Ga naar inhoud

Boobcar : 5 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 24-11-2020 om 16:23, Ikke2 zei:

@Boobcar zou ik mogen vragen welke bh jij aan hebt na de operatie? Ziet er uit als of die heel fijn zit 😊 jou foto’s zien er al heel mooi uit. Hoop dat het bij mij ook zo mooi wordt. Ik zit nu op dag 5 en ben nog bont en blauw 😂 maar ze zien er wel al mooi uit gelukkig. 

Haii, zou ik bij jou mee mogen spieken?

Ik ben 4 janauri aan de beurt en krijg 300 cc anatomisch voor de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Marietjuh zei:

Haii, zou ik bij jou mee mogen spieken?

Ik ben 4 janauri aan de beurt en krijg 300 cc anatomisch voor de spier.

Ik heb geen album dus dat gaat helaas niet. Je mag me wel alles vragen 😀

spannend zeg. 4 januari is ook al heel snel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ikke2 zei:

Ik heb geen album dus dat gaat helaas niet. Je mag me wel alles vragen 😀

spannend zeg. 4 januari is ook al heel snel. 

Ow oké ja dan wordt het lastig :4:

Ja gaat echt hard nu.. begin oktober op 1e consult geweest en toen leek het nog zo ver weg maar komt nu snel dichterbij!

Heb zo even geen vragen maar goeie tips zijn altijd welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een tijdje niet geweest maar jullie zeker niet vergeten hoor. O meiden ik ben zo blij met mijn borsten! Vind ze zooo mooi! Morgen alweer 6 weken geleden dat ik geopereerd ben. En ik voel me top. Ben sinds gisteren weer lekker dingen aan het doen in het huishouden. Af en toe wat stofzuigen. Dit ga ik steeds verder uitbreiden en daarna weer lekker sporten. Heerlijk! 

 

Heb mijn 4 en 5 weken po foto in mijn album geplaatst voor de gene die wil spieken 😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-11-2020 om 16:23, Ikke2 zei:

@Boobcar zou ik mogen vragen welke bh jij aan hebt na de operatie? Ziet er uit als of die heel fijn zit 😊 jou foto’s zien er al heel mooi uit. Hoop dat het bij mij ook zo mooi wordt. Ik zit nu op dag 5 en ben nog bont en blauw 😂 maar ze zien er wel al mooi uit gelukkig. 

Ik heb de bh van de kliniek aan en deze zit inderdaad heelllll fijn! 

 

Hoe gaat het met jou? Nog steeds zo bont en blauw? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2020 om 17:23, Adriaantje zei:

Nou, dat strakke...pfff.... De verpleging heeft de BH aangemeten, dus het zal goed zijn, maar tjonge...wat zal ik blij zijn als ik die definitief uit mag laten.

Heb je gevraagd of het oké was..dat strakke? Maar ja..nog maar dag 4 PO van mijn BVK.

Dat strakke hoort om alles op zijn plek te houden en de zwelling tegen te gaan. Niet fijn he! Ik ben morgen 6 weken po en zou hij uit mogen de bh maar dat voelt voor nu nog niet goed hahaha dus ik hou hem nog even aan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook @Boobcar...anders valt de boel bij mij uit elkaar. 😜

Het zit hem vooral in de onderwijdte denk ik. 80 is gewoon net te krap en hij zit al op het laatste haakje. Ik las op de site waar ze die bh's verkopen dat je bij een bvk ook een maat groter moet nemen. Maar daar gingen ze bij de kliniek niet op in. Ik heb sinds een eeuwigheid geen 80 meer. De laatste vreselijke bh die ik kocht was 90D en eigenlijk moest dat 85 E zijn, maar dat irriteerde al om mijn borst.  Ben wel ongeveer 8 kilo afgevallen sindsdien.

Omdat ik maar broekmaat 36 heb lijk ik veel smaller. Maar mijn forse borstkas is niet zomaar geslonken. 🤭

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobcar zei:

Even een tijdje niet geweest maar jullie zeker niet vergeten hoor. O meiden ik ben zo blij met mijn borsten! Vind ze zooo mooi! Morgen alweer 6 weken geleden dat ik geopereerd ben. En ik voel me top. Ben sinds gisteren weer lekker dingen aan het doen in het huishouden. Af en toe wat stofzuigen. Dit ga ik steeds verder uitbreiden en daarna weer lekker sporten. Heerlijk! 

