Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Nog even wachten zei:

@Silly23 je zou toegang moeten hebben.

Ik heb geprobeerd mijn eerder gekochte beugel bh of ik die kon verdragen opde littekens. Dus nu de beugel bh de cups eruit geknipt en de borstband erboven. Eens kijken hoe dat gaat.

Foto's van dag 1po staan in mijn album 

Ik heb ze gezien. Wat een mooi verschil al! 

Ze zijn idd nog wat puntig maar ik geloof zeker dat het prachtig wordt. 

Fijn joh.... Voor jou zit het erop. 

Hoop dat je rug snel beter wordt en je vannacht lekker slaapt! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

16 minuten geleden, Nog even wachten zei:

@Silly23 Middagdutje in eigen bed, mede mogelijk gemaakt door constructie met zwangerschapsmisselijkheid in ieder geval al geslaagd. 

@Nog even wachten? ?zwangerschapsmisselijkheid, wil je ons iets vertellen?, of bedoel je zwangerschapskussen! Ik slaap nog steeds in een hele stellage van kussens. Ik heb 2 nachten zonder geprobeerd en ik kon niet slapen van de rugpijn. Ik wordt nog ooit een rugslaper op deze manier, mijn man wordt er gek van. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nina_a zei:

 

@Nog even wachten? ?zwangerschapsmisselijkheid, wil je ons iets vertellen?, of bedoel je zwangerschapskussen! Ik slaap nog steeds in een hele stellage van kussens. Ik heb 2 nachten zonder geprobeerd en ik kon niet slapen van de rugpijn. Ik wordt nog ooit een rugslaper op deze manier, mijn man wordt er gek van. 

Whahaha toch nog iets suffer dan ik dacht. Heb gister mijn berichten 2x doorgelezen voordat ik verzond. Maar ik bedoelde idd het kussen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal achter de rug is en dat de pijn meevalt! Ze zijn nu idd nog wat puntig maar weet zeker dat het heel mooi gaat worden. Je hebt een top pc gekozen! Dat meer pijn aan de rug herken ik ja. Gelukkig went het op je rug slapen wel na een tijdje! Ben benieuwd hoe het uiteindelijke resultaat gaat zijn?.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LadyC1981 zei:

Een voorspoedig herstel toegewenst!

Dank je wel

 

20 minuten geleden, Elize89 zei:

Heeeel erg fijn dat het achter de rug is!!!! Nu lekker gaan herstellen en vooral heel rustig aandoen de komende dagen. Mag ik in je album kijken?

Zeker fijn. Niet meer wachten ?

Ik ga je toevoegen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ld1234 zei:

Fijn dat het allemaal achter de rug is en dat de pijn meevalt! Ze zijn nu idd nog wat puntig maar weet zeker dat het heel mooi gaat worden. Je hebt een top pc gekozen! Dat meer pijn aan de rug herken ik ja. Gelukkig went het op je rug slapen wel na een tijdje! Ben benieuwd hoe het uiteindelijke resultaat gaat zijn?.

 

Thx. En ja zeker een topper is het. 

Rug gaat nu wel ietsjes beter nu. Benieuwd hoe het vannacht gaat. En ja ik ook benieuwd uiteraard naar het eindresultaat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee niet meer wachten, wat een mooi volume! Dat puntige is er zo af hoor. Wel een bijzondere constructie met de BH en de band zo. Ik vraag me af waarom ik gewoon een sport BH moest dragen voor 6 weken; die van mij hebben daardoor nog wel even te gaan. Ben erg benieuwd of jouw manier de boel versnelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Loesje3 zei:

Hee niet meer wachten, wat een mooi volume! Dat puntige is er zo af hoor. Wel een bijzondere constructie met de BH en de band zo. Ik vraag me af waarom ik gewoon een sport BH moest dragen voor 6 weken; die van mij hebben daardoor nog wel even te gaan. Ben erg benieuwd of jouw manier de boel versnelt!

Dank je wel! Hij had het over dat het Door een collega op een congres laatst was gepresenteerd. Nio doet het ook wel, maar dan zonder band. Zo heeft iedere pc zijn eigen dingen met betrekking tot de herstelpriode en is uiteraard ook iedere voorsituatie anders. Ik heb het vandaag zo’n 6 uurtjes volgehouden. Morgen weer verder proberen. 

 

10 minuten geleden, Happy100 zei:

hi, heb je foto's gezien, wat een mooi volume! En inderdaad slimme constructie met die beugel bh om de vorm er goed in te krijgen. 

En je bent lekker weer thuis in je eigen bed. Gaat het een beetje met de pijn? Behalve je rug dan? 

