Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey @Natje3 @bettynoboop @Elboobies En @Desert-Rose

 

Ik ben weer op weg naar huis. 

Hij heeft alles goed schoongemaakt en ontsmet en met een pincet 1 onderhuidse hechting eruit gehaald. Hij dacht en hoopt dat dit de boosdoener is. Was echt een mini klein rondje. En de huid gesloten met een hechting ZONDER verdoving. Ik had mij al ingelezen dus ik had al zo'n vermoeden. 

 

Nu de ab kuur afmaken en een paar dagen ibuprofen en eventueel paracetamol. Na 10 dagen mag de hechting eruit en laat dit maar bij hem doen. Kan hij er weer meteen naar kijken. Vind ik fijner dan de huisarts/assistente.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

 

Soms hoe klein de hechting ook is, kan het inderdaad voor heel veel problemen zorgen, omdat de huid niet kan sluiten.

Oeps dat voelt niet lekker, maar als hij eerst zou moeten verdoven voel je ook de injecties, dus dit is dan beter.

 

Nu maar lekker rustig aan doen, de ab afmaken, goed eiwitrijke voeding eten,omdat dit goed is voor wondherstel en duimen dat het vanaf nu iedere dag weer een stap vooruit is.

 

Kan me voorstellen dat je dat prettiger vind, omdat hij nu precies heeft gezien hoe het eruit ziet,en gelijk dan even de wondcontrole kan doen.

 

Beterschap  meis

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Ellen125

 

Soms hoe klein de hechting ook is, kan het inderdaad voor heel veel problemen zorgen, omdat de huid niet kan sluiten.

Oeps dat voelt niet lekker, maar als hij eerst zou moeten verdoven voel je ook de injecties, dus dit is dan beter.

 

Nu maar lekker rustig aan doen, de ab afmaken, goed eiwitrijke voeding eten,omdat dit goed is voor wondherstel en duimen dat het vanaf nu iedere dag weer een stap vooruit is.

 

Kan me voorstellen dat je dat prettiger vind, omdat hij nu precies heeft gezien hoe het eruit ziet,en gelijk dan even de wondcontrole kan doen.

 

Beterschap  meis

 

xx

Ja hij zei al dat het maar 2 prikjes zouden zijn en dan is verdoving alleen maar irritant want die naald is dikker. Hij verontschuldigde zich nog haha maar wat moet dat moet ;) 

 

Ik probeer al zo veel mogelijk eiwitten te eten, dan raak ik zo min mogelijk opgebouwde spieren kwijt. En ik slik multivitamine dus wat dat betreft kom ik niks te kort denk ik.

 

Huisarts is dichter bij maar die weet natuurlijk verder niet hoe het is gegaan en dan kan hij er maar beter naar kijken. In het slechtste geval moet ik terug naar de kliniek en onder narcose de andere hechtingen verwisselen. Maar laten we hopen dat het niet nodig is ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Ellen125:

Ja hij zei al dat het maar 2 prikjes zouden zijn en dan is verdoving alleen maar irritant want die naald is dikker. Hij verontschuldigde zich nog haha maar wat moet dat moet ;) 

 

Ik probeer al zo veel mogelijk eiwitten te eten, dan raak ik zo min mogelijk opgebouwde spieren kwijt. En ik slik multivitamine dus wat dat betreft kom ik niks te kort denk ik.

 

Huisarts is dichter bij maar die weet natuurlijk verder niet hoe het is gegaan en dan kan hij er maar beter naar kijken. In het slechtste geval moet ik terug naar de kliniek en onder narcose de andere hechtingen verwisselen. Maar laten we hopen dat het niet nodig is ;) 

 

xx

 

Ja precies, en die verdovingsvloeistof voelt ook niet lekker, dus dan maar even kiezen op elkaar.

 

Daarom, dan kun je beter naar Verdonck,geeft dan toch meer zekerheid, en we gaan helemaal niet uit van het slechtste geval, we blijven positief.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

O nee. Een hechting zonder verdoving. Ik ril al bij de gedachte. Hopelijk is alles narigheid nu voorbij. 

