Ga naar inhoud

Boobcar : 5 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi @Boobcar,

 

Ik zie dat je volgende week door vd Weij wordt geopereerd. Ik ben 16/10 door hem geopereerd en ben erg tevreden over de arts. Naar mijn idee is hij heel kundig. Ik vond de verpleegkundige begeleiding ook erg fijn. Ze zijn heel aardig en helpen je dat waar dat nodig is. 
Ik herken wat je zegt over de angst om ziek te worden. Daar had ik zelf ook nog een grotere angst voor dan de operatie zelf. Maar gelukkig is het al bijna voor je. Succes alvast en het wordt vast prachtig bij je!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lilve zei:

Hoi hoi, er zit meteen een verpleegkundige bij je zodra je wakker wordt, beetje kletsen. Nieuwe boobies kijken, rustig wakker worden op uitslaapkamer, lekker weer wat eten en drinken. Miss heb je wel een gezellige buurvrouw. Wat ik had, gezellig wappie lopen kletsen. Dan moet je zelf naar de toilet en aankleden. Als je je dan goed genoeg voelt lopen ze met je mee naar de deur, waar je weer wordt opgehaald. Je krijgt meteen je telefoon bij de hand. Kon meteen m’n man bellen, appen, dus was prettig.

dit klinkt goed allemaal, ik kan niet wachten.

Fijn om te weten hoe het allemaal een beetje loopt die dag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Roosje1 zei:

@Willsx @Yvette-x @Lilve Bedankt dames! Stelt me gerust! Ben eigenlijk ook niet bang voor de operatie, heb er heel veel zin in :)

Moet er maar niet teveel over gaan nadenken. 

Precies niet te veel meer nadenken maar gewoon doen hahaha is wel lastig soms. Ik zie overalllllll ineens :1bouncingboobs:tietuhhh hahaha mijn man word er knettergek van. Beetje hetzelfde gevoel als toen ik zwanger was toen was voor mijn gevoel ook iedereen zwanger. hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Flatmommy zei:

Hoi @Boobcar,

 

Ik zie dat je volgende week door vd Weij wordt geopereerd. Ik ben 16/10 door hem geopereerd en ben erg tevreden over de arts. Naar mijn idee is hij heel kundig. Ik vond de verpleegkundige begeleiding ook erg fijn. Ze zijn heel aardig en helpen je dat waar dat nodig is. 
Ik herken wat je zegt over de angst om ziek te worden. Daar had ik zelf ook nog een grotere angst voor dan de operatie zelf. Maar gelukkig is het al bijna voor je. Succes alvast en het wordt vast prachtig bij je!

Jaaa volgende week is het zo ver! Ben zo benieuwd. Ik lees allemaal goede berichten over de arts en de verpleegkundige dus ik denk dat het allemaal goed gaat komen, ik heb er in ieder geval zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een update plaatsen 😀, nog 4 daagjes afwachten en dan hoop ik dat ik mijn boobies krijg! Ik kan echt zo niet wachten. Ik had ergens gelezen dat als je voor een operatie stopt met cafeïne drinken dit ten goede zou zijn van je operatie maar tjonge jonge meiden dit is me heftig hahaha. Ik heb al een week hoofdpijn en ik ben super moe de hele dag. Ik dacht gisteren ik ga nog eens even kijken hoelang die verschijnselen duren 7 tot 10 dagen. Ik ben op 23 oktober volledig van de cafeïne afgegaan dus ik hoop dat het 1 deze dagen over is die hoofdpijn en vermoeidheid. Trouwens dat artikel wat ik over die cafeïne toen vond kan ik nu dus niet meer vinden en vraag ik me af of dit ook echt zo is.... helpt geen cafeïne drinken voor het herstel na een operatie? Weet 1 van jullie dit?

 

Verder merk ik dat ik behoorlijk rustig ben voor donderdag totaal niet gespannen ofzo... TE rustig eigenlijk hihi heel vreemd maar die zenuwen zullen nog wel komen denk ik.

 

Fijne zondag iedereen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook al een album aangemaakt ? Mag ik ook meekijken ?

Ikzelf drink alleen thee, dus daar heb ik geen last van gelukkig.

Helpt arnica ook echt bij het herstel ? En vitaminen preparaten ook ? Ik gebruik nu ook altijd al multivitaminen en vit D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CB88 @lauralaura @Flatmommy @Lilve Werd bij jullie op de dag van de operatie je bloeddruk enz door de anesthesioloog opgenomen? Normaal in het ziekenhuis weet ik dat je eerst bij de anesthesioloog langs moet en die moet bepalen of je geopereerd mag worden maar ik weet niet helemaal hoe dit bij boerhaave gaat. En ik dacht jullie zullen dit vast wel weten na jullie operatie 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Boobcar zei:

@CB88 @lauralaura @Flatmommy @Lilve Werd bij jullie op de dag van de operatie je bloeddruk enz door de anesthesioloog opgenomen? Normaal in het ziekenhuis weet ik dat je eerst bij de anesthesioloog langs moet en die moet bepalen of je geopereerd mag worden maar ik weet niet helemaal hoe dit bij boerhaave gaat. En ik dacht jullie zullen dit vast wel weten na jullie operatie 🙂 

Hey @Boobcar, de anesthesist kwam langs om rapport te lezen. De verpleegkundige nam bij mij de temp en bloeddruk op. En tijdens de narcose wordt je bloeddruk constant bijgehouden aan je rechterarm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Anns zei:

Heb je ook al een album aangemaakt ? Mag ik ook meekijken ?

