Ga naar inhoud

Ellen125 : 2 juni 2017 : herstel 9 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Is inderdaad niet droog.:139: Heb je al contact gehad met Verdonck ?

Misschien morgen terug eens een foto trekken en eens vergelijken of hetzelfde blijft. Dan wilt het zeggen dat er geen vocht meer uit komt.

Vanmiddag stuurde hij een sms hoe het ging. Of ik niet te veel vocht had en of ik koorts had.

Ja daarom heb ik ook een foto gemaakt, dan heb ik iets om te vergelijken. Ik moet een seintje geven als er iets is, maar zo lang het niet veel erger wordt lijkt mij het prima?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Desert-Rose:

@Ellen125

 

Het plekje ziet er al wel ingedroogd uit, verder ziet je borst er ook goed uit, en dat is positief, jeuk is toch ook vaak een teken van genezing, en nu met de juiste ab, zou het toch wel de goede kant op moeten gaan.

 

 

 

 

Fijn :) Plekje is nu niet veranderd. Ik houd het tot morgenochtend even goed in de gaten. Dan foto's maken als de steristrips eraf zijn en doorsturen naar Verdonck. En maar weer eventjes afwachten.

Ben er wel gerust op dat ik geen koorts of verhoging heb en dat mijn borst niet anders aanvoelt. Maar ik vind het wel eventjes een domper :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ellen125:

 

Het is niet helemaal droog gebleven:( 

Maar borst is niet rood of gezwollen en heb geen koorts. Het jeukt soms wel maar verder niet echt last van.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nou Ellen, ik baal onwijs voor je! Je hebt goed gehandeld zeg! Ik hoop inderdaad dat je ab goed aanslaat en dat zich niets uitbreidt! Komt allemaal goed hoor! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei bettynoboop:

Nou Ellen, ik baal onwijs voor je! Je hebt goed gehandeld zeg! Ik hoop inderdaad dat je ab goed aanslaat en dat zich niets uitbreidt! Komt allemaal goed hoor! XX

 

Ja, pech hebben dank ik? Verdonck en Desert-rose zeggen allebei de hechting, dus het zal ook wel niks ergs zijn. Het was zo vreemd dat het opeens nat was. Dus leek mij wel verstandig contact op te nemen met Verdonck en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. De nazorg bij hem is echt super, daar kom ik nu wel achter :) 

In mijn achterhoofd houd ik er wel rekening mee dat ik misschien morgen nog naar de kliniek moet, maar ik hoop van niet. Heb morgen vrijgenomen van mijn werk. Weinig te doen en ben liever thuis zodat ik vrijuit kan spreken met Verdonck en beetje kan relaxen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Ellen125:

 

Ja, pech hebben dank ik? Verdonck en Desert-rose zeggen allebei de hechting, dus het zal ook wel niks ergs zijn. Het was zo vreemd dat het opeens nat was. Dus leek mij wel verstandig contact op te nemen met Verdonck en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. De nazorg bij hem is echt super, daar kom ik nu wel achter :) 

In mijn achterhoofd houd ik er wel rekening mee dat ik misschien morgen nog naar de kliniek moet, maar ik hoop van niet. Heb morgen vrijgenomen van mijn werk. Weinig te doen en ben liever thuis zodat ik vrijuit kan spreken met Verdonck en beetje kan relaxen.

Ja, dat snap ik. Schrikken hoor! Gelukkig genezen mijn littekens erg mooi. Ik kan ze zelf eigenlijk amper zien. Rechts voel ik wel een kleine verdikking, maar dat zal met de tijd wel wegtrekken.

Nou, ik hoop dat je niet naar de kliniek hoeft en onthoudt. Ook dit gaat weer voorbij. Volgens mij ga jij ook over een paar weekjes met vakantie? Lekker iets om naar toe te leven!

Weet jij eigenlijk vanaf wanneer je weer push up bh's , of gewone beugelbeha's mag dragen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei bettynoboop:

Ja, dat snap ik. Schrikken hoor! Gelukkig genezen mijn littekens erg mooi. Ik kan ze zelf eigenlijk amper zien. Rechts voel ik wel een kleine verdikking, maar dat zal met de tijd wel wegtrekken.

Nou, ik hoop dat je niet naar de kliniek hoeft en onthoudt. Ook dit gaat weer voorbij. Volgens mij ga jij ook over een paar weekjes met vakantie? Lekker iets om naar toe te leven!

Weet jij eigenlijk vanaf wanneer je weer push up bh's , of gewone beugelbeha's mag dragen?

