Ga naar inhoud

Marietjuh : 4 januari 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Marietjuh zei:

Draag jij nog je po bh? Haha ja ik kan nu ook op mijn rug in slaap vallen, nooit gedacht dat ik daar aan zou kunnen wennen maar zo zie je maar 😅

Mijn onderste arm doe ik trouwens onder mijn kussen, ging vannacht ook weer goed, succes gaat vast lukken! 

Ja die draag ik nog steeds. Heb wel via internet nu totaal 4 bh's gekocht maar 2 daarvan gaan retour en 1 twijfelgeval in 1 blijver. Wel erg lastig hoor dat je niet kunt passen in de winkel ! Ik zit ook met 2 maten en kan niet 'kiezen' welke het moet worden, maar voor hetzelfde geldt moet ik een omtrek groter of kleiner nemen, maar hoeveel bh's moet ik dan wel niet bestellen 😅

Jij dan ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Anns zei:

Ja die draag ik nog steeds. Heb wel via internet nu totaal 4 bh's gekocht maar 2 daarvan gaan retour en 1 twijfelgeval in 1 blijver. Wel erg lastig hoor dat je niet kunt passen in de winkel ! Ik zit ook met 2 maten en kan niet 'kiezen' welke het moet worden, maar voor hetzelfde geldt moet ik een omtrek groter of kleiner nemen, maar hoeveel bh's moet ik dan wel niet bestellen 😅

Jij dan ??

@AnnsOp welke maat ben jij nou uitgekomen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Anns zei:

Ja die draag ik nog steeds. Heb wel via internet nu totaal 4 bh's gekocht maar 2 daarvan gaan retour en 1 twijfelgeval in 1 blijver. Wel erg lastig hoor dat je niet kunt passen in de winkel ! Ik zit ook met 2 maten en kan niet 'kiezen' welke het moet worden, maar voor hetzelfde geldt moet ik een omtrek groter of kleiner nemen, maar hoeveel bh's moet ik dan wel niet bestellen 😅

Jij dan ??

Ook 's nachts? Ik heb ook al een paar kanten bh's zonder beugel besteld maar heb ze nog niet gepast haha!

Klopt, dat is ook wel vervelend maar je kan bij bepaalde webshops verschillende maten bestellen en die niet goed zijn kun je dan gratis retourneren.

Ik ben net 2 weken po dus ik draag nu alleen nog die van Boerhaave, zit wel fijn moet ik zeggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BonnyBastian zei:

@AnnsOp welke maat ben jij nou uitgekomen 😊

Hoi, ik heb eerst twee van 75E besteld, waarvan ik 1 heb gehouden en 1 retour omdat ik dacht dat hij iets te groot was bij het stukje tussen de borsten, daar sloot hij niet mooi aan en later heb ik twee van 75 D besteld, waarvan 1 zonder beugel, dus flexibeler is en die past redelijk goed en de andere was weer te klein (met beugel). Dus erg lastig als je niet allerlei modellen en maten en omvang maten kunt proberen in de winkel. Het liefst zou ik er 100 passen en dan kiezen welke merken en maten en modellen ik het mooiste vind. Maaaaar ja, dat gaat nu niet.

Maar ik kom van een lege b, dus ben erg tevreden hiermee ! 

Ik moet wel zeggen dat het erg snel went hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Marietjuh zei:

Ook 's nachts? Ik heb ook al een paar kanten bh's zonder beugel besteld maar heb ze nog niet gepast haha!

Klopt, dat is ook wel vervelend maar je kan bij bepaalde webshops verschillende maten bestellen en die niet goed zijn kun je dan gratis retourneren.

Ik ben net 2 weken po dus ik draag nu alleen nog die van Boerhaave, zit wel fijn moet ik zeggen :)

's nachts draag ik een andere als overdag. Maar soms ook niet hoor. 's nachts draag ik graag de Lipoelastic, die zit ook erg fijn. Die heb ik zelf later via internet erbij besteld. Heeft niet echt een cupmaat, dus ook flexibel en houd de boel ook mooi bij elkaar.

