Ga naar inhoud

Boobcar : 5 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Even een iets later berichtje van mij had graag vrijdag al een foto willen plaatsen maar mijn dag liep even iets anders. Heb op advies van de pc de paracetamol verlaagd.... pff dat heb ik geweten zeg! Vrijdag zo'n pijn gehad en ik dacht dat dit kwam omdat ik dus de paracetamol had verlaagd maar achteraf denk ik dat ik te veel had gedaan en dat mijn bh te los kwam zitten.

 

Dus vrijdag ben ik met mijn man op sport bh jacht gegaan helaas hebben ze in de winkels bijna niks met rits sluiting maarrrr ik weet niet wel welke maat ik moet hebben dus op de terug weg naar huis gelijk een bh besteld en deze had ik zaterdag binnen. Mijn man viel bijna om toen ze mijn maat zei haha 75E :tatice_04:whoehoeee ik vind het niet erg want zo enorm vind ik ze niet. De mevrouw in de winkel gaf wel aan dat als ik een normale bh net de tijd moet hebben dit waarschijnlijk 75F zal zijn hahaha dus Whoopi Whoop niks meer A ik ben blij. 

 

Ik heb nu dus een extra sport bh aangeschaft deze zit wat hoger dan die bh van de

Kliniek en die van de kliniek vind ik zelf lekkerder zitten maar charmant zijn ze niet dus mijn man heeft de bh gisterenavond gewassen op 60graden en daarna mee de droger in (omdat hij dus te groot werd) en ik heb nu net de bandjes iets strakker gezet (genaaid) zodat hij weer strakker zit en dan kan die nieuwe lekker gewassen worden. 

 

Ik slik nu dus sinds vrijdag om de 5 uur 1 paracetamol en dat gaat sinds zaterdag heel goed. Ik had vrijdag dus te veel gedaan en nu al 2 dagen rustig aan en dat gaat dus goed. Ik ben helemaal happy!

 

Oja en er staan dus nieuwe foto's in mijn album 😉

 

Hoe gaat het verder met jullie?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, fijn een nieuwe sportbeha!! En heerlijk hé eindelijk een grote maat hahaha, boobies!!! Vervelend dat je vrijdag zo’n pijn heb gehad! Ik heb gisteren ook weer een lange dienst gewerkt, vooral het korte stukjes auto rijden op hobbel weggetjes en drempels en bochten krijg ik last van. Ik werk in de thuiszorg dus heb zo 20 /25 cliënten op een avond. Het werken zelf gaat prima, maar het schuren en hobbelen met autorijden krijg ik laat van. Gisterenavond d na m’n dienst ook maar m’n behabandjes stukje strakker gezet nadat ik jou update las. Helpt wel. Goeie tip!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lilve zei:

Hey meid, fijn een nieuwe sportbeha!! En heerlijk hé eindelijk een grote maat hahaha, boobies!!! Vervelend dat je vrijdag zo’n pijn heb gehad! Ik heb gisteren ook weer een lange dienst gewerkt, vooral het korte stukjes auto rijden op hobbel weggetjes en drempels en bochten krijg ik last van. Ik werk in de thuiszorg dus heb zo 20 /25 cliënten op een avond. Het werken zelf gaat prima, maar het schuren en hobbelen met autorijden krijg ik laat van. Gisterenavond d na m’n dienst ook maar m’n behabandjes stukje strakker gezet nadat ik jou update las. Helpt wel. Goeie tip!! 

Zooooo fijn vind ik het 🙂 ben echt heel happy zo met mijn boobies.

Ik durf nog geen auto te rijden 😞 maar dat gaat niet lang meer duren want ik vind het heel vervelend dat ik zo afhankelijk ben van manlief. Maar goed heb geen haast dus komt vast goed ik moet gewoon niet te veel willen of alles tegelijk. 

klinkt heel pijnlijk zo als ik jouw verhaal lees over het auto rijden. Misschien dat dit minder pijnlijk is als je inderdaad je bandjes strakker zet? Moet je die 20 a 25 mensen dan ook tillen/wassen?? Nee toch?? 

