Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Mijn dochtertje zag net voor het eerst mijn naakte borsten, haar ogen vielen er bijna uit. Ze schreeuwde: “WOOOOOW, WAT ZIJN ZE GROOT!!!!” ???

 

2 dagen PO foto staat in mijn album. ? Ah, ik ben zo’n blij ei. En eindelijk weer thuis voor mijn eigen spiegel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, polemommy zei:

Mijn dochtertje zag net voor het eerst mijn naakte borsten, haar ogen vielen er bijna uit. Ze schreeuwde: “WOOOOOW, WAT ZIJN ZE GROOT!!!!” ???

 

2 dagen PO foto staat in mijn album. ? Ah, ik ben zo’n blij ei. En eindelijk weer thuis voor mijn eigen spiegel. 


Ze zien er echt geweldig uit!!!! Laat me zelfs twijfelen aan mijn eigen keuze, ? dr van der Weij adviseerde mij ook anatomische, maar ik heb voor een andere chirurg gekozen die juist ronde adviseerde en ben daarin mee gegaan. Maar damn dit ziet er ook echt al zo super snel zo mooi uit! ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Lady.D said:

Oehhh ja ik ook. Overal! Word gek. Niet alleen bij m’n litteken, maar overal waar die bh zit! Heel m’n rug jeukt, en m’n boobs. 
 

Ja, bij mij ook, overal waar de beha zit. 

 

Ik ga straks maar even lekker in bad zitten om af te douchen. Durfde het tot nu toe niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net een beetje in dubio of ik een tweede beha erbij moet kopen. Na die 6 weken zal ik hem waarschijnlijk toch niet meer dragen. 

 

Maar vind het ook smerig om die ene 6 weken te dragen ? 
 

Zijn er ook mooie behas met een goede steun die we nu al kunnen dragen? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Wieke30 said:

Ik heb een tweede gekocht via die webshop, een ander kleurtje. Ik ga die BH’s nog aandoen als ik ga sporten over x aantal weken. Zo zitten ze goed vast als ik ga lopen ?

Ik ben bang dat die van mij tijdens het sporten niet genoeg steun geeft. Ik heb deze in het zwart:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, daar heb ik niets last van. Misschien moet je wachten tot je eerste controle en vragen of er nog andere modellen zijn die je mag dragen waar je geen last hebt van dat oprollen? 

Je kan hem gerust even uitdoen voor het wassen. Ik zou hem wel handwassen zodat hij zeker niet krimpt! Gewoon in wat warm water met neutrale zeep. Dat stond ook zo vermeld op een papiertje dat ik meegekregen heb bij de aankoop van die witte BH. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Wieke30 said:

Neen, daar heb ik niets last van. Misschien moet je wachten tot je eerste controle en vragen of er nog andere modellen zijn die je mag dragen waar je geen last hebt van dat oprollen? 

Je kan hem gerust even uitdoen voor het wassen. Ik zou hem wel handwassen zodat hij zeker niet krimpt! Gewoon in wat warm water met neutrale zeep. Dat stond ook zo vermeld op een papiertje dat ik meegekregen heb bij de aankoop van die witte BH. 

 

Ik moet mijn wedstrijdpakken ook altijd met de hand wassen, dus ik heb al geoefend en heb biotex in huis. ?

 

Ik denk dat ie bij gaat oprollen door mijn vetjes daar of vocht dat ik vasthou. Dat tweede klinkt beter, laten we het daar maar op houden ???

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke bh is dat @polemommy en hoe kom je aan deze bh? 

Hij ziet er nl. wel fijn uit! 

Mijn compressievest zit tot nu toe heerlijk; nou ja, heerlijk is overdreven, maar wel gewoon goed; geen last van jeuk, en zit ook niet te strak. Maar de stof komt wel heel hoog; dus als je kleding aan hebt, zie je hem nog wel zitten; en dan nog zo'n lelijke huidskleur; als ie nou zwart was geweest...

Ikzelf heb bij de Hema de non-padded sportbh's  gekocht (wist niet welke maat dus heb er maar 2 gekocht; 75D en 80D; waren toch in de aanbieding). Heb deze nog niet aangehad, maar jouw bh lijkt me ook wel heel fijn zitten.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.