Ga naar inhoud

Boobcar : 5 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Goow zei:

Heel veel succes! 😀😀😀

 

1 uur terug, newboob zei:

Bijna is het zo ver! Heel veel succes morgen, hoop dat je nog een beetje kan slapen. 

58 minuten geleden, Willsx zei:

@Boobcar Jaaaaa bijna mag je!!

heeeel erg veel succes gewenst morgen! Lekker op je af laten komen, komt helemaal goed! 

2 uur geleden, CB88 zei:

Succes!!!!!!

 

1 uur geleden, Kenna zei:

Heel veel succes morgen en ik ben heel benieuwd naar je verhaal! 🤗 

Bedankt allemaal!!! Ik ga zo douchen en lekker mijn bedje in en de nacht komt helemaal goed, daar ben ik niet bang voor ook het nuchter blijven niet kwa eten maar wel kwa drinken.... maar ook dat gaat vast goed komen 🙂  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kort berichtje van mij 😉 morgen zal ik een verslag maken. ik ben net thuis alles is super goed gegaan en alles valt  me echt 100% mee 😃 ik ben wel erg moe van de narcose dus lig nu al lekker in mijn bedje, morgen weer een dag 😉

 

Lieve meiden bedankt voor jullie berichtjes! 

Oja ik heb nog een foto toegevoegd aan mijn album. (Welliswaar met bh aan maar goed beter iets dan niets 🤗🤣)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobcar zei:

Even een kort berichtje van mij 😉 morgen zal ik een verslag maken. ik ben net thuis alles is super goed gegaan en alles valt  me echt 100% mee 😃 ik ben wel erg moe van de narcose dus lig nu al lekker in mijn bedje, morgen weer een dag 😉

 

Lieve meiden bedankt voor jullie berichtjes! 

Oja ik heb nog een foto toegevoegd aan mijn album. (Welliswaar met bh aan maar goed beter iets dan niets 🤗🤣)

Wat goed om te horen dat alles is meegevallen. Heb je foto’s net bekeken echt mooi 🤩 

Op naar een goed herstel 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobcar zei:

Even een kort berichtje van mij 😉 morgen zal ik een verslag maken. ik ben net thuis alles is super goed gegaan en alles valt  me echt 100% mee 😃 ik ben wel erg moe van de narcose dus lig nu al lekker in mijn bedje, morgen weer een dag 😉

 

Lieve meiden bedankt voor jullie berichtjes! 

Oja ik heb nog een foto toegevoegd aan mijn album. (Welliswaar met bh aan maar goed beter iets dan niets 🤗🤣)

Oh goed om te lezen! Ben benieuwd hoe je je morgen voelt. Ik lees graag mee.  Zit ik ook in je fotoalbum mogen kijken?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier mij  verslag lieve dames. Ik kan niet anders dan positief zijn gelukkig 😃👌 heb een heerlijke dag gehad al zeg ik het zelf 😃

 

Gisteren om 13 uur moest ik me melden in de kliniek. Ik heb lekker uit kunnen slapen na een goede nacht en om 9 uur kwam ik mijn bed uit. It's boobie :tatice_04: time!!!!!! Heb lekker mijn bed nog verschoond en gewassen, beneden nog gestofzuigd, alle spullen gepakt en omdat ik hier een aantal verhalen had gelezen over later op de middag geopereerd worden dat het dan nog al eens kon uitlopen had ik voor 2 uur films en series gedownload om 12 uur reden wij naar Amsterdam. Om 12.50 uur kwam we daar aan manlief een kus in de auto gegeven en toen ben ik naar binnen gegaan. Formulieren ingevuld en toen werd ik opgehaald. Kreeg het schattige en charmante schortje aan en mutsje op en plastic schoentjes aan. Het liep ietsje uit zei ze dus ik had zo iets, mooi! Ga ik lekker fimp kijken, ze moest er wel om lachen dat ik zo reageerde. Ik zette een film aan en toen ik net 5 minuten aan het kijken was stond dr vd weij al voor m'n neus, shit dacht ik hahahaha 🤣 

 

Daar kwam hij met zijn rolmaat en stift  👌 super secuur ging hij aftekenen. De anesthesioloog was er ook al dus toen dr vd weij klaar was werd ik gelijk mee genomen, wacht even riep ik even mijn man appen hahaha. Aangekomen op de ok ging het voor mijn gevoel iets minder relaxt. Arme jongen die mij ging prikken. Er waren allemaal "oudere" anesthesisten en een wat jongere. Hij moest het werk doen hahaha hij begon een beetje te hakkelen en toen ik hem vertelde dat ik heel lastig te prikken was en dat ik volgens andere anesthesisten een olifantenhuid heb zei hij, nou.... dat zal wel mee vallen haha. Komt vast goed. Succes zei ik! Nou zei die je maakt het wel spannend voor me haha al die mannen lachen. Hij begon positief, o wat heb je mooie duidelijke vaten en de 1e kee prikken 🙈 opsturen er naast, ja je hebt wel een dikke huid zeg hahaha ja duh dat vertelde ik je net. Je merkte aan hem dat hij klein beetje nerveus was en dat ik hem een klein beetje zijn eer had aangetast haha ik moest er om lachen maar hij niet. 2e keer prikken zat hij gelukkig wel goed maar ik denk dat de beste jongen er een klein beetje klaar mee was want op een gegeven moment spoot hij er dus vloeistof in en dat voelde ik wel en toen vroeg ik is dit al de narcose? Ja werd er toen gezegd het kan wat koud aanvoelen.... daarna werd het slaapmiddel in gespoten en toen pas begon er een ander iets te zeggen in de trend van: zoek maar een mooie droom uit. Maar toen was ik al weg merkte ik. 

 

Na een uur zat het er op en toen ik op de ok wakker werd voelde ik dat ze de tube uit mijn keel haalde en dat ze vroegen of ik op het andere bed wilde gaan liggen. Was nog helemaal duf maar gelukkig niet misselijk! Toen naar de uitslaapkamer en daar was ook weer een hele lieve verpleegkundige die bij me bleef. Lekker 3 beschuitjes op en wat thee oja en ik kreeg extra medicijnen voor een enorm scheurende pijn. (Na het medicijn gelukkig geen last mee van gehad) toen naar de gewone kamer gebracht daar hebben ze mijn man gebeld dat ik rond 17 uur a 17.30 uur naar huis mocht. Ik viel echter in slaap en mijn man was in de auto blijven zitten hahaha dus uiteindelijk kwam ik pas rond 17.30 uur naar buiten. Rond 18.30 uur was ik geloof ik thuis. 

 

Alles is me zo ontzettend meegevallen! Ook kwa pijn! Ben tot nu toe erg tevreden. Heb net even heel kort gedoucht dat was wel wat pijnlijk zonder bh maar nu weer lekker aan. Ik heb ook nog foto's gemaakt voor het douchen maar ze zitten wel hoog zeg en mijn huid staat ook nog flink strak zag ik hahaha maar goed het zal allemaal goed komen. 

 

Bedankt weer allemaal voor het meelezen en lieve berichtjes! 🥰

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.