Ga naar inhoud

Boobcar : 5 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

14 uur geleden, lauralaura zei:

@CB88 im heb je toegevoegd!

 

@Lilve volgens mij pas met 6 weken maar ik heb ze er toen soort afgewreven na het douchen zegmaar. Ging nog niet vanzelf maar er staken eindjes uit. Hij ging al los en de draad wordt soort zacht ofzo. Hoe is het bij jou?

Dank je! Ziet er echt heel mooi uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, lauralaura zei:

@CB88 im heb je toegevoegd!

 

@Lilve volgens mij pas met 6 weken maar ik heb ze er toen soort afgewreven na het douchen zegmaar. Ging nog niet vanzelf maar er staken eindjes uit. Hij ging al los en de draad wordt soort zacht ofzo. Hoe is het bij jou?

Hey @lauralaura, jaa het herstel gaat volgensmij hartstikke goed. Geen pijn, meer soort branderig/schuurpapier achtig gevoel. Voel me verder prima, alleen dat opgezette is vreselijk. Zit nog niet helemaal in m’n eigen velletje helaas, vooral in de avond. Probeer rustig aan te doen en me echt aan de voorschriften te houden. Boobs beginnen beetje te zakken. Zal blij zijn als ze helemaal “vrij” kunnen bewegen, ben dat strakke/harde gevoel wel beetje zat aan het worden. Het woord geduld komt hier vast weer bij kijken. Ook voel ik de rand van de prothese wat gerimpeld. Je ziet het niet aan de buitenkant, maar ik voel het wel als ik eroverheen ga. Heb jij je 3 maanden controle al gehad? Of bijna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Joyforlife zei:

Heey hoe gaat het ? beginnen de spanningen al toe te nemen of valt het nog mee ? 

Nog precies een week het schiet al op ! 

We gaan het laatste weekend in voor de operatie !:tatice_04:

Lief dat je het vraagt :1:. Het gaat goed al merk ik wel dat ik wat gespannen ben. Merk ook dat ik graag thuis ben zodat ik niet ziek word of iets.... beetje TE voorzichtig maar wil zo graag dat het doorgaat. Verder kan ik eigenlijk niet wachten.

 

Nog maar 7 dagen :43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Boobcar zei:

Lief dat je het vraagt :1:. Het gaat goed al merk ik wel dat ik wat gespannen ben. Merk ook dat ik graag thuis ben zodat ik niet ziek word of iets.... beetje TE voorzichtig maar wil zo graag dat het doorgaat. Verder kan ik eigenlijk niet wachten.

 

Nog maar 7 dagen :43::43:

Ja kan ik me wel voorstellen hoor stel dat je nu verkouden word dan gaat het hele feest niet door !

Ik ben ook veel thuis op het moment en thuis alvast een beetje aan het voorbereiden en heb de kerstboom al gezet zodat ik straks niet met me armen omhoog hoef 😂 lekker vroeg maar ja hij kan maar staan .

 

Ik ga met je mee duimen dat die 7 dagen snel voorbij zijn , leuk dat we zo dicht bij elkaar liggen kwa datum !

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

:152:hahaha heerlijk, ik lig dubbel hier. Ik heb gelukkig oudere dochters die dolgraag de kerstboom op willen zetten dus top! 

 

Gelukkig vermaak ik me gelukkig verder wel. dus denk dat deze dagen zo voorbij zijn gelukkig! Maar eigenlijk kan het me niet snel genoeg gaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Boobcar zei:

Lief dat je het vraagt :1:. Het gaat goed al merk ik wel dat ik wat gespannen ben. Merk ook dat ik graag thuis ben zodat ik niet ziek word of iets.... beetje TE voorzichtig maar wil zo graag dat het doorgaat. Verder kan ik eigenlijk niet wachten.

 

Nog maar 7 dagen :43::43:

Ik had dat ook hoor, had na vrijdag ervoor niet meer gesport. Langs weinig mensen geweest in maar niet verkouden te worden. Komt heel bekend voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Boobcar said:

Lief dat je het vraagt :1:. Het gaat goed al merk ik wel dat ik wat gespannen ben. Merk ook dat ik graag thuis ben zodat ik niet ziek word of iets.... beetje TE voorzichtig maar wil zo graag dat het doorgaat. Verder kan ik eigenlijk niet wachten.

 

Nog maar 7 dagen :43::43:

Ja hier ook schuldig! Ik denk dat het heel normaal is. Je leeft er naar toe en kijkt er al jaren stiekem naar uit, dus ik geef je groot gelijk!

