Ga naar inhoud

veel : 6 januari 2021 : Dr. Zaal: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

3 hours ago, Willsx said:

@veel Hoi hoi, leuk dat je het avontuur aangaat! 
 

Ik denk dat je inderdaad vooral heel rustig aan moet doen! Ik heb zelf een heel fijn herstel gehad tot nu toe, maar ik lees ook veel verhalen van dames die veel last hebben en het een stuk pittiger ervaren. 
 

Ik denk dat het zeker een voordeel is dat je nog thuis woont, dan is er gelukkig wat hulp aanwezig! Ik had van de laxo limonade van roosvicee gekocht want ik vond het gebruik van laxeermiddelen wat heftig en deze limonade zit er een beetje tussenin. Maar het is net wat je zelf fijn vind!
 

Ik ben 21 oktober geopereerd en nu dus 5 weken PO, heb ook mentor dual plane, maar dan 350cc. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kun je eens een kijkje nemen.

 

Alvast veel succes!!

@Willsx Roosvicee is een goeie inderdaad, thanks! Vind laxeermiddel meteen ook weer zo heftig😅 Het ziet er bij jou mooi uit zeg!! Ben benieuw hoe het er bij mij uit gaat zien. Door wie  en waar ben jij geopereerd en hoe gaat het nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/24/2020 at 10:55 PM, veel said:

@GlitterMermaid Ja ik heb er ook heel veel zin in! Zeker nu ik al die positieve verhalen lees. Ik heb wat foto's  van de 3D-simulatie erop gezet en je toegang gegeven, ben vergeten foto's te maken tijdens het passen zelf! Heb jij ook foto's van die simulatie?

Ik heb je toegevoegd aan mijn album met 3D simulatie en met de pasprotheses. Je hebt al een mooie ronding van jezelf, gaat echt super mooi worden!! Dat kan niet anders 🤩

 

Dit forum is echt zo ontzettend fijn, zonder dit forum was is echt niet zo goed voorbereid als nu 😊

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, GlitterMermaid said:

Ik heb je toegevoegd aan mijn album met 3D simulatie en met de pasprotheses. Je hebt al een mooie ronding van jezelf, gaat echt super mooi worden!! Dat kan niet anders 🤩

 

Dit forum is echt zo ontzettend fijn, zonder dit forum was is echt niet zo goed voorbereid als nu 😊

 

 

Dankjewel! Dat heb jij ook, denk dat deze protheses ook echt heel erg mooi gaan staan bij jouw lichaam.

 

Dit forum is top indeedaad, lees een veel handige informatie en ervaringen🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Bibiza zei:

Hi! Ik heb nog geen foto's, zal het van de week even proberen, weet nog niet zo goed hoe dit werkt, haha.

 

8 dagen! En hoe verloopt het tot nu toe? Zelfde grootte?

Is makkelijker dan je denkt. Ik was ook ff aan het pielen met het maken van een album😉
 

Bij mij ook dual plan, links 425 en rechts 375 van mentor smooth round high profile zal ik je toevoegen in kun album? . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bibiza zei:

Ik zit trouwens op 10 dagen po nu!

Nu ben ik helemaal super nieuwsgierig naar je boobs. We zijn 2 dagen verschil PO. 
 

wel blij met je nieuwe vriendinnen ? 
 

Lijken wel iets groter bij mij nu. Minder plat maar wel nog hoog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Vannie said:

Is makkelijker dan je denkt. Ik was ook ff aan het pielen met het maken van een album😉
 

Bij mij ook dual plan, links 425 en rechts 375 van mentor smooth round high profile zal ik je toevoegen in kun album? . 

Graag! Ergens last op dag 8?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Vannie said:

Nu ben ik helemaal super nieuwsgierig naar je boobs. We zijn 2 dagen verschil PO. 
 

wel blij met je nieuwe vriendinnen ? 
 

Lijken wel iets groter bij mij nu. Minder plat maar wel nog hoog. 