 

 

Oh gelukkig dat het bij jou goed geneest. Ben jij al aan het smeren?

Ja eind augustus gaan wij naar Tenerife. Dan zijn wij ongeveer 12 weken dus dan zal af en toe op je buik in de zon liggen ook geen probleem zijn :D 

Gewone beugel bh's na 8 weken, maar ik lees hier weleens dat een beugel zo snel nog niet altijd fijn is. Push up bh's weet ik eigenlijk niet. Daar zijn de meningen over verdeelt, maar Verdonck zegt dat het geen probleem is om af en toe een push up te dragen. Ik denk zelf pas na 3-6 maanden? Zodat je borsten goed genezen zijn en er niks geks met de implantaten kan gebeuren.

 

Gaat het met jou verder wel weer een beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Ellen125:

 

Oh gelukkig dat het bij jou goed geneest. Ben jij al aan het smeren?

Ja eind augustus gaan wij naar Tenerife. Dan zijn wij ongeveer 12 weken dus dan zal af en toe op je buik in de zon liggen ook geen probleem zijn :D 

Gewone beugel bh's na 8 weken, maar ik lees hier weleens dat een beugel zo snel nog niet altijd fijn is. Push up bh's weet ik eigenlijk niet. Daar zijn de meningen over verdeelt, maar Verdonck zegt dat het geen probleem is om af en toe een push up te dragen. Ik denk zelf pas na 3-6 maanden? Zodat je borsten goed genezen zijn en er niks geks met de implantaten kan gebeuren.

 

Gaat het met jou verder wel weer een beetje?

Ja, ik ben af en toe gewoon heel verdrietig, maar zoals ik altijd zeg, de wereld draait door, dus het komt allemaal wel weer goed. Verder ben ik heel blij met mijn borsten, dus ik probeer daar maar gewoon van te genieten. Op mijn zij slapen gaat ook gewoon weer, heerlijk!

Wij gaan begin september, zo'n heerlijk vooruitzicht!

Ik kijk echt uit naar de 8 weken po, trainen!!!! Dat mis ik echt, en mijn lichaam heeft het echt nodig, want ik begin behoorlijk uit te dijen, haha! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei bettynoboop:

Ja, ik ben af en toe gewoon heel verdrietig, maar zoals ik altijd zeg, de wereld draait door, dus het komt allemaal wel weer goed. Verder ben ik heel blij met mijn borsten, dus ik probeer daar maar gewoon van te genieten. Op mijn zij slapen gaat ook gewoon weer, heerlijk!

Wij gaan begin september, zo'n heerlijk vooruitzicht!

Ik kijk echt uit naar de 8 weken po, trainen!!!! Dat mis ik echt, en mijn lichaam heeft het echt nodig, want ik begin behoorlijk uit te dijen, haha! 

 

 

Oh ja is ook wel heel logisch dat je nog verdrietig bent. Fijn dat je wel heel blij bent met je borsten. Ik ook hoor :P zoveel mooier dan eerst, maar ik hoop wel dat ze nog een beetje groeien :blush:

Oh heerlijk waar gaan jullie naartoe? Ik mis het trainen niet echt maar wel het resultaat haha. Ik ben wel lichter dan voor de operatie maar ik ben bang dat ik veel spieren ben verloren :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh noooo ik dacht dat het droog was maar toen ik ging vergelijken toch niet :84:

 

Maar even afwachten morgenvroeg hoe het er dan zonder steristrips eruit ziet. En dan met Verdonck contact opnemen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Ellen125:

Ooh noooo ik dacht dat het droog was maar toen ik ging vergelijken toch niet :84:

 

Maar even afwachten morgenvroeg hoe het er dan zonder steristrips eruit ziet. En dan met Verdonck contact opnemen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ow shit Ellen, ik baal met je mee. Je kan er nu niets aan veranderen, dus hopelijk kan je het een beetje loslaten en gaan slapen. Ik ga voor je duimen morgen dat het allemaal meevalt!!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zoals ik al dacht heeft mijn lichaam toch weer gereageerd. Alle foto's meteen gestuurd naar Verdonck en hij wil me toch zien en dan meteen de wond verzorgen. Mag gewoon eten dus gaat niks geks doen lijkt me :P 

 

Pff wat een gedoe. Vriend kan geen vrij krijgen midden op de dag en mijn moeder weet niet of zij op tijd terug is. Schoonmoeder rijd geen auto. Geen zin om alleen naar de kliniek te moeten. Moet er om 13.00u zijn. 