 

Overigens kwam ik vanmorgen mijn bedje uit zonder pijn :tatice_04:en heb ik geen paracetamol genomen en dat gaat echt super goed. Tot nu toe nergens geen last van gehad dus we gaan het zien. Heb voor mezelf besloten dat als het weer pijn gaat doen ik dan gewoon mijn paracetamol ga nemen maar voor nu is het dus heel goed gegaan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobcar zei:

Zooooo fijn vind ik het 🙂 ben echt heel happy zo met mijn boobies.

Ik durf nog geen auto te rijden 😞 maar dat gaat niet lang meer duren want ik vind het heel vervelend dat ik zo afhankelijk ben van manlief. Maar goed heb geen haast dus komt vast goed ik moet gewoon niet te veel willen of alles tegelijk. 

klinkt heel pijnlijk zo als ik jouw verhaal lees over het auto rijden. Misschien dat dit minder pijnlijk is als je inderdaad je bandjes strakker zet? Moet je die 20 a 25 mensen dan ook tillen/wassen?? Nee toch?? 

 

Overigens kwam ik vanmorgen mijn bedje uit zonder pijn :tatice_04:en heb ik geen paracetamol genomen en dat gaat echt super goed. Tot nu toe nergens geen last van gehad dus we gaan het zien. Heb voor mezelf besloten dat als het weer pijn gaat doen ik dan gewoon mijn paracetamol ga nemen maar voor nu is het dus heel goed gegaan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lilve zei:
2 uur geleden, Boobcar zei:

Zooooo fijn vind ik het 🙂 ben echt heel happy zo met mijn boobies.

Ik durf nog geen auto te rijden 😞 maar dat gaat niet lang meer duren want ik vind het heel vervelend dat ik zo afhankelijk ben van manlief. Maar goed heb geen haast dus komt vast goed ik moet gewoon niet te veel willen of alles tegelijk. 

klinkt heel pijnlijk zo als ik jouw verhaal lees over het auto rijden. Misschien dat dit minder pijnlijk is als je inderdaad je bandjes strakker zet? Moet je die 20 a 25 mensen dan ook tillen/wassen?? Nee toch?? 

 

Overigens kwam ik vanmorgen mijn bedje uit zonder pijn :tatice_04:en heb ik geen paracetamol genomen en dat gaat echt super goed. Tot nu toe nergens geen last van gehad dus we gaan het zien. Heb voor mezelf besloten dat als het weer pijn gaat doen ik dan gewoon mijn paracetamol ga nemen maar voor nu is het dus heel goed gegaan. 

 

Superfijn meid, gewoon proberen!! En nee tillen mag ik niet en alleen de minder zware mensen die bijna zo goed als zelfstandig zijn helpen met douchen, maar dat is dan bijv rug en voeten wassen/drogen. Hand en spandiensten bij aankleden. De “zware” cliënten doe ik nu niet. Of die ik omhoog moet helpen bijv. Dat lukt nu niet. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lilve zei:

Superfijn meid, gewoon proberen!! En nee tillen mag ik niet en alleen de minder zware mensen die bijna zo goed als zelfstandig zijn helpen met douchen, maar dat is dan bijv rug en voeten wassen/drogen. Hand en spandiensten bij aankleden. De “zware” cliënten doe ik nu niet. Of die ik omhoog moet helpen bijv. Dat lukt nu niet. 

O wow dat klinkt ook al heftig zeg. En dan na het werk geen last? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Boobcar zei:

O wow dat klinkt ook al heftig zeg. En dan na het werk geen last? 