Vanaf het begin mocht ik van mijn pc zelf beslissen of ik de bh aan wilde, zowel overdag als 's nachts, dus heb toen ook soms niks gedaan. Maar dat voelt toch wel erg 'vrij' met bepaalde bewegingen of iets voorover buigen bijvoorbeeld. Dat voelde niet altijd goed, dus draag liever wel iets. Maar mijn pc is volgens mij een van de weinigen die dat advies gaf, ik lees hier veel andere adviezen overal. Best vreemd dat er zoveel verschil in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Anns zei:

's nachts draag ik een andere als overdag. Maar soms ook niet hoor. 's nachts draag ik graag de Lipoelastic, die zit ook erg fijn. Die heb ik zelf later via internet erbij besteld. Heeft niet echt een cupmaat, dus ook flexibel en houd de boel ook mooi bij elkaar.

Vanaf het begin mocht ik van mijn pc zelf beslissen of ik de bh aan wilde, zowel overdag als 's nachts, dus heb toen ook soms niks gedaan. Maar dat voelt toch wel erg 'vrij' met bepaalde bewegingen of iets voorover buigen bijvoorbeeld. Dat voelde niet altijd goed, dus draag liever wel iets. Maar mijn pc is volgens mij een van de weinigen die dat advies gaf, ik lees hier veel andere adviezen overal. Best vreemd dat er zoveel verschil in zit.

Die lipoelastic is echt fijn. Die heb ik ook. Ik ben ook erg benieuwd waar ik op uit ga komen 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Anns zei:

's nachts draag ik een andere als overdag. Maar soms ook niet hoor. 's nachts draag ik graag de Lipoelastic, die zit ook erg fijn. Die heb ik zelf later via internet erbij besteld. Heeft niet echt een cupmaat, dus ook flexibel en houd de boel ook mooi bij elkaar.

Vanaf het begin mocht ik van mijn pc zelf beslissen of ik de bh aan wilde, zowel overdag als 's nachts, dus heb toen ook soms niks gedaan. Maar dat voelt toch wel erg 'vrij' met bepaalde bewegingen of iets voorover buigen bijvoorbeeld. Dat voelde niet altijd goed, dus draag liever wel iets. Maar mijn pc is volgens mij een van de weinigen die dat advies gaf, ik lees hier veel andere adviezen overal. Best vreemd dat er zoveel verschil in zit.

Oké die ken ik niet maar je slaapt soms dus ook zonder? Hoe gaat dat?

Ik vind het nu ook nog een fijn idee dat ze bij elkaar worden gehouden haha!

Das zeker apart dat jij zelf mocht beslissen van je pc. Je hoort vaak andere adviezen.. ik heb ook niet hoeven masseren ofzo en dat lees ik ook regelmatig. Denk gewoon op je gevoel vertrouwen als het nog niet goed voelt, niet doen! 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Marietjuh zei:

Oké die ken ik niet maar je slaapt soms dus ook zonder? Hoe gaat dat?

Ik vind het nu ook nog een fijn idee dat ze bij elkaar worden gehouden haha!

Das zeker apart dat jij zelf mocht beslissen van je pc. Je hoort vaak andere adviezen.. ik heb ook niet hoeven masseren ofzo en dat lees ik ook regelmatig. Denk gewoon op je gevoel vertrouwen als het nog niet goed voelt, niet doen! 😉

Ja de eerste tijd vooral, omdat alles toen 'zeer' deed. Dat mocht van de chirurg ook, anders deed ik het niet.

Maar nu toch weer met, met de lipoelastic voel je toch de bh niet zoveel, dus dat gaat prima. En is van katoen volgens mij, dus ademt ook lekkerder als die andere.

Masseren heb ik ook niets van gehoord, lijkt me ook niet fijn trouwens en gevoelig.

Vooral mijn tepels zijn erg gevoelig, terwijl ik dat voorheen juist helemaal niet had. Heb jij dat ook ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Anns zei:

Ja de eerste tijd vooral, omdat alles toen 'zeer' deed. Dat mocht van de chirurg ook, anders deed ik het niet.

Maar nu toch weer met, met de lipoelastic voel je toch de bh niet zoveel, dus dat gaat prima. En is van katoen volgens mij, dus ademt ook lekkerder als die andere.

Masseren heb ik ook niets van gehoord, lijkt me ook niet fijn trouwens en gevoelig.

Vooral mijn tepels zijn erg gevoelig, terwijl ik dat voorheen juist helemaal niet had. Heb jij dat ook ?

