Ga naar inhoud

Nog even wachten : 2 maart 2020 ( 23 juni 2020: herstel operatie ) : Dr. van der Pot : Rode Kruis ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Heerlijk vooruitzicht voor je! En nog even je gedachten verzetten voor het zo ver is. 
Duurt het eindresultaat wat langer bij je omdat hij de plooi etc meer gaat vormen, en daarmee dus buiten de lijntjes gaat zeg maar? Duurt het daardoor langer voordat alles de goede vorm aanneemt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Nina_a zei:

@Nog even wachten het schiet al op! Je bent in ieder geval goed voorbereid zo te lezen. Als je je voorbereid op het ergste kan het alleen maar meevallen. De sokken (voor je band) liggen vast al klaar ? .

Whahaha nog net niet, maar het idee zit wel in mijn hoofd dat mocht het nodig zijn ik het onmiddelijk zal toepassen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend hoor @Nog even wachten, ik lees af en toe nog even mee, niet iedere dag hoor want aan de ene kant lees ik alles wat los en vast zit hier op dit forum maar aan de andere kant zie ik er tegenop en probeer ik er niet constant mee bezig te zijn. En soms slaat de twijfel toe of ik 550 cc wel genoeg vind of dat ik toch voor die 725 cc moet gaan. Maar ik vertrouw dan toch maar op zijn deskundigheid wat het beste bij mij past.  Ik heb morgen de afspraak bij de anesthesist.. 

Het schiet voor jou nu echt op he, en omdat jij ook door van der Pot wordt geopereerd ben ik extra benieuwd naar jouw verhaal ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Happy100 zei:

spannend hoor @Nog even wachten, ik lees af en toe nog even mee, niet iedere dag hoor want aan de ene kant lees ik alles wat los en vast zit hier op dit forum maar aan de andere kant zie ik er tegenop en probeer ik er niet constant mee bezig te zijn. En soms slaat de twijfel toe of ik 550 cc wel genoeg vind of dat ik toch voor die 725 cc moet gaan. Maar ik vertrouw dan toch maar op zijn deskundigheid wat het beste bij mij past.  Ik heb morgen de afspraak bij de anesthesist.. 

Het schiet voor jou nu echt op he, en omdat jij ook door van der Pot wordt geopereerd ben ik extra benieuwd naar jouw verhaal ? 

 

Ja zit wel gelijk een groot verschil tussen de 550 en de 725 he. Jammer dat er geen maat tussen zit qua projectie dan.

Zelf heb ik aardig wat weefsel van mezelf, alleen absoluut geen goede vorm. Dus voor mij wordt de 550 echt meer dan genoeg. Maar leuk dat je mijn verhaal een beetje volgt. Dezelfde arts schept toch een band he. En ja gaat snel, maar kan ook niet wachten tot het 2 maart is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Het begint nu echt dichtbij te komen. Gezond gespannen, maar heel veel zin in.

ik heb een album aangemaakt en mijn voorsituatie gepost. Geef maar een gil wie toegang wil.


Jaaaa we komen dichterbij hè!! Weet nog van jou dat je 8 dagen voor mij aan de beurt bent. Fijn hè dat het nu eindelijk opschiet. Ik ben er ook écht zo aan toe inmiddels ??

Ik kijk graag mee in je album! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Lady.D zei:

@Nog even wachten 

Jaaa!! Na heeeeel lang wachten voor jou is het aftellen begonnen. Lijkt me best leuk om zoveel verslagen en ervaringen etc te hebben gelezen van hier, en dat het dat nu bij jou zelf echt gaat gebeuren. 
weet je ook al een tijd?

Ik wil graag in je album kijken. Ben erg benieuwd naar het resultaat straks!

Absoluut, heb genoeg gelezen hier ?. Ik hoor vrijdag hoe laat ik me moet melden. Als het goed is heb je toegang tot mijn album.

 

5 uur geleden, Veerveertje zei:


Jaaaa we komen dichterbij hè!! Weet nog van jou dat je 8 dagen voor mij aan de beurt bent. Fijn hè dat het nu eindelijk opschiet. Ik ben er ook écht zo aan toe inmiddels ??

Ik kijk graag mee in je album! 

Is net als vakantie he zo heb je nergens  last van en als het dan bijna zover is ben je er zooooo aan toe. Ook voor jou zou de toegang geregeld moeten zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Anca23 zei:

Super spannend!! Volgens mij ben je wel een koele kikker en heb je nu alles geregeld wat er te regelen is en dan volgende week nieuwe boobies!! Zo benieuwd naar hoe het je vergaat. Succes met de zenuwen de laatste dagen.

Soms wel, soms niet hoor. Heb voor het weekend nog wat leuke dingen met mijn zoontje gepland om de tijd beetje door te komen. Verder moet ik ook het huis nog schoonmaken zodat het 6 weken zonder al te veel moeite kan overleven ?.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten Oh spannend allemaal he! ? Het gaat zowiezo heel snel allemaal vind ik. Als ik dit nu lees dat je aan het aftellen bent ... Ik ben ondertussen meer dan 2 weken PO, kan het zelf nog niet geloven. Wordt wel tijd dat ik terug wat actiever ga doen, want het huis heeft hier ook een grondige poetsbeurt gehad voor de operatie, maar na 2 weken en 3 mannen in huis ? ... Ach ja, komt ook weer wel goed. Wil gewoon mijn nieuwe borsten goed soigneren ?. In ieder geval succes voor maandag!!! Mag ik ook mee in je album kijken aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Mieke2 zei:

@Nog even wachten Oh spannend allemaal he! ? Het gaat zowiezo heel snel allemaal vind ik. Als ik dit nu lees dat je aan het aftellen bent ... Ik ben ondertussen meer dan 2 weken PO, kan het zelf nog niet geloven. Wordt wel tijd dat ik terug wat actiever ga doen, want het huis heeft hier ook een grondige poetsbeurt gehad voor de operatie, maar na 2 weken en 3 mannen in huis ? ... Ach ja, komt ook weer wel goed. Wil gewoon mijn nieuwe borsten goed soigneren ?. In ieder geval succes voor maandag!!! Mag ik ook mee in je album kijken aub?

Uiteraard mag dat, ik ga je toevoegen. En goed herstellen is nu belangrijker dan een huis wat wat rommeliger is hoor, die mannen zien dat toch zelf ook niet ;-). 

En ja de tijd gaat ook snel he. Heb jij ook een album waar ik in mee mag spieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.