Ga naar inhoud

Boobcar : 5 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Wat fijn zeg! Krijg je precies dezelfde protheses en maat als ik heb! En we zijn ook redelijk t zelfde qua bouw (ik ben 1,83 en 79 kilo). 
Ik draag nu bh maat E maar op t oog lijkt het een volle C. Denk dat je niet bang hoeft te zijn dat het op much word, daar is Vd weij helemaal niet van.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, CB88 zei:

Ziet er super uit! Past heel erg mooi! 

Ja he nu nog natuurlijk Afwachten hoe de echte boobies er uit komen te zien 😃🤗

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Raven zei:

Wat fijn zeg! Krijg je precies dezelfde protheses en maat als ik heb! En we zijn ook redelijk t zelfde qua bouw (ik ben 1,83 en 79 kilo). 
Ik draag nu bh maat E maar op t oog lijkt het een volle C. Denk dat je niet bang hoeft te zijn dat het op much word, daar is Vd weij helemaal niet van.

Jij hebt hem dual plain toch? Of ook voor de spier?? Ik denk dat ik er echt heel blij mee ga zijn!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Raven zei:

@Boobcar klopt idd, voor de spier! Weet zeker dat je blij gaat zijn! Ik heb net even wat nieuwe foto’s gemaakt. Eens kijken of ik ze er nog bij krijg in mijn album! 

Ben benieuwd, mag ik misschien meekijken? Wordt volgende week door vd weij geopereerd!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Welke prothese krijgen jullie geplaatst of hebben jullie geplaatst? Hebben jullie toevallig voorbeelden?

 

Ik krijg: 380 cc, vulling is Cohesive III met als projectie: Tall Height, Moderate projection. 
 
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit krijgen/hebben. 
 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg net een telefoontje van Boerhaave dat ik eventueel al 5 november geopereerd kan worden, whoehoeee ik ben blij🎊🎉🥳!! Nu maar duimen dat het door gaat 😀🤞

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Goow zei:

@Boobcar wauuw lekker snel!! 
 

vraagje; heb je met specifieke reden de cohesive 3? Ben benieuwd waarom/wanneer ze kiezen voor I, II of III 

Ja he! Vind het top! 

 

Ik heb gewoon het advies van de arts verder opgevolgd en ik heb hem heel goed 🤭😀😉 verteld en laten zien wat ik wel en niet wilden kwa borst. Die dr zal wel gedacht hebben hahaha. 

 

En volgens mij is anatomisch altijd cohesive 3.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobcar zei:

Ik kreeg net een telefoontje van Boerhaave dat ik eventueel al 5 november geopereerd kan worden, whoehoeee ik ben blij🎊🎉🥳!! Nu maar duimen dat het door gaat 😀🤞

Jaaaaa wat fijn meid!! Zeker duinen dat het doorgaat!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Willsx zei:

@Boobcar Woehoe! Nog maar eventjes aftellen dus! Spannend, ben je er al een beetje klaar voor? 

Yup zeker! Tuurlijk ook wel wat gespannen en zenuwachtig. Voedingskussen is er en ik ben al bezig met de vitamine en arnica. Morgen alvast de laatste houdbare boodschappen halen en ben er helemaal klaar voor 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gaaf Caro dat je dit eindelijk kunt doen! Ik word 20 november geopereerd door dr van der Wij, van wat ik hier op het forum heb gelezen ben je in goede handen!! Ik had ook bij 2 andere pc's nog intakes gepland maar na de intake met dr van der Weij was ik zo tevreden, hij is zo duidelijk en luistert zo goed naar wat je wilt. Je kunt merken dat hij heel veel ervaring heeft. Wat leuk dat je zo snel al geopereerd kunt worden! Nog even en dan mag je al!! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Boobcar zei:

Ik kreeg net een telefoontje van Boerhaave dat ik eventueel al 5 november geopereerd kan worden, whoehoeee ik ben blij🎊🎉🥳!! Nu maar duimen dat het door gaat 😀🤞

Wat fijn dat je eerder kan ! ALs je het dan toch doet dan maar zo snel mogelijk , dat heb ik teminste !

Ik was eerst ook bang dat ik te grote had gekozen maar met passen vond ik 350 cc nog heel erg bescheiden lijken, toch durfde ik niet groter te gaan , ik ben maar 168 en 65 kilo en wilde niet dat er eerst borsten komen en dan de rest :P maar zo op de pasfoto vind ik die van mij nog heel bescheiden , waarschijnlijk ook omdat ik altijd met voorgevormde bh's heb gelopen , zo blij als ik daar van af ben.

Heel erg veel succes met aftellen ! Er zitten maar 2 dagen verschil tussen onze Operatie datums !