Bij mij zijn ze ook vrij hoog hoor nog. Maar steeds als ik mn bh uitdoe, zie ik toch wel iets verschil. Heb ook het idee dat naarmate ze zakken het steeds iets voller wordt. Ik ben echr heel blij met de maat. Nu kon ik volgens de pc ook niet groter, maar dat had ik ook zeker niet gedaan. Ik wilde mooie ronde borsten, maar wel op zo manier dat mensen me nog wel in mn ogen aankeken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Bibiza zei:

Bij mij zijn ze ook vrij hoog hoor nog. Maar steeds als ik mn bh uitdoe, zie ik toch wel iets verschil. Heb ook het idee dat naarmate ze zakken het steeds iets voller wordt. Ik ben echr heel blij met de maat. Nu kon ik volgens de pc ook niet groter, maar dat had ik ook zeker niet gedaan. Ik wilde mooie ronde borsten, maar wel op zo manier dat mensen me nog wel in mn ogen aankeken haha.

Obsessie hè. Neem mezelf steeds voor om 2/3 dagen niet echt te kijken. Nou dat hou ik precies een halve dag vol denk ik. 😂
 

Als ze droppen en fluffen dan is de maat ook precies goed voor mij. Sws is mijn figuur nu in beter properties. Ronde heupen en nu boobs ook. 
 

hierbij wat foto’s van

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Vannie zei:

Obsessie hè. Neem mezelf steeds voor om 2/3 dagen niet echt te kijken. Nou dat hou ik precies een halve dag vol denk ik. 😂
 

Als ze droppen en fluffen dan is de maat ook precies goed voor mij. Sws is mijn figuur nu in beter properties. Ronde heupen en nu boobs ook. 
 

hierbij wat foto’s van

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

po

Zijn foto’s van 8 dgn PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Vannie said:

Zijn foto’s van 8 dgn PO

Ja inderdaad hetzelfde als jou! Ik heb me gister voorgenomen 2 dagen niet te kijken, maar ik be er te nieuwsgierig voor!! Maar denk ook omdat ik in de gaten wil houden of alles goed gaat, haha. En een beetje wennen! Heb jij al het idee dat ze echt bij je horen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Bibiza zei:

Ja inderdaad hetzelfde als jou! Ik heb me gister voorgenomen 2 dagen niet te kijken, maar ik be er te nieuwsgierig voor!! Maar denk ook omdat ik in de gaten wil houden of alles goed gaat, haha. En een beetje wennen! Heb jij al het idee dat ze echt bij je horen?

Ik ben er nu al heelll blij mee maar pas als ze op hun plekje vallen/zitten en dus mooi vallen, denk ik dat ik dat gevoel zal hebben. 
lees overal dag ze moeten droppen en fluffen en PC had mij dit ook van te voren verteld maar toch is de spanning er of dit bij jezelf ook gaat gebeuren. Lees toch hier en daar af en toe een post over borstband omdat ze niet dalen of niet echt daken omdat ze te hoog zijn geplaatst etc. 
 

alles staat nog strak op spanning. Implantaten zelf voelen zacht aan als ik er zachtjes op druk. 
 

Dus voorlopig houden wij onze obsessie.😀 
 

Waar ben jij geholpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Vannie said:

Ik ben er nu al heelll blij mee maar pas als ze op hun plekje vallen/zitten en dus mooi vallen, denk ik dat ik dat gevoel zal hebben. 
lees overal dag ze moeten droppen en fluffen en PC had mij dit ook van te voren verteld maar toch is de spanning er of dit bij jezelf ook gaat gebeuren. Lees toch hier en daar af en toe een post over borstband omdat ze niet dalen of niet echt daken omdat ze te hoog zijn geplaatst etc. 
 

alles staat nog strak op spanning. Implantaten zelf voelen zacht aan als ik er zachtjes op druk. 
 

Dus voorlopig houden wij onze obsessie.😀 
 

Waar ben jij geholpen? 

Haha ja snap helemaal wat je bedoeld! Ik draag vanaf het begin een borstband, die moet ik 2 weken om hebben. Moet zeggen dat het me niet stoort, heb u eerder als ik hem afdoe voor douchen of eeeeventjes rust dat t onveiliger voelt ofzo. Heel apart. Maar denk dat het daardoor ook snel afneemt. Verder heb ik geen blauwe plekken of iets.