Welke bh is dat precies die lipoelastic? Heb namelijk op de site gekeken maar zag zoveel bh's en geneen die lipoelastic heet.

Wil 'm misschien ook bestellen voor na de 6 weken.

Jaaaa die gevoelige tepels heb ik ook!! Met afdrogen en bh aandoen moet ik zo voorzichtig zijn 😂

Bij mij is de onderpool van mijn borsten nog helemaal verdoofd, heb jij dat ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Marietjuh zei:

Welke bh is dat precies die lipoelastic? Heb namelijk op de site gekeken maar zag zoveel bh's en geneen die lipoelastic heet.

Wil 'm misschien ook bestellen voor na de 6 weken.

Jaaaa die gevoelige tepels heb ik ook!! Met afdrogen en bh aandoen moet ik zo voorzichtig zijn 😂

Bij mij is de onderpool van mijn borsten nog helemaal verdoofd, heb jij dat ook? 

Ik heb deze 2. Super fijn en mag je nu ook al aan van boerhaave 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Marietjuh zei:

Welke bh is dat precies die lipoelastic? Heb namelijk op de site gekeken maar zag zoveel bh's en geneen die lipoelastic heet.

Wil 'm misschien ook bestellen voor na de 6 weken.

Jaaaa die gevoelige tepels heb ik ook!! Met afdrogen en bh aandoen moet ik zo voorzichtig zijn 😂

Bij mij is de onderpool van mijn borsten nog helemaal verdoofd, heb jij dat ook? 

Die hierboven staan die Bonnie noemt, die heb ik ook. Erg fijn.

Ja gevoelige tepels is wel vervelend. Vooral als je het niet gewend bent.

Wat jij zegt in de onderkant verdoofd, dat herken ik zeker. Ik doe geregeld ff testen of het gevoel al verbeterd, maar kan nog wel even duren als je hier op het forum zoekt. Geduld .... lees je ook overal 😆, maar dat hebben wij liever niet hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Anns zei:

Die hierboven staan die Bonnie noemt, die heb ik ook. Erg fijn.

Ja gevoelige tepels is wel vervelend. Vooral als je het niet gewend bent.

Wat jij zegt in de onderkant verdoofd, dat herken ik zeker. Ik doe geregeld ff testen of het gevoel al verbeterd, maar kan nog wel even duren als je hier op het forum zoekt. Geduld .... lees je ook overal 😆, maar dat hebben wij liever niet hihi

Denk dat ik ook de active ga bestellen, die kan gewoon onder een shirt gedragen worden omdat die idd lager is.

Zeker vervelend maar ik merk wel sinds gisteren dat ze ietsiepietsie minder gevoelig zijn.

Oké ja ik vind het zo'n apart gevoel onderaan.. ik test ook steeds met mijn vinger ga ik dan van boven naar onder maar het blijft gevoelloos dus we zullen inderdaad nog even geduld moeten hebben..helaas! 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2021 om 18:48, Marietjuh zei:

Denk dat ik ook de active ga bestellen, die kan gewoon onder een shirt gedragen worden omdat die idd lager is.

Zeker vervelend maar ik merk wel sinds gisteren dat ze ietsiepietsie minder gevoelig zijn.

Oké ja ik vind het zo'n apart gevoel onderaan.. ik test ook steeds met mijn vinger ga ik dan van boven naar onder maar het blijft gevoelloos dus we zullen inderdaad nog even geduld moeten hebben..helaas! 😂

Zou ik ook even mogen spieken in je album? 

Heb vandaag anatomische protheses voor de spier gekregen, dus ben reuzebenieuwd naar jouw herstel en vorderingen! 😊

 

Geef maar een seintje als je ook graag toegang krijgt tot mijn foto's (die ik nog moet toevoegen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-1-2021 om 23:21, Amaryllis zei:

Zou ik ook even mogen spieken in je album? 

