Ga naar inhoud

Boobcar : 5 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

9 uur geleden, Boobcar zei:

Ooo zo hahaha🤭 ja als alles goed gaat kwa pijn en je ineens dan toch wat pijn ervaart dacht ik gelijk: o nee ik zal toch niet te vroeg hebben gejuigd hahaha dus inderdaad dan wel onzeker 😉

Voelen ze bij jou ook al eigen?

 

O dat is een goede die hou ik gedachte. Ik moest  vanavond iemand les (lees afbeulen) in de gym en toen heb ik onder de rand van mijn bh 1 inlegkruisje dubbel gevouwen en aan de andere kant er ook eentje gedaan en dat was erg fijn. Geen pijn er aan. Dus dat was top. Nu lig ik lekker in mijn bedje en heb ik ze er weer tussen uit gehaald. Want met liggen heb ik er geen last van.

Nou eigen nog niet helemaal. Voel ze wel zitten, maar soms ook helemaal niet. Dan voelen ze wel al beetje eigen. Het verschilt nog erg. Gisteren een hele goede werkdag gehad met eigenlijk geen last. Vandaag met werken voel ik ze echt weer. Beetje veel eigenlijk en heb vandaag een gebroken dienst, dus moet vanavond weer 😫

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Lilve zei:

Nou eigen nog niet helemaal. Voel ze wel zitten, maar soms ook helemaal niet. Dan voelen ze wel al beetje eigen. Het verschilt nog erg. Gisteren een hele goede werkdag gehad met eigenlijk geen last. Vandaag met werken voel ik ze echt weer. Beetje veel eigenlijk en heb vandaag een gebroken dienst, dus moet vanavond weer 😫

Oe dat is naar. Overdag je eigen maar rustig proberen te houden dan. Moeilijk zeg als je dit beroep hebt en herstellende bent van een operatie. Maar uiteindelijk komt het goed, rustig aan vandaag meid 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Marietjuh zei:

Zou ik ook mee mogen kijken in je album?

Word zelf 4 januari geopereerd door dr. Van der Weij (krijg 300 cc anatomisch voor de spier)!

Ik zal je toevoegen. Spannend zeg!! Wel iets moois om naar uit te kijken toch? Leuk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 2 weken po:

 

Tja het gaat met kleine downs maar gelukkig grote ups! Ik mag eigenlijk niet klagen maar doe het lekker toch :153: ik merk dat mijn littekens gelukkig minder zeer doen, dus dat is heel fijn! Nu merk ik alleen dat ik last van mijn schouders begin te krijgen ik denk dat dit te maken heeft met niet sporten en veel zitten 🥴 maar wel degelijk dus vervelend hahaha. 

 

Mijn boobs veranderen elkaar keer weer als ik mijn bh open/uit doe. Ik kijk niet meer elke dag maar om de 2 dagen of als ik natuurlijk lekker extra douche. Dus ben er gelukkig niet meer zo obsessief mee bezig als de weken voor de operatie toen kon ik echt aan niks anders denken dan boobs. Keek hier de hele dag op het forum en was echt dag en nacht er mee bezig. Ben er echt zo blij mee en heb echt geen moment spijt ze horen al echt bij mij. Heel fijn!!!! 

 

Ik heb vanavond na het douchen foto's gemaakt deze staan weer in mijn album 😉

 

Fijne avond allemaal ik ga lekker mijn bedje in 😴🛏

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Joyforlife zei:

Heey meis,

 

Ik had gister precies hetzelfde als jou ook een baal dag , wat last van mijn littekens en het gevoel dat ze overgevoelig waren. Laten we hopen dat het vandaag weer beter gaat ! 

 

Knuffel

Ik zie/lees nu pas je berichtje, sorry!!! Dus jij had het ook?! Vandaag had je een goede dag toch? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Joyforlife zei:

Ja klopt ik had gister echt een baal dag maar vandaag gelukkig veel beter ! En jij ook een goeie dag gehad vandaag ?