 

Ik ben geholpen in kliniek veldhoven door dr. Schiettecatte. Erg prettige man! Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Bibiza zei:

Haha ja snap helemaal wat je bedoeld! Ik draag vanaf het begin een borstband, die moet ik 2 weken om hebben. Moet zeggen dat het me niet stoort, heb u eerder als ik hem afdoe voor douchen of eeeeventjes rust dat t onveiliger voelt ofzo. Heel apart. Maar denk dat het daardoor ook snel afneemt. Verder heb ik geen blauwe plekken of iets.

 

Ik ben geholpen in kliniek veldhoven door dr. Schiettecatte. Erg prettige man! Jij?

O echt , hoe hebt een borstband vanaf het begin. Heeft hij het nooit overgehad met mij. Ik lees het hier regelmatig. 
Ik moet woensdag voor controle en verwijderen tape/hechtingen. Als het dan nog steeds zo hoog is ga ik vragen of het nodig is. 
 

Bergman Clinics, W. Melenhorst. Heel fijne man ook, duidelijk. Ook erg fijne ervaring met Bergman. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Vannie said:

O echt , hoe hebt een borstband vanaf het begin. Heeft hij het nooit overgehad met mij. Ik lees het hier regelmatig. 
Ik moet woensdag voor controle en verwijderen tape/hechtingen. Als het dan nog steeds zo hoog is ga ik vragen of het nodig is. 
 

Bergman Clinics, W. Melenhorst. Heel fijne man ook, duidelijk. Ook erg fijne ervaring met Bergman. 

Jaa, hoog geplaatst ( ik ben vrij klein, 1.57) dus dat zit al snel hoog hahah. Dus moest gelijk se borstband om.  Maar zit al een enorm verschil in met dag 1. Hoop dat ik m na de controle wel af mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Bibiza zei:

Jaa, hoog geplaatst ( ik ben vrij klein, 1.57) dus dat zit al snel hoog hahah. Dus moest gelijk se borstband om.  Maar zit al een enorm verschil in met dag 1. Hoop dat ik m na de controle wel af mag.

Wat grappig ik ben 156. Nog kleiner hahahah . Nou ben ik nog nieuwsgierigerrrrr geworden naar je boobs 
 

hm ga ik het zeker vragen woensdag. 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Vannie said:

Wat grappig ik ben 156. Nog kleiner hahahah . Nou ben ik nog nieuwsgierigerrrrr geworden naar je boobs 
 

hm ga ik het zeker vragen woensdag. 🤔

Hahahahaha echt! Jaa zou ik zeker doen, hoeft ook niet superstrak te zitten, dus zo vervelend is t echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, veel said:

Thanks! Is die bolling aan de bovenkant later pas gekomen, of zit dat er al meteen na de operatie eigenlijk🤔

Bij mij was het gelijk erna al zichtbaar, maar de 2 dagen erna werd t ietsjes erger, om daarna weer af te nemen. Waarschijnlijk door de band dan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Bibiza said:

Bij mij was het gelijk erna al zichtbaar, maar de 2 dagen erna werd t ietsjes erger, om daarna weer af te nemen. Waarschijnlijk door de band dan denk ik.

Aah oke, is die band niet vervelend of bedrukkend bove op een BH of voelt het juist wel extra veilig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, veel said:

Aah oke, is die band niet vervelend of bedrukkend bove op een BH of voelt het juist wel extra veilig?

Voor mij voelt t als extra veilig, maar ik heb hem van het begin dus weet ook niet beter. Jij zit lekker los om maar zo te zeggen en dan is het denk ik wel even wennen een band eromheen, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, veel zei:

Thanks! Is die bolling aan de bovenkant later pas gekomen, of zit dat er al meteen na de operatie eigenlijk🤔

Was gelijk zichtbaar. Net een blok op je borst. Daarna leek het iets hoger te worden (zwelling nam iets toe) Heb je link gezien wat ik had gepost onlangs?  Is wel handig om te lezen en de foto’s te zien.

zo zag/ziet  het er exact uit bij mij. 

 

 

https://espritcosmetic.com/procedures/breast-augmentation-portland/photos-of-recovering-patient/

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.