Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Lady.D zei:

@polemommy

Ik vertelde tegen mijn man dat mijn datum-genootje zich zo goed voelt, herstel, uitstekend zelfs!! Die herinnerde mij er even aan dat jij vóór de borstspier hebt, en ik dual plane. 
aha! Das waar ook...??

Ik heb beide al meegemaakt zowel achter en voor de spier...voelde me bij beide ook meteen uitstekend. Had nu voor de borstspier maar gehecht aan ribweefsel. Hechten aan ribweefsel schijnt zeer pijnlijk te zijn..het ligt ook gewoon aan de pijngrens van de persoon.

Vriendin van mij heeft 11 jaar geleden ze voor de spier laten plaatsen en die heeft heel veel pijn gehad. Ik toen achter de spier en zat meteen die dag lekker in de tuin te chillen.??‍♀️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Ld1234 said:

Ik heb beide al meegemaakt zowel achter en voor de spier...voelde me bij beide ook meteen uitstekend. Had nu voor de borstspier maar gehecht aan ribweefsel. Hechten aan ribweefsel schijnt zeer pijnlijk te zijn..het ligt ook gewoon aan de pijngrens van de persoon.

Vriendin van mij heeft 11 jaar geleden ze voor de spier laten plaatsen en die heeft heel veel pijn gehad. Ik toen achter de spier en zat meteen die dag lekker in de tuin te chillen.??‍♀️ 

Ik wil niet te vroeg juichen, voel nu totaal niks (kan er alleen niet met mijn handen vanaf blijven), even morgen afwachten en dan hopelijk afkloppen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, polemommy zei:

Ik wil niet te vroeg juichen, voel nu totaal niks (kan er alleen niet met mijn handen vanaf blijven), even morgen afwachten en dan hopelijk afkloppen. ?

Gewoon je medicatie ook goed pakken en dan valt het allemaal reuze mee..alleen stijfheid als je hebt gelegen. Jaa zo herkenbaar..heb dat nu nog steeds dat ik er niet vanaf kan blijven. Betrap me er best vaak op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Ld1234 said:

Gewoon je medicatie ook goed pakken en dan valt het allemaal reuze mee..alleen stijfheid als je hebt gelegen. Jaa zo herkenbaar..heb dat nu nog steeds dat ik er niet vanaf kan blijven. Betrap me er best vaak op?

Ik heb geen medicatie gekregen hoor. Kan als het pijn zou gaan doen Ibuprofen nemen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oh, even kijken of ik de voorgevel van mijn animoji kan veranderen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

@polemommy haha dat kan ik me zo goed indenken!! Dat ga ik straks ook doen, wanneer m’n borst het toelaat aangeraakt te worden. Lekker heel de dag aan m’n tetten zitten:4::123::45:

 

helemaal geen medicatie joh? Ik heb een heel schema plus zakje vol met van alles. En zelfs nog reserve medicatie voor als ik extreme pijn krijg, of heel misselijk word. 
alleen maar fijn dat je zo weinig last hebt. Hopelijk blijft dat zo!! Lijkt me stug dat je opeens nog mega pijn krijgt. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@polemommy en @Lady D ik had ook echt veel medicatie meegekregen deze keer. Paracetamol, tramadol, antibiotica en onstekingsremmer. De tramadol heb ik maar 1 dag geslikt...daarvan raak ik verstopt en kan ik niet naar de wc. ? 

Ja die voorgevel moet aangepast worden?? en @LadyD ik weet zeker dat jij er straks ook niet vanaf kan blijven?.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, Loesje3 said:

Uiteraard wil ik ze zien ?

Fijn dat het zo goed gaat en je weinig last hebt. Houden zo hè! Ben benieuwd hoe je nacht gaat zijn ?

Het meest erge vind ik op de rug slapen ? Maar moet goed komen zo. Slaap bij mijn ma op de bank ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, polemommy zei:

Ik ga straks ook even een album aanmaken. Als ik jullie moet toevoegen, laat maar even weten. Ik ga elke dag wat foto’s posten. :)

Hoi hoi, wat fijn dat het je meegevallen is

tot nu toe. Hopelijk blijft het zo;)

zou je mij willen toevoegen aan je album?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, polemommy zei:

Zal ik doen, ik heb eerst even de voorsituatie gedaan en straks nog even de IST-situatie vrijgeven en verslagje typen. :)

Helemaal goed! Ben benieuwd! Heerlijk dat jij en  @lady.D het erop hebben zitten. Stiekem wel een beetje jarloers op?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, polemommy zei:

Ik ga straks ook even een album aanmaken. Als ik jullie moet toevoegen, laat maar even weten. Ik ga elke dag wat foto’s posten.


Jaaa heel graag!

 

En ik ga stuk om jullie reacties ?

Ik merk zelfs nu al dat ik vaker aan m’n boobs zit dan eerder, en elke keer erbij denken “nu voelen jullie nog zo mini, en strakssssss” hahaha. 
Alleen zijn ze in het begin niet keihard? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, mijn verslag over mijn grote dag: 

 

Vanochtend om 8.00 uur vertrokken wij uit het stormachtige Zuiden in richting Amsterdam (aangezien we niet wisten wat het weer en het verkeer zullen doen). Onderweg hadden we dan ook vooral stormachtige, maar ook heldere weermomenten. Zonder onderweg te stoppen arriveerden we rond 10.30 uur bij de Boerhaave kliniek in Amsterdam. Mijn vriend stond te popelen op eten en drinken (bummer), dus ik vulde bij de kliniek even een vragenlijst voor de anesthesioloog in en ging daarna met mijn vriend de supermarkten af om iets voor hem te eten te halen. 