Ikzelf drink alleen thee, dus daar heb ik geen last van gelukkig.

Helpt arnica ook echt bij het herstel ? En vitaminen preparaten ook ? Ik gebruik nu ook altijd al multivitaminen en vit D.

Arnica helpt zeker bij het herstel!! En de vitamine c is belangrijk omdat je een ontzettend klap op je immuunsysteem krijgt door de narcose en de operatie, dus dat immuunsysteem moet even flink geboost worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Boobcar zei:

Ff een update plaatsen 😀, nog 4 daagjes afwachten en dan hoop ik dat ik mijn boobies krijg! Ik kan echt zo niet wachten. Ik had ergens gelezen dat als je voor een operatie stopt met cafeïne drinken dit ten goede zou zijn van je operatie maar tjonge jonge meiden dit is me heftig hahaha. Ik heb al een week hoofdpijn en ik ben super moe de hele dag. Ik dacht gisteren ik ga nog eens even kijken hoelang die verschijnselen duren 7 tot 10 dagen. Ik ben op 23 oktober volledig van de cafeïne afgegaan dus ik hoop dat het 1 deze dagen over is die hoofdpijn en vermoeidheid. Trouwens dat artikel wat ik over die cafeïne toen vond kan ik nu dus niet meer vinden en vraag ik me af of dit ook echt zo is.... helpt geen cafeïne drinken voor het herstel na een operatie? Weet 1 van jullie dit?

 

Verder merk ik dat ik behoorlijk rustig ben voor donderdag totaal niet gespannen ofzo... TE rustig eigenlijk hihi heel vreemd maar die zenuwen zullen nog wel komen denk ik.

 

Fijne zondag iedereen! 

Fijn dat je weinig zenuwen hebt, houden zo. Had ik ook niet. En dat van die koffie had ik echt geen idee van, heb al die tijd gewoon koffie gedronken en in de avond thuis ook meteen een heerlijke cappuccino gedronken waar ik al vanaf de ochtend naar uit keek 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lilve zei:

Hey @Boobcar, de anesthesist kwam langs om rapport te lezen. De verpleegkundige nam bij mij de temp en bloeddruk op. En tijdens de narcose wordt je bloeddruk constant bijgehouden aan je rechterarm.

Wat gek! Bij mij helemaal niet vooraf. Dr vd weij kwam aftekenen. En op het moment dat hij klaar was kwamen ze van de anesthesie even wat vragen stellen en namen ze me gelijk mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Anns zei:

Heb je ook al een album aangemaakt ? Mag ik ook meekijken ?

Ikzelf drink alleen thee, dus daar heb ik geen last van gelukkig.

Helpt arnica ook echt bij het herstel ? En vitaminen preparaten ook ? Ik gebruik nu ook altijd al multivitaminen en vit D.

De pc zegt dat arnica helpt, dus dan nemen we het he 😀 alles voor een goed herstel. Maar volgens mij helpt het ook bij kneuzingen en blauwe plekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lilve zei:

Hey @Boobcar, de anesthesist kwam langs om rapport te lezen. De verpleegkundige nam bij mij de temp en bloeddruk op. En tijdens de narcose wordt je bloeddruk constant bijgehouden aan je rechterarm.

Ok dus dat word gelukkig wel gecontroleerd 😃👍👌

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, CB88 zei:

Wat gek! Bij mij helemaal niet vooraf. Dr vd weij kwam aftekenen. En op het moment dat hij klaar was kwamen ze van de anesthesie even wat vragen stellen en namen ze me gelijk mee. 

O dus dat wisselt dus wel hoe ze dat doen. 🤔🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo weer een dag voorbij. Echt wel een k#t dag iedereen hier in huis was sjacherijnig dus i am out for totdat 😴 lekker gedoucht en nu slapen. Op naar morgen weer een nieuwe dag en dan maar eens horen wat rutte te vertellen heeft.

 

Weltrusten lieve meiden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobcarbij mij kwam hij ook aftekenen en daarna kwamen ze vd anesthesie en namen me eigenlijke direct mee na check geboortedatum dacht en even een gezellig minipraatje ter geruststelling. Toen ging ik op de tafel liggen,  infuus prikken kapje met extra zuurstof nog en daarna werd ik weer wakker. 

Gewoon koffie gedronken! Wel vita c en arnica braaf en gewassen met die desinfecterende wasgel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, lauralaura zei:

@Boobcarbij mij kwam hij ook aftekenen en daarna kwamen ze vd anesthesie en namen me eigenlijke direct mee na check geboortedatum dacht en even een gezellig minipraatje ter geruststelling. Toen ging ik op de tafel liggen,  infuus prikken kapje met extra zuurstof nog en daarna werd ik weer wakker. 

Gewoon koffie gedronken! Wel vita c en arnica braaf en gewassen met die desinfecterende wasgel.

Toch vreemd eigenlijk. Maar goed ik ga het wel zien.

 

Ik was gewoon helemaal die desinfecterende gel vergeten dus daar ben ik zondag (geloof ik) pas mee begonnen. Hoop dat dit geen kwaad kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.