Hoelang duurt het voor die onderhuidse hechtingen verteerd zijn ?

Wateet  jij dan van eiwitten ? Ik zou dat ook beter doen, want ik zie mijn spieren maar wegslikken.:139:

Veel beterschap. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Hey @Natje3 @bettynoboop @Elboobies En @Desert-Rose

 

Ik ben weer op weg naar huis. 

Hij heeft alles goed schoongemaakt en ontsmet en met een pincet 1 onderhuidse hechting eruit gehaald. Hij dacht en hoopt dat dit de boosdoener is. Was echt een mini klein rondje. En de huid gesloten met een hechting ZONDER verdoving. Ik had mij al ingelezen dus ik had al zo'n vermoeden. 

 

Nu de ab kuur afmaken en een paar dagen ibuprofen en eventueel paracetamol. Na 10 dagen mag de hechting eruit en laat dit maar bij hem doen. Kan hij er weer meteen naar kijken. Vind ik fijner dan de huisarts/assistente.

Jemig, pechvogel.... Hopelijk zijn dit de laatste loodjes dan!! Sterkte Meis, hopelijk heb je nu geen last meer van die hechting!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Natje3:

Wateet  jij dan van eiwitten ? Ik zou dat ook beter doen, want ik zie mijn spieren maar wegslikken.:139:

je kunt ook whey halen bij bijvoorbeeld het kruitvat of een natuurwinkel. Dit zijn pure eiwitten die je door bijvoorbeeld pap of je yoghurt kan doen. je kan er ook shakes van maken. Sporters gebruiken dat ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

O nee. Een hechting zonder verdoving. Ik ril al bij de gedachte. Hopelijk is alles narigheid nu voorbij. 

Hoelang duurt het voor die onderhuidse hechtingen verteerd zijn ?

Wateet  jij dan van eiwitten ? Ik zou dat ook beter doen, want ik zie mijn spieren maar wegslikken.:139:

Veel beterschap. 

xxx

 

Ja dat voelt niet lekker. En dan die isobetadine in die wond geduwd op een gaasje om te ontsmetten. Op dat moment kon ik wel wat doen :P Maar hij verontschuldigde zich dus dat was dan wel weer netjes haha. Volgens mij duurt dat wel heel lang aantal weken (denk ik??) tot ze volledig opgelost zijn?

 

's ochtends vaak kwark met fruit of yoghurt met iets. Voor op de boterham vaak kipfilet of kalkoen, ossenworst, rosbief, avocado, zalm, tonijn. Soms maak ik zelf tonijnsalade voor op een cracker. Dat is dan tonijn op water met een beetje kwark, mayonaise, ketchup, een appeltje en wat peper naar smaak. Bij het avondeten ook vaak kipfilet of vis. Vaak hebben de magere vleessoorten veel eiwitten. Ik zorg dat ik dan zeker 100-150gram vlees of vis eet. Volgens mij hebben sommige groenten zoals asperges en broccoli ook wat meer eiwitten dan andere groentes. Soms tussendoor een eiwitreep of een shake. Maar ik vind die shakes vaak zo'n rare nasmaak hebben. Ik ben niet zo'n fan van die structuur. 

 

Dankje :) Mijn litteken trekt nu. Baal dat Verdonck zei dat ik het beste een paar dagen ibuprofen erbij moet nemen ivm ontstekingsremmend. De vorige keer werd ik daar zo misselijk van. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei bettynoboop:

Jemig, pechvogel.... Hopelijk zijn dit de laatste loodjes dan!! Sterkte Meis, hopelijk heb je nu geen last meer van die hechting!

 

Ja hopelijk blijft het hierbij! Nu weer helemaal ingepakt met sterfstrips en die grote pleister.

Maar even navragen bij Verdonck of deze ook weer droog moet blijven. Kon eigenlijk lekker douchen en dan nu weer dit :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Amai Ellen. Ik zal daar eens een paar dingen van proberen. Als ik dat allemaal lees ben ik weer niet goed bezig;)

 

Kan je geen maagbeschermer vragen bij de apotheek, zodat je er minder last van hebt ?