De rest doe ik steunkousen uit, aan nog niet en medicatie, ogen druppelen en wondzorg, dus de “lichte” zorg. Na het werk wel moe en tijdens werk dus ook wel wat schurend gevoel en trekkende littekens af en toe. Maar vandaag dan weer geen last.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Lilve zei:

Hoi leuk, wat krijg je voor protheses? Ik ben ook door dr van der weij geopereerd 14 okt.

Hoi Lilve, ik krijg 300 cc anatomisch voor de spier.

Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe boobies! Hoe is alles bij jou gegaan, viel het mee of tegen?

Wat heb jij gekozen en zou ik mee mogen kijken in je album als je deze hebt.

Zo fijn om mee te kunnen lezen, zeker mensen die door dezelfde arts zijn geopereerd. 

Heb al heel veel goeie tips opgedaan.. vind het echt superspannend allemaal! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marietjuh zei:

Hoi Lilve, ik krijg 300 cc anatomisch voor de spier.

Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe boobies! Hoe is alles bij jou gegaan, viel het mee of tegen?

Wat heb jij gekozen en zou ik mee mogen kijken in je album als je deze hebt.

Zo fijn om mee te kunnen lezen, zeker mensen die door dezelfde arts zijn geopereerd. 

Heb al heel veel goeie tips opgedaan.. vind het echt superspannend allemaal! :D

Ja alles eigenlijk prima gegaan moet ik zeggen, valt me alles mee. Je moet wel echt goed je rust pakken de eerste tijd en echt houden aan de adviezen. Soms ff door de dure appel heen bijten, maar qua pijn echt heel erg meegevallen.

Genoeg andere vervelende bijkomstigheden die naderhand er ook helaas bij horen. Maar ook dat valt mee, gaat echt goed nu.
 

Ik ben echt superblij. Ik heb Mentor round extra mpp, 370 cc voor de borstspier.

 

Ja ik heb een album en zal je toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Juliette zei:

@Boobcar mag ik meekijken in je album? Zag hier net de maat van je bh passeren en klinkt mooi 😁. Benieuwd naar je foto's. 

Ik heb je toegevoegd 😉 ik ben er zelf erg blij mee!! 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 dagen po. 

 

Vandaag een niet zo lekker dagje. Mijn littekens doen pijn en voelde wat steken dus vandaag rustig aan gedaan en toch even contact gezocht met de pc. Deze belde mij rond 17 uur op om het even door te spreken. Maar de littekens zien er erg mooi uit en ze denkt dat het wat geïrriteerd is misschien door de knoopjes maar geen reden tot paniek 👍 (niet dat ik dat had 😄😉) ze adviseerde mij om eventueel als het pijnlijk is een dik maandverband tussen de bh en de wond te doen. Dus dat ga ik als het nodig is proberen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat ik 2 keer dezelfde foto heb ingevoegd dus hierbij de andere kant 😉

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Boobcar zei:

12 dagen po. 

 

Vandaag een niet zo lekker dagje. Mijn littekens doen pijn en voelde wat steken dus vandaag rustig aan gedaan en toch even contact gezocht met de pc. Deze belde mij rond 17 uur op om het even door te spreken. Maar de littekens zien er erg mooi uit en ze denkt dat het wat geïrriteerd is misschien door de knoopjes maar geen reden tot paniek 👍 (niet dat ik dat had 😄😉) ze adviseerde mij om eventueel als het pijnlijk is een dik maandverband tussen de bh en de wond te doen. Dus dat ga ik als het nodig is proberen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey meid, ik heb het ook gehad hoor die pijnlijke littekens. Ben ook dagen onzeker geweest, telkens naar kijken, foto’s maken of erger werd. Heel vervelend. Toen ook foto’s gestuurd naar kliniek en toen heb ik bij de Huisarts de knoopjes weg laten halen. Je littekens zien er prima uit. Zal nog wel even vervelend zijn, maar wordt ook echt minder weer. Ik beloof het!! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzeker ben ik verder gelukkig niet. Ik zei toevallig gisteren nog tegen een cliënt dat het lijkt alsof ik ze al altijd heb gehad. Ik kijk er ook niet meer naar. Het voelt al helemaal eigen. Maar dit is wel een heel vervelend gevoel 😔 best pijnlijk ook. Ze zeiden dat ik eventueel zelf de knoopjes weg kon knippen maar dat durf ik echt niet hoor! Dus jij bent naar de huisarts geweest? Deden ze daar niet moeilijk om? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel onzeker over de pijn/last van de littekens. Ik ben ook totaal niet onzeker met m’n tetten hahaha 😂.

