Ga naar inhoud

Boobcar : 5 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Ooh wat fijn dat het goed gegaan heeft haha die arme jongen met het prikken 🤣 En voor die films heb je de komende weken nog genóég tijd om ze af te kijken hahahah. 

Het ziet er nu al mooi uit hoor! Hoe veel cc had je ook alweer geplaatst gekregen?

 

Lekker chillen nu de komende dagen/weken. Komt inderdaad allemaal goed, nu de eerste week zie je ze echt met de dag veranderen. Ik ga je volgen :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Boobcar zei:

Nou hier mij  verslag lieve dames. Ik kan niet anders dan positief zijn gelukkig 😃👌 heb een heerlijke dag gehad al zeg ik het zelf 😃

 

Gisteren om 13 uur moest ik me melden in de kliniek. Ik heb lekker uit kunnen slapen na een goede nacht en om 9 uur kwam ik mijn bed uit. It's boobie :tatice_04: time!!!!!! Heb lekker mijn bed nog verschoond en gewassen, beneden nog gestofzuigd, alle spullen gepakt en omdat ik hier een aantal verhalen had gelezen over later op de middag geopereerd worden dat het dan nog al eens kon uitlopen had ik voor 2 uur films en series gedownload om 12 uur reden wij naar Amsterdam. Om 12.50 uur kwam we daar aan manlief een kus in de auto gegeven en toen ben ik naar binnen gegaan. Formulieren ingevuld en toen werd ik opgehaald. Kreeg het schattige en charmante schortje aan en mutsje op en plastic schoentjes aan. Het liep ietsje uit zei ze dus ik had zo iets, mooi! Ga ik lekker fimp kijken, ze moest er wel om lachen dat ik zo reageerde. Ik zette een film aan en toen ik net 5 minuten aan het kijken was stond dr vd weij al voor m'n neus, shit dacht ik hahahaha 🤣 

 

Daar kwam hij met zijn rolmaat en stift  👌 super secuur ging hij aftekenen. De anesthesioloog was er ook al dus toen dr vd weij klaar was werd ik gelijk mee genomen, wacht even riep ik even mijn man appen hahaha. Aangekomen op de ok ging het voor mijn gevoel iets minder relaxt. Arme jongen die mij ging prikken. Er waren allemaal "oudere" anesthesisten en een wat jongere. Hij moest het werk doen hahaha hij begon een beetje te hakkelen en toen ik hem vertelde dat ik heel lastig te prikken was en dat ik volgens andere anesthesisten een olifantenhuid heb zei hij, nou.... dat zal wel mee vallen haha. Komt vast goed. Succes zei ik! Nou zei die je maakt het wel spannend voor me haha al die mannen lachen. Hij begon positief, o wat heb je mooie duidelijke vaten en de 1e kee prikken 🙈 opsturen er naast, ja je hebt wel een dikke huid zeg hahaha ja duh dat vertelde ik je net. Je merkte aan hem dat hij klein beetje nerveus was en dat ik hem een klein beetje zijn eer had aangetast haha ik moest er om lachen maar hij niet. 2e keer prikken zat hij gelukkig wel goed maar ik denk dat de beste jongen er een klein beetje klaar mee was want op een gegeven moment spoot hij er dus vloeistof in en dat voelde ik wel en toen vroeg ik is dit al de narcose? Ja werd er toen gezegd het kan wat koud aanvoelen.... daarna werd het slaapmiddel in gespoten en toen pas begon er een ander iets te zeggen in de trend van: zoek maar een mooie droom uit. Maar toen was ik al weg merkte ik. 

 

Na een uur zat het er op en toen ik op de ok wakker werd voelde ik dat ze de tube uit mijn keel haalde en dat ze vroegen of ik op het andere bed wilde gaan liggen. Was nog helemaal duf maar gelukkig niet misselijk! Toen naar de uitslaapkamer en daar was ook weer een hele lieve verpleegkundige die bij me bleef. Lekker 3 beschuitjes op en wat thee oja en ik kreeg extra medicijnen voor een enorm scheurende pijn. (Na het medicijn gelukkig geen last mee van gehad) toen naar de gewone kamer gebracht daar hebben ze mijn man gebeld dat ik rond 17 uur a 17.30 uur naar huis mocht. Ik viel echter in slaap en mijn man was in de auto blijven zitten hahaha dus uiteindelijk kwam ik pas rond 17.30 uur naar buiten. Rond 18.30 uur was ik geloof ik thuis. 

 

Alles is me zo ontzettend meegevallen! Ook kwa pijn! Ben tot nu toe erg tevreden. Heb net even heel kort gedoucht dat was wel wat pijnlijk zonder bh maar nu weer lekker aan. Ik heb ook nog foto's gemaakt voor het douchen maar ze zitten wel hoog zeg en mijn huid staat ook nog flink strak zag ik hahaha maar goed het zal allemaal goed komen. 