 

lekker aftellen nu!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Roosje1 zei:

@Boobcar Ik heb precies hetzelfde! Ben bijna ook alleen nog maar thuis 🤣... Zaterdag een corona test om te kunnen aan tonen dat ik geen corona heb. Moet jij die ook nog doen? 

Nee daar heb ik niks over gehoord. Dus ga er van uit van niet. Ik heb wel 2 weken geleden een corona test gehad maar die was gelukkig negatief 😀 de test zelf vond ik echt heellll erg meevallen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is beter! Kan je stiekem toch nog geopereerd worden mocht je corona hebben 🤣. Nee grapje. 

 

Vraag mij alleen af hoe het gaat als je wakker wordt uit de narcose en naar huis mag. Normaal komt degene die je ophaalt naar je bed toe. Nu mag dat natuurlijk niet. Zou de verpleegster ons in de auto zetten? Weet ook echt niet wat ik moet verwachten van die narcose. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Roosje1 said:

Oh dat is beter! Kan je stiekem toch nog geopereerd worden mocht je corona hebben 🤣. Nee grapje. 

 

Vraag mij alleen af hoe het gaat als je wakker wordt uit de narcose en naar huis mag. Normaal komt degene die je ophaalt naar je bed toe. Nu mag dat natuurlijk niet. Zou de verpleegster ons in de auto zetten? Weet ook echt niet wat ik moet verwachten van die narcose. 

Hoi!

 

Bij mij liep de verpleging inderdaad mee naar beneden en naar buiten, omdat ik zelf mijn tas niet mocht dragen. Daar heeft mijn vriend het overgenomen. Ze denken goed mee in deze situaties dus ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken   😊

 

Ik vond de narcose ook mega spannend! Was voor mij de eerste keer, ik heb het gewoon op me af laten komen en vond het eigenlijk heerlijk haha. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Ga er lekker rustig in en denk aan leuke dingen, dan kom je er waarschijnlijk ook weer rustig uit. 
Mocht je echt heel erg nerveus zijn zullen ze je daar ook vast op je gemak stellen! Ze weten wat ze doen

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

Ik zat een beetje mee te lezen in jullie topic, ik ben zelf 8 oktober geopereerd en ik had ook echt angst dat de operatie afgezegd zou worden door corona dus ook als een soort kluizenaar geleefd haha! Maar gelukkig kon alles doorgaan :)

 

Ik ben zelf in het Diakonessenhuis Zeist geopeerd, bij mij mocht mijn vriend na de operatie gelukkig wel gewoon het ziekenhuis in en mijn kamer op. Maar ik was zelf eigenlijk verbaasd hoe mobiel ik al was, ik kon na één keer met verpleegster al gewoon zelf het bed uit en naar de wc lopen. Wel met rolstoel naar de auto gebracht door mijn vriend, haha 👩‍🦽💨

 

En de narcose zelf vond ik zo erg meevallen! Ik keek er zelf erg tegenop maar het was eigenlijk precies als in slaap vallen. Je voelt je eerst een beetje alsof je te veel gedronken hebt en dan val je weg, ik deed zelf mijn ogen alvast dicht toen de anesthesist aangaf dat de verdoving eraan kwam, zodat ik niet moest vechten om die open te houden of zoiets, voelde voor mezelf prettiger! En het wakker worden vond in zelf erg prettig, ik was gelijk actief en ook dit voelde een beetje als aangeschoten zijn, praatjes gemaakt met de verpleegsters en ik kreeg zelfs een Raketje 🍧

 

Komt ook bij jullie vast goed dames!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Roosje1 zei:

Oh dat is beter! Kan je stiekem toch nog geopereerd worden mocht je corona hebben 🤣. Nee grapje. 

 

Vraag mij alleen af hoe het gaat als je wakker wordt uit de narcose en naar huis mag. Normaal komt degene die je ophaalt naar je bed toe. Nu mag dat natuurlijk niet. Zou de verpleegster ons in de auto zetten? Weet ook echt niet wat ik moet verwachten van die narcose. 

Hoi hoi, er zit meteen een verpleegkundige bij je zodra je wakker wordt, beetje kletsen. Nieuwe boobies kijken, rustig wakker worden op uitslaapkamer, lekker weer wat eten en drinken. Miss heb je wel een gezellige buurvrouw. Wat ik had, gezellig wappie lopen kletsen. Dan moet je zelf naar de toilet en aankleden. Als je je dan goed genoeg voelt lopen ze met je mee naar de deur, waar je weer wordt opgehaald. Je krijgt meteen je telefoon bij de hand. Kon meteen m’n man bellen, appen, dus was prettig.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.