Leuk te horen dat het volume mooi is op de foto. Is toch gek om dat over je eigen borsten te zeggen, van bovenaf lijken ze helemaal niet zo groot. Maar heb vandaag al een paar keer beetje gestoten, dus er zit wel degelijk veel meer dan er zat ?. Rugpijn is nu te doen, zo maar weer lekker in bed. Is wel lekker om bed en bank af te wisselen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste nacht in eigen bed was super fijn! Aan het einde van de nacht pas weer last van de onderrug. Wel erg stijf met uit bed komen, maar dat trekt snel weg. Pijn heb ik bijna niet, beurs gevoel des te meer. Vooralsnog slik ik trouw de medicatie (pcm 4x p.d. en naproxen 2x p.d.), in het weekend maar wat gaan afbouwen denk ik. Straks mag ik ook gaan douchen, benieuwd hoe dat gaat. 
vanmorgen al de sportbh vervangen door de beugelbh constructie. Gekke is dat het tussen mijn borsten meer irriteert dan bij littekens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Nog even wachten

Ik volg Vd Pot ook op Instagram. Het lijkt mij echt een zeer aangename en knappe ☺️  man en als ik zijn voor- en na- foto's bekijk zijn de resultaten echt WAAUW. Mag jij dan zo snel al gaan douchen?  Ik moet hier 2 weken voor wachten ?

Zou je mij ook willen toevoegen aan je album... toch wel benieuwd naar het eerste resultaat. Alvast héél erg dank. 

Groetjes ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mieke2 zei:

@Nog even wachten Hey, ik dacht dat ik al toegevoegd was aan je album, maar kan er niet meer in zo te zien. Ben zo benieuwd naar het resultaat ? en ook benieuwd naar de constructie van de bh... Kan je mij ook nog toevoegen aan je album aub? 

Gek, heb je weer toegevoegd iig.

 

1 uur geleden, ishy zei:

Hey @Nog even wachten

Ik volg Vd Pot ook op Instagram. Het lijkt mij echt een zeer aangename en knappe ☺️  man en als ik zijn voor- en na- foto's bekijk zijn de resultaten echt WAAUW. Mag jij dan zo snel al gaan douchen?  Ik moet hier 2 weken voor wachten ?

Zou je mij ook willen toevoegen aan je album... toch wel benieuwd naar het eerste resultaat. Alvast héél erg dank. 

Groetjes ?

Heb je toegevoegd en ja echt een hele prettige arts in de omgang, naast dat hij natuurlijk een kei is in zijn werk. En ja leuk om naar te kijken ook nog, de mazzelaar ?

Ik mag inderdaad vandaag douchen. Heb hechtpleisters over de hechtingen zitten en die mogen wel beetje nat worden, maar niet in en in nat. 2 weken niet douchen lijkt me wel heftig, maar wat niet mag dat mag niet. Kun je wel de onderkant afspoelen en de bovenkant met washandje doen? 

 

Net gebeld door de kliniek en heb 19 maart controleafspraak bij vd Pot zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel om me weer toe te voegen ?. Ziet er al heel goed uit! En idd die constructie lijkt me niet slecht voor de onderplooi. Kan je het goed verdragen met de wondjes eronder? Misschien ook omdat je nog pijnstilling neemt dat het zo goed mee valt. Zoveelste beter! Komt helemaal goed ?. Welke implantaten heb jij? En hoeveel cc is erin gegaan? Bij mij is het motiva ergonomix round 355cc. Eerst vond ik ze ruim groot, nu al niet meer ? zeggen er meer he dat je eraan went en dan groter wil. Maar al bij al tevreden hoor hier ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Nog even wachten zei:

Eerste nacht in eigen bed was super fijn! Aan het einde van de nacht pas weer last van de onderrug. Wel erg stijf met uit bed komen, maar dat trekt snel weg. Pijn heb ik bijna niet, beurs gevoel des te meer. Vooralsnog slik ik trouw de medicatie (pcm 4x p.d. en naproxen 2x p.d.), in het weekend maar wat gaan afbouwen denk ik. Straks mag ik ook gaan douchen, benieuwd hoe dat gaat. 
vanmorgen al de sportbh vervangen door de beugelbh constructie. Gekke is dat het tussen mijn borsten meer irriteert dan bij littekens

Goed om te weten dat je van 'onze' dokter Van der Pot al wat eerder mag gaan douchen ?, vorige keer mocht ik dat pas na 2 weken dus was het behelpen met washandjes en haren wassen in de wasbak. Ik zie dat jij PCM en Naproxen hebt, de anesthesist zei tegen mij dat hij Oxocydon gaat voorschrijven. Of heb jij dat ook nog even gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.