Ga naar inhoud

Boobcar : 5 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Boobcar zei:

Precies! Ik had het liefst deze week al gewilt haha nu nog 9 daagjes 🤗

 

Ik draag ook altijd van die super super push up bh's dus het verschil vind ik ook wel mee vallen. Oja jij gaat ook al heel snel he, spannend 😀 heb je een album? Zo ja😉 mag ik mee kijken? 

Ik heb een album aangemaakt , ik weet nou alleen niet of hij openbaar staat of niet ? kun jij eens kijken ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, daisym zei:

ben nog volop mijn weg aan het zoeken ,  de pc was zeer aangenaam maar  was mijn 2de consult bij een pc.

al doende leert men   

ik ben 158 bij 62 kilo (moet terug naar 58 )en een lege c ,  redelijk brede borst  (14.5)  met een pushup  wel mooi maar ja   illusie  he 

ik heb 1 borst waarvan de tepel redelijk naar beneden staat   met een anatomisch inplantaat zouden ze een licht lift kunnen toveren

, maar er is niks gezegd over de bolling bovenaan die ik wel nodig vind .  Dus ik ga op zoek naar een pc die mij meer toelichting kan geven over de mogelijkheden want wil absoluut geen lift  .  Vind ik geen oplossing laat ik voorlopig niks doen  

ik heb nog enkele afspraken staan ,  nio ,  verdonck , melenhorst  , nelissen  en wil graag  bij dokter van der pot maar die zouden me terugbellen voor een afspraak want ze hadden nog geen schema voor nov - dec . ik heb ook een voorkeur voor b-lite inplantaten ivm met hun gewicht dat 1/3 minder is .

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Super goed dat je overal gaat praten. Ik had hier op het forum een lijstje gevonden met vragen voor de pc daar heb ik veel aan gehad, heel veel vragen waren dat. Goed je wensen aan geven! Ik heb gezegd dat ik graag bovenin ook meer volume wil. Maar tijdens mijn passessie was ik helemaal happy en ik heb er echt vertrouwen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Joyforlife zei:

Godsie sorry hoor ik spam heel je pagina vol maar hij staat beschermd en je hebt toegang :) 

Hahahaha dat maakt helemaal niet uit, juist gezellig! 🤗😀

 

Ik ga eens even kijken in je album en zal je ook toevoegen aan mijn album 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2020 om 09:06, Lilve zei:

Om in iemand zijn album te mogen kijken moet je eerst vragen of je toegang mag krijgen om mee te kijken. Dan druk op je op bijv hierboven mijn naam. Dan kom je op mijn pagina, onder mijn naam staat dan een grijze balk met een soort mini krantje, daar druk je op. Dan staat eronder inhoudstype, daar druk je op. Dan kom je in menu met galerij en afbeeldingen en als je dan dus toegang hebt gekregen kan je daarin mee kijken. Zelf album maken moet je even zelf lezen hoe dat moet. Moeilijk uit leggen zo en staat helemaal uitgelegd in een topic

Dankjewel voor de uitleg. Ben zelf ook nieuw hier en ben er ook nog niet helemaal uit hoe het werkt 😊 ik zelf heb mijn bv gepland staan voor 19/11

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ikke2 zei:

Dankjewel voor de uitleg. Ben zelf ook nieuw hier en ben er ook nog niet helemaal uit hoe het werkt 😊 ik zelf heb mijn bv gepland staan voor 19/11

Het is een beetje zoeken maar uiteindelijk leert het snel 😄

 

Spannend je bent ook al bijna aan de beurt! Welke arts ga je en wat voor protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2020 om 17:53, Boobcar zei:

Hallo dames,

 

Welke prothese krijgen jullie geplaatst of hebben jullie geplaatst? Hebben jullie toevallig voorbeelden?

 

Ik krijg: 380 cc, vulling is Cohesive III met als projectie: Tall Height, Moderate projection. 
 
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit krijgen/hebben. 
 
 

Ik krijg 235 cc Cohesive III anatomisch. 
Ben heel fijn gebouw 1.60 en 50 kg dus vandaar ook niet zoveel cc. Wil ook graag dat het natuurlijk blijft 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Boobcar zei:

Het is een beetje zoeken maar uiteindelijk leert het snel 😄

 

Spannend je bent ook al bijna aan de beurt! Welke arts ga je en wat voor protheses?

Ik ga naar dr Hawinkels in het Elkerliek. Hele fijne man ook met duidelijke uitleg. Anatomische 235 cc Ik ben ook aan het aftellen 😊 zou ik bij jou mee mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Ikke2 zei:

Dankjewel voor de uitleg. Ben zelf ook nieuw hier en ben er ook nog niet helemaal uit hoe het werkt 😊 ik zelf heb mijn bv gepland staan voor 19/11

Hoi @Ikke2, oh dat is ook al vrij snel! Leuk. Wat voor protheses ga je laten zetten en bij welke kliniek en pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lilve zei:

Hoi @Ikke2, oh dat is ook al vrij snel! Leuk. Wat voor protheses ga je laten zetten en bij welke kliniek en pc?

Hoi Lilve. Ik ga naar dr Hawinkels in het Elkerliek. Ik krijg Mentor anatomisch 235 cc. Ben nogal fijn gebouwd 😊 vind het heel spannend maar ben ook echt aan het aftellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Ikke2 zei:

Ik ga naar dr Hawinkels in het Elkerliek. Hele fijne man ook met duidelijke uitleg. Anatomische 235 cc Ik ben ook aan het aftellen 😊 zou ik bij jou mee mogen kijken?

Spannend hoor! Ik heb je toegevoegd, mag ik ook bij jou mee spieken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, lauralaura zei:

@Boobcar wat fijn dat je nu achter de grootte staat. Ik twijfelde ook om kleiner te gaan. Als je op mn naam zoekt kun je mn topic vinden. Ik heb 340cc gekregen bij vd weij. Zal je toevoegen aan mn album. Groetjes!

Hey @lauralaura, wannee vielen bij je “knoopjes” eraf en werden je boobs wat zachter? Hoe gaat het nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, lauralaura zei:

@Boobcar wat fijn dat je nu achter de grootte staat. Ik twijfelde ook om kleiner te gaan. Als je op mn naam zoekt kun je mn topic vinden. Ik heb 340cc gekregen bij vd weij. Zal je toevoegen aan mn album. Groetjes!

Krijg ik ook vrijdag! Zou ik misschien mee mogen kijken? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, lauralaura zei:

@Boobcar wat fijn dat je nu achter de grootte staat. Ik twijfelde ook om kleiner te gaan. Als je op mn naam zoekt kun je mn topic vinden. Ik heb 340cc gekregen bij vd weij. Zal je toevoegen aan mn album. Groetjes!

Ik ga gelijk even kijken! Ik ben heel blij dat ik achter de grote nu sta. Kan niet wachten tot volgende week :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.