Ga naar inhoud

veel : 6 januari 2021 : Dr. Zaal: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

3 hours ago, ano1 said:

Ah ik heb met je te doen .. ik weet precies wat je voelt . 
mijn eerste borst vergroting 5 jaar terug viel me ook zo tegen ! Ze zijden 2 weken herstel .. ik had toen ook dual plane en ik kon echt helemaal niks had zoveel pijn en idd ook spierpijn maar zo erg dat ik echt niet kon functioneren en leefde op mega zware pijnstillers en dan als gevolg ik hele dag in bed lag . 

dit keer is het beter te doen , de spier is natuurlijk al opgerekt van de 1e operatie.

heb nu een lift van binnenuit , pocket verkleining en de hechtingen vast gemaakt op bot. Ook pijnlijk hoor , ik had eerst naproxen maar dat was toch niet voldoende .. sinds zaterdag over gegaan op oxycodon en daar is het echt top mee te doen . 
 

al met al zijn het gewoon heftige operaties en vind vaak de artsen nog best onderschattend zijn kwa herstel en pijn. 
 

Maar vind het wel knap dat je buiten even hebt gelopen , ik ben 1 dag na jou geopereerd maar pfff ik kan me nog niet eens in me kleding hijsen .. zit in huispakken zonder make-up en me haar in een knot haha ! 
 

succes met je herstel verder 

Oh wat vervelend dat jij ook zo veel last heb :( Klink ook als een heftige operatie trouwens. Vind ook dat artsen er wat makkelijk over zijn, maar het verschilt natuurlijk enorm per persoon. Ik denk overigens wel dat het handig is als ze meegeven dat meiden een buik en benen trainen? Het is dat ik vaak mijn buikspieren van mijzelf train maar anders had ik ook een probleem met opstaan etc hoor. 

 

Qua spierpijn valt het bij mij dus wel mee, kan liggen aan die fysio oefeningen van Velthuis? Het zijn bij mij echt steken en branderige pijntjes steeds. Maar ff doorzetten, komt allemaal goed!! 

 

Jij ook succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, MiaMae said:

@veel Wat fijn dat je je eindelijk wat beter voelt! Slaap doet zo veel goed. Ik probeer in de middag ook echt even paar uurtjes m'n ogen dicht te doen, ook als ik niet echt moe ben. Dommel dan toch wel even weg en heb m'n lijf dan even helemaal laten ontspannen. 

Wanneer wordt je nieuwe bh bezorgd denk je? 

Ja dat probeerde ik afgelopen vrijdag ook, maar toen kon ik in de avond weer niet slapen hahaha. Geen idee wanneer die BH komt. Ik hoop morgen of woensdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Marietjuh said:

Goed om te horen! Fijn, goed slapen is ook zo belangrijk voor je herstel!

Ik heb sinds gisteren veel last van steken onderin mijn linkerborst, heel pijnlijk en kan dan ook ff helemaal niks behalve wachten tot het over is maar het blijft steeds terugkomen op dezelfde plek.

 

Vandaag heb ik mijn eerste controle dus kan ik gelijk vragen of dit normaal is maar heb hier al gelezen dat veel dames hier last van hebben dus zal ff door moeten bijten vrees ik!

Ah ja die steken heb ik ook. Heb ook aan mijn rechterborst een hele donkerblauwe striem door die BH en als ik daar op druk ga ik ook door de grond. Mijn linkerborst brand af toe maar die steken bij bewegen heb ik ook last van hoor, zal er allemaal bij horen. Succes bij je controle!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, veel zei:

Ah ja die steken heb ik ook. Heb ook aan mijn rechterborst een hele donkerblauwe striem door die BH en als ik daar op druk ga ik ook door de grond. Mijn linkerborst brand af toe maar die steken bij bewegen heb ik ook last van hoor, zal er allemaal bij horen. Succes bij je controle!!

 

2 uur geleden, veel zei:

Ah ja die steken heb ik ook. Heb ook aan mijn rechterborst een hele donkerblauwe striem door die BH en als ik daar op druk ga ik ook door de grond. Mijn linkerborst brand af toe maar die steken bij bewegen heb ik ook last van hoor, zal er allemaal bij horen. Succes bij je controle!!

Oké.. oei die striemen heb ik dan weer niet maar klinkt ook pijnlijk, alles is nog zo beurs en gevoelig. Vandaag ben ik precies  een week po en lees veel dat de eerste 1 a 2 weken het pijnlijkst zijn dus met een beetje geluk zal de pijn gaan afnemen de komende dagen.

 

Dankje! 😘 Jij ook succes met herstellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallooooo, ik heb weer is lichte stress (terugkomend dingetje😝). Ik heb sinds een aantal dagen een hele pijnlijke oksel (links) als ik mijn arm beweeg dan trekt het heel erg. Echt een bultje o.i.d. kan ik nergens goed voelen. De huid zelf is wat rood. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update! 

 

Vandaag zijn de hechtingen verwijderd en alles zag er goed uit. Er zat nog wat korstvorming op, dus ga  nog niet smeren met vitamine E. 

 

Herstel gaat goed! Kan alles doen en eigenlijk nauwelijks pijn. Nog wel steeds onwennig als ik de BH uittrek met douchen etc. Dus als mijn haar was heb ik een reserve aan haha. 

 

Er zat onder mijn borstplooi een moedervlek bij de littekens. Die is ineens weg? PC gemaild met foto's en die zei dat alles er goed en rustig uit zag. Als ik het niet vertrouw ga ik naar de HA. 

 

Vpk zei dat ik rustig onderlichaam mag trainen, dus dat ga ik denk ik lekker doen als het goed gaat.

