Ga naar inhoud

veel : 6 januari 2021 : Dr. Zaal: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hii ik ben nieuw hier en heb 18 december een operatie gepland bij dr. Zaal in Velthuis kliniek! 

Ik ben 1,78 en ongeveer 62 kilo en kom nu van een kleine B-cup. Er gaat mentor 322-330cc in anatomisch en onder dual plane. Ik had 20 november het consult dus ben blij dat ik al snel terecht kan. Heeft iemand alleen een idee wat die  322 is die ervoor staat, is mij nog niet helemaal duidelijk namelijk... 
En verder nog tips voor het herstel? Ik weet namelijk nu al dat ik dit ga onderschatten 🤭 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @veel,

Welkom op het forum! Spannend zeg, je operatie kon je inderdaad snel plannen zeg. Super fijn. Waar die 322 voor staat, geen idee eigenlijk. Heb het hier nog niet eerder voorbij zien komen. Maar één van de dames hier weet het vast wel.

 

Tips voor het herstel heb ik wel; houd je vooral heel erg rustig! Probeer echt ervoor te zorgen dat je je armen laag kan houden. Zorg voor hulp met het huishouden, een krukje in de keuken, hulp met douchen (haren wassen) de eerste weken in ieder geval. Zorg ervoor dat je vast en voorraadje eten in de vriezer hebt (koken is ook best lastig in het begin) en sowieso een voorraadje boodschappen in huis hebt. 

Wat mij echt tegen viel na de operatie was naar de wc gaan, mijn hele stoelgang was plat gelegd en het duurde 5 dagen voor ik weer kon. Ik heb verschillende dames hier gezien die laxeermiddelen in huis gehaald hebben, achteraf had ik dat ook graag gehad! Maar dat is aan jezelf of je je daar prettig bij voelt of niet. En verder lees ik hier veel over Arnica tabletjes maar dit heb ik zelf niet gebruikt. Dat is geloof ik tegen de zwelling en blauwe plekken na de operatie. 

 

Heel erg veel succes en ik ben benieuwd naar je ervaring :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GlitterMermaid Dankjewel! Ik had jouw verhaal ook al gelezen ja, spannend! Heb jij er al zin in? Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als ik weer wakker wordt haha. Hoop in ieder geval dat ze niet te ver uit elkaar gaan staan. Dr Zaal vertelde mij dat die 3D-simulatie daar geen goed beeld van kon maken, daar leek het namelijk wel zo😝

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ze dual plane laat plaatsen dan staan ze vlak na de operatie uit elkaar en hoog. Niet schrikken dus want dat is normaal. Je nieuwe borsten moeten nog gaan zakken en hun plekje vinden. Heb hier op het forum gelezen dat ze het dropp and fluff noemen. Als je dat googelt zie je hoe borsten de eerste weken/maanden veranderen. Ik vind dit forum super fijn want daardoor was ik op dit soort dingen voorbereid. Ik ben nu 5 dagen po en bij mij staan ze ook nog uit elkaar en zitten ze hoog. Ben heel benieuwd naar het eind resultaat maar daar moet ik dus geduld voor hebben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ikke2 Ja zo iets had ik inderdaad ook al gelezen, voor het eindresultaat moeten we nog ff geduld hebben. Ik vind dit forum daarom ook fijn, zou me anders denk echt wezenloos schrikken als ze helemaal omhoog en uit elkaar zouden staan 😋 Lees veel dingen waar ik anders echt niet aan zou denken en die zijn me ook niet vertelt in de kliniek...
 Hoe is jouw operatie/herstel gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatie is heel goed gegaan. Best wel pijn gehad daarna vooral snachts. Ook hier gelezen om een voedingskussen aan te schaffen en dat helpt me enorm om

snachts op mijn rug te blijven liggen. Toch nog een tip dus 😉 maar ik ben nu al zo blij dat ik het heb gedaan en dan is mijn situatie heel anders want ik ben 46 jaar en heb nu pas de stap durven zetten 😀 heel goed dat jij er nu al voor kiest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, veel said:

@GlitterMermaid Dankjewel! Ik had jouw verhaal ook al gelezen ja, spannend! Heb jij er al zin in? Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als ik weer wakker wordt haha. Hoop in ieder geval dat ze niet te ver uit elkaar gaan staan. Dr Zaal vertelde mij dat die 3D-simulatie daar geen goed beeld van kon maken, daar leek het namelijk wel zo😝

Leuk dat jij mijn verhaal gelezen hebt 😊
ik heb er onwijs veel zin in, kan echt niet wachten. Ik ben ook ontzettend benieuwd hoe ze eruit zullen komen te zien. 
 

Nee klopt van die 3D simulatie, dat zei ze ook tegen mij. Daar op staan de borsten ook iets verder uit elkaar maar ze vertelde dat er bredere protheses inkomen dus dat het mooi gevuld zou worden.

 

Heb jij een album met foto’s van je 3D scan en misschien je passessie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ikke2 Voedingskussen is inderdaad wel handig denk ik, ben echt een buikslaper dus dat wordt sowieso wennen. Gelukkig is je operatie wel goed gegaan! 