 

Heb mijn 4 en 5 weken po foto in mijn album geplaatst voor de gene die wil spieken 😉

Wat fijn dat je zo blij bent met je nieuwe boobies! :D

 

Wat worden ze mooi zeg, echt prachtig!! 😍

Nog een paar weken en dan ben ik ook aan de beurt!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobcar zei:

Ik heb de bh van de kliniek aan en deze zit inderdaad heelllll fijn! 

 

Hoe gaat het met jou? Nog steeds zo bont en blauw? 

Het blauwe is over aan het gaan naar geel dus trekt goed weg. Heb nog wel pijnlijke borsten maar gaat ook steeds een beetje beter. Heb ook steeds een soort bubbeltjes gevoel als ik beweeg. Heel raar gevoel maar heb hier gelezen dat meer dames daar last van hebben. Staat er in jou bh een merkje toevallig? Hoe gaat het verder met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Boobcar zei:

Even een tijdje niet geweest maar jullie zeker niet vergeten hoor. O meiden ik ben zo blij met mijn borsten! Vind ze zooo mooi! Morgen alweer 6 weken geleden dat ik geopereerd ben. En ik voel me top. Ben sinds gisteren weer lekker dingen aan het doen in het huishouden. Af en toe wat stofzuigen. Dit ga ik steeds verder uitbreiden en daarna weer lekker sporten. Heerlijk! 

 

Heb mijn 4 en 5 weken po foto in mijn album geplaatst voor de gene die wil spieken 😉

Echt zo mooi om te zien hoe ze veranderden.  Je ziet dat ze zachter zijn geworden en dat de tepels omhoog zijn gekomen.  Ik hoop echt dat mijn boobs ook snel zo gaan staan!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2020 om 10:21, Ikke2 zei:

Het blauwe is over aan het gaan naar geel dus trekt goed weg. Heb nog wel pijnlijke borsten maar gaat ook steeds een beetje beter. Heb ook steeds een soort bubbeltjes gevoel als ik beweeg. Heel raar gevoel maar heb hier gelezen dat meer dames daar last van hebben. Staat er in jou bh een merkje toevallig? Hoe gaat het verder met jou? 

Po bh

 

Hierboven de link van de bh 😉 ik vind het echt een hele fijne bh! Zit ook mooi laag dat vind je niet snel met een andere sport bh bv. Dus ik ben blij met deze 

 

Fijn dat het goed wegtrekt! Bubbeltjes? Dat heb ik niet gevoeld/gehad. Maar goed kan misschien nog wel komen 😉

 

Het gaat verder heel goed met me. Ben weer lekker dingetjes aan het doen en wil volgende week weer eens rustig aan gaan proberen te sporten. Maar heb besloten om eerst mijn huishoudelijke taken weer allemaal op te pakken voor ik ga sporten 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2020 om 08:26, Adriaantje zei:

Dat denk ik ook @Boobcar...anders valt de boel bij mij uit elkaar. 😜

Het zit hem vooral in de onderwijdte denk ik. 80 is gewoon net te krap en hij zit al op het laatste haakje. Ik las op de site waar ze die bh's verkopen dat je bij een bvk ook een maat groter moet nemen. Maar daar gingen ze bij de kliniek niet op in. Ik heb sinds een eeuwigheid geen 80 meer. De laatste vreselijke bh die ik kocht was 90D en eigenlijk moest dat 85 E zijn, maar dat irriteerde al om mijn borst.  Ben wel ongeveer 8 kilo afgevallen sindsdien.

Omdat ik maar broekmaat 36 heb lijk ik veel smaller. Maar mijn forse borstkas is niet zomaar geslonken. 🤭

Ik heb 76 cm aan de onderkant en 75 is net te klein en 80 eigenlijk te groot maar goed.... ik heb nu een maat M van po bh en hij zit lekker vind ik 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2020 om 10:09, Marietjuh zei:

Wat fijn dat je zo blij bent met je nieuwe boobies! :D

 

Wat worden ze mooi zeg, echt prachtig!! 😍

Nog een paar weken en dan ben ik ook aan de beurt!