 

 

Verdonck zei het beste met yoghurt innemen, dat heb ik de vorige keer niet gedaan. Soms zonder eten :rolleyes: Dus nu zullen we maar braaf luisteren. Ik heb desert-rose maar even een berichtje gestuurd want Verdonck zei natuurlijk weer niet hoe vaak per dag. Alleen dat ik dat maar voor 2-3 dagen hoef in te nemen :P 

 

Noten en zaden hebben ook veel eiwitten. Kikkererwten en kidneybonen enzo geloof ik ook :P Maar ik heb niks tegen vlees en dat vind ik dan het makkelijkste samen met yoghurt of kwark :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Kikkererwten en kiddybonen. Waar heb ik nog nooit van gehoord. Hmmm zouden ze dat hebben in.België :lol:

 

 

Ja ik eet dat ook nooit hoor maar dat zie je vaak in van die vegan eetpatronen :P 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Elboobies:

@Ellen125   Hoe gaat het nu met je? antibiotica goed aangeslagen? 

 

Hey, ik moet nog t/m donderdag antibiotica slikken en volgende week woensdag terug voor de hechtig eruit te laten halen en pleisters eraf. Ga nu wel naar Verdonck dan kan hij het zelf beoordelen. 

Heb nu weer die steristrips en die grote plakker erover net zoals na de operatie. Nu nog droog dus hoop dat dat een goed teken is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He dames, spannend om jullie verslagen te lezen van afgelopen tijd. Ik word komende vrijdag 7/7 geopereerd en heb gekozen voor de motiva. 300 cc zou volgens dr Verdonck voor een natuurlijk resultaat zorgen en cup c. Ik ben vrij tenger 1,75 en 65 kilo(25 jaar) en begin nu erg te twijfelen of het juist niet veel te groot wordt.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Maltie:

He dames, spannend om jullie verslagen te lezen van afgelopen tijd. Ik word komende vrijdag 7/7 geopereerd en heb gekozen voor de motiva. 300 cc zou volgens dr Verdonck voor een natuurlijk resultaat zorgen en cup c. Ik ben vrij tenger 1,75 en 65 kilo(25 jaar) en begin nu erg te twijfelen of het juist niet veel te groot wordt.. 

 

Ooh spannend! 295cc krijg je dan? Of geen full profiel?

Ik kan je wel toevoegen aan mijn album. Klinkt als een goede keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Elboobies:

Dat is wel fijn dat je terug kan gaan naar Verdonck voor de hechtingen. Heb je er toch meer vertrouwen in als bij de huisarts.   Komt echt wel goed!

Jazeker. Vond de huisarts die assistente er de vorige keer bij had geroepen niet fijn. Heeft er toch niet echt verstand van vind ik en nu vind ik het helemaal een ander verhaal. Vind het ook helemaal niet meer raar om iedere keer met blote borsten te staan :P eerst zo ongemakkelijk maar bij Verdonck eigenlijk helemaal niet echt gehad..

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik bedoel 295 en wel full profiel want mis nu juist het volume bovenaan de borst. ik heb er nu al buikpijn van haha blij als het vrijdag is maar kan gelukkig 2 maanden herstellen(schoolvakantie) Ja graag als je dat niet erg vindt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Maltie:

Sorry ik bedoel 295 en wel full profiel want mis nu juist het volume bovenaan de borst. ik heb er nu al buikpijn van haha blij als het vrijdag is maar kan gelukkig 2 maanden herstellen(schoolvakantie) Ja graag als je dat niet erg vindt? 

 

Oh dat komt wel goed! Je bent daar echt in goede handen! En 295cc gaat heel mooi worden. Als het goed is kan je nu mijn album zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Maltie:

He Ellen, ik kan nog niets zien maar ben ook niet zo behendig op dit forum 

Ik heb je wel toegevoegd, maar ik zie het al. Je moet nog een voorsteltipic aanmaken denk ik. Anders kun je nog geen foto's bekijken volgens mij. Iets is er daarmee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.