 

Ja ik wist al gauw dat er niet meer veel zou gaan groeien, dus ben ook snel al gaan sparen ervoor. Ben blij dat ik het nu ook al kan doen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, veel zei:

@Ikke2 Ja zo iets had ik inderdaad ook al gelezen, voor het eindresultaat moeten we nog ff geduld hebben. Ik vind dit forum daarom ook fijn, zou me anders denk echt wezenloos schrikken als ze helemaal omhoog en uit elkaar zouden staan 😋 Lees veel dingen waar ik anders echt niet aan zou denken en die zijn me ook niet vertelt in de kliniek...
 Hoe is jouw operatie/herstel gegaan? 

Hoi Veel en Ikke2

 

Via deze link lees en zie je stap hoor stap de fases.
https://espritcosmetic.com/procedures/breast-augmentation-portland/photos-of-recovering-patient/

Vond ik erg fijn aangezien ze bij mijne ook hoog zitten. Nu al ietsjes minder. 
 

Hebben jullie een album? Zou ik mogen kijken? 
 

groet Vanessa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Vannie zei:

Hoi Veel en Ikke2

 

Via deze link lees en zie je stap hoor stap de fases.
https://espritcosmetic.com/procedures/breast-augmentation-portland/photos-of-recovering-patient/

Vond ik erg fijn aangezien ze bij mijne ook hoog zitten. Nu al ietsjes minder. 
 

Hebben jullie een album? Zou ik mogen kijken? 
 

groet Vanessa 

@Ikke2 @veel

 

zie vorige post. Ik was vergeten jullie te taggen. 
 
groetjes Vanessa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Vannie zei:

@Ikke2 @veel

 

zie vorige post. Ik was vergeten jullie te taggen. 
 
groetjes Vanessa 

Hoi Vanessa. Dank je wel voor de link. Die is Idd heel duidelijk. Hoop dat het bij mij ook zo mooi gaat worden. Ik heb helaas geen album omdat ik erg slecht ben in dat soort dingen en bang ben de foto’s verkeerd te plaatsen 😂 hoe gaat jou herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Ikke2 zei:

Hoi Vanessa. Dank je wel voor de link. Die is Idd heel duidelijk. Hoop dat het bij mij ook zo mooi gaat worden. Ik heb helaas geen album omdat ik erg slecht ben in dat soort dingen en bang ben de foto’s verkeerd te plaatsen 😂 hoe gaat jou herstel? 

Hoi @ikke2 

O echt hahaha . Had ik in het begin ook ff. Maar het was me al snel duidelijk. Je ziet ook direct voor  dat je je foto’s opslaat in je album welke het zijn😉

Ik kan je toegang geven tot mijn foto’s?  Nu nog foto’s tot 5 dgn PO. Vanavond of morgen doe ik een nieuwe. 
 

Hoe gaat het bij jou? 
Herstel bij mij gaat aardig. Van mijn  lieve vriend mag ik niks doen. Dus relaxen en herstellen. Met opstaan wel gevoelig en gevoel van stuwing. Ga ze steeds mooier vinden maar wacht nog op the drop and fluff. Zaten goed hoog na mijn operatie.  

 

De link vind ik super fijn met name de foto’s erbij before, after 1week, three months and 6 months.?

 

groetjes 
 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@veel Hoi hoi, leuk dat je het avontuur aangaat! 
 

Ik denk dat je inderdaad vooral heel rustig aan moet doen! Ik heb zelf een heel fijn herstel gehad tot nu toe, maar ik lees ook veel verhalen van dames die veel last hebben en het een stuk pittiger ervaren. 
 

Ik denk dat het zeker een voordeel is dat je nog thuis woont, dan is er gelukkig wat hulp aanwezig! Ik had van de laxo limonade van roosvicee gekocht want ik vond het gebruik van laxeermiddelen wat heftig en deze limonade zit er een beetje tussenin. Maar het is net wat je zelf fijn vind!
 

Ik ben 21 oktober geopereerd en nu dus 5 weken PO, heb ook mentor dual plane, maar dan 350cc. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kun je eens een kijkje nemen.

 

Alvast veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, Willsx said:

@veel Hoi hoi, leuk dat je het avontuur aangaat! 
 

Ik denk dat je inderdaad vooral heel rustig aan moet doen! Ik heb zelf een heel fijn herstel gehad tot nu toe, maar ik lees ook veel verhalen van dames die veel last hebben en het een stuk pittiger ervaren. 
 

Ik denk dat het zeker een voordeel is dat je nog thuis woont, dan is er gelukkig wat hulp aanwezig! Ik had van de laxo limonade van roosvicee gekocht want ik vond het gebruik van laxeermiddelen wat heftig en deze limonade zit er een beetje tussenin. Maar het is net wat je zelf fijn vind!
 

Ik ben 21 oktober geopereerd en nu dus 5 weken PO, heb ook mentor dual plane, maar dan 350cc. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kun je eens een kijkje nemen.

 

Alvast veel succes!!

Hi! Kan ik ook kijken? Ik heb mentor 340 dual plane en ben benieuwd hoe het er na 5 weken uitziet:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.