Ga naar inhoud

veel : 6 januari 2021 : Dr. Zaal: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

44 minuten geleden, veel zei:

Bedankt! Vind die van jou ook zo mooi😍

 

Dankjewel🥰

Dankje 😘 laat de zomer maar komen haha!

Wij gaan ook bijna gelijk op.. ik was maandag precies 6 weken!

Heb nu nog mijn po bh 's nachts aangehouden maar ga vanavond denk ik voor het eerst zonder proberen, ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, Marietjuh said:

Dankje 😘 laat de zomer maar komen haha!

Wij gaan ook bijna gelijk op.. ik was maandag precies 6 weken!

Heb nu nog mijn po bh 's nachts aangehouden maar ga vanavond denk ik voor het eerst zonder proberen, ben benieuwd!

Ja inderdaad! Ik heb nog wat last van de littekens, zit nog een klein korste waar hechtdraadje naar buiten komt. Ik hou die PO bh aan tot die wonden helemaal dicht zijn denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Marietjuh zei:

Dankje 😘 laat de zomer maar komen haha!

Wij gaan ook bijna gelijk op.. ik was maandag precies 6 weken!

Heb nu nog mijn po bh 's nachts aangehouden maar ga vanavond denk ik voor het eerst zonder proberen, ben benieuwd!

Lijkt me heerlijk 😊 dinsdag gaat ie bij mij gelijk uit snachts 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, veel zei:

Ja inderdaad! Ik heb nog wat last van de littekens, zit nog een klein korste waar hechtdraadje naar buiten komt. Ik hou die PO bh aan tot die wonden helemaal dicht zijn denk ik...

Wat moet jij doen met dat hechtdraadje? Ik heb er ook ergens eentje uitsteken. Valt dat er vanzelf af? Eentje heb ik kunnen uitrekken maar het andere, dat op dezelfde plaats zit, krijg ik er niet uit.  Op een andere plaats (in mijn tepelhof nota bene) mocht ik eentje afknippen en dat is een heel raar putje geworden, dus geen aanrader. 😂 Op zoek naar beter advies dus... 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, Amaryllis said:

Wat moet jij doen met dat hechtdraadje? Ik heb er ook ergens eentje uitsteken. Valt dat er vanzelf af? Eentje heb ik kunnen uitrekken maar het andere, dat op dezelfde plaats zit, krijg ik er niet uit.  Op een andere plaats (in mijn tepelhof nota bene) mocht ik eentje afknippen en dat is een heel raar putje geworden, dus geen aanrader. 😂 Op zoek naar beter advies dus... 

 

 

 

Nou bij mij zitten die draadjes in de korst als het ware (korst, vreselijk woord...) maar ik heb in beide littekens twee hele kleine korstjes met een wit puntje erin. Heb verder geen pijn dus laat het zitten. Als het volhende week niet weg is bel ik de kliniek gewoon. 

 

Ik smeer iig geen zalf oid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, veel zei:

Nou bij mij zitten die draadjes in de korst als het ware (korst, vreselijk woord...) maar ik heb in beide littekens twee hele kleine korstjes met een wit puntje erin. Heb verder geen pijn dus laat het zitten. Als het volhende week niet weg is bel ik de kliniek gewoon. 

 

Ik smeer iig geen zalf oid...

Ben benieuwd wat ze zeggen! Heb pas binnen 2,5 weken volgende afspraak. 

 

Jij hebt na zes weken dan nog korstjes? Dacht al dat ik hier een uitzondering was met vier weken po.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, Amaryllis said:

Ben benieuwd wat ze zeggen! Heb pas binnen 2,5 weken volgende afspraak. 

 

Jij hebt na zes weken dan nog korstjes? Dacht al dat ik hier een uitzondering was met vier weken po.. 

Ja naja 2 mini korstjes hoor, denk beide een maximaal 2 milimeter groot. Verder zijn ze wel korstvrij haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.