 

Rond 11.30 waren we terug in de kliniek en werd ik ook snel door de verpleegkundige opgehaald. Zenuwen waren er (voelbaar) niet echt (tenminste voelde ik ze niet, ik moest wel 3 keer naar de wc, dus ze waren er blijkbaar wel). Ik mocht me omkleden, twee Paracetamolletjes innemen en in een bedje gaan liggen en kreeg een voorverwarmde deken (heerlijk!). Na een paar minuten kwam Dr. van der Weij af om af te tekenen. We maakten wat praatjes over van alles en nog wat en uiteindelijk ging ik weer liggen en kwam de anesthesioloog er ook snel aan. We maakten de hele tijd grapjes, ik nam op de gang afscheid van mijn vriend en daarna reden we richting OK. Ik liep dan de OK in, ging op het bed liggen, kreeg een infuus en er werd bloeddruk gemeten. Ik kreeg de slaap toegediend en een seconde later werd ik (al rijdende) wakker. Voor mijn gevoel. ?

 

Ik had nergens last van, ik kreeg een boterham met jam en een theetje en mocht dan snel weg (was van tevoren ook al met het infuus in mijn handen gaan lopen, omdat ik geen zin meer had om te liggen. 

 

Mijn vriend en ik gingen daarna uitgebreid lunchen en reden dan naar huis. Ik had tijdens de rit een nekkussentje om en een kussentje van de bank onder de riem gedaan, maar ik had sowieso nergens last van. Rond 19.15 uur kwamen wij bij mijn ma aan en het eten stond ook al klaar. Ik slaap de komende twee nachten bij mijn mama, omdat mijn vierend morgen ochtend weer voor enkele dagen naar Amsterdam moet oprijden. :D

 

Het enige nadeel op dit moment is, dat ik bang ben al weer te veel te hebben gedaan omdat ik daadwerkelijk geen gevoel heb. ? Mijn Beha zit super strak en overal zitten afdrukken op mijn borsten. Ik zie ook dat er een beetje bloed onder de pleisters zit en dat het wat blauwig is. 

 

Ik ga zo lekker Netflixen en chillen en wacht tot ik (n)ooit op mijn rug in slaap kan vallen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, polemommy zei:

Zo, mijn verslag over mijn grote dag: 

 

Vanochtend om 8.00 uur vertrokken wij uit het stormachtige Zuiden in richting Amsterdam (aangezien we niet wisten wat het weer en het verkeer zullen doen). Onderweg hadden we dan ook vooral stormachtige, maar ook heldere weermomenten. Zonder onderweg te stoppen arriveerden we rond 10.30 uur bij de Boerhaave kliniek in Amsterdam. Mijn vriend stond te popelen op eten en drinken (bummer), dus ik vulde bij de kliniek even een vragenlijst voor de anesthesioloog in en ging daarna met mijn vriend de supermarkten af om iets voor hem te eten te halen. 

 

Rond 11.30 waren we terug in de kliniek en werd ik ook snel door de verpleegkundige opgehaald. Zenuwen waren er (voelbaar) niet echt (tenminste voelde ik ze niet, ik moest wel 3 keer naar de wc, dus ze waren er blijkbaar wel). Ik mocht me omkleden, twee Paracetamolletjes innemen en in een bedje gaan liggen en kreeg een voorverwarmde deken (heerlijk!). Na een paar minuten kwam Dr. van der Weij af om af te tekenen. We maakten wat praatjes over van alles en nog wat en uiteindelijk ging ik weer liggen en kwam de anesthesioloog er ook snel aan. We maakten de hele tijd grapjes, ik nam op de gang afscheid van mijn vriend en daarna reden we richting OK. Ik liep dan de OK in, ging op het bed liggen, kreeg een infuus en er werd bloeddruk gemeten. Ik kreeg de slaap toegediend en een seconde later werd ik (al rijdende) wakker. Voor mijn gevoel. ?

 

Ik had nergens last van, ik kreeg een boterham met jam en een theetje en mocht dan snel weg (was van tevoren ook al met het infuus in mijn handen gaan lopen, omdat ik geen zin meer had om te liggen. 

 

Mijn vriend en ik gingen daarna uitgebreid lunchen en reden dan naar huis. Ik had tijdens de rit een nekkussentje om en een kussentje van de bank onder de riem gedaan, maar ik had sowieso nergens last van. Rond 19.15 uur kwamen wij bij mijn ma aan en het eten stond ook al klaar. Ik slaap de komende twee nachten bij mijn mama, omdat mijn vierend morgen ochtend weer voor enkele dagen naar Amsterdam moet oprijden. :D

 

Het enige nadeel op dit moment is, dat ik bang ben al weer te veel te hebben gedaan omdat ik daadwerkelijk geen gevoel heb. ? Mijn Beha zit super strak en overal zitten afdrukken op mijn borsten. Ik zie ook dat er een beetje bloed onder de pleisters zit en dat het wat blauwig is. 

 

Ik ga zo lekker Netflixen en chillen en wacht tot ik (n)ooit op mijn rug in slaap kan vallen. :D


Klinkt goed allemaal!! En inderdaad, lekker lanterfanteren nu, en hoop dat je wat slaap kan vatten! 

Ik ga trouwens vragen aan mijn kliniek of ik oxazepam mag slikken na de operatie. Daar word je lekker suf van en helpt hopelijk om wat makkelijker slaap te vatten. 
 

Succes met je eerste nachtje! ❤️❤️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.