Heb vandaag anatomische protheses voor de spier gekregen, dus ben reuzebenieuwd naar jouw herstel en vorderingen! 😊

 

Geef maar een seintje als je ook graag toegang krijgt tot mijn foto's (die ik nog moet toevoegen 😁

 

Ja natuurlijk.. ik zal je toegang geven :6:

Oh spannend en hoe gaat het nu met je en heb je ze al kunnen bekijken? :1bouncingboobs:

Je leuk! Ben benieuwd hoe ze zijn geworden! Ik zal dit weekend ook weer nieuwe foto's plaatsen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen ben ik alweer 3 weken po en gaat eigenlijk hartstikke goed :D

Ze beginnen steeds meer eigen te voelen.. heb geen pijntjes meer, voel ze ook niet meer de hele dag zitten en ben zo blij hoe ze zijn geworden! 😍

Slapen op mijn zij gaat ook supergoed.. had niet verwacht dat dat al zo snel zou lukken!

Had met 300 cc eigenlijk iets kleiner verwacht afgaande op de voor en na foto's van de kliniek maar ik ben inmiddels zo aan ze gewend en vind ze nu mooi bij me passen.

 

Ik heb net nieuwe foto's geüpload :6: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Marietjuh said:

Morgen ben ik alweer 3 weken po en gaat eigenlijk hartstikke goed :D

Ze beginnen steeds meer eigen te voelen.. heb geen pijntjes meer, voel ze ook niet meer de hele dag zitten en ben zo blij hoe ze zijn geworden! 😍

Slapen op mijn zij gaat ook supergoed.. had niet verwacht dat dat al zo snel zou lukken!

Had met 300 cc eigenlijk iets kleiner verwacht afgaande op de voor en na foto's van de kliniek maar ik ben inmiddels zo aan ze gewend en vind ze nu mooi bij me passen.

 

Ik heb net nieuwe foto's geüpload :6: 

Ze zien er mooi uit! Heel natuurlijk. Fijn dat je al op je zij slaapt. Ik heb het gisteravond geprobeerd, maar wordt er toch zenuwachtig van hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, veel zei:

Ze zien er mooi uit! Heel natuurlijk. Fijn dat je al op je zij slaapt. Ik heb het gisteravond geprobeerd, maar wordt er toch zenuwachtig van hahah

Thanx! 😘

Ja echt blij mee 😊 maar als het nog niet goed voelt, niet doen.. hoeveel weken po ben jij ook alweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Marietjuh zei:

Morgen ben ik alweer 3 weken po en gaat eigenlijk hartstikke goed :D

Ze beginnen steeds meer eigen te voelen.. heb geen pijntjes meer, voel ze ook niet meer de hele dag zitten en ben zo blij hoe ze zijn geworden! 😍

Slapen op mijn zij gaat ook supergoed.. had niet verwacht dat dat al zo snel zou lukken!

Had met 300 cc eigenlijk iets kleiner verwacht afgaande op de voor en na foto's van de kliniek maar ik ben inmiddels zo aan ze gewend en vind ze nu mooi bij me passen.

 

Ik heb net nieuwe foto's geüpload :6: 

Zo mooi al zeg, al een heel natuurlijke vorm! Maar vond ze eigenlijk van dag 1al heel natuurlijk eruit zijn. 

 

Morgen ben ik 4 dagen po en ga dan ook eens foto's in mijn album zetten, tot nu toe geen fut voor gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Amaryllis zei:

Zo mooi al zeg, al een heel natuurlijke vorm! Maar vond ze eigenlijk van dag 1al heel natuurlijk eruit zijn. 

 

Morgen ben ik 4 dagen po en ga dan ook eens foto's in mijn album zetten, tot nu toe geen fut voor gehad. 

 

21 minuten geleden, Amaryllis zei:

Zo mooi al zeg, al een heel natuurlijke vorm! Maar vond ze eigenlijk van dag 1al heel natuurlijk eruit zijn. 

 

Morgen ben ik 4 dagen po en ga dan ook eens foto's in mijn album zetten, tot nu toe geen fut voor gehad. 

Lief dankjewel!! 😘

Hoe gaat het met jou? Lukt het slapen een beetje? Ik kijk graag mee als je foto's hebt geplaatst.

 

Succes met herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, veel zei:

Snap ik! Ik ben 2 dagen na jou geopereerd, dus ben woensdag 3 weken PO.

Oké dus in principe mag het wel, volgens mij pc althans maar zit net bij jou te kijken en jij hebt ze dual plane geplaatst dus zou kunnen dat het daar aan ligt 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.