polemommy

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Bedank dames, ik heb er vertrouwen in, tot nu toe nauwelijks zenuwen.

• Like 1

Succes!!!! Ik rijd net weg daar. Ga straks verslag maken. Zo blij dat t achter de rug is, en uiteindelijk alles meegevallen 

toi toi voor jou🍀

• Upvote 1

Het zit erop. Ben alweer een half uurtje wakker en voel me uitstekend. Het verslag volgt vanavond. 😊

• Upvote 1

Jaa daar is ze hoor!! Fijn dat je je zo goed voelt!! Uitstekend zelfs, haha!! Nou, in die categorie viel ik niet hoor:154: 

• Like 1

@polemommy

Ik vertelde tegen mijn man dat mijn datum-genootje zich zo goed voelt, herstel, uitstekend zelfs!! Die herinnerde mij er even aan dat jij vóór de borstspier hebt, en ik dual plane. 
aha! Das waar ook...🤣🤣

Ik heb beide al meegemaakt zowel achter en voor de spier...voelde me bij beide ook meteen uitstekend. Had nu voor de borstspier maar gehecht aan ribweefsel. Hechten aan ribweefsel schijnt zeer pijnlijk te zijn..het ligt ook gewoon aan de pijngrens van de persoon.

Vriendin van mij heeft 11 jaar geleden ze voor de spier laten plaatsen en die heeft heel veel pijn gehad. Ik toen achter de spier en zat meteen die dag lekker in de tuin te chillen.🤷🏼‍♀️ 

Ik wil niet te vroeg juichen, voel nu totaal niks (kan er alleen niet met mijn handen vanaf blijven), even morgen afwachten en dan hopelijk afkloppen. 🤪

Gewoon je medicatie ook goed pakken en dan valt het allemaal reuze mee..alleen stijfheid als je hebt gelegen. Jaa zo herkenbaar..heb dat nu nog steeds dat ik er niet vanaf kan blijven. Betrap me er best vaak op🤣

Ik heb geen medicatie gekregen hoor. Kan als het pijn zou gaan doen Ibuprofen nemen.

Oh, even kijken of ik de voorgevel van mijn animoji kan veranderen😂😂😂

@Ld1234 is zeker bij iedereen anders! Daar kun je ook niks over zeggen. 
alleen maar fijn als het zo goed gaat

@polemommy haha dat kan ik me zo goed indenken!! Dat ga ik straks ook doen, wanneer m’n borst het toelaat aangeraakt te worden. Lekker heel de dag aan m’n tetten zitten:4::123::45:

helemaal geen medicatie joh? Ik heb een heel schema plus zakje vol met van alles. En zelfs nog reserve medicatie voor als ik extreme pijn krijg, of heel misselijk word. 
alleen maar fijn dat je zo weinig last hebt. Hopelijk blijft dat zo!! Lijkt me stug dat je opeens nog mega pijn krijgt.