Ga naar inhoud

veel : 6 januari 2021 : Dr. Zaal: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

3 hours ago, GlitterMermaid said:

Is er tegen jou gezegd dat je 3 minuten per kant moet doen? Tegen mij niet.. alleen is verteld over de bewegingen. Pff... ik ben weer lekker geïnformeerd 

Yupp, 3 minuten. Misschien omdat het DP is? Ik heb ook een formulier meegekregen met die fysio oefeningen, daarop staat ook 3 minuten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Annemonde said:

Hi! Zou ik ook mee mogen kijken?

ga ook bij Dr Zaal op consult 😊

Je hebt toegang! Ben nu net 2 weken PO, dus het gaat er (hoop ik)  nog beter uitzien. Maar, so far so good! 
Leuk! Ik ben heel blij met dr. Zaal. Ik had laatst wat stress over een litteken en had haar zelf een e-mail gestuurd. Had binnen een half uur antwoord!! De pijn valt me ook alles mee moet ik zeggen. Had alleen op dag 3 veel pijn, daarna bijna nergens last van gehad en ze zijn DP gezet. Dat fysio programma van Velthuis doet wonderen 😃

Wanneer ga je op consult? En ben je al bij andere artsen geweest en wat hebben ze daar geadviseerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik heb een vraagje..

Ik ben net even mijn borsten een beetje aan het insmeren en de littekens aan het masseren. Nou voel ik aan de onder- en zijkant die implanten heel erg zitten en aan de zijkant onder mijn oksel zit ook een soort bult. 

Wordt dit nog zachter en ga ik die protheses nog minder aan die zijkanten voelen?? Vind dit niet heel mooi/lekker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo meiden, even een update!!

 

Vandaag ben ik 4 weken PO en heb dus ook nieuwe foto's toegevoegd!

 

Alles gaat goed, nergens last van eigenlijk en slaap al lekker op mijn zij. Ben ook weer veel aan het wandelen en gister wat oefeningen gedaan voor mijn benen. Van mijn conditie is erg weinig over😂 

 

De littekens masseer ik elke dag en voel af toe van harde puntjes, zullen de hechtingen wel zijn? Ook zijn bij mij de korsten er nog niet helemaal af. Ik weet niet of alles er goed uit ziet, maar heb nergens last van dus zal wel goed gaan. Ook had mijn moeder even gekeken (die is zelf verpleegkundige) en die zag ook niks geks. Ga er vanuit dat het wat langer nodig heeft bij mij! 

 

Ik ga binnenkort een weekendje weg met mijn vriend, tegen die tijd ben ik 6 weken weg. Kan ik dan weer normaal in bad en in een sauna? Weten jullie dat? 

 

Ben super blij met het resultaat! Vind de vorm en de maat heel mooi :) Ze zijn nog niet helemaal gelijk, maar dat zal wel komen. 

 

Groetjes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallooo meiden. Ik heb 2 Bh's bij Hunkemoller besteld in 2 maten. Ik heb alleen of het goed ziet. Kan iemand meekijken? 

Die rode BH is 70D en de zwarte is 65E, ik heb het idee datbdie iets beter zit? Of zitten ze beide helaal verkeerd? Het voelt wel gek hoor, een normale BH, veel minder dan die sport Bh... (Sport BH is 70E btw)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, veel zei:

Hallooo meiden. Ik heb 2 Bh's bij Hunkemoller besteld in 2 maten. Ik heb alleen of het goed ziet. Kan iemand meekijken? 

Die rode BH is 70D en de zwarte is 65E, ik heb het idee datbdie iets beter zit? Of zitten ze beide helaal verkeerd? Het voelt wel gek hoor, een normale BH, veel minder dan die sport Bh... (Sport BH is 70E btw)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Is 70d en 75e niet exact dezelfde cupmaat? Of heb ik dat fout begrepen. 

 

Wel heel mooi! Ik ben fan van de zwarte. 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Amaryllis said:

Is 70d en 75e niet exact dezelfde cupmaat? Of heb ik dat fout begrepen. 

 

Wel heel mooi! Ik ben fan van de zwarte. 🥰

Hahah nee er zit dus verschil tusssen. Heb bij de 70D een soort dubbele tiet die dan over de cup heen komt een klein beetje... Dankjewel🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, veel zei:

Hahah nee er zit dus verschil tusssen. Heb bij de 70D een soort dubbele tiet die dan over de cup heen komt een klein beetje... Dankjewel🥰

Die dubbele tiet zag ik ook in zijaanzicht. Kon zijn dat je daar fan van bent. 😂

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, veel zei:

Hahaha, ja leuk dat mn tiet nu eindelijk ergens 'te groot' voor is, maar is niet de look waar ik voor ga

Mag je trouwens al meteen een beugelbh aan? Had gisteren eens een oude beugelbh gepast en had de indruk dat die echt heel laag zat onder mijn borsten ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Amaryllis said:

Mag je trouwens al meteen een beugelbh aan? Had gisteren eens een oude beugelbh gepast en had de indruk dat die echt heel laag zat onder mijn borsten ofzo. 

Ja ik denk het wel? Maar ik heb dat idee dus ook, geen idee if dat dab goed zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, Marietjuh said:

Die zwarte staat je echt heel mooi! 😍 De rode is idd te klein en snijd bovenin een beetje dat je die dubbele tiet krijgt.

Ik dacht dat ik 75C had maar die cups zijn veel te klein 😂 dus zal toch voor een 75D moeten maar het blijft lastig dat online shoppen.

Dankjewel 🥰 ja die rode stuur ik terug. Ik had ook een aantal Bralettes besteld maar dat was geen succes hahaha, die band aan de onderkant komt dan helemaal omhoog helaas. Is indd, weet nu in ieder geval welke maat ik bij hunkemoller moet bestellen en bij andere websites nog uitproberen. Waar had jij besteld? Ik had trouwens mijn omtrek etc. ingevuld op HM website en dan zeggen ze 70C, denk dat dat hem in ieder geval niet wordt hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer van de bralettes! Ik vind ze nu helemaal geweldig, nooit eerder gedragen haha!

Ik heb bij meerdere besteld: Otto, Wehkamp, Bonprix en Christine Le Duc. Daar kan ik achteraf betalen 😅 bestel nu meerdere maten want volgens de tabellen zou ik uitkomen op een 75C maar die cups zijn echt veel te klein haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Marietjuh said:

Jammer van de bralettes! Ik vind ze nu helemaal geweldig, nooit eerder gedragen haha!

Ik heb bij meerdere besteld: Otto, Wehkamp, Bonprix en Christine Le Duc. Daar kan ik achteraf betalen 😅 bestel nu meerdere maten want volgens de tabellen zou ik uitkomen op een 75C maar die cups zijn echt veel te klein haha!

Ja het is lastig. Ik ga dan daar ook even kijken! Hunkemoller heeft niet zo heel erg veel namelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.