 

Nieuwe foto's zijn toegevoegd, dus als ik iemamd toe moet voegen let me know! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minutes ago, Shanmil said:

Hi lady! Goed om te horen dat het zo goed met je gaat ☺️ Mag ik met je meekijken? Lekker he als je weer wat bewegingsvrijheid terugkrijgt. Was ook zo blij dat ik weer mocht autorijden. 

Jaa heb nog niet autogereden. Was nog niet nodig. Ga ik donderdag proberen! Ja, heb je toegevoegd. Mag ik bij jou ook meekijken? Vind resultaten van de ergonomix ook altijd mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Shanmil said:

Hi lady! Goed om te horen dat het zo goed met je gaat ☺️ Mag ik met je meekijken? Lekker he als je weer wat bewegingsvrijheid terugkrijgt. Was ook zo blij dat ik weer mocht autorijden. 

 
Wauw prachtig zeg! Wat een verschil al bij jou, gaat mega snel. Echt mooi! Ik heb je ook toegevoegd aan mijn album xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, veel zei:

Update! 

 

Vandaag zijn de hechtingen verwijderd en alles zag er goed uit. Er zat nog wat korstvorming op, dus ga  nog niet smeren met vitamine E. 

 

Herstel gaat goed! Kan alles doen en eigenlijk nauwelijks pijn. Nog wel steeds onwennig als ik de BH uittrek met douchen etc. Dus als mijn haar was heb ik een reserve aan haha. 

 

Er zat onder mijn borstplooi een moedervlek bij de littekens. Die is ineens weg? PC gemaild met foto's en die zei dat alles er goed en rustig uit zag. Als ik het niet vertrouw ga ik naar de HA. 

 

Vpk zei dat ik rustig onderlichaam mag trainen, dus dat ga ik denk ik lekker doen als het goed gaat.

 

Nieuwe foto's zijn toegevoegd, dus als ik iemamd toe moet voegen let me know! 

Ik ben ook door dr zaal geopereerd, maar dan in juli. Zou ik mee mogen kijken:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Fiedewiet said:

Het ziet er echt al mooi uit! Merk je dat ze nu ook al een beetje gaan zakken, of zitten ze nog redelijk hoog voor je gevoel? Ik ben benieuwd hoe dat gaat met dual plane, aangezien ik veel berichten lees dat het over het algemeen wat langer duurt voordat ze gezakt zijn! 

Thanks!! Nee zijn voor m'n gevoel wel gezakt. Heb trouwens nooit echt het gevoel gehad dat ze hoog zaten? Ik vraag me soms af ze wel DP gezet zijn, omdat ik ook geen een keer last van spierpijn oid heb grhad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Shanmil said:

 
Wauw prachtig zeg! Wat een verschil al bij jou, gaat mega snel. Echt mooi! Ik heb je ook toegevoegd aan mijn album xx

Thanks!! Vind het ook heel erg snel gaan. Alsof ze niet DP gezet zijn hahaha. Die van jou zijn ook heel erg mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, GlitterMermaid said:

Oh jij mag nog niet smeren? Ik mocht wel wel direct beginnen... maar ik heb volgens mij ook nog korstjes... weet ik eigenlijk nu niet zeker... paniek! 😅

Nou ze zeiden eerst van wel. Ik zag zelf korstjes zitten dus vroeg mag ik beginnen waarop vpk zei: je hebt indd nog wat korstvorming dus begin maar vrijdag. Lees toch veel dat je geen spul moet smeren als er nog korstjes op zitten. Dus ik wacht gewoon lekker tot die korstjes er af zijn voor de zekerheid. 

 

Ik vind dat masseren echt naar. Word dr helemaal misselijk van. Ze zijn bij mij ook best hard op de uiteindes, had jij dat ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, veel said:

Nou ze zeiden eerst van wel. Ik zag zelf korstjes zitten dus vroeg mag ik beginnen waarop vpk zei: je hebt indd nog wat korstvorming dus begin maar vrijdag. Lees toch veel dat je geen spul moet smeren als er nog korstjes op zitten. Dus ik wacht gewoon lekker tot die korstjes er af zijn voor de zekerheid. 

 

Ik vind dat masseren echt naar. Word dr helemaal misselijk van. Ze zijn bij mij ook best hard op de uiteindes, had jij dat ook? 

Ooh oke! Dan ga ik daar ook even op letten, misschien even pauze met smeren. 
Ik werd helemaal naar van mezelf de eerste keer dat ik ging masseren, het voelde zo kut. Bij mij zitten ook harde rondje stukken, op die plekken zet dat ik dan wat extra druk. Ik durf die S-beweging nog niet te maken hoor, draaien alleen nog rondjes met druk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, GlitterMermaid said:

Ooh oke! Dan ga ik daar ook even op letten, misschien even pauze met smeren. 
Ik werd helemaal naar van mezelf de eerste keer dat ik ging masseren, het voelde zo kut. Bij mij zitten ook harde rondje stukken, op die plekken zet dat ik dan wat extra druk. Ik durf die S-beweging nog niet te maken hoor, draaien alleen nog rondjes met druk.

Oh jij ook dus, ben niet de enige. Ja wordt er ook heel naar van. Ik duw en maak ook zaht rondjes indd. Geen S beweging indd. Vind 3 minuten ook zo lang😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, veel said:

Oh jij ook dus, ben niet de enige. Ja wordt er ook heel naar van. Ik duw en maak ook zaht rondjes indd. Geen S beweging indd. Vind 3 minuten ook zo lang😂

Is er tegen jou gezegd dat je 3 minuten per kant moet doen? Tegen mij niet.. alleen is verteld over de bewegingen. Pff... ik ben weer lekker geïnformeerd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.