Ja ik heb vandaag ook een goede dag gehad. Al word ik dat zitten/hangen wel een beetje zat 🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Boobcar zei:

Ik zal je toevoegen. Spannend zeg!! Wel iets moois om naar uit te kijken toch? Leuk! 

Dankje! Jazeker!! 😁

Was trouwens blij te lezen dat jij ze al snel eigen vond voelen want was daar beetje bang voor of dat ze koud blijven aanvoelen heb ik ook weleens gelezen. 

Ik ga ff spieken in je album.. ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Marietjuh zei:

Dankje! Jazeker!! 😁

Was trouwens blij te lezen dat jij ze al snel eigen vond voelen want was daar beetje bang voor of dat ze koud blijven aanvoelen heb ik ook weleens gelezen. 

Ik ga ff spieken in je album.. ben benieuwd!

Ze zijn nu echt al heel mooi zeg!! 👌

Jij hebt 395 cc toch? Ik krijg 300 maar ben iets kleiner (1.65) en heb nu een b-cupje. Weet je al wat je definitieve cupmaat is/wordt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Boobcar zei:

Update 2 weken po:

 

Tja het gaat met kleine downs maar gelukkig grote ups! Ik mag eigenlijk niet klagen maar doe het lekker toch :153: ik merk dat mijn littekens gelukkig minder zeer doen, dus dat is heel fijn! Nu merk ik alleen dat ik last van mijn schouders begin te krijgen ik denk dat dit te maken heeft met niet sporten en veel zitten 🥴 maar wel degelijk dus vervelend hahaha. 

 

Mijn boobs veranderen elkaar keer weer als ik mijn bh open/uit doe. Ik kijk niet meer elke dag maar om de 2 dagen of als ik natuurlijk lekker extra douche. Dus ben er gelukkig niet meer zo obsessief mee bezig als de weken voor de operatie toen kon ik echt aan niks anders denken dan boobs. Keek hier de hele dag op het forum en was echt dag en nacht er mee bezig. Ben er echt zo blij mee en heb echt geen moment spijt ze horen al echt bij mij. Heel fijn!!!! 

 

Ik heb vanavond na het douchen foto's gemaakt deze staan weer in mijn album 😉

 

Fijne avond allemaal ik ga lekker mijn bedje in 😴🛏

Hey meid, ik had dat op een gegeven moment ook, pijn bovenop bij m’n schouders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Marietjuh zei:

Dankje! Jazeker!! 😁

Was trouwens blij te lezen dat jij ze al snel eigen vond voelen want was daar beetje bang voor of dat ze koud blijven aanvoelen heb ik ook weleens gelezen. 

Ik ga ff spieken in je album.. ben benieuwd!

 

Dat heb ik niet verder gelukkig 😃

 

9 uur geleden, Marietjuh zei:

Ze zijn nu echt al heel mooi zeg!! 👌

Jij hebt 395 cc toch? Ik krijg 300 maar ben iets kleiner (1.65) en heb nu een b-cupje. Weet je al wat je definitieve cupmaat is/wordt? 

 

Bedankt!!! Ben er ook erg blij mee 🤗

 

Ik heb 380 cc anatomisch en voor de borstspier. Ik had 80A en nu is het opgemeten en heb ik 80E maar als ze helemaal op zijn plek zitten dan kan het ook zo maar een 80F zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lilve zei:

Hey meid, ik had dat op een gegeven moment ook, pijn bovenop bij m’n schouders.