 

Bedankt weer allemaal voor het meelezen en lieve berichtjes! 🥰

Wat fijn om te lezen dat het zo fijn is verlopen. En nu volop genieten 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk je verhaal je lezen meid!! Goed gegaan allemaal!! Ja die tube 😩, daar heb ik trouwens een week lang goed last van gehad. Had voor de operatie helemaal niet over nagedacht dat je zo’n ding in je strot krijgt, maarja... 

 

Lekker chillen en laten verwennen meid!! Rustig aan doen 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal zo goed is verlopen! Nu goed uitrusten en steeds meer genieten van je nieuwe boobies🤩🍀Zou je mij als je eraan toe ben willen toevoegen aan je album, zodat ik ook mee kan kijken! Bedankt alvast en veel beterschap!! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, CB88 zei:

Wat super fijn dat alles zo goed is verlopen en dat je je zo fijn voelt! 

en zo blij voor je dat je niet misselijk was na de narcose! Heerlijk! 

 

Hahaha ja je wordt er wel goed slaperig van he?! 

 

Nu lekker rustig aan doen! 

Ja dat was heellll fijn. Van die narcose word je goed suf ja maar sliep wel lekker hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, CB88 zei:

foto's zijn heel mooi trouwens!! Onze twins lijken best veel op elkaar haha! Ben benieuwd of dat straks na een aantal weken ook nog zo is. 

Mooi he, vind ze nog wel dus wat hoog zitten maar goed hahaha ze zijn er de twintigste 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Yvette-x zei:

Ooh wat fijn dat het goed gegaan heeft haha die arme jongen met het prikken 🤣 En voor die films heb je de komende weken nog genóég tijd om ze af te kijken hahahah. 

Het ziet er nu al mooi uit hoor! Hoe veel cc had je ook alweer geplaatst gekregen?

 

Lekker chillen nu de komende dagen/weken. Komt inderdaad allemaal goed, nu de eerste week zie je ze echt met de dag veranderen. Ik ga je volgen :)

Nou he hahaha die jongen dacht daar hebbie er weer 1 hoor hahaha 

 

Nou ik dacht hup lekker dat bed daar in oortjes in en kijken maar hahaha dat viel ff tegen 🤣🤣

 

Mooi he, zo in die bh vind ik ze top! 380 cc anatomisch voor de borstspier heb ik. Ik zei net tegen mijn man het doet nu wel even zeer het staat helemaal strak. Nou zegt ie had je toch die mindere cc's maar moeten nemen he hahaha grapjas 🤣

 

Ik ben benieuwd hoe ze gaan veranderen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Anouk78 zei:

Wat fijn om te lezen dat het zo fijn is verlopen. En nu volop genieten 😘

Tnx! Genieten nu iets minder merk ik hahaha het staat ff flink strak maar net weer paracetamol ingenomen dus zal wel weer afzakken dan 😄. Jij gaat vandaag toch?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lilve zei:

Leuk je verhaal je lezen meid!! Goed gegaan allemaal!! Ja die tube 😩, daar heb ik trouwens een week lang goed last van gehad. Had voor de operatie helemaal niet over nagedacht dat je zo’n ding in je strot krijgt, maarja... 

 

Lekker chillen en laten verwennen meid!! Rustig aan doen 😘

Ja die was ik ook even vergeten. Ik dacht hup wat gebeurd daar nou... ik heb ook last van mijn keel dus ook dat zal nog wel ff duren. Heb gisterenavond nog ff een raketje op dat was wel heel lekker! 

 

Lekker chillen nu inderdaad. Manlief heeft onze oude tv op een kastje gezet bij het voeteneind. Dus net heerlijk chateau meiland gekeken en zo maar eens een serietje opzetten maar eerst hier eens even kijken wat ik heb gemist hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, newboob zei:

Wat fijn dat het zo voorspoedig gegaan is en dat je blij bent met het resultaat. Mag ik meekijken in je album? 

Nu lekker uitrusten!

Ben erg blij! Ik zal je toevoegen 😃😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Sam83 zei:

Wat fijn dat het allemaal zo goed is verlopen! Nu goed uitrusten en steeds meer genieten van je nieuwe boobies🤩🍀Zou je mij als je eraan toe ben willen toevoegen aan je album, zodat ik ook mee kan kijken! Bedankt alvast en veel beterschap!! 

Heel fijn 😃 

 

Ik zal je toevoegen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii wat fijn dat het zo goed is gegaan zeg! Gefeliciteerd met je boobiesss!🤗 Zou ik alsjeblieft mee mogen kijken in je album? Ik ben heel benieuwd hoe ze eruit zien! Ik ga straks ook mijn foto's er in zetten als het allemaal lukt haha

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Kenna zei:

Hoiii wat fijn dat het zo goed is gegaan zeg! Gefeliciteerd met je boobiesss!🤗 Zou ik alsjeblieft mee mogen kijken in je album? Ik ben heel benieuwd hoe ze eruit zien! Ik ga straks ook mijn foto's er in zetten als het allemaal lukt haha

Tnx meid!! Ik heb je toegevoegd 

 

10 uur geleden, Anca23 zei:

Gelukkig gaat het goed met en kan het herstellen beginnen.  Laat je maar lekker verwennen.  Hoe groot oogt het nu voor jou? Succes met je herstel. 