 

Foto zal ik maar niet plaatsen. Ik vind het er niet zo lekker uit zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej mijn moeder kan mee :) 

Als ze het niet red ga ik haar auto halen en pik ik haar op in Eindhoven. Hoef ik niet helemaal alleen naar Verdonck te gaan. 

 

Vanochtend zat ik er eventjes doorheen. Echt even moeten huilen. Ik weet wel dat het waarschijnlijk niks ergs is, maar ik had het mij zo anders voorgesteld. Ik leef gezond, drink niet, rook niet, sport.

Links ziet er heel mooi uit, maar het litteken rechts... Lijkt wondvocht/pus in de wond te zitten. Ziet er zo smerig uit. Vriend zei zelfs dat het stinkt :o. Ik vind het wel heel fijn dat Verdonck zo betrokken is de nazorg daar echt super is. 

 

@Natje3 ik ben er nog niet vanaf zoals je kunt lezen. Pffff... :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

 

He jeetje meis, het leek zo mooi droog te blijven, hopen dat het allemaal oppervlakkig zit, Maar wel fijn dat Verdonck je toch wilt zien, is ook beter,zo kan hij het goed schoonmaken en kijken wat de oorzaak is,wellicht een hechting die toch niet goed wilt oplossen.

 

Nou heel veel succes vanmiddag en soms is het alleen maar even goed dat je die tranen laat stromen,is allemaal stress wat er toch uit moet.

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Ellen125

 

He jeetje meis, het leek zo mooi droog te blijven, hopen dat het allemaal oppervlakkig zit, Maar wel fijn dat Verdonck je toch wilt zien, is ook beter,zo kan hij het goed schoonmaken en kijken wat de oorzaak is,wellicht een hechting die toch niet goed wilt oplossen.

 

Nou heel veel succes vanmiddag en soms is het alleen maar even goed dat je die tranen laat stromen,is allemaal stress wat er toch uit moet.

 

:53:

 

Dinsdag was het zo mooi droog inderdaad maar daar kwam woensdag/donderdag verandering in :( 

 

Dankje :) Het zal vast wel goed komen. Baal alleen ontzettend. Ook weer niet normaal douchen. Lijk net dat ik net ben geopereerd minus de pijn :P 

 

Op dit soort momenten ben ik heel blij dat het forum bestaat. Even mijn hart luchten en wat geruststelling zoeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Ellen125:

 

Dinsdag was het zo mooi droog inderdaad maar daar kwam woensdag/donderdag verandering in :( 

 

Dankje :) Het zal vast wel goed komen. Baal alleen ontzettend. Ook weer niet normaal douchen. Lijk net dat ik net ben geopereerd minus de pijn :P 

 

Op dit soort momenten ben ik heel blij dat het forum bestaat. Even mijn hart luchten en wat geruststelling zoeken. 

 

 Natuurlijk gaat het goed komen, maar dit is nu even een stapje terug, en dat verwacht je niet.

 

En dat is alleen maar goed hoor, even je ei kwijt hier,want opkroppen heb je niks aan, het is al een heel goed teken dat je gewoon mag eten voordat je zometeen naar hem toe gaat, maar hoe dan ook, het  is een domper.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

 

Dinsdag was het zo mooi droog inderdaad maar daar kwam woensdag/donderdag verandering in :( 

 

Dankje :) Het zal vast wel goed komen. Baal alleen ontzettend. Ook weer niet normaal douchen. Lijk net dat ik net ben geopereerd minus de pijn :P 

 

Op dit soort momenten ben ik heel blij dat het forum bestaat. Even mijn hart luchten en wat geruststelling zoeken. 

Ahhh Ellen, wat zit ik vreselijk met je mee te balen hier!! Goed dat je direct weer terecht kan bij Verdonck! Ik hoop zo dat het meevalt en dat hij iets voor je kan doen! Hou je taai meid, ik denk aan je en duim heel hard voor je dat dit de laatste keer is dat je daar heen moet voor iets ongemakkelijks. En ik snap je tranen heel goed hoor, hier zit niemand op te wachten, het is niet niks allemaal!

Succes!! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 kop op meid ik ken je onzekerheid maar hij is er mee bezig dus je bent in goed handen!! Komt goed ik vind het ook rot dat het allemaal zo traag gaat doet toch wat met je hè is zenuwslopend en vermoeiend! Fijn dat je moeder mee kan is allemaal al emotioneel genoeg hè!! 

 

Succes straks ga voor je duimen!!! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.