Bedankt!!! Spannend meid 😃 gaat vast allemaal goed komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2020 om 10:59, Jess_ zei:

Echt zo mooi om te zien hoe ze veranderden.  Je ziet dat ze zachter zijn geworden en dat de tepels omhoog zijn gekomen.  Ik hoop echt dat mijn boobs ook snel zo gaan staan!

Mooi he! Ben er echt heel blij mee 😀👌

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Boobcar zei:

Po bh

 

Hierboven de link van de bh 😉 ik vind het echt een hele fijne bh! Zit ook mooi laag dat vind je niet snel met een andere sport bh bv. Dus ik ben blij met deze 

 

Fijn dat het goed wegtrekt! Bubbeltjes? Dat heb ik niet gevoeld/gehad. Maar goed kan misschien nog wel komen 😉

 

Het gaat verder heel goed met me. Ben weer lekker dingetjes aan het doen en wil volgende week weer eens rustig aan gaan proberen te sporten. Maar heb besloten om eerst mijn huishoudelijke taken weer allemaal op te pakken voor ik ga sporten 😀

Bedankt voor de link. Heb er meteen een besteld. Zag ook jouw foto’s. Wat ziet het er toch mooi uit! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-11-2020 om 08:03, Boobcar zei:

 

Dat heb ik niet verder gelukkig 😃

 

 

Bedankt!!! Ben er ook erg blij mee 🤗

 

Ik heb 380 cc anatomisch en voor de borstspier. Ik had 80A en nu is het opgemeten en heb ik 80E maar als ze helemaal op zijn plek zitten dan kan het ook zo maar een 80F zijn.

Wauw dat klinkt goed! 
Zou ik mee mogen kijken in je album? Ik ga morgen naar dokter vd weij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-10-2020 om 17:53, Boobcar zei:

Hallo dames,

 

Welke prothese krijgen jullie geplaatst of hebben jullie geplaatst? Hebben jullie toevallig voorbeelden?

 

Ik krijg: 380 cc, vulling is Cohesive III met als projectie: Tall Height, Moderate projection. 
 
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit krijgen/hebben. 
 
 

Zou ik misschien bij je mee mogen kijken 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal, daar ben ik weer eens, eerst allemaal GELUKKIG NIEUWJAARRRRRR, ik ben inmiddels weer druk met van alles en nog wat 🙂 erg fijn om niet meer zo belemmerd te worden hahaha hoe is het met mij de afgelopen tijd gegaan? Na 6 weken mocht de bh uit en dat heb ik ook gelijk gedaan, tenminste.... overdag niet toen heb ik gewoon die bh aangehouden maar in de nacht lekker uit. Dat ging in het begin best goed wel merkte ik na een paar dagen dat mijn linkerborst gevoelig was en ook met aanraken pijnlijk was, ik ben hierna wat gaan zoeken om te kijken of het minder werd en ik kwam er achter dat als ik mijn po bh weer in de nacht draag ik geen pijnlijke borst meer heb, dus we dragen deze voorlopig gewoon door 😁.

 

Ben inmiddels online bh's gaan shoppen en man man dat is ff lastig. Heb echt een aantal oma bh's binnen gekregen die niet flatteus stonden en zo weer terug zijn gegaan naar de winkel.  :152: Moet heel eerlijk zeggen dat ik het best lastig vind om een bh te kopen met de goede maat, 80E is niet echt een doorgaande maat kwam ik achter en het is ook nog eens zo dat ik niet tegen kant kan dus ik zoek dan echt een goede bh die er niet uit ziet als een oma bh hahaha uiteindelijk wel geslaagd maar straks als de winkels open zijn ga ik eens in lingerie winkels kijken en passen.

 

Verder gaat het erg goed. littekens helen mooi en ze zakken ook echt mooi. Zijn goed soepel voor de rest. Zal binnenkort weer eens een fotootje delen.

 

Liefs Caro

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Boobcar zei:

@BonnyBastian & @veel duurt even maar ik zal jullie toevoegen 🙂

 

 

Heb even in je album gespiekt 🥰 ze worden echt al super mooi. En wat een verschil met je voor situatie zeg. Dat geeft hoop, ik dacht dat 340 voor mij niet zoveel was maar dit is echt een goede verandering 😊 de 340 is hetzelfde voor mij als de 380 bij jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.