Ga naar inhoud

Boobcar : 5 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Nee krijg ik morgen pas te horen zeggen ze. Mijn man kreeg gisteren het erg benauwd vanwege een zakelijke afspraak dus ik had met de kliniek gebeld maar nope een dag van te voren krijg je dat te horen..... heel lastig vind ik dat maar ja.... we moeten het er maar mee doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, CB88 zei:

Ik werd een dag van te voren gebeld. Maar de dag daarvoor stond het wel al in "mijnboerhaave".  

Ik zag vanmiddag in mijnboerhaave dat er een afspraak stond voor 12-11 dus ik in paniek de kliniek opgebeld blijkt het te gaan om een controle afspraak voor NA de operatie whahahaha #maarikbennietzenuwachtig #oftochmisschienwel :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Goow zei:

Bijna zover! 🤗

Super spannend, en hopelijk gooit corona geen roet in het eten! 
 

Zou ik mogen meekijken in je album? 

 

 

Heel spannend vanavond even de nieuwe maatregelen afwachten en dan is het hopelijk zo ver!

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Boobcar zei:

Ik zag vanmiddag in mijnboerhaave dat er een afspraak stond voor 12-11 dus ik in paniek de kliniek opgebeld blijkt het te gaan om een controle afspraak voor NA de operatie whahahaha #maarikbennietzenuwachtig #oftochmisschienwel :152:

Hahaha daar zou ik ook van in paniek raken🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Boobcar zei:

Ik zag vanmiddag in mijnboerhaave dat er een afspraak stond voor 12-11 dus ik in paniek de kliniek opgebeld blijkt het te gaan om een controle afspraak voor NA de operatie whahahaha #maarikbennietzenuwachtig #oftochmisschienwel :152:

 

Hahahaha ja dat had ik precies hetzelfde! Zag eerst dat staan. 

Daarna pas mn "echte" afspraak 🤣

 

Volgens mij betekenen de nieuwe maatregelen van zojuist niets voor je operatie toch?? 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd net gebeld door de Boerhaave dat ik me morgen om 13 uur mag melden 🤗🎊🥳. Ik had gehoopt op vroeger maar goed dat is dus niet het geval. Ik heb me er nu op ingesteld dat ik pas in de avond laat thuis ben omdat alles uit gaat lopen. Maarrrr morgen gaat het allemaal gebeuren ik ben zo blij!! 

 

Ik had net een hele vriendelijke (al heb ik daar nog geen sjacherijnig iemand aan de telefoon gehad haha) dame aan de telefoon dus heb nog even wat vragen gesteld. Ik was toch wel nieuwsgierig dat stel mijn man is een half uurtje later pas in de kliniek of dat een probleem is. Hier maakte ik me een beetje zorgen om omdat hij een belangrijke werk vergadering heeft waar hij niet onder uit kon. Gelukkig stelde deze dame me gelijk op mijn gemak dat dit helemaal geen probleem is en dat ik net zo lang mag blijven tot mijn man er is 😃 dat geeft rust in mijn hoofd! Ik word gelukkig niet buiten gezet hahaha 

 

Ze gaf me nog een aantal tips over kleding enz.. en ze hebben daar kleine kluisjes waar je bv je telefoon in kunt doen. Ook dat ik vandaag voldoende moet drinken. Ik ben er klaar voor! Heb wel erg hoofdpijn denk toch zenuwen en mag gelukkig vandaag wel paracetamol in nemen dus dat ga ik zo eerst doen. Vanmiddag en vanavond nog werken en dan lekker mijn bedje in en dan morgen rond 12 uur richting Amsterdam. 

 

Ik morgenochtend ook lekker mijn bedje verschonen 🥰😃 heeft toch zijn voordelen zo 😉

 

Fijne dag iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boobcar zei:

Ik werd net gebeld door de Boerhaave dat ik me morgen om 13 uur mag melden 🤗🎊🥳. Ik had gehoopt op vroeger maar goed dat is dus niet het geval. Ik heb me er nu op ingesteld dat ik pas in de avond laat thuis ben omdat alles uit gaat lopen. Maarrrr morgen gaat het allemaal gebeuren ik ben zo blij!! 

