Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

12 uur geleden, Veerveertje zei:

 

Ja precies! Nou ik heb het mijn chirurg gevraagd. En hij zei dat dat ook te maken had met hoe de natuurlijke borsten van een vrouw “staan”. Als die ook dicht bij elkaar staan, zie je dat ook na de vergroting en is het denk ik soms niet mogelijk om ze zó breed te maken dat de voorbij die “lijn” komen? 
Ik weet het anders ook niet. Het moet wel “passen” zeg maar.
 

Misschien weet iemand anders hier er meer vanaf? @best_boobie maybe? 

Elke voorsituatie is bepalend idd. 

Afhankelijk van de techniek van de pc kan er meer of minder, breder of smaller, hoger of lager geplaatst worden. Dit gecombineerd met de afmetingen van de prothese. Je tepels moeten niet naar buiten gaan wijzen bijvoorbeeld omdat een smallere prothese verder naar het midden toe geplaatst wordt. Of tepels die naar binnen scheel gaan kijken omdat een ‘te’ brede prothese geplaatst wordt omdat de anatomie niet toelaat verder naar het midden toe te plaatsen. 
 

oké is wel kort door de bocht zo, maar denk dat jullie zo snappen wat ik bedoel :)

 

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, best_boobie zei:

Elke voorsituatie is bepalend idd. 

Afhankelijk van de techniek van de pc kan er meer of minder, breder of smaller, hoger of lager geplaatst worden. Dit gecombineerd met de afmetingen van de prothese. Je tepels moeten niet naar buiten gaan wijzen bijvoorbeeld omdat een smallere prothese verder naar het midden toe geplaatst wordt. Of tepels die naar binnen scheel gaan kijken omdat een ‘te’ brede prothese geplaatst wordt omdat de anatomie niet toelaat verder naar het midden toe te plaatsen. 
 

oké is wel kort door de bocht zo, maar denk dat jullie zo snappen wat ik bedoel

 

xx BB

 

Zeker! Thanks voor de toelichting! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net voor de tweede keer gaan douchen, ook eindelijk weer eens mijn oksels geschoren, vandaar dat de weegschaal een kilo minder aangaf. ?

 

Ik zag mijn borsten in de badkamerspiegel en moest bijna huilen van blijdschap, ik vond ze de afgelopen dagen al mooi, maar nu beginnen ze volgens mij echt ‘vorm’ aan te nemen.

 

Ik heb meteen mijn vriend geroepen, hij dacht al dat er iets was gebeurd. ? 

 

Ik zeg “Kijk nou! Ze worden steeds mooier!” en hij zei “Ze zijn wel nog rond, dat atomische heb ik me anders voorgesteld” ???

 

Atomic Tits dus. ?? Bij nader inzien klopt het ook wel, ze kunnen niet worden gespleten om ze kleiner te maken. *scheikunde hoedje af* ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2020 om 21:11, polemommy zei:

Zo, mijn verslag over mijn grote dag: 

 

Vanochtend om 8.00 uur vertrokken wij uit het stormachtige Zuiden in richting Amsterdam (aangezien we niet wisten wat het weer en het verkeer zullen doen). Onderweg hadden we dan ook vooral stormachtige, maar ook heldere weermomenten. Zonder onderweg te stoppen arriveerden we rond 10.30 uur bij de Boerhaave kliniek in Amsterdam. Mijn vriend stond te popelen op eten en drinken (bummer), dus ik vulde bij de kliniek even een vragenlijst voor de anesthesioloog in en ging daarna met mijn vriend de supermarkten af om iets voor hem te eten te halen. 

 

Rond 11.30 waren we terug in de kliniek en werd ik ook snel door de verpleegkundige opgehaald. Zenuwen waren er (voelbaar) niet echt (tenminste voelde ik ze niet, ik moest wel 3 keer naar de wc, dus ze waren er blijkbaar wel). Ik mocht me omkleden, twee Paracetamolletjes innemen en in een bedje gaan liggen en kreeg een voorverwarmde deken (heerlijk!). Na een paar minuten kwam Dr. van der Weij af om af te tekenen. We maakten wat praatjes over van alles en nog wat en uiteindelijk ging ik weer liggen en kwam de anesthesioloog er ook snel aan. We maakten de hele tijd grapjes, ik nam op de gang afscheid van mijn vriend en daarna reden we richting OK. Ik liep dan de OK in, ging op het bed liggen, kreeg een infuus en er werd bloeddruk gemeten. Ik kreeg de slaap toegediend en een seconde later werd ik (al rijdende) wakker. Voor mijn gevoel. ?

 

Ik had nergens last van, ik kreeg een boterham met jam en een theetje en mocht dan snel weg (was van tevoren ook al met het infuus in mijn handen gaan lopen, omdat ik geen zin meer had om te liggen. 

 

Mijn vriend en ik gingen daarna uitgebreid lunchen en reden dan naar huis. Ik had tijdens de rit een nekkussentje om en een kussentje van de bank onder de riem gedaan, maar ik had sowieso nergens last van. Rond 19.15 uur kwamen wij bij mijn ma aan en het eten stond ook al klaar. Ik slaap de komende twee nachten bij mijn mama, omdat mijn vierend morgen ochtend weer voor enkele dagen naar Amsterdam moet oprijden.

 

Het enige nadeel op dit moment is, dat ik bang ben al weer te veel te hebben gedaan omdat ik daadwerkelijk geen gevoel heb. ? Mijn Beha zit super strak en overal zitten afdrukken op mijn borsten. Ik zie ook dat er een beetje bloed onder de pleisters zit en dat het wat blauwig is. 

 

Ik ga zo lekker Netflixen en chillen en wacht tot ik (n)ooit op mijn rug in slaap kan vallen.


Hoi @polemommy,

 

Ik lees even mee en wat fijn dat het zo goed is gegaan. Klinkt goed allemaal! 
 

ik ben in 2018 bij Van der Weij op consult geweest voor een bv. Wilde er echt voor gaan, maar toen kreeg ik weer ineens twijfels. Of ik er wel goed aan doe en de kans op ziektes door siliconen. Vond het heel eng allemaal. Toen heb ik het weer losgelaten, maar in mijn hoofd blijft het maar rond gaan. Ik wil een bv. Ga me weer orienteren er op. 
Zou ik in je album mogen kijken? Ben heel benieuwd hoe het er uit ziet bij jou. Vindt de resultaten van Van der Weij ook echt heel mooi. Eerst zou ik ook voor anatomische willen gaan, maar nu zou ik toch voor ronde gaan. Het idee dat anatomische kunnen draaien vind ik eng. Geeft me dan weer geen rust. En bovenin wil ik meer volume zegmaar... ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, polemommy zei:

@essie85 Tuurlijk, ik zal je toevoegen!

 

Ik ga er niet van uit dat dat gaat gebeuren, maar als je er zelf mee zit, moet je het niet doen. 


Tegenwoordig is niks meer goed voor je... 

Ik ga me echt weer verdiepen. Blijft maar in mijn hoofd spoken. Hoe goed het zou zijn ook voor mn zelfvertrouwen enzo en lekker in mn vel zitten...

 

Dankjewel voor het toevoegen! Lief! ☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, essie85 said:


Tegenwoordig is niks meer goed voor je... 

Ik ga me echt weer verdiepen. Blijft maar in mijn hoofd spoken. Hoe goed het zou zijn ook voor mn zelfvertrouwen enzo en lekker in mn vel zitten...

 

Dankjewel voor het toevoegen! Lief! ☺️

Het is een weloverwogen keuze die je moet maken. Niets mis mee. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, polemommy zei:

Alweer 5 dagen PO, pic is up!  Ik ben zo blij ermee, het wordt elke dag mooier, moet oppassen dat ik niet ontplof als het zo blijft doorgaan. ??


Hahahaha vind jouw enthousiasme zo leuk en dat je zo goed gaat zo snel al!

Hoop dat dat er voor mij ook in gaat zitten straks ? (Waarschijnlijk niet, want > Dual Plane hahah) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, Veerveertje said:


Hahahaha vind jouw enthousiasme zo leuk en dat je zo goed gaat zo snel al!

Hoop dat dat er voor mij ook in gaat zitten straks ? (Waarschijnlijk niet, want > Dual Plane hahah) 

Mijn vriend heeft de stofzuigerkabel uitgetrokken toen hij van werk thuis kwam en vroeg of ik nog goed bij mijn hoofd ben.  ? Maar we hebben de halve dag zitten kleien hierzo, wat een rotzooi ??‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was die afspraak van korte duur. Enkele vragen over hoe de eerste week verlopen is. Dan worden de borsten bekeken, even voelen en de pleister wordt verwijderd. Je mag eens naar het litteken kijken en je krijgt je littekencrème mee. Ik denk wel dat je nog 1 week moet wachten vooraleer je mag smeren, 2x daags.

En dan: heb je nog vragen? 

Neen? Tot over 3 maand dan! :)  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Wieke30 said:

Bij mij was die afspraak van korte duur. Enkele vragen over hoe de eerste week verlopen is. Dan worden de borsten bekeken, even voelen en de pleister wordt verwijderd. Je mag eens naar het litteken kijken en je krijgt je littekencrème mee. Ik denk wel dat je nog 1 week moet wachten vooraleer je mag smeren, 2x daags.

En dan: heb je nog vragen? 

Neen? Tot over 3 maand dan!   

Ik hoop zo dat ze de knoopjes niet moeten knippen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Loesje3 said:

Inderdaad ?

En haha jij bent net zo’n held als ik hè, hopelijk blijven ze bij jou dan van de hechtingen af ?

Oepsie floepsie ? Snijden? Geen probleem! Draadjes losknippen??? run away GIF

 

 

@Lady.D Ik ben al blij, maar dat was ik voor de operatie ook wel. Maar ik merk toch wel dat het iets met je doet. Het puntje op de ‚i‘. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.