Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur terug, polemommy zei:

3 dagen PO alweer. Foto staat in mijn album.

 

Ik vind het moeilijk een goede foto te maken. ? Tips voor een ‘angle’?


Jeetje, vind ze echt zo mooi zo snel al!! Alsof je ze al maanden hebt. Check je sideboobs ook dan ? Ik hoop dat ook te krijgen, dat ze je “taille-lijn” doorbreken zeg maar, snap je wat ik bedoel? Soms zie ik vergrotingen waarbij de borsten “binnen” je lijn blijft en ik vind dit persoonlijk mooier.

 

Goeie angle ook als je het mij vraagt hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Veerveertje said:


Jeetje, vind ze echt zo mooi zo snel al!! Alsof je ze al maanden hebt. Check je sideboobs ook dan ? Ik hoop dat ook te krijgen, dat ze je “taille-lijn” doorbreken zeg maar, snap je wat ik bedoel? Soms zie ik vergrotingen waarbij de borsten “binnen” je lijn blijft en ik vind dit persoonlijk mooier.

 

Goeie angle ook als je het mij vraagt hoor! 

Ik snap helemaal wat je bedoeld, soms zie ik foto’s langskomen (niet hier op de forum) waarbij het lijkt alsof er alleen in de hoogte iets is bijgekomen, maar niet in de breedte, daar was ik een beetje bang voor, maar denk dat dat ook vooral aan de foto’s zelf ligt. 

 

Sommige chirurgen gebruiken promotiefoto’s waarvan ik zoiets heb van: uhm ja... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, polemommy zei:

Ik snap helemaal wat je bedoeld, soms zie ik foto’s langskomen (niet hier op de forum) waarbij het lijkt alsof er alleen in de hoogte iets is bijgekomen, maar niet in de breedte, daar was ik een beetje bang voor, maar denk dat dat ook vooral aan de foto’s zelf ligt. 

 

Sommige chirurgen gebruiken promotiefoto’s waarvan ik zoiets heb van: uhm ja... 

 

Ja precies! Nou ik heb het mijn chirurg gevraagd. En hij zei dat dat ook te maken had met hoe de natuurlijke borsten van een vrouw “staan”. Als die ook dicht bij elkaar staan, zie je dat ook na de vergroting en is het denk ik soms niet mogelijk om ze zó breed te maken dat de voorbij die “lijn” komen? 
Ik weet het anders ook niet. Het moet wel “passen” zeg maar.
 

Misschien weet iemand anders hier er meer vanaf? @best_boobie maybe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Veerveertje said:

 

Ja precies! Nou ik heb het mijn chirurg gevraagd. En hij zei dat dat ook te maken had met hoe de natuurlijke borsten van een vrouw “staan”. Als die ook dicht bij elkaar staan, zie je dat ook na de vergroting en is het denk ik soms niet mogelijk om ze zó breed te maken dat de voorbij die “lijn” komen? 
Ik weet het anders ook niet. Het moet wel “passen” zeg maar.
 

Misschien weet iemand anders hier er meer vanaf? @best_boobie maybe? 

Ik heb een wat uitstekende borstkas, hierdoor staan ze wat verder uit elkaar sowieso. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon het echt niet laten. ?

 

Is ie te klein of kan dat er nog mee door? ???

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Polemommy, doe die BH uit en trek maar gauw dat lekker overdreven spannend sportBH'tje aan! ?Jeezes, jij hebt het precies lastig met richtlijnen op te volgen hé: autorijden in de eerste week, BH's in droogkast stoppen terwijl het ticket aangeeft dat dit niet mag, niet ondersteunende BHs dragen, je armen boven je hoofd tillen....:45:?

Think long term polemommy! 

Ik snap dat je overenthousiast bent want ze zijn super mooi! Ik denk als je jouw foto's bekijkt dat niemand nog kan beweren dat vdw geen mooie grote borsten 'zet' ;) 

 

Wedstrijdpakken? Welke sport? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Wieke30 said:

Polemommy, doe die BH uit en trek maar gauw dat lekker overdreven spannend sportBH'tje aan! ?Jeezes, jij hebt het precies lastig met richtlijnen op te volgen hé: autorijden in de eerste week, BH's in droogkast stoppen terwijl het ticket aangeeft dat dit niet mag, niet ondersteunende BHs dragen, je armen boven je hoofd tillen....:45:?

Think long term polemommy! 

Ik snap dat je overenthousiast bent want ze zijn super mooi! Ik denk als je jouw foto's bekijkt dat niemand nog kan beweren dat vdw geen mooie grote borsten 'zet'  

 

Wedstrijdpakken? Welke sport? 

Ja, heb het er echt lastig mee, vandaag ook maar een nieuwe sport beha gekocht in de stad, Anita Extreme Control, die zit me veel beter. 

 

In mijn beha staat dat ie gewoon in de droger mag hoor. Maar hij ziet er ook echt uit alsof hij van de Action is hoor (zie foto). ?

 

Ik doe aan polefitness. ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Robijntje02 said:

Bij welke zaak heb je de Anita Extreme Control bh gekocht @polemommy?

Hoe duur was deze bh en welke kleur?

Ik ben nl. ook nog op zoek naar een goede sportbh..

Ik heb hem bij een lingeriezaak in de buurt gekocht, kost rond de 65 Euro. De kleur heet Python.

 

Je kunt op de site van Anita kijken waar ze in jouw buurt verkocht worden. https://www.anita.com/en/store-locator.html

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.