 

Fijn dat het al zo eigen voelt!!

 

Nee totaal niet, de assistente heeft het gedaan. Mijn man durfde het wel, maar kon er niet zo goed bij. Dus gewoon gebeld en was geen probleem. Heeft ze met een heel scherp scalpel mesje gedaan. En ik was blij, want er was 1 klein knoopje waar nog wat wondvocht onder zat, dus had meteen advies hoe daar mee om te gaan. Fijn als er even met een medisch oog naar wordt gekeken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lilve zei:

Ja alles eigenlijk prima gegaan moet ik zeggen, valt me alles mee. Je moet wel echt goed je rust pakken de eerste tijd en echt houden aan de adviezen. Soms ff door de dure appel heen bijten, maar qua pijn echt heel erg meegevallen.

Genoeg andere vervelende bijkomstigheden die naderhand er ook helaas bij horen. Maar ook dat valt mee, gaat echt goed nu.
 

Ik ben echt superblij. Ik heb Mentor round extra mpp, 370 cc voor de borstspier.

 

Ja ik heb een album en zal je toevoegen.

Goed om te horen! Dat lees ik veel ja dat rust de eerste periode heel belangrijk is voor een goed herstel.

Ik zit er nog het meeste tegenop dat ik voorlopig niet op mijn buik kan slapen haha!

 

Wow! Ziet er mooi uit en wat een verschil per week zeg! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marietjuh zei:

Goed om te horen! Dat lees ik veel ja dat rust de eerste periode heel belangrijk is voor een goed herstel.

Ik zit er nog het meeste tegenop dat ik voorlopig niet op mijn buik kan slapen haha!

 

Wow! Ziet er mooi uit en wat een verschil per week zeg! :1:

Jaa je moet er helaas wat voor inleveren 😫. En dankje, jaaa ze veranderen echt zoveel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lilve zei:

Ik bedoel onzeker over de pijn/last van de littekens. Ik ben ook totaal niet onzeker met m’n tetten hahaha 😂.

 

Fijn dat het al zo eigen voelt!!

 

Nee totaal niet, de assistente heeft het gedaan. Mijn man durfde het wel, maar kon er niet zo goed bij. Dus gewoon gebeld en was geen probleem. Heeft ze met een heel scherp scalpel mesje gedaan. En ik was blij, want er was 1 klein knoopje waar nog wat wondvocht onder zat, dus had meteen advies hoe daar mee om te gaan. Fijn als er even met een medisch oog naar wordt gekeken.

Ooo zo hahaha🤭 ja als alles goed gaat kwa pijn en je ineens dan toch wat pijn ervaart dacht ik gelijk: o nee ik zal toch niet te vroeg hebben gejuigd hahaha dus inderdaad dan wel onzeker 😉

Voelen ze bij jou ook al eigen?

 

O dat is een goede die hou ik gedachte. Ik moest  vanavond iemand les (lees afbeulen) in de gym en toen heb ik onder de rand van mijn bh 1 inlegkruisje dubbel gevouwen en aan de andere kant er ook eentje gedaan en dat was erg fijn. Geen pijn er aan. Dus dat was top. Nu lig ik lekker in mijn bedje en heb ik ze er weer tussen uit gehaald. Want met liggen heb ik er geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.