 

Ik had net een hele vriendelijke (al heb ik daar nog geen sjacherijnig iemand aan de telefoon gehad haha) dame aan de telefoon dus heb nog even wat vragen gesteld. Ik was toch wel nieuwsgierig dat stel mijn man is een half uurtje later pas in de kliniek of dat een probleem is. Hier maakte ik me een beetje zorgen om omdat hij een belangrijke werk vergadering heeft waar hij niet onder uit kon. Gelukkig stelde deze dame me gelijk op mijn gemak dat dit helemaal geen probleem is en dat ik net zo lang mag blijven tot mijn man er is 😃 dat geeft rust in mijn hoofd! Ik word gelukkig niet buiten gezet hahaha 

 

Ze gaf me nog een aantal tips over kleding enz.. en ze hebben daar kleine kluisjes waar je bv je telefoon in kunt doen. Ook dat ik vandaag voldoende moet drinken. Ik ben er klaar voor! Heb wel erg hoofdpijn denk toch zenuwen en mag gelukkig vandaag wel paracetamol in nemen dus dat ga ik zo eerst doen. Vanmiddag en vanavond nog werken en dan lekker mijn bedje in en dan morgen rond 12 uur richting Amsterdam. 

 

Ik morgenochtend ook lekker mijn bedje verschonen 🥰😃 heeft toch zijn voordelen zo 😉

 

Fijne dag iedereen

Succes met de laatste loodjes! Morgen rond deze tijd ben je er al! Spannend!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, lottejanna zei:

Succes met de laatste loodjes! Morgen rond deze tijd ben je er al! Spannend!

 

Bedankt! Ja heel gek eigenlijk als ik er nu over na denk hahaha

 

2 minuten geleden, lauralaura zei:

@Boobcar wat spannend!! Ik zou 12.30 geholpen worden en liep idd ook uit. 1,5uur zelfs als ik het me goed herinner. Maar om 18 uur werd ik opgehaald al. Hoppa! Heel veel succes iig en maak je niet druk. Niet aan de operatie denken maar aan je besluit dit te doen!

 

Ik hoor van verschillende dames dat ze nog weleens uitloop hebben dus ja... daar stel ik me dan maar op in. Ik neem een koptelefoon mee en mijn telefoon en dan ga ik lekker filmpje kijken ofzo.... beetje tijdverdrijf 😉 

Ik heb het vandaag gelukkig heel druk en morgen ga ik lekker rustig aan doen. Denk dat de echte zenuwen pas komen als ik daar ben. Maar voor nu lekker rustig aan dus 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, SiBre zei:

@Boobcar eindelijk!! Super fijn! Morgen om deze tijd heb je het er al op zitten!! Succes met slapen vannacht!!! Super benieuwd naar je verhaal en je boobsters!😍

 

Nou he eindelijk! 😃 ja morgen om deze tijd heb ik boobiessssss whoehoe al zal ik daar morgen wel anders over denken hahaha. Je hoort me morgen 😉

6 minuten geleden, Lilve zei:

@Boobcar, fijn dat je de tijd weet!! En heerlijk ja bedje verschonen, haar wassen, scheren dat soort dingen nu het nog makkelijk gaat!! Fijn dat je vandaag nog moet werken, afleiding. En morgen 🤗🤗🤗, nieuwe boobs!!!! 

 

Precies heb uiteindelijk een drukke dag vandaag, dus dat is wel lekker dan sta je er allemaal niet zo bij stil. Morgen inderdaad lekker uitslapen 😃hopelijk lukt dat hahaha en dan douchen alles scheren, haren wassen en dan lekker bedje verschonen 🥰 love it en daarna gaan we al 🎉

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Boobcar zei:

 

Nou he eindelijk! 😃 ja morgen om deze tijd heb ik boobiessssss whoehoe al zal ik daar morgen wel anders over denken hahaha. Je hoort me morgen 😉

 

Precies heb uiteindelijk een drukke dag vandaag, dus dat is wel lekker dan sta je er allemaal niet zo bij stil. Morgen inderdaad lekker uitslapen 😃hopelijk lukt dat hahaha en dan douchen alles scheren, haren wassen en dan lekker bedje verschonen 🥰 love it en daarna gaan we al 🎉

Fijn meid, het is eindelijk zo ver!! 🤗🤗🤗🤗

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.