Zijn ze al meer naar beneden gezakt?

De mijne zijn stront eigenwijs en willen nog niet zakken 🙈🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.