 

 

 

@Boobcar mag ik meekijken in je album?

 

Het oogt vrij groot vind ik zelf. Zitten nog te hoog. Maar ben wel heel tevreden 😃

Ik heb je toegevoegd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net je foto's gezien, wat zijn ze mooi in verhouding met je lichaam! Zitten inderdaad nog wat hoog, maar als dat eenmaal is gezakt gaat het er echt top uitzien denk ik.

 

Ik vind ze bij mij ook vrij groot ogen, maar dat is echt een kwestie van wennen denk ik. Zo raar dat dit er nu ineens allemaal zit 🙈

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Kenna zei:

Heb net je foto's gezien, wat zijn ze mooi in verhouding met je lichaam! Zitten inderdaad nog wat hoog, maar als dat eenmaal is gezakt gaat het er echt top uitzien denk ik.

 

Ik vind ze bij mij ook vrij groot ogen, maar dat is echt een kwestie van wennen denk ik. Zo raar dat dit er nu ineens allemaal zit 🙈

Als ik zie hoe ze nu al weer veranderd zijn 😱🙈 dat gaat best snel zeg! Ik heb weer een foto in mijn album gezet kunnen jullie ook mee kijken 😃😉

 

Kwa pijn blijf ik het echt mee vinden vallen gelukkig! Voel heel af en toe maar is vooral als ik lig de wond wat trekken verder lijken mijn borsten al wat zachter te worden. 

Ik heb gisteren gewoon op de bank overdag gezeten/gehangen haha en dat gaat dan beter met slapen in de nacht ik had vrijdag de hele dag in bed gelegen maar toen heb ik in de nacht vrij rot geslapen en nu afgelopen nacht echt heerlijk geslapen zeg! Heb net ook heerlijk zelf gedoucht en zelf mijn haren gewassen. Goh wat lekker! 🤗 nu onderuit op de bank onder een dekentje 😁

 

Fijne zondag iedereen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Boobcar zei:

Als ik zie hoe ze nu al weer veranderd zijn 😱🙈 dat gaat best snel zeg! Ik heb weer een foto in mijn album gezet kunnen jullie ook mee kijken 😃😉

 

Kwa pijn blijf ik het echt mee vinden vallen gelukkig! Voel heel af en toe maar is vooral als ik lig de wond wat trekken verder lijken mijn borsten al wat zachter te worden. 

Ik heb gisteren gewoon op de bank overdag gezeten/gehangen haha en dat gaat dan beter met slapen in de nacht ik had vrijdag de hele dag in bed gelegen maar toen heb ik in de nacht vrij rot geslapen en nu afgelopen nacht echt heerlijk geslapen zeg! Heb net ook heerlijk zelf gedoucht en zelf mijn haren gewassen. Goh wat lekker! 🤗 nu onderuit op de bank onder een dekentje 😁

 

Fijne zondag iedereen. 

 

Ziet er goed uit meid! Het lijkt al wat te zakken, mooi hoor! Ja ik verbaas me er echt over dat ze er elke dag anders uit zien, heel bizar elke dag een verrassing 😅

 

Ik vind de pijn dus ook echt heel erg meevallen, ik had wel erge pijn verwacht maar goed je hebt natuurlijk geen idee wat voor soort pijn je kan verwachten.

 

Ik probeer inderdaad ook niet overdag in bed te liggen zodat ik 's nachts beter kan slapen 🙈 Wat knap dat je zelf hebt gedoucht en je haren gewassen! Ik vond het nog wat eng om mijn handen zo ver naar boven te doen, maar morgen ga ik weer douchen en dan ga ik toch even een poging doen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kenna zei:

 

Ziet er goed uit meid! Het lijkt al wat te zakken, mooi hoor! Ja ik verbaas me er echt over dat ze er elke dag anders uit zien, heel bizar elke dag een verrassing 😅

 

Ik vind de pijn dus ook echt heel erg meevallen, ik had wel erge pijn verwacht maar goed je hebt natuurlijk geen idee wat voor soort pijn je kan verwachten.

 

Ik probeer inderdaad ook niet overdag in bed te liggen zodat ik 's nachts beter kan slapen 🙈 Wat knap dat je zelf hebt gedoucht en je haren gewassen! Ik vond het nog wat eng om mijn handen zo ver naar boven te doen, maar morgen ga ik weer douchen en dan ga ik toch even een poging doen!

Ik durf die bh eigenlijk niet uit te doen hahaha. Zo'n scheurend gevoel vind ik het geven aan de onderkant. 

 

De dame in de kliniek gaf mij de tip om mijn hoofd naar voren te hangen (kin tegen je borstkas aan duwen) en dus niet je armen omhoog doen en dat werkt dus 😃🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.