Dus dit herken je wel?! Ik heb nu ook enorme spierpijn in mijn borst. Heel gek! Het gaat echt alle kanten op dan weer een goede dag en dan weer ietsje minder. Tis allemaal wat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Boobcar zei:

Dus dit herken je wel?! Ik heb nu ook enorme spierpijn in mijn borst. Heel gek! Het gaat echt alle kanten op dan weer een goede dag en dan weer ietsje minder. Tis allemaal wat 

Ja ik herken dat ook, weetje je gaat van super intensief veel krachtsport, naar helemaal niks en een operatie. Is echt een klap voor je lijf. Ik mag over 5 dagen weer, zal me wel gaan tegenvallen denk ik. Ben blij dat het goed gaat met werken. Vast een beetje voor bewegen hahaha.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Boobcar zei:

 

Dat heb ik niet verder gelukkig 😃

 

 

Bedankt!!! Ben er ook erg blij mee 🤗

 

Ik heb 380 cc anatomisch en voor de borstspier. Ik had 80A en nu is het opgemeten en heb ik 80E maar als ze helemaal op zijn plek zitten dan kan het ook zo maar een 80F zijn.

Jeetje zeg wel een flinke cup maar ze lijken niet zo groot en passen goed bij je lichaam.

Ik heb aangegeven dat ik terug wil naar een volle C en volgens dr. Van der Weij zou ik met 300 cc uitkomen op een C/D cup dus ben heel benieuwd!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Marietjuh zei:

Jeetje zeg wel een flinke cup maar ze lijken niet zo groot en passen goed bij je lichaam.

Ik heb aangegeven dat ik terug wil naar een volle C en volgens dr. Van der Weij zou ik met 300 cc uitkomen op een C/D cup dus ben heel benieuwd!

 

Mijn man schrok zich rot maar ik had hier op het forum al gelezen dat de maat niet altijd overeenkomt met wat je ziet :152:dus ik was voorbereid hahaha. Ik heb het met vd Weij niet over cupmaten gehad, ik heb uitgelegd wat ik wilde en ook laten zien wat ik wilde en zo zijn we op deze maat uitgekomen. En ben er echt heel blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Lilve zei:

Ja ik herken dat ook, weetje je gaat van super intensief veel krachtsport, naar helemaal niks en een operatie. Is echt een klap voor je lijf. Ik mag over 5 dagen weer, zal me wel gaan tegenvallen denk ik. Ben blij dat het goed gaat met werken. Vast een beetje voor bewegen hahaha.

Ja dat blijkt ja.... ik heb sinds ik geopereerd ben echt het gevoel dat ik elke dag echt heel zwaar borst heb getraind. Heel gek want dat "spier"pijn gevoel zit heel hoog en dus niet waar de protheses zitten.

 

Mag jij over 5 dagen weer trainen??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Boobcar zei:

Ja dat blijkt ja.... ik heb sinds ik geopereerd ben echt het gevoel dat ik elke dag echt heel zwaar borst heb getraind. Heel gek want dat "spier"pijn gevoel zit heel hoog en dus niet waar de protheses zitten.

 

Mag jij over 5 dagen weer trainen??? 

Hey meid, jaaaa dan ben ik 6 weken po. Dan kan ik aangepaste kneuzen wodjes gaan doen hahaha! 😩 maar iig lekker weer bewegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lilve zei:

Hey meid, jaaaa dan ben ik 6 weken po. Dan kan ik aangepaste kneuzen wodjes gaan doen hahaha! 😩 maar iig lekker weer bewegen.

Oooo heerlijk zeg, ik verveel me echt zo dat ik het trainen echt heel erg mis. Überhaupt weer dingen doen zoals "normaal" heerlijk lijkt me dat. Ik moet nog ff wachten hahahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Boobcar zei:

Oooo heerlijk zeg, ik verveel me echt zo dat ik het trainen echt heel erg mis. Überhaupt weer dingen doen zoals "normaal" heerlijk lijkt me dat. Ik moet nog ff wachten hahahaha 

Jaaa ik begrijp het helemaal, ik heb het ook zoooo gemist. Maarja nog maar even genieten van de rust hoor!! Belangrijk!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-11-2020 om 20:31, Lilve zei:

Jaaa ik begrijp het helemaal, ik heb het ook zoooo gemist. Maarja nog maar even genieten van de rust hoor!! Belangrijk!

Doe ik ook zeker hoor maar kijk er wel echt naar uit! 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.