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, lottejanna zei:

Wat gaaf Caro dat je dit eindelijk kunt doen! Ik word 20 november geopereerd door dr van der Wij, van wat ik hier op het forum heb gelezen ben je in goede handen!! Ik had ook bij 2 andere pc's nog intakes gepland maar na de intake met dr van der Weij was ik zo tevreden, hij is zo duidelijk en luistert zo goed naar wat je wilt. Je kunt merken dat hij heel veel ervaring heeft. Wat leuk dat je zo snel al geopereerd kunt worden! Nog even en dan mag je al!! 

Ook spannend en het duurt voor jou ook niet meer zo lang. Ik ben ook heel erg met een fijn gevoel weg gegaan na mijn 2 afspraken bij dr vd Weij. Nog 9 daagjes 🎉

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Joyforlife zei:

Wat fijn dat je eerder kan ! ALs je het dan toch doet dan maar zo snel mogelijk , dat heb ik teminste !

Ik was eerst ook bang dat ik te grote had gekozen maar met passen vond ik 350 cc nog heel erg bescheiden lijken, toch durfde ik niet groter te gaan , ik ben maar 168 en 65 kilo en wilde niet dat er eerst borsten komen en dan de rest :P maar zo op de pasfoto vind ik die van mij nog heel bescheiden , waarschijnlijk ook omdat ik altijd met voorgevormde bh's heb gelopen , zo blij als ik daar van af ben.

Heel erg veel succes met aftellen ! Er zitten maar 2 dagen verschil tussen onze Operatie datums !

Precies! Ik had het liefst deze week al gewilt haha nu nog 9 daagjes 🤗

 

Ik draag ook altijd van die super super push up bh's dus het verschil vind ik ook wel mee vallen. Oja jij gaat ook al heel snel he, spannend 😀 heb je een album? Zo ja😉 mag ik mee kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi  , bij aan andere arts werd mij ongeveer het hetzelfde voorgesteld ,  360  anatomisch cohesie 3 voor de spier  , maar hier werd niks gezegd over high  ,  want bij het passen zaten de vulling niet echt waar ik zou  willen hebben , de tijd was ook om dus werd gevraagd een tweede consult in te plannen .

je leert hier wel uit en ga dus nu netjes een vragen lijstje , wensen en mogelijkheden bespreken 

 dus ik ben heel benieuwd naar jou voor en na als ik mee mag  kijken natuurlijk  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, daisym zei:

hoi  , bij aan andere arts werd mij ongeveer het hetzelfde voorgesteld ,  360  anatomisch cohesie 3 voor de spier  , maar hier werd niks gezegd over high  ,  want bij het passen zaten de vulling niet echt waar ik zou  willen hebben , de tijd was ook om dus werd gevraagd een tweede consult in te plannen .

je leert hier wel uit en ga dus nu netjes een vragen lijstje , wensen en mogelijkheden bespreken 

 dus ik ben heel benieuwd naar jou voor en na als ik mee mag  kijken natuurlijk  

O maar verder had je wel een goed gevoel over de pc? Ben je bij meerdere pc geweest? Of alleen deze, welke pc was het? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben nog volop mijn weg aan het zoeken ,  de pc was zeer aangenaam maar  was mijn 2de consult bij een pc.

al doende leert men   

ik ben 158 bij 62 kilo (moet terug naar 58 )en een lege c ,  redelijk brede borst  (14.5)  met een pushup  wel mooi maar ja   illusie  he 

ik heb 1 borst waarvan de tepel redelijk naar beneden staat   met een anatomisch inplantaat zouden ze een licht lift kunnen toveren

, maar er is niks gezegd over de bolling bovenaan die ik wel nodig vind .  Dus ik ga op zoek naar een pc die mij meer toelichting kan geven over de mogelijkheden want wil absoluut geen lift  .  Vind ik geen oplossing laat ik voorlopig niks doen  

ik heb nog enkele afspraken staan ,  nio ,  verdonck , melenhorst  , nelissen  en wil graag  bij dokter van der pot maar die zouden me terugbellen voor een afspraak want ze hadden nog geen schema voor nov - dec . ik heb ook een voorkeur voor b-lite inplantaten ivm met hun gewicht dat 1/3 minder is .

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Boobcar zei:

Precies! Ik had het liefst deze week al gewilt haha nu nog 9 daagjes 🤗

 

Ik draag ook altijd van die super super push up bh's dus het verschil vind ik ook wel mee vallen. Oja jij gaat ook al heel snel he, spannend 😀 heb je een album? Zo ja😉 mag ik mee kijken? 

Moet ik even zoeken hoe ik dat doe , ben deze week lid geworden dus ik moet even uitvogelen hoe ik dat doe!

Kan ik alleen maar fotos toevoegen aan een album door middel van een url?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.