Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Leuk om je verslag te lezen @polemommy

jeetje wat ging en gaat het voorspoedig bij je! Zo te lezen ging het in de kliniek ook allemaal heel snel. 
echt super fijn dat je je zo goed voelt. Hopelijk lukt het je wel je rust te pakken. 
en dat je er ook al aan kan zitten!!!? die van mij zijn echt mega gevoelig. Zoals flinke stuwing, In combi met gekneusde ribben ? dus ik blij er nog even uit de buurt!

 

hoop dat het jou lukt lekker te slapen. Ik heb na de operatie nog geen oog dicht gedaan. En lig nu ook nog steeds wakker? 

dus die oxazepam klinkt zo slecht nog niet @Veerveertje
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slapen gaat tot nu toe prima, ben wakker geworden omdat ik denk dat mijn ma meer hulp nodig heeft, die is snotverkouden en er zit niet echt een muur tussen de slaap- en de woonkamer, alleen een open trap. ?

 

Ik was echt helemaal vergeten te vertellen dat ik na de operatie natuurlijk niet meteen werd ontslagen. Dr. van der Weij was in de tussentijd alweer klaar met een andere operatie en nam even de tijd om langs te komen (lag toch helemaal alleen op de verkoeverkamer, heerlijk!). Hij kwam nog eens alles bekijken en zei dat alles voorspoedig is gegaan en dat ze natuurlijk nog niet zo zitten als ze horen te zitten en hij was helemaal blij toen ik zei, dat ik er nu al blij mee ben. ?

 

Ik kon gewoon de hele dag niet stoppen met lachen. En nu net toen ik wakker werd, dacht ik ook meteen: Heeeeej, tieten!!! ?

 

Nog steeds geen pijn trouwens. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zeker passend @polemommy!!

echt zo fijn dat het nog steeds zo goed gaat. Lijkt me stug dat je nu nog pijn gaat krijgen. 
hier nog steeds zelfde verhaal. Ben rond 01u eindelijk voor t eerst in slaap gevallen! Werd nu wakker en dat komt mooi uit, 05u stond m’n wekker voor m’n pcm. 
Ik had een schema mee vanuit de kliniek, maar na een blik van best boobie heeft ze hem voor me aangepast om het beter te verdelen. Dat betekend dus wel wekkers zetten s’avonds/s’nachts. Maar hopelijk bouw ik dan betere spiegel op voor de pijn. 
 

Whaha ja zo klonk t bijna wel ja. “Zo ben je wakker? Kleed je maar aan en gaan!” ?

maar dit klinkt echt heel fijn! Lekker ook hè die warme dekens. Daar heb ik er ook heel wat van verslonden. 
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Lady.D said:

Whaha ja zo klonk t bijna wel ja. “Zo ben je wakker? Kleed je maar aan en gaan!” 

maar dit klinkt echt heel fijn! Lekker ook hè die warme dekens. Daar heb ik er ook heel wat van verslonden. 
 

Haha, er kwam ook nog een andere arts langs waarmee ik volgende week de checkup heb en die gaf me ook nog wat do’s en don’t mee op de weg en mijn ‘prothesenpaspoort’ etc.

 

Het leukste is dat ik ook alweer een manier heb gevonden om met mijn dochtertje te knuffelen, ze heeft ook mijn haar gedaan, wat vond ze dat leuk. 

 

Zo ook even voor de deur, dochterlief naar school brengen (mijn moeder rijdt). Wat vind ik het heerlijk om niet te hoeven rijden. Mijn ma woont helemaal in Duitsland, dus zo’n route zou ik nu niet aandurven, mag trouwens ook niet. ? Zou me er wel in staat toe voelen, maar better be safe than sorry. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, polemommy zei:

Slapen gaat tot nu toe prima, ben wakker geworden omdat ik denk dat mijn ma meer hulp nodig heeft, die is snotverkouden en er zit niet echt een muur tussen de slaap- en de woonkamer, alleen een open trap. ?

 

Ik was echt helemaal vergeten te vertellen dat ik na de operatie natuurlijk niet meteen werd ontslagen. Dr. van der Weij was in de tussentijd alweer klaar met een andere operatie en nam even de tijd om langs te komen (lag toch helemaal alleen op de verkoeverkamer, heerlijk!). Hij kwam nog eens alles bekijken en zei dat alles voorspoedig is gegaan en dat ze natuurlijk nog niet zo zitten als ze horen te zitten en hij was helemaal blij toen ik zei, dat ik er nu al blij mee ben. ?

 

Ik kon gewoon de hele dag niet stoppen met lachen. En nu net toen ik wakker werd, dacht ik ook meteen: Heeeeej, tieten!!! ?

 

Nog steeds geen pijn trouwens.  


Jeetje, mazzelkont so far!! Klinkt echt heel goed, fijn voor je zeg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Veerveertje said:


Jeetje, mazzelkont so far!! Klinkt echt heel goed, fijn voor je zeg. 

Ik ben toen straks wakker geworden en voelde me wel wat stijfjes en mijn hoofd was super heet.  Was echt bang dat ik koorts heb, maar voel me super.

 

Heeft mijn pa dus blijkbaar vannacht naast de bank een gasbrander aangezet, omdat hij bang was dat ik het koud krijg (ze hebben op dit moment geen verwarming omdat ze op de nieuwe wachten). 

 

Mijn ma geeft aan, dat het niet mogelijk is momenteel om het huis onder de 30 Graden te koelen, ik word echt helemaal gek en ga helemaal kapot, heb het thuis nooit boven 18 Graden. 

 

Mijn ouders wonen aan een bosrand, dus ik weet waar ik de dag ga doorbrengen, misschien in een bikini. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, polemommy zei:

Haha, ik vrees dat ik geen passende meer heb, wat heb ik zin in Bikini-Shopping zeg.

 

Ik heb jullie allemaal aan mijn albums toegevoegd.

Ziet er al goed uit!! Daar zal je heel blij mee zijn en het wordt alleen maar mooier! Bikini's shoppen is inderdaad een feestje...laat dat bikini seizoen maar snel beginnen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, polemommy zei:

Ik ben toen straks wakker geworden en voelde me wel wat stijfjes en mijn hoofd was super heet.  Was echt bang dat ik koorts heb, maar voel me super.

 

Heeft mijn pa dus blijkbaar vannacht naast de bank een gasbrander aangezet, omdat hij bang was dat ik het koud krijg (ze hebben op dit moment geen verwarming omdat ze op de nieuwe wachten). 

 

Mijn ma geeft aan, dat het niet mogelijk is momenteel om het huis onder de 30 Graden te koelen, ik word echt helemaal gek en ga helemaal kapot, heb het thuis nooit boven 18 Graden. 

 

Mijn ouders wonen aan een bosrand, dus ik weet waar ik de dag ga doorbrengen, misschien in een bikini. ???


Ik ga stuk ? Wel schattig van je vader, hahahahaha. ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een beetje bloed onder de pleister, gisteren bij de controle zei ze dat dit normaal is. Maar dan heb ik het wel over oud bloed hè, als je nu nieuw felrood bloed ziet zou ik wat rustiger aan doen en in de gaten houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.