Ga naar inhoud

veel : 6 januari 2021 : Dr. Zaal: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

5 hours ago, lottejanna said:

Ik ben met 300 cc, anatomische tall height medium projection, van 70E naar 70G gegaan ongeveer (ookal ben ik nu pas 10 dagen PO, ik heb bh's besteld met black friday korting haha). Maar het verschil tussen een E bh en een F bh is natuurlijk groter dan het verschil tussen een A en B bh. Ik heb een vriendin die met 240 cc anatomisch van 80A naar 80D is gegaan. Verschilt zo erg per persoon. Volgens mij heb ik ook iemand hier voorbij zien komen die met 300 cc van 70A naar 70F is gegaan. Ik zal je even toevoegen aan mn album, dan kan je t verschil bij mij zien. Ben 1.77 m, 70 kg en borstbreedte is 13.5 cm

Hahah, die korting is toch aantrekkelijk altijd he. Ja ik denk dat ik gewoon moet afwachten met de grootte,  lees bij iedereen weer andere dingen namelijk. De arts zei dat ik ongeveer op 70D uit zou komen en dat vind ik groot zat, als het groter dan dat oogt lijk ik weer uit proportie denk ik...
 

Wat zien die van jou er mooi uit al zeg (voor de operatie ook al)! Waar ben je geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Ikke2 said:

Ik kan je daar niet mee helpen. Kom van een 70aa en heb 235 cc anatomisch gekregen en hoop op een volle B kleine C maar weet nog niet welke maat ik heb. Voor het oog is het in ieder geval gelukt 😀

Ah oke, voor het oog is het belangrijkste. Ik moet voorlopig even geduld hebben hoe het eruit komt te zien, hoop niet dat ze voor het oog te groot worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, veel zei:

Ah oke, voor het oog is het belangrijkste. Ik moet voorlopig even geduld hebben hoe het eruit komt te zien, hoop niet dat ze voor het oog te groot worden

Dat wilde ik ook perse niet. Ik kon kiezen tussen 235 cc en 290 cc. Heb mezelf afgevraagd wanneer ik het meeste spijt zou krijgen. Met de gedachte ben er heel blij mee maar had iets groter gemogen of dat ik ze eigenlijk te groot zou vinden. Voor mij zou dat laatste het geval zijn dus ik heb voor de kleinste maat gekozen. Het is wel zo dat het voor iedereen anders is en hoeveel cc is per persoon anders. Wanneer mag je gaan passen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, veel zei:

Hahah, die korting is toch aantrekkelijk altijd he. Ja ik denk dat ik gewoon moet afwachten met de grootte,  lees bij iedereen weer andere dingen namelijk. De arts zei dat ik ongeveer op 70D uit zou komen en dat vind ik groot zat, als het groter dan dat oogt lijk ik weer uit proportie denk ik...
 

Wat zien die van jou er mooi uit al zeg (voor de operatie ook al)! Waar ben je geweest?

Als je bij het passen het idee hebt dat een bepaalde grootte goed bij je lichaam past, moet je daar gewoon voor gaan. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om hoe je het er zelf uit vindt zien (ook naakt) en boeit het labeltje 'cupmaat' eigenlijk niks :) Zo denk ik erover ten minste. Ik ben bij van der Weij geweest in Boerhaave :) Ik wilde graag vollere borsten, maar niet superveel groter. Ik had van de zijkant van die hangende theezakjes en daar stoorde ik me vooral aan.. vandaar ook de 300 cc en niet groter (had wel gekund)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, veel zei:

Hii, thanks voor je reactie! 
Ja is wel iets om rekening mee te houden dan eigenlijk, ik kan er wel voor kiezen om tussendoor niet gebeld te worden dus dat scheelt al. Ze zijn bij mijn werk gelukkig niet heel lastig, dus als het niet gaat kan ik altijd nog uitloggen... Misschien dat ik dan wel maandag de 21ste vrij neem extra

Met maandag vrij zou je dan in ieder geval 3 dagen na de operatie vrij hebben toch? Dat is wel lekker hoor. Dan hoef je even een paar dagen nergens anders aan te denken dan uitrusten en herstellen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, lottejanna said:

Als je bij het passen het idee hebt dat een bepaalde grootte goed bij je lichaam past, moet je daar gewoon voor gaan. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om hoe je het er zelf uit vindt zien (ook naakt) en boeit het labeltje 'cupmaat' eigenlijk niks :) Zo denk ik erover ten minste. Ik ben bij van der Weij geweest in Boerhaave :) Ik wilde graag vollere borsten, maar niet superveel groter. Ik had van de zijkant van die hangende theezakjes en daar stoorde ik me vooral aan.. vandaar ook de 300 cc en niet groter (had wel gekund)

Ja dat is waar, cupmaat zegt weinig. Arts zei ook dat als ik kleiner zou gaan dat ik spijt zou krijgen en dat het verschil minimaal zou zijn  

 

Vind het er bij jou echt super uitzien!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, lottejanna said:

Met maandag vrij zou je dan in ieder geval 3 dagen na de operatie vrij hebben toch? Dat is wel lekker hoor. Dan hoef je even een paar dagen nergens anders aan te denken dan uitrusten en herstellen :) 

Ja dat is wel waar, thanks voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Ikke2 said:

Dat wilde ik ook perse niet. Ik kon kiezen tussen 235 cc en 290 cc. Heb mezelf afgevraagd wanneer ik het meeste spijt zou krijgen. Met de gedachte ben er heel blij mee maar had iets groter gemogen of dat ik ze eigenlijk te groot zou vinden. Voor mij zou dat laatste het geval zijn dus ik heb voor de kleinste maat gekozen. Het is wel zo dat het voor iedereen anders is en hoeveel cc is per persoon anders. Wanneer mag je gaan passen? 

Heb al gepast! Kreeg 3 maten te passen en heb uiteindelijk voor de middelste gekozen, maar omdat ik nu bij veel mensen lees dat ze bij 330 cc al bij een E/F uitkomen schrok ik een beetje. Maar lees dat het voor het oog dan vaak een C/D cup is en dat wilde ik ook. De arts adviseerde mij ook voor de middelste protheses, bij de maat kleiner zouden ze te smal zijn en dat vind ik ook niet mooi. Moet goed komen dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Voor degene die nog meelezen... Heb vanmiddag bericht gekregen dat ik 13:30 aan de beurt ben. Op zich prima tijd, kan ik nog ff 'uitslapen'. Ik moet wel om 7 uur m'n wekker zetten, omdat ik wat moet eten i.v.m. lage bloeddruk. Als ik dan mijn laatste maaltijd de avond ervoor neem ga ik nog voor die narcose plat 😋 Probeer ik daarna gewoon verder te slapen.

 

Ik begin wel ineens echt angstig te worden voor alles wat mis kan gaan. Vooral na de operatie. Die horrorverhalen dat protheses er uit moeten vanwege ontstekingen en zo... Ben zo bang dat dat gaat gebeuren. Maar we blijven positief! Nog steeds ken ik persoonlijk geen mensen waar het fout is gegaan en het  gaat sowieso vaker goed dan fout natuurlijk

 

Het voedingskussen is binnen, dus ga vast houdingen zoeken om rechtop te slapen. 

 

Groetjes!👋

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, veel said:

Jup.. Ik baal zo erg

Oh wat vreselijk meid!! Het is ook zo erg uitgesteld..! Kan dat gewoon met je werk en is er iemand thuis die voor je kan zorgen?

 

Ik had aan dit risico nog niet gedacht maar als het bij mij niet door gaat en het kan niet meer in diezelfde week dan moet ik het uitstellen tot de zomervakantie.. eerder heeft mijn vriend niet vrij namelijk om me te verzorgen de eerste dagen... oh mijn god 😭😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, GlitterMermaid said:

Oh wat vreselijk meid!! Het is ook zo erg uitgesteld..! Kan dat gewoon met je werk en is er iemand thuis die voor je kan zorgen?

 

Ik had aan dit risico nog niet gedacht maar als het bij mij niet door gaat en het kan niet meer in diezelfde week dan moet ik het uitstellen tot de zomervakantie.. eerder heeft mijn vriend niet vrij namelijk om me te verzorgen de eerste dagen... oh mijn god 😭😭

Ja ik studeer etc, dus ben wat dat betreft flexibel. Wilde wel begin maart een vakantie plannnen, maar dat is dan een luxeprobleem wat ik uit kan stellen. VInd zo vlak van te voren afbellen echt gewoon k*t, maar het is niet anders helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, veel said:

Ja ik studeer etc, dus ben wat dat betreft flexibel. Wilde wel begin maart een vakantie plannnen, maar dat is dan een luxeprobleem wat ik uit kan stellen. VInd zo vlak van te voren afbellen echt gewoon k*t, maar het is niet anders helaas. 

Gelukkig ben je flexibel met de datum, maar dit is alsnog vreselijk natuurlijk!

Weet jij of ze het zelf heeft? 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, GlitterMermaid said:

Gelukkig ben je flexibel met de datum, maar dit is alsnog vreselijk natuurlijk!

Weet jij of ze het zelf heeft? 
 

 

Nee niet gevraagd verder, consulent zei alleen dat Zaal 10 dagen in quarantaine moet. 

 

Hoop wel dat die van jou door kan gaan dan! Maar denk het wel anders was je wel al gebeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, veel said:

Nee niet gevraagd verder, consulent zei alleen dat Zaal 10 dagen in quarantaine moet. 

 

Hoop wel dat die van jou door kan gaan dan! Maar denk het wel anders was je wel al gebeld.

Jeetje... ik vind het zo ontzettend vervelend voor je!! 😭

 

Ja de gedachte met dat ik niet gebeld ben dus dat zij er vanuit gaan dat maandag 28dec de operaties weer door kunnen stelt me een beetje gerust. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
On 12/16/2020 at 8:41 PM, Nog even wachten said:

Wat ontzettend zuur, maar helaas wel een risico. Een assistent kun je makkelijker vervangen. 

Zie nu pas de reacties op mijn eigen topic. Maar ja inderdaad, een arts niet echt he. 
Er zijn ergere dingen op de wereld dus komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/16/2020 at 9:07 PM, Desert-Rose said:

He bah wat vervelend je stelt je er op in, maar helaas is dat nu in deze tijd een risico.

 

Ik heb gelijk maar even je datum aangepast.

 

Wel fijn dat het voor jou niet zo'n probleem is om dingen te regelen voor de nw datum.